Skoči na vsebino

Menjanje - prestavljanje


Priporočene objave

Objavljeno
Aja, Dejan1, kje in kdaj si ga pa kupu. Mogoče si ga kupu celo od mene?

Ne,ne tole pa nebo izvedlivo ker sem kupu baje ta zadnega v SLO :twisted: :twisted: preko DELTA TEAM Krsko sam pr Šternu sm ga pa dobil (novega lanski model)se bomo mogoče gdaj srečal rdeča,bela,črna pa zdej sm dau WINGS lonc gor da mi ni treba sam ventile pa ketno poslušat :D :D :D

Objavljeno
No k je že glih of šaltanja tema bi pa še mene neki zanimal.

Zakaj mi med 1/2,2/3 zelo glasno šalta pa včasih med šaltanjem v nižje prestave?

Kolegi mi je rekel da sem prveč nežen in da je bilo pri njegovem isto imel pa je Yamaha 1000 thunder ace jaz pa imam Yamaha Fzs600s.

Ali je lahko kaj narobe z menjalnikom ali s čim drugim garancijo imam 2 let

Ne sekiraj se, kupil si pač Yamaho. Meni se je menjalnik nekako bolj unesel po 15k km, sicer ni zdaj čisto tih, je pa dosti boljše. Pa kaj, če je malo bolj glasen (pokajoč), važno da bo delal 100k+km.

Jast ponavadi pri nižanju, dodajam umesni gas (ko LPP :lol: ).

Objavljeno
Aja, Dejan1, kje in kdaj si ga pa kupu. Mogoče si ga kupu celo od mene?

Ne,ne tole pa nebo izvedlivo ker sem kupu baje ta zadnega v SLO :twisted: :twisted: preko DELTA TEAM Krsko sam pr Šternu sm ga pa dobil (novega lanski model)se bomo mogoče gdaj srečal rdeča,bela,črna pa zdej sm dau WINGS lonc gor da mi ni treba sam ventile pa ketno poslušat :D :D :D

men so tud rekl, da sem zadnega kupu.....

Ampak je pa res pomota, un k ga je od mene kupu je iz Trbovl. Čao.

Objavljeno
In si zadovoljen??

Če je to name letel bo odgovor pozitiven.

Neb mogu bit bol MAXIMALNO zadovoljen.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
:arrow: Kak je pa z menjavanjem brez sklopke :?:  Pa kaka je možnost, da hočeš dat iz 1. v 2., pa ti v N ostane :?:  :oops:

bi rekel od oka 40%. Z vajo vedno manj, z vnasanjem napacnega olja zopet malo vec, dokler nimas vaje...

Kolk je pa to škodljivo za motor, če ti ostane v N in ti nabije obrate?

Objavljeno

odvisno od tega kolikokrat se ti zgodi :D . Za motor je zelo škodljivo ,če se močno vrti brez obremenitve.

Objavljeno (popravljeno)

js ce ne butnem dost gor v drugo mi cez kake pol sekunde vrze nazaj dol v ler. :( al pa ce iz 5. ne saltam dost gor v 6. mi tud v "ler" pade... masina je pa Rotax 123 '91 (pa frendu je isto delal na Rotax 123 '97). 1-N-2-3-4-5-N-6 ?? :D

aja, pi es: prvo (ler med prvo in drugo) se mi dogaja sam ce brez sklopke prestavljam, drugo (med 5. in 6.) pa vedno, ce sem prevec nezen. :BUA:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
Pa kaka je možnost, da hočeš dat iz 1. v 2., pa ti v N ostane :?:  :oops:

..ahmmm.. verjemi.. možnost JE... :wacko: :D <_< :huh: :ph34r: :unsure:

Objavljeno

ponavadi se zgodi takrat ko je največ ljudi okol tebe :yea2:

Objavljeno
odvisno od tega kolikokrat se ti zgodi :D . Za motor je zelo škodljivo ,če se močno vrti brez obremenitve.

no pa sej da se ne bi mašina premočno zavrtela (v prazno), pa tako ali tako poskrbi blokada vrtljajev, a ni tko?

Objavljeno

Moj prvi motor(moped) Yamaha FS1 je imel sledece: N-1-2-3-4 . Ler je bil na vrhu, v visje prestave si saltal dol, nizje gor. Zato nisem nikomur posojal motorja, saj se je vsak vsaj n-krat zasaltal in je tulilo, da ni res. :rolleyes: :D

lp

Objavljeno
odvisno od tega kolikokrat se ti zgodi :D . Za motor je zelo škodljivo ,če se močno vrti brez obremenitve.

