duhec Objavljeno Julij 31, 2004 Opozori Objavljeno Julij 31, 2004 Kaj pa veriga? Ne trpi kadar dobi šus? :cry: :hmm:
Ice Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 ce nimas obcutka v roki dobi veriga tudi "sus", ko prestavljas s sklopko. glede na to, da prestavljanje brez sklopke potega hitreje (zelo hitro) veriga ne izgubi napetosti ali vsaj ne v toliki meri, da bi ponovno natezanje predstavljalo tako veliko obremenitev. pod pogojem, da je veriga "pravilna", i.e. zdrzi moc/navor masine.
gizmOkak Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 alora bom navzgor menjavu samo še brez sklopke (na obratih seveda) še bolš filing je, vsaj meni :)
simonsi Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 Pri superci je tolk gnil menjalnik, da že ni razlike a prestavljam s sklopko al pa brez :doze:
Thundercat Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 kdaj se zgodi da menjam brez sklopke.....ene dvakrat pa se mi je zgodilo da sem med 5 in 6 prestavo našel ler...to se mi je zgodilo v dveh dneh dvakrat in od takrat ne več.... a je to indikator nepravilnega menjavanja, (ne)sreče ali česa drugega....
SiR Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 kdaj se zgodi da menjam brez sklopke.....ene dvakrat pa se mi je zgodilo da sem med 5 in 6 prestavo našel ler...to se mi je zgodilo v dveh dneh dvakrat in od takrat ne več.... a je to indikator nepravilnega menjavanja, (ne)sreče ali česa drugega.... se mi zdi, da v navodilih od fazerjev piše, da nikoli in nikdar prestavljati brez uporabe sklopke. Sicer pa - meni lani celo sezono ni delala problemov pri taki uporabi getribov. :) če ti pade v ler, to pomeni, da imaš prelahko nogo.
andrej Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Če bi vedno prestavil v ravno pravem trenutku brez sklopke - OK. Če pa le malo zgrešiš v trenutku ko obremeniš prestavno ročico gre na vilice v menjalniku in na zobnike ogromen stres. Zato je na forumih veliko branja o tem, kako so menjali (zvite) vilice, kako motor "pada iz brzine", itd. Le da se vsi začnejo spraševati o vzrokih šele ko je škoda že narejena...
frankie Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Andrej, a pol ti kej bl natančno veš kaj se zgodi u menjalniku, ko pade iz brzine in hitr skoč nazaj? Kr še zdej je to vpr. neodgovorjeno...A se je to teb že zgodilo?
green Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Frankie, sicer ne znam točno razložiti, ker se že pozabil, a Gašper, ki je serviser oz. bivši DP v SUPERSTOCK (ne vem če sem prav napisal, pa saj je vseeno),je dejal, da se tudi njemu to zgodi na tekmi in da ni razloga za preplah. Mi je celo menjalnik pokazal, ki ga je imel razdrtega in mi nazorno obrazložil delovanje oz. kako do tega pride. Jaz, ki pa sem bolj levi za mašine in njihovo delovanje, pa sem razlago pozabil. EMŠO, EMŠO... Vendar zadeva se lahko zgodi, ne sme se pa dogajati. Najbolje da Gašperja kontaktiraš na 041 516 600, pa ti bo on bolje razložil zadevo! :) .)
andrej Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Andrej, a pol ti kej bl natančno veš kaj se zgodi u menjalniku, ko pade iz brzine in hitr skoč nazaj? Kr še zdej je to vpr. neodgovorjeno...A se je to teb že zgodilo? Meni se še ni zgodilo. Po mojem boš najboljši odgovor dobil pri kakem pooblaščenem servisu za tvojo znamko. Vsak motor ma svoje "muhe", odvisno od konstrukcije.
frankie Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Tok tok po lesu, ampak od takrat se mi ni več zgodilo, mogoče je noga začela bl brcat :rolleyes: Green, fala! Bom verjetno kr u motorjet poklicu, če mi nebo dalo mira.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se