Skoči na vsebino

Menjanje - prestavljanje


Killroy

Priporočene objave

Dan

Ok,tole me zanima;na kakšen način poteka menjanje na motorjih?Na mopedih je N-1(prtisneš dol)-2-3-4-5(prtisneš gor).A je pr motorjih kej drgač?

Vem,da je vprašanje neumn,ampak svašta.

Lp,

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dan

Ok,tole me zanima;na kakšen način poteka menjanje na motorjih?Na mopedih je N-1(prtisneš dol)-2-3-4-5(prtisneš gor).A je pr motorjih kej drgač?

Vem,da je vprašanje neumn,ampak svašta.

Lp,

Matej

Ne,ni drgač, sam večina ima še 6!!!!!!!! :twisted: :twisted: 8) :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar se šaltanja tiče je isto kot bi se z APN pelu, le da je ''ler'' samo med prvo in drugo prestavo. Upam da se ne zezaš, sicer... ah nč. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne,ni drgač, sam večina ima še 6!!!!!!!! :twisted: :twisted: 8) :lol:

Mito celo 7 :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja... moj mz je mel 1-0-2-0-4-5-0-0 :D

Tovarniško oriđinl pa 1-0-2-3-4-5

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1-N-2-3-4-5 (-6); prva dol,potem gor do 5. (6.).razen tekmovalni imajo obrnjeno shemo (prva gor,ostale dol).lahko pa samo shemo tudi obrnes in.... ma raje neham,da ne zakompliciram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No še jast malo brihtn: JAWA TS 350: 1-N-2-3-N-4

kasneje po več mučnih km pa 1-N-N-3-N-4

Kupi si vsaj APN6 pred motociklom :crazyeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjavanja brez sklopke....hmm....gre.....gor in dol .....samo zakaj mislis je sklopka vgrajena? se en nasvet: gor je lazje in manj naporno za masino in menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: Ja, valjda je boljše s sklopko, saj zato pa tud je vgrajena. Mislil sem samo na to, kot je naprimer pr crossu, ko je v bistvu sklopka samo za speljevanje :!: :idea: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:Pa kaka je možnost, da hočeš dat iz 1. v 2., pa ti v N ostane :?:  :oops:

EEEEEEEEEEEE pol si ga pa naj****al. :D :D :D :D :D ,ker moraš vso vajo z brcanjem noge ponoviti.To pa je dodatna potrošnja energije,ki škoduje zdravju in sicer na več načinov:

-moraš jet jest,da v telo vneseš dodatne kalorije

-ker si jedel,pbstaja velika verjetbnost,da si zaužil preveč kalorij

-ker si zavžil preveč kalorij,se ti lahko občutno poveča teža

-ko se ti poveča teža,moraš obvezno preveriti nosilnost svojega motocikla

-ker predvidevam , da je nosilnost manjša od tvoje dodatne teže,pomeni vse skupaj nakup novega

-nakup novega motocikla ti lahko povzroči ponovne težave na navajanje pri prestavljanju

-ker so se pojavili isti problemi si spet ostal v " N "......

In ves krog se ponovi,ponovi,ponovi,ponovi :? :? :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo !

Prestavljanje brez sklopke uporabis ko hoces hitreje pospesevati al sm samo jst tko cudn :)

aja, pa pri neuporabi sklopke se zna prvo kolo mal cudn obnasat tko da previdno.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo !

Prestavljanje brez sklopke uporabis ko hoces hitreje pospesevati al sm samo jst tko cudn :)

paaaa......v bistvu so za to avtomati (drag racing scena,shifter),koliko pridobis na casu.... zanemarljivo

aja, pa pri neuporabi sklopke se zna prvo kolo mal cudn obnasat tko da previdno.

LP,

klemen

kako se pa pri tebi obnasa? pri meni cisto normalno - le da rata "relativno rahlo"; odvisno od gasa (wheelypress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako se pa pri tebi obnasa? pri meni cisto normalno - le da rata "relativno rahlo"; odvisno od gasa (wheelypress)

Hja, sej to sm mislu in malo zaplese krmilo levo desno pol pa veselo do rdecega naprej :)

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja pa tud posebna tehnika menjanja pri določenik motorjih kot so na primer vn1500classic,xvs1100classic in določeni modeli HD,govorim namreč o dveh prestavnih tačkah,v bistvu je princip isti prva dol ler ostale gor,point tega menjanja pa je da si lahko na motorju v belih čevlih pa ostanejo čiste ker ne uporabljaš prstov ampak stvar deluje na podplat,takole v prvo daš dol tako da s prednjim čevljem potisneš ročico dol za v višje brzine pa potisneš zadnjo ročico s peto dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja pa tud posebna tehnika menjanja pri določenik motorjih kot so na primer vn1500classic,xvs1100classic in določeni modeli HD,govorim namreč o dveh prestavnih tačkah,v bistvu je princip isti prva dol ler ostale gor,point tega menjanja pa je da si lahko na motorju v belih čevlih pa ostanejo čiste ker ne uporabljaš prstov ampak stvar deluje na podplat,takole v prvo daš dol tako da s prednjim čevljem potisneš ročico dol za v višje brzine pa potisneš zadnjo ročico s peto dol.

ma kaj vn1500,HD itd.... jest sem kupu ze neki casa nazaj moped Malaguti Fifty in je imel tak menjalnik (oz. rocico) :)) zagaj dokler je cas, zgledalo obupno, ne recem sicer da ne pasa kromirano na kaksen cruiser....ma ne na moped ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ga bote pa čist zdivjal!

Kuplunga (beri: sklopka) ima svoj namen, zato jo vedno uporabljaj, da ne boš mel, tako kot nekateri mojstri preveč N-jev med prestavami. :P

Resno, šaltaj s sklopko, pa ti bo mašina oz. menjalnik hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaka je možnost, da hočeš dat iz 1. v 2., pa ti v N ostane :?:  :oops:

Bolš da ti v N ostane ... če bi v R trofo, bi blo še slabše :idea: :P :wink: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!