Skoči na vsebino

Moto GP 2007

batzajla

Priporočene objave

No no fantje... :doze: malo manj folklore, bi šlo? Še malo, pa bomo na nivoju fuzbalskih navijačev :wacko: .

Telebajsek Kržišnik&Co. spet neke umotvotrine prodajajo na 24ur.com :stupid: , jao jao :slap:

Tule je linkec nedavnega intervjuja v La Gazzetta dello Sport :OK: :

http://www.gazzetta.it/Motori/Motomondiale.../09/rossi.shtml

pa še ang.prevod:

So, Rossi, it’s the end of a very difficult season. Let’s make a quick summary, who is Valentino today?

The latest events (tax problems) have made me grow up. I never quite grasped how huge my public figure is, now the situation is clearer. I feel like a rider who will try his best to have everything in order to be able to ride serenely.

Out of 2007, what shall we keep and what shall we throw away?

There were some nice victories, even though in the end even the second place got away. We can throw away all the other non-racing related stuff.

Is Stoner a shooting star or is he the new Valentino?

He’s not a shooting star, but to be the new Valentino he needs to win again, fighting hard against Valentino and even against Pedrosa. However he won’t be the new Valentino, he will be Stoner.

Casey was disappointed at not being congratulated after winning the title.

At Montegi he was stationary on the left side of the track, picking up a flag and I passed by on the other side. It just happened, I certainly didn’t want to offend him. I shook Hayden’s hand last year, there are the photos.

How badly do you want to beat him?

A lot. I really want to measure myself up against a hot adversary, but I need a bike and tyres which go well.

Have you ever had the nightmare that you might no longer be capable of winning?

Everybody has it and I am very realistic. However I’ve reached the conclusion that I am still on form, but I wasn’t in a condition to fight with Stoner.

You’ve pretty much blamed everyone: The Biaggi effect?

Even this is not true. I simply say what’s happening on track, in what I believe to be an objective manner. If we want to make a comparison, riders of the past (Max) complained without reason because according to them my bike was the official one. Then I went to Yamaha but I screwed them anyway. I complained because it was true. However I’ve never ever said that Stoner won because he has the Ducati.

Where did Michelin go wrong?

Last year I already couldn’t ride on these tyres because they’ve gone down a road which followed Honda’s requests. This year, with the new rules, they didn’t invest enough money in development.

Did Yamaha underestimate Ducati?

All the Japanese did. Ducati was intelligent and aggressive, working far better. We used to be competitive with Honda, but they have the money and the people to catch up in a very short time, Yamaha lacks this.

The most worrying thing is that every new thing that was tried had to be discarded.

Correct. It means that something’s not right in the engineering department. Yamaha has never been the fastest bike, but this year we were losing even 15-20kph. We suffered from the fuel restriction. Every time we tried something new we broke down. If I want to win they need to make some important changes. They need better people and more money.

Let’s move on to private matters. Is it true that when the tax chaos broke out, you thought you were on Scherzi a Parte? (For non Italian people, scherzo a parte is this telly program that plays candid camera like tricks and sometimes pretty nasty jokes on famous people)

Well it almost could have been that. I’d like to explain what was going on in the background, but I’m not allowed to for now. There are people who are working at solving the problem. I think it should resolve itself quickly and well. I didn’t expect the media to turn against me so badly. There were mistakes on my part, but things which were incorrect were also written.

So how will it all end? Will you move back to Italy? Will you be a representative for the ministry of Finance?

I’m already a good representative for them…My work is not a joke. Maybe it leads you to concentrate on certain things, whilst ignoring others. If I made mistakes, maybe out of being too flippant, I am ready to fix them. I don’t know if I’ll move back to Italy. The law allows me to go back to Tavullia to be with my mother and my friends. If in the future it will no longer be that way, we’ll have to re-evaluate.

Has this situation distanced you from your fans?

The hardcore ones forgive me many things. For some people there are some doubts. I had been depicted as some kind of perfect hero, but I don’t feel that way: everyone’s got things about them which aren’t perfect. I think I have a lot to give on track and these people will be back.

In this terrible summer, there’s also been the split with Arianna, surrounded by gossip. Wouldn’t it have been simpler to tell the truth, that Canalis (Elizabetta Canalis – the Italian showgirl Valentino was romantically linked with) was at Mugello as a paid guest of the team?