Zakaj že?

LP

Objavljeno

no pa sej da se ne bi mašina premočno zavrtela (v prazno), pa tako ali tako poskrbi blokada vrtljajev, a ni tko?

V prostem teku se v primeru, da do konca priviješ plin motor zavrti daaaleč čez omejilec obratov :BUA:

Objavljeno

a blokada ne prime v dost kratkem casu al zakaj??

Objavljeno
V prostem teku se v primeru, da do konca priviješ plin motor zavrti daaaleč čez omejilec obratov :BUA:

kako to? čemu je pa pol blokada?

Objavljeno
V prostem teku se v primeru, da do konca priviješ plin motor zavrti daaaleč čez omejilec obratov :BUA:

kako to? čemu je pa pol blokada?

Blokada je namenjena temu, da ti prepreči uhajanje motorja v previsoke obrate med vožnjo, ko obrati naraščajo bolj počasi in je motor obremenjen.

Sicer pa brez škode za motor lahko poskusiš tako, da v prostem teku sunkovito dodaš plin in ga spustiš pri nižjih obratih od rdečega polja, pa boš videl, da se bo obratomer še veselo povzpel.

Objavljeno (popravljeno)
Sicer pa brez škode za motor lahko poskusiš tako, da v prostem teku sunkovito dodaš plin in ga spustiš pri nižjih obratih od rdečega polja, pa boš videl, da se bo obratomer še veselo povzpel.

ko spustiš gas ni več prav nobenega razloga, da bi obrati še rasli, ampak ker je kazalec dobil zalet in ker ni togo vpet, skoči še malo višje ... :o B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

hm morda zaradi vrtilne količine pa vztrajnostnega momenta. Teoretično možno.

Objavljeno
No še jast malo brihtn: JAWA TS 350: 1-N-2-3-N-4

kasneje po več mučnih km pa 1-N-N-3-N-4

Kupi si vsaj APN6 pred motociklom :crazyeyes:

Sem jaz tudi JAWO misla omenit... Pa prestavljala sem lahko brez sklopke :blink: naj bi blo nekak vgrajeno... :rolleyes: kajpajazvemkosempablont...

Objavljeno

Teya, saj verjetno veš, da se da pri večini motorjev brez sklopke šaltat (gor)?

Objavljeno

Prej sm mel jamaho fazerja pa si mogu res odločno šaltat drgač ti je lahko ostal med prestavo, zlasti šaltanje iz prve v 2 je blo vedno problem tako da 1 prestave nikol nism mogu zadost izkoristit :angry:

Zdej ko mam pa suzukija :D :D se pa kr samo šalta :D :D

ga lohk u 1. do 13krpm nažgem pa se še zmeri lepo v 2 prešalta

v glavnem

suzuki rules :yea2: :OK:

yamaha pa ole žre :P <_<

Objavljeno
Sicer pa brez škode za motor lahko poskusiš tako, da v prostem teku sunkovito dodaš plin in ga spustiš pri nižjih obratih od rdečega polja, pa boš videl, da se bo obratomer še veselo povzpel.

ko spustiš gas ni več prav nobenega razloga, da bi obrati še rasli, ampak ker je kazalec dobil zalet in ker ni togo vpet, skoči še malo višje ... :o B)

No ja, če imaš občutek, da je zalet dobil samo kazalec na obratomerju, se za motor nimaš kaj bat in to kar veselo prakticiraj :yea2: :OK:

Objavljeno
Teya, saj verjetno veš, da se da pri večini motorjev brez sklopke šaltat (gor)?

SymRu, očitno se takrat, ko so se vozile Jawe, še nisi zanimal za enosledna vozila (sem bil v MS presenečen, da te zanima tudi motosport - al si pršu samo zarad Šterna ;) ), ker Jawa je res imela sistem, ki je ob prestavljanju aktiviral tudi sklopko (ista "ročica-nožica" se je uporabljala tudi kot štarter) in si z nekaj občutka lahko speljal brez ročice (na krmilu) za sklopko.

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Men pa menjalnik ob šaltanju iz 2 v 3 vrže u "ler" za pol sekunde in takoj vklopi. Medtem so vrtljaji že ohoho. Nč ne zaškrta, sam cukne pa ja...

To se mi je tut na prejšnem motorju dogajalo, prepričan sm, da se je tud kterim od vas.

Prosim za nasvet :unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!