Skoči na vsebino

Katera vrsta motorjev vam je najbolj pri srcu ?


vrho1679

Priporočene objave

Se mi zdi, da je Frips imel v mislih motor in ne BMW-ja :evilgrin:

Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest :oK:nato pa pljuj in seri(po Triumphu) napozabi eno prvič, zadnjič in nikoli več, vozil sem Triumpha davnega leta 1958 pa ne,da si ga nebi mogel kupiti,lahko zamenjam BMW-eja vsaj za dva dobra Triumpha,takih kot je tvoj, pa sigurno dobim par komadov. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

supersport na prvem mestu, drugače pa me mika tudi supermoto :) pa tut kakšnega hard endurca se nebi brano :)

Iz ene skrajnosti, v drugo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav.Moja tiha želja je čoper z velikim navorom ,za počasno vožnjo po Evropi.Mogoče si ga želim zato,ker ga še nisem imel prilike vozit.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pips taksnega ti priporocam :worship:

Make Model

Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic LT Year

2008 Engine

Liquid cooled, four stroke, V-twin cylinder, OHV, 8-valve. Capacity

2053 Bore x Stroke 103 x 123.2 mm Compression Ratio 9.5:1 Induction

Electronic fuel injection, 46mm throttle bodies

Ignition / Starting

Digital / electric Max Power

103 hp 76 KW @ 480.0 rpm Max Torque

177 Nm @ 3200 rpm Transmission / Drive

5 Speed / belt Front Suspension

49 mm telescopic fork. Rear Suspension

Swingarm with mono-shock, rebound damping 8-way

Spring preload adjustable Front Brakes

2x 300mm discs 4 piston calipers Rear Brakes

Single 320mm disc 2 piston caliper Front Tyre

150/80 R16 Rear Tyre

200/60 R16 Seat Height 680 mm Dry-Weight

361 kg Fuel Capacity

21 Litres Consumption average

18.1 km/lot Standing ¼ Mile

13.4 sec Top Speed

200.4 km/h Reviews Topspeed.com / Popularmechanics.com

Kawasaki%20VN%202000%20Vulcan%20Classic%2008.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos ,hvala za lepe želje ampak za tega sem pa prešvoh,bi bil zadovoljen kar z tvojim ali pa z Kava.Ven 900 če se ne motim pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest :oK:nato pa pljuj in seri(po Triumphu) napozabi eno prvič, zadnjič in nikoli več, vozil sem Triumpha davnega leta 1958 pa ne,da si ga nebi mogel kupiti,lahko zamenjam BMW-eja vsaj za dva dobra Triumpha,takih kot je tvoj, pa sigurno dobim par komadov. :worship:

Sej te mamo radi. :winkiss:

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest :oK:nato pa pljuj in seri(po Triumphu) napozabi eno prvič, zadnjič in nikoli več, vozil sem Triumpha davnega leta 1958 pa ne,da si ga nebi mogel kupiti,lahko zamenjam BMW-eja vsaj za dva dobra Triumpha,takih kot je tvoj, pa sigurno dobim par komadov. :worship:

pa kaj smetiš no - tvoj bmw, ki je itak 6x bolši kt vsak naš moped - pa daj nehaj že počas - ne pomen vsakem vse, da ma neke gumbeke, da lahk klikaš al se hočeš športn vozt al ne, al pa bremze, ki izračunavajo bogvekaj, ki ko tehnika zaje.... neha bremzat in kaj potem - vse gre po tleh... ma s teboj se res dalč ne pride :wacko: - ne vem no - preberi zadnji motopuls pa boš vidu kak je npr. FZ-1 slabš kt tvoja gara!!!

glede mene ja (pa da ne bomo preveč off topic) - men so vedn bli nakedi najbl pr src - najlepši so, motor se lepo vidi, moderne maskice so povečini všečne, motorji od supersport bratov noter in ravno prav prirejeni na zveznejšo, privlačnejšo vožnjo - to samo še čakam, da en dan ugledam Z1000-ko doma, oranžno, pa ti avspuhci, pa maskica, pa ritka, pa ah kr neham sanjat :rolleyes:

Itak pa menim, da moreš imet vsaj tri motorje :naughty: - en je 1150gs hehe, mah sej ne lahk tud Ktm adventure 990, drugi je kawa z 1000, tretji pa night-rod special, al pa vsaj no mean streak 1500 hihi. Na poti smo :whistle: ....

