Skoči na vsebino

Menjanje - prestavljanje


Priporočene objave

Objavljeno

Obstaja pa tud posebna tehnika menjanja pri določenik motorjih kot so na primer vn1500classic,xvs1100classic in določeni modeli HD,govorim namreč o dveh prestavnih tačkah,v bistvu je princip isti prva dol ler ostale gor,point tega menjanja pa je da si lahko na motorju v belih čevlih pa ostanejo čiste ker ne uporabljaš prstov ampak stvar deluje na podplat,takole v prvo daš dol tako da s prednjim čevljem potisneš ročico dol za v višje brzine pa potisneš zadnjo ročico s peto dol.

sanda7 tudi guzzlni imajo tako (1100).

Objavljeno

Ej folk kaj me zezate saj je lepo napisano , na primer,valda ne bom pisala zdaj vseh modelov,ker tuki ne vidim nobene potrebe,če pa ima gdo željo naj si jo sam izpolni :twisted:

Objavljeno
Obstaja pa tud posebna tehnika menjanja pri določenik motorjih kot so na primer vn1500classic,xvs1100classic in določeni modeli HD,govorim namreč o dveh prestavnih tačkah,v bistvu je princip isti prva dol ler ostale gor,point tega menjanja pa je da si lahko na motorju v belih čevlih pa ostanejo čiste ker ne uporabljaš prstov ampak stvar deluje na podplat,takole v prvo daš dol tako da s prednjim čevljem potisneš ročico dol za v višje brzine pa potisneš zadnjo ročico s peto dol.

Full bi rad vidu tipa ali tipico na HD-ju v belih čevljih walksmil.gif

Objavljeno
Full bi rad vidu tipa ali tipico na HD-ju v belih čevljih  walksmil.gif

ce nisi karakter,mislim RES karakter,te v tistem momentu,ce si na motorju,garantirano vrze na gobec! ....od zacudenja! :shocked!: ...potem pa od smeha. :lol: :roll:

Objavljeno

Ajde, pogojno, bele superge. Sprejemljivo :?: :roll:

Objavljeno

edino pri tekmovalnih motorjih se lahko šalta brez sklopke- cross,* GP, *superbike

pri *GP in *superbike se ko prešaltaš vklopi (in izklopi) avtomatska sklopka, ki poskrbi da se menjalnik ne poškoduje

namen šalt. brez sklopke je v čim manjši izgubi motornih vrtljajev, tega pa ti na cesti pri današnjih zmogljivostih motorjev ne rabiš, sicer se da samo proizvajalci to odsvetujejo

*ne me za besedo držat če ni pri obeh je pa pri eni od teh kategorij sigurno tako

tako tehniko šaltanja, ki jo sanda7 opisuje sem imel jaz na moto guzziju 500 falcone l '79

Objavljeno

Kuplunga (beri: sklopka) ima svoj namen, zato jo vedno uporabljaj, da ne boš mel, tako kot nekateri mojstri preveč N-jev med prestavami. :P  

Resno, šaltaj s sklopko, pa ti bo mašina oz. menjalnik hvaležen.

Vprasanje: Kupil sem rabljenega Horneta, 20000km........pa se mi dogaja, da pri visjih obratih cca. 11000/min iz prestave mece....sicer ne pogosto ampak vseeno :shock: :shock: ..........je to posledica prestavljanja brez sklopke :? :?

Objavljeno
:arrow: Kak je pa z menjavanjem brez sklopke :?:  Pa kaka je možnost, da hočeš dat iz 1. v 2., pa ti v N ostane :?:  :oops:

bi rekel od oka 40%. Z vajo vedno manj, z vnasanjem napacnega olja zopet malo vec, dokler nimas vaje...

Ko hoces impresionirat deklice v poletnih oblekcah s svojim smooth speljevanjem, je verjetnost zasaltanja 99.9%

Objavljeno
:arrow: Kak je pa z menjavanjem brez sklopke :?:  Pa kaka je možnost, da hočeš dat iz 1. v 2., pa ti v N ostane :?:  :oops:

Ma, ko smo bli na začetku kariere - beri u moto šoli, nam je tud kaj takega ratalo, sej gre, ampak včasih so zvoki srce parajoči. :(

Objavljeno

Ne,ni drgač, sam večina ima še 6!!!!!!!! :twisted:  :twisted:  8)  :lol:

Mito celo 7 :twisted:

Itak pa tale 7 mu pol prnese magicno mejo 200 :P Kmh pa se več če je mašina dobre volje pa če ti glih v hrbet piha. :lol: :lol:

Objavljeno

200 Po stevcu.

Ma pa zarad 7 prestav edini 125 ccm motor pospesek

do 100km/h pod 6 sek. Vsaj tko sem prebral.

Objavljeno

Glede 6 sekund... neverjetno, ampak resnično. Sošolec ima Cagivo in ko sva bla dva na njej, sva precej "flegma" dosegla 100km/h v 9 sekundah. Dalo bi se precej hitreje.