It was a mistake to learn from. The worst was for Arianna: she knows Canalis had nothing to do with our split, because we’d already broken up by then. But a lot of people gave her a lot of hassle about it: I was sorry about that because she was a ‘real’ girlfriend.

Another divorce with the manager who’s been with you for ever, Badioli: necessity or personal growth?

I’d rather not reply to that. I’ll just say that to me human relationships are one of the most important things. All can draw their own conclusions.

Let’s get back on track. Michelin has stopped you from the first two tests: Valencia and Malaysia. Payback?

They won’t let me test simply because they’re afraid of me. I can understand them.

Was this forceful action necessary to get the Brigestones?

I was forceful with Furusawa (Yamaha head) and I never spoke to Ezpeleta.

But technically, is it really what’s required to go back to winning?

Tyres are trust. After the most recent events and the reactions I’ve had from Michelin, I couldn’t trust them anymore. Sadly with them you just never know where you’re going.

And if you don’t win with Bridgestone, what will happen?

I won’t look for excuses, I’ll have other possibilities.

Would you give up one of your past titles in exchange for the next one?

It’s important to win again soon, but I’d hate to give away one of the one’s I’ve already won.

You want a Yamaha which will be competitive at the start: If it doesn’t happen will it be easier to see you on a Ducati or a Honda in 2009?

We’ll have to see how this devil of an engine will improve. If it grows well, we could wait even one more year. If there’s nothing to do, amen. I have good relationships with both, though definitely Ducati is more appealing because it’s Italian.

But there’s Stoner.

I don’t think he’d say no. Maybe he’d like to measure up on the same bike. Now I’ve really shot my mouth off….

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še intervju s Suzi Perry na BBC. Vale, simpatikus kot vedno :grim , ampak malo pa je le živčen zaradi Lorenza :whistle:

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/default.stm

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italjanske medije spremljam skoraj vsak dan in meni se zdi da tale 24ur strelja v prazno,par dni nazaj: češ da se mu Brivio opravičuje ???? to vedo samo oni na 24ur.com,zdej da bo Rossi vozu Ducatija???smešno,sem pa po italjanskih straneh prebral da naj bi Stoner pustil(kao) zmagat Pedroso zato da Vale izgubi drugo mesto.

Vale po mojem nima sploh možnosti sesti na Ducati,saj je na začetku sezone indirektno obtožil Ducati goljufanja!!!

pa še to... Valeta je na zadnji dirki zagodila elektronika,uradno: it was a bug on softwear :whistle:

Bye

ja se strinjam...če bi blo to use res bi to bilo najprej objavljeno na motoGP strani!!

Tudi jaz sem bil letos v Brnu, in ko na koncu ni mogel zaradi nekonkurenčnega motorja več slediti najboljšim, temveč se je branil zadnjih ,da ga niso prehiteli, je folk dobesedno odhajal!!TO SAMO POTRDI INFORMACIJO, KDO NA SVETU IMA V MOTO-GP- JU, NAJVEČ NAVIJAČEV PO CELEM SVETU!!1

aaahaa..rossi ima največ navijačev!!! :grim :OK: :OK:

to pomeni, ko bo Rossi nehu dirkat bojo prazne tribune.

ne ravno prazne, ampak na pol prazne!!!

in se bodo nehale prodajat nalepke 46 :headbang:

tudi to ja..ne bo več denarja.. :grim :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Is Stoner a shooting star or is he the new Valentino?

He’s not a shooting star, but to be the new Valentino he needs to win again, fighting hard against Valentino and even against Pedrosa. However he won’t be the new Valentino, he will be Stoner.

How badly do you want to beat him?

A lot. I really want to measure myself up against a hot adversary, but I need a bike and tyres which go well.

Let’s get back on track. Michelin has stopped you from the first two tests: Valencia and Malaysia. Payback?

They won’t let me test simply because they’re afraid of me. I can understand them.

And if you don’t win with Bridgestone, what will happen?

I won’t look for excuses, I’ll have other possibilities.

You want a Yamaha which will be competitive at the start: If it doesn’t happen will it be easier to see you on a Ducati or a Honda in 2009?

We’ll have to see how this devil of an engine will improve. If it grows well, we could wait even one more year. If there’s nothing to do, amen. I have good relationships with both, though definitely Ducati is more appealing because it’s Italian.

But there’s Stoner.

