Brudol Objavljeno Oktober 28, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2006 Rabil bi nasvet oz svetovanje pri nakupu novih gum za naslednjo sezono. Imam Yamaho TDR 125 z dimenzijami: Spredaj 100/90 - 18 56 Zadaj 130/80 - 17 65 Zdaj imam Dunlop in bi rad preizkusil še kaj drugega (tele mi ne ležijo najbolj) Izbiram med MICHELIN Pilot Activ PIRELLI Sport Demon METZELER Lasertec BRIDGESTONE Battlax BT-45 Če kdo najde še kako naj piše, izkušnje zaželjene :) . LP Vsem ;)
Jure Objavljeno Oktober 29, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2006 Sicer nimam izkušenj z nobenimi od teh pnevmatik, ampak baje da PIRELLI Sport Demon niso slabe :) No saj tudi ostale niso :)
Brudol Objavljeno Oktober 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 Da še malo popestrim temo z nekaj članki iz MotoManije. Michelin Pilot Activ Dodatnih 20 % Nova Michelinova pnevmatika Pilot Activ za motorje srednjega razreda obljublja + 20% življenjske dobe. Besedilo: Jure Urbančič Ciljna motociklistično skupino vidijo pri motociklih tipa Kawasaki Er-5, Suzuki GS 500, Yamaha XJ600 in podobnih. Pilot Activ nadomešča že precej ostareli Macadam 50, ki kljub drugačnemu zagotavljanju s strani Michelina že dolgo ni bila več referenčna pnevmatika v tem razredu. Pri novinki so se posebej posvetili dolgoživosti, ki je v tem cenovnem in »hitrostnem« razredu odločilnega pomena. Kljub temu tudi ležernejši vozniki zahtevajo dovolj ugodno lego na cesti in dober oprijem v ovinku, še bolj na mokrem cestišču. V primerjavi z Macadamom 50 ima Pilot Activ kar 5 % večjo stično površino s cestiščem. Povsem nova je mešanica gume in struktura karkase. Metzeler Lasertec Srednji segment Metzelerjeva Lasertec cilja na uporabnike starejših motociklov in tiste, ki prisegajo na zmernješo ter varčnejšo vožnjo. Besedilo: Amer Beharić Metzeler v tem segmentu že ponuja kar nekaj različnih tipov pnevmatik. Od ME 330 / 550 do radialne ME 1 in ME 99 A Perfect. Novinka Lasetec ima za razliko od vseh drugih še povečan del silike v tekalni mešanici, zato boljši oprijem v zavojih in daljšo življenjsko dobo. Profil je na pogled povsem klasičen, še najbolj se poda motociklom izpred deset in več let, recimo klasičnim BMWjem R 100 R ali K 100. Od predhodnice ME 33 / 55 ima Lasertec kar 10% krajšo zavorno pot! Po lastnih zagotovilih so pri novem Lasertecu združili sodobno tehnologijo priprave motociklistične pnevmatike s klasičnim profilom in izgledom. Za začetek bodo poslali na trg kar 49 različnih dimenzij. Na voljo bo vseh enakih dimenzijah kot ME 330 / 550, s ceno krepko pod 200 EUR. Pirelli Sport Demon Demonska guma? Pirelli Sport Demon je pnevmatika namenjena športno – turističnim motociklom srednjega razreda. Takih je na cestah največ, vozijo pa jih najbolj različni vozniki, zato imajo pnevmatike še kako težko delo. Besedilo: Jure Urbančič Vodilne misli konstruktorjev pri Pirelliju so bile: udobje vožnje, vzdržljivost pnevmatik, dobro odvajanje vode in lahkoten nagib motocikla. Srednji razred sestavljajo motorji kot so: Honda CB500, Yamaha XJ600 Diversion, Suzuki GS500E, Kawasaki ER-5, GPZ500, in drugi. Vozniki pa segajo od popolnih začetnikov, prek starih mačkov, ki so se zakleli, da ne bodo plačali pol premoženja za motor in onih, ki se vozijo po mestih v službo in nazaj. Spekter vozniških navad, ki zahteva gumo in pol torej. Pirellijev Sport Demon ima na prednjem kolesu dve na zadnjem pa tri radiusne konture, ki jih tvori oblika dezena. Ostra kontura, zaradi manjšega radija na sredini omogoča lažje obvladovanje motocikla, zlasti pri vožnji v ovinek. Večji radij na obeh koncih, pa je zaslužen za oprijem v zavojih. Tretji, manjši radij, na samem robu zadnje pnevmatike doprinese k dobremu odzivu pri ekstremnih nagibnih kotih, da se v najbolj kritičnih trenutkih motocikel še vedno obnaša kot motorno kolo in ne kot jumbo pri zasilnem pristanku. Tudi v motociklizem so prišle ideje kot je udobno kotaljenje, pnevmatike z malo upora ter t.i. Čtišje« gume. Posebej so se potrudili tudi pri stabilnosti na bitumenskih črtah in oprijemu v mokrem. Zaenkrat se mi najbolj dopadejo Pirelli .... verjetno bojo naslednje leto prve na seznamu za nakup :) . Cene pa so po ceniku MotorJet take: 22.688 SIT - Sprednja 24.489 SIT - Zadnja Verjetno bi ble u Italiji cene mal nižje ?
Čamac Objavljeno Oktober 30, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 Super tema :D Jaz bom tui zaj enkrat menjal gume na 125ki tak da mi bo to še prav prišlo :P
Stric Burek Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 Super tema :D Jaz bom tui zaj enkrat menjal gume na 125ki tak da mi bo to še prav prišlo :P Ti maš 5× večjo izbiro ker imaš širše gume na Miti Priporočam kake Pilot Power...
Čamac Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 Ti maš 5× večjo izbiro ker imaš širše gume na Miti Priporočam kake Pilot Power... To je res ja ampak vseeno mi je všeč tema :P Am se še odločam ja... Za Dunlop Qualifier so mi tui pravli da so dore tak da še ne vem kaj om kupo :)
Aless Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 To je res ja ampak vseeno mi je všeč tema :P Am se še odločam ja... Za Dunlop Qualifier so mi tui pravli da so dore tak da še ne vem kaj om kupo :) jaz ti jih priporocam.....tud sam jih vozim na rski pa so vec kot dobre gume.......zadno mam oz sem mel letos celo sezono 8k km je ze skoraj pa je se za okol 1000 km s tem da nism nikol sparal na gasu :D pa se niso pretirano drage
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se