Ker prestavljat znam v bistvu samo teoretično (5km z atovo štirko), bi še nekaj vprašal.

Prestavljaš naprimer iz 2. v 3. prestavo. Spustiš gas, stisneš sklopko, butneš prestavo gor in potem:

a) sklopko spustiš in gasa naprej

B) sklopko počasi spuščaš in gasa naprej

c) gasa že prej ne spustiš, samo stisneš sklopko, prestaviš, spustiš sklopko in... te vrže okol...

A, B ali C?

Objavljeno

a,b kokr hocs.

b- se slis kt da mas sklopko fuc

c- se nism probu

Objavljeno

Torej, kot pravi motorist A.

Stisneš sklopko, prestaviš, spustiš sklopko, gasa!

Objavljeno

Mogoce ti bo kdo drgac reku ampak jst vozm kot a.

Razn pri speljevanju. Če hočes hitreje speljat mu takrat,

ko ves da se bo kmalu prizgala rumena in zelena luč, navijes obrate nekje med 7-8000 rpm potem pa z drseco sklopko speljes iz križišča.

(kokr vids na startih GP-ja in SBK-ja)

Objavljeno

Pri načinu C ti bo razbremenjeni motor pognalo v visoke obrate in bo zatulil. Zato med menjanjem običajno popuščamo plin, da ostane razbremenjeni motor "miren".

Objavljeno

Poslušte pa to foro in me pokomentirajte:

Jst pr mojmu ponavadi če imam čas pa se mi ne da iz 3. al 4. po eno hodit gor do 6. prestave stisnem sklopko pa menjam do 6., pol pa motorju "pomagam" in ga dam na obrate, ki so pri trenutni hitrosti in prestavi primerni. Sej to delam v vseh prestavah.

Razlog: mi ne pašejo tisti šusi med prestavljanjem. Sploh pa pri cestakih oplaziš malenkost preveč gas pa rukne. S tem mislim da še kar przanesem verigi in sklopki. :oops: :shock:

Bo držalo? A dela še kdo? Ste sploh zastopli kaj sm hotu povedat? :) ;)

LP duhc

Objavljeno

ni nikjer zapisano da moras v vsaki prestavi dodajati plin; jaz tudi vcasih (flegma-time) preskakujem prestave - pac drzis sklopko in saltas gor 2x,3x.... vecinoma 2.-4. ali 3.-5.

Objavljeno

šusi

sklopka v tem ravno ne uživa, ker takrat drsi dalj časa pri večjih obratih in to je obraba sklopke, so pa to malenkosti

važno je samo da minimalne obrate mašine med vožnjo vzdržuješ na pravilnem nivoju, ker vožnja in še posebej pospeševanje iz prenizkih obratov škoduje motorju

Objavljeno

Ja zdej sm pa v dilemi in ne vem več kako vozit da bo vsem prav :) -sklopki, motorju, meni, sopotnici... sami problemi, hehe :)

No sej najbrž ne bom več dodajal gasa.. bomo vidli, je reku slep.

LP duhc

Objavljeno

nalož ga na prkolco, pa boš vidu da se ti ne bo kvaru pa nč bencina žru :lol:

delaj z občutkom, vozi pijan ali zadet da občutek dobiš pol pa samo še trezen, če prežviš prej :D

Objavljeno

Pri meni na srečo te dileme ni, se držim sesalca. :)

Če pa kdaj pa kdaj malo pomatram atovo štirko, pa tud ni smrtni greh. Pa hvala za nasvete.

Objavljeno

No k je že glih of šaltanja tema bi pa še mene neki zanimal.

Zakaj mi med 1/2,2/3 zelo glasno šalta pa včasih med šaltanjem v nižje prestave?

Kolegi mi je rekel da sem prveč nežen in da je bilo pri njegovem isto imel pa je Yamaha 1000 thunder ace jaz pa imam Yamaha Fzs600s.

Ali je lahko kaj narobe z menjalnikom ali s čim drugim garancijo imam 2 let

Objavljeno
No k je že glih of šaltanja tema bi pa še mene neki zanimal.

Zakaj mi med 1/2,2/3 zelo glasno šalta pa včasih med šaltanjem v nižje prestave?

Kolegi mi je rekel da sem prveč nežen in da je bilo pri njegovem isto imel pa je Yamaha 1000 thunder ace jaz pa imam Yamaha Fzs600s.

Ali je lahko kaj narobe z menjalnikom ali s čim drugim garancijo imam 2 let

Ja, res morš biti odločen, vendar tle je neki. Yamahe majo ze v šatrtu glasen menjalnik (razen nekatere izjeme), vendar to ni nič narobe in menjalniku nič ne škodi. Brez panike.

:wink:

Objavljeno

Aja, Dejan1, kje in kdaj si ga pa kupu. Mogoče si ga kupu celo od mene?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!