I don’t think he’d say no. Maybe he’d like to measure up on the same bike. Now I’ve really shot my mouth off….

zanimiv intervju drgač :) tenkju veri mač ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi rossiju teče biološka ura,pa če vam je všeč ali ne,veliko je naredil za popularnost,za samopromocijo in seveda ni nikakršen "pinko-palinko"v moto GP, 7 naslovov prvaka ima svojo težo,še zmeraj je pilot v vrhu,le yamaha je postala "kanta",vendar pa je z svojo odločitvijo o prestopu na bridgestone ustrelil kozla:verjemite mi,tudi michelin ne bo kar tako prespal zime in verjeti je,da bo golobradi Lorenzo peljal bolje od superopevanega in plačanega doktorja

Pametni strategi zaradi enega ponesrečenega skoka še ne zamenjajo konja,tako lahko vsaj razumem izjavo Jeremyja Burgesa in pa posledično tudi odločitev osebnega managerja Gibba.Občutek imam da ga(doktorja namreč)daje neki strah pred konkurenco,katero je sam zapustil predvsem zaradi $.Tudi Davide Brivio mu ne more zagotoviti zmagovitega stroja,kar je po nekaterih virih pogoj za obstanek v ekipi,se mi zdi da Yamaha išče "ad hoc"rešitev pod pritiskom Rossija in posledično tudi italijanske javnosti. Posledica vsega naštetega pa so medli rezultati v pretekli sezoni in odmik testiranj novega stroja.Za sedaj vozi na testiranjih tovarniško Yamaho le Lorenzo,ker je pač doktor pod zdravniškim nadzorom.Da bi pa Rossi kdaj sedel na Ducatija ne verjame niti Meta Malus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi rossiju teče biološka ura...

tako je. zato pa hoče sedaj najbolši motor, ter najbolše gume. da bo še enkrat prvak. in poj gre v pokoj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao ljudi ne morem verjet, da ste (nekateri) res tako ozki.

Vsi tisti, ki ne verjamete novicam, da se je Brivio opravičil Rossiju in da je Valentino izjavil, da si želi Ducatija le dokazujete, da ste eni navadni zaplankani telebani. Ti dve temi sta glavni temi moto žurnala po celem svetu in tudi po netu je o tem veliko zapisanega. Vidim, da zares ne spremljate nobenega tujega tiska, temveč, da pretežno samo pametujete. Vsi tisti primorci, ki berete Italijanski tisk, pa ne mislit da so italijanski cajtengi edini merodajni medij, oziroma, da če v Italijanskih časopisih nič ne piše, da se le to ni zgodilo.

ste že kdaj slišali za Motorcycle news ali Autosport.com???

p.s.

poleg tega je bila debata o Briviovem opravičilu in o Rossiju, ki si želi Ducatija tudi v Gazzeti..ki je, če me spomin ne vara, še vedno največji in najbolj ažurni italijanski športni dnevnik...a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao ljudi ne morem verjet, da ste (nekateri) res tako ozki.

Vsi tisti, ki ne verjamete novicam, da se je Brivio opravičil Rossiju in da je Valentino izjavil, da si želi Ducatija le dokazujete, da ste eni navadni zaplankani telebani. Ti dve temi sta glavni temi moto žurnala po celem svetu in tudi po netu je o tem veliko zapisanega. Vidim, da zares ne spremljate nobenega tujega tiska, temveč, da pretežno samo pametujete. Vsi tisti primorci, ki berete Italijanski tisk, pa ne mislit da so italijanski cajtengi edini merodajni medij, oziroma, da če v Italijanskih časopisih nič ne piše, da se le to ni zgodilo.

ste že kdaj slišali za Motorcycle news ali Autosport.com???

p.s.

poleg tega je bila debata o Briviovem opravičilu in o Rossiju, ki si želi Ducatija tudi v Gazzeti..ki je, če me spomin ne vara, še vedno največji in najbolj ažurni italijanski športni dnevnik...a?

