Skoči na vsebino

Pnevmatike za 125ccm


Brudol

Priporočene objave

Rabil bi nasvet oz svetovanje pri nakupu novih gum za naslednjo sezono. Imam Yamaho TDR 125 z dimenzijami:

Spredaj

100/90 - 18 56

Zadaj

130/80 - 17 65

Zdaj imam Dunlop in bi rad preizkusil še kaj drugega (tele mi ne ležijo najbolj)

Izbiram med

MICHELIN Pilot Activ

PIRELLI Sport Demon

METZELER Lasertec

BRIDGESTONE Battlax BT-45

Če kdo najde še kako naj piše, izkušnje zaželjene :) .

LP Vsem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam izkušenj z nobenimi od teh pnevmatik, ampak baje da PIRELLI Sport Demon niso slabe :) No saj tudi ostale niso :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še malo popestrim temo z nekaj članki iz MotoManije.

Michelin Pilot Activ

Dodatnih 20 %

Nova Michelinova pnevmatika Pilot Activ za motorje srednjega razreda obljublja + 20% življenjske dobe.

Besedilo: Jure Urbančič

Ciljna motociklistično skupino vidijo pri motociklih tipa Kawasaki Er-5, Suzuki GS 500, Yamaha XJ600 in podobnih. Pilot Activ nadomešča že precej ostareli Macadam 50, ki kljub drugačnemu zagotavljanju s strani Michelina že dolgo ni bila več referenčna pnevmatika v tem razredu.

Pri novinki so se posebej posvetili dolgoživosti, ki je v tem cenovnem in »hitrostnem« razredu odločilnega pomena. Kljub temu tudi ležernejši vozniki zahtevajo dovolj ugodno lego na cesti in dober oprijem v ovinku, še bolj na mokrem cestišču.

V primerjavi z Macadamom 50 ima Pilot Activ kar 5 % večjo stično površino s cestiščem. Povsem nova je mešanica gume in struktura karkase.

Metzeler Lasertec

Srednji segment

Metzelerjeva Lasertec cilja na uporabnike starejših motociklov in tiste, ki prisegajo na zmernješo ter varčnejšo vožnjo.

Besedilo: Amer Beharić

Metzeler v tem segmentu že ponuja kar nekaj različnih tipov pnevmatik. Od ME 330 / 550 do radialne ME 1 in ME 99 A Perfect. Novinka Lasetec ima za razliko od vseh drugih še povečan del silike v tekalni mešanici, zato boljši oprijem v zavojih in daljšo življenjsko dobo. Profil je na pogled povsem klasičen, še najbolj se poda motociklom izpred deset in več let, recimo klasičnim BMWjem R 100 R ali K 100. Od predhodnice ME 33 / 55 ima Lasertec kar 10% krajšo zavorno pot!

Po lastnih zagotovilih so pri novem Lasertecu združili sodobno tehnologijo priprave motociklistične pnevmatike s klasičnim profilom in izgledom. Za začetek bodo poslali na trg kar 49 različnih dimenzij.

Na voljo bo vseh enakih dimenzijah kot ME 330 / 550, s ceno krepko pod 200 EUR.

Pirelli Sport Demon

Demonska guma?

Pirelli Sport Demon je pnevmatika namenjena športno – turističnim motociklom srednjega razreda. Takih je na cestah največ, vozijo pa jih najbolj različni vozniki, zato imajo pnevmatike še kako težko delo.

Besedilo: Jure Urbančič

Vodilne misli konstruktorjev pri Pirelliju so bile: udobje vožnje, vzdržljivost pnevmatik, dobro odvajanje vode in lahkoten nagib motocikla. Srednji razred sestavljajo motorji kot so: Honda CB500, Yamaha XJ600 Diversion, Suzuki GS500E, Kawasaki ER-5, GPZ500, in drugi. Vozniki pa segajo od popolnih začetnikov, prek starih mačkov, ki so se zakleli, da ne bodo plačali pol premoženja za motor in onih, ki se vozijo po mestih v službo in nazaj. Spekter vozniških navad, ki zahteva gumo in pol torej. Pirellijev Sport Demon ima na prednjem kolesu dve na zadnjem pa tri radiusne konture, ki jih tvori oblika dezena. Ostra kontura, zaradi manjšega radija na sredini omogoča lažje obvladovanje motocikla, zlasti pri vožnji v ovinek. Večji radij na obeh koncih, pa je zaslužen za oprijem v zavojih. Tretji, manjši radij, na samem robu zadnje pnevmatike doprinese k dobremu odzivu pri ekstremnih nagibnih kotih, da se v najbolj kritičnih trenutkih motocikel še vedno obnaša kot motorno kolo in ne kot jumbo pri zasilnem pristanku. Tudi v motociklizem so prišle ideje kot je udobno kotaljenje, pnevmatike z malo upora ter t.i. Čtišje« gume. Posebej so se potrudili tudi pri stabilnosti na bitumenskih črtah in oprijemu v mokrem.

Zaenkrat se mi najbolj dopadejo Pirelli .... verjetno bojo naslednje leto prve na seznamu za nakup :) .

Cene pa so po ceniku MotorJet take:

22.688 SIT - Sprednja

24.489 SIT - Zadnja

Verjetno bi ble u Italiji cene mal nižje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super tema :D Jaz bom tui zaj enkrat menjal gume na 125ki tak da mi bo to še prav prišlo :P

Ti maš 5× večjo izbiro ker imaš širše gume na Miti

Priporočam kake Pilot Power...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti maš 5× večjo izbiro ker imaš širše gume na Miti

Priporočam kake Pilot Power...

To je res ja ampak vseeno mi je všeč tema :P Am se še odločam ja... Za Dunlop Qualifier so mi tui pravli da so dore tak da še ne vem kaj om kupo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res ja ampak vseeno mi je všeč tema :P Am se še odločam ja... Za Dunlop Qualifier so mi tui pravli da so dore tak da še ne vem kaj om kupo :)

jaz ti jih priporocam.....tud sam jih vozim na rski pa so vec kot dobre gume.......zadno mam oz sem mel letos celo sezono 8k km je ze skoraj pa je se za okol 1000 km s tem da nism nikol sparal na gasu :D pa se niso pretirano drage

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!