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj smetiš no - tvoj bmw, ki je itak 6x bolši kt vsak naš moped - pa daj nehaj že počas - ne pomen vsakem vse, da ma neke gumbeke, da lahk klikaš al se hočeš športn vozt al ne, al pa bremze, ki izračunavajo bogvekaj, ki ko tehnika zaje.... neha bremzat in kaj potem - vse gre po tleh... ma s teboj se res dalč ne pride :wacko: - ne vem no - preberi zadnji motopuls pa boš vidu kak je npr. FZ-1 slabš kt tvoja gara!!!

Če kdo SMETI - potem si to sigurno TI.Nevem sploh,kaj se mešaš,jaz sem samo Kecu odgovoril in ne celemu forumu in ti,če nimaš denarja za dobrega BMW-eja ni moj problem ampak tvoj,nevidim razlog zakaj pljuješ po BMW-ejih,kar kup Japonca :headbang: pa srečno vožnjo!!!! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest

če nimaš denarja za dobrega BMW-eja ni moj problem

Ja, če se kdo spozna na motorje, je to za razliko od tebe KeC... In ne, BMW ni dober motor, ampak je za kurac, oziroma ne, se opravičujem. Ni za kurac, ampak za penzioniste.

In tistih "163 KM" si lahko v rit vtakne.....hcat ga peljem na vsakem ovinku. ;)

Kot drugo, če se že kurčiš glede denarja.....zakaj pa ne nabaviš 1098 tricolore? BMWja pa ja lahko kupi vsaki trotl in to na keš.

Aja nimaš......kaka sirotinja.

Si bom pa takoj zdaj, v znak sprave, zarolal "Hajdemo u planine", v spomin na rikola lend...........................mimogrede, a je res tvoj najljubši film "Moje pesmi moje sanje"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prvem mestu supersport (Aprilia RSV,Ducati 1098s,Honda CBR600 movistar :) ) ...tud enduro mi je všeč (Husqvarna TE450,KTM450,.. ),supermoto pa mal za igrat ( Aprilia SXV450,Ducati Hypermotard) :P

Popravljeno . Popravil Roky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj smetiš no - tvoj bmw, ki je itak 6x bolši kt vsak naš moped - pa daj nehaj že počas - ne pomen vsakem vse, da ma neke gumbeke, da lahk klikaš al se hočeš športn vozt al ne, al pa bremze, ki izračunavajo bogvekaj, ki ko tehnika zaje.... neha bremzat in kaj potem - vse gre po tleh... ma s teboj se res dalč ne pride :wacko: - ne vem no - preberi zadnji motopuls pa boš vidu kak je npr. FZ-1 slabš kt tvoja gara!!!

Če kdo SMETI - potem si to sigurno TI.Nevem sploh,kaj se mešaš,jaz sem samo Kecu odgovoril in ne celemu forumu in ti,če nimaš denarja za dobrega BMW-eja ni moj problem ampak tvoj,nevidim razlog zakaj pljuješ po BMW-ejih,kar kup Japonca :headbang: pa srečno vožnjo!!!! :yea1:

Če si odgovarjal Kecu, mu drugič to naredi po PM-u. In nehaj s tem BMWjem že enkrat in 163KM. Ja, imaš BMW-ja, OK... sej je kul. Prišparaj nas no

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če se kdo spozna na motorje, je to za razliko od tebe KeC... In ne, BMW ni dober motor, ampak je za kurac, oziroma ne, se opravičujem. Ni za kurac, ampak za penzioniste.

In tistih "163 KM" si lahko v rit vtakne.....hcat ga peljem na vsakem ovinku. ;)

Kot drugo, če se že kurčiš glede denarja.....zakaj pa ne nabaviš 1098 tricolore? BMWja pa ja lahko kupi vsaki trotl in to na keš.

Aja nimaš......kaka sirotinja.

Si bom pa takoj zdaj, v znak sprave, zarolal "Hajdemo u planine", v spomin na rikola lend...........................mimogrede, a je res tvoj najljubši film "Moje pesmi moje sanje"?

Lepo si postavil stvari na svoje mesto. :worship:

Glede na naslov teme - ST