In kaj piše v Gazzetti,opravičilo???? za mene je samo še eno samo jokanje zelo podobno Maxu,ja seveda ko Vale reče da je motor kanta je to res ,će kdo drug izjavi to isto je cepec ane?!? :naughty:

a ni blo rečeno da bi lahko zmagal tudi z apn4?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam Jure oprosti to ti moram pa povedati, da si ful provokator tukaj na forumu ej res!! :krneki:

Aja? Zanimivo. Provokator :lol1: Pa še ful zravn. :slap:

Če kako tako objavo na vsake kvatre komu spustim, mislm, da zarad tega glih nisem provokator. Če pa že res ful provociram, mi pa prosim pokaž moje objave, da sam mal vidm, če je beseda "ful provokator" res upravičena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...verjemite mi,tudi michelin ne bo kar tako prespal zime in verjeti je,da bo golobradi Lorenzo peljal bolje od superopevanega in plačanega doktorja...

O, klanjam se Vam, veliki vizionar! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm pa ugotoviu da morte met vsi Rossija izredno radi.... :naughty: :naughty: :naughty: Saj na vsaki strani berem samo kaj je Rossi... kaj ni Rossi....

In nekateri mate res bedne izjave in samo nabijate v 3 dni...Vsi ki vozjo v Motogpju znajo prekleto vozit motor...In vsega ne more človek sam naredit, važn je materjal, gume in tudi sodelovanje! Letos je Stoner pokazal zobe, voziu je lepo in konstantno zato pa še ni neki težki šampion, kot ne morete rečt za ostale tekmovalce da so pa tako u kurcu! Res je da mediji napihujejo novice o vsaki stvari.... samo če bi recimo Rossi hotu ne vem kakšen zmagoviti motor, se ne bi jajcau z Yamaho toliko časa....In meni osebno so bili večji mački tisti ki so lahko sploh sledili Stonerju ker Ducati je resno pokazu kaj pomeni meti dober motor...

P.S. Zdej pa lahko pluvate naprej :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm pa ugotoviu da morte met vsi Rossija izredno radi.... :naughty: :naughty: :naughty: Saj na vsaki strani berem samo kaj je Rossi... kaj ni Rossi....

In nekateri mate res bedne izjave in samo nabijate v 3 dni...Vsi ki vozjo v Motogpju znajo prekleto vozit motor...In vsega ne more človek sam naredit, važn je materjal, gume in tudi sodelovanje! Letos je Stoner pokazal zobe, voziu je lepo in konstantno zato pa še ni neki težki šampion, kot ne morete rečt za ostale tekmovalce da so pa tako u kurcu! Res je da mediji napihujejo novice o vsaki stvari.... samo če bi recimo Rossi hotu ne vem kakšen zmagoviti motor, se ne bi jajcau z Yamaho toliko časa....In meni osebno so bili večji mački tisti ki so lahko sploh sledili Stonerju ker Ducati je resno pokazu kaj pomeni meti dober motor...

P.S. Zdej pa lahko pluvate naprej :evilgrin: :evilgrin:

velikrat se zgodi da neki hočš pa tega ne morš dobit :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tiho

kaki intelektualc... napisu je celo polnopomensko besedo... čaki komu je že nazade to uspelo na tem forumu... se mi zdi da j blo 2002... al pa 2003... a se kdo spomne?

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja? Zanimivo. Provokator :lol1: Pa še ful zravn. :slap:

Če kako tako objavo na vsake kvatre komu spustim, mislm, da zarad tega glih nisem provokator. Če pa že res ful provociram, mi pa prosim pokaž moje objave, da sam mal vidm, če je beseda "ful provokator" res upravičena.

pametnejši odneha :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pametnejši odneha :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr

:grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :grim :grrr :slap: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dons sm slučajno prestavu na discovery (fifth gear), pa sm zagledu Vermeulena in njegovega rumenega forda za drag. poba si je kr lepo mašinco nabavu, planira pa mislm da kupt še bolšo, ko bo mal dinarčkov pršlo :naughty:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dons sm slučajno prestavu na discovery (fifth gear), pa sm zagledu Vermeulena in njegovega rumenega forda za drag. poba si je kr lepo mašinco nabavu, planira pa mislm da kupt še bolšo, ko bo mal dinarčkov pršlo :naughty:

LP

muscle cars navdušenec :) tist posnetek je pa že dokaj str :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Let's get back on track. Michelin has stopped you from the first two tests: Valencia and Malaysia. Payback?

They won't let me test simply because they're afraid of me. I can understand them.

sej ne moreš verjet no...pa kaj se grejo? :angry: če se je tako odločil se je, zdej ga pa naj pustijo na miru!

pa sej to ne morš verjet enostavno ni mogoče!!eh brezveze...enostavno rossija se bojijo ker vejo da bo dober!!! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

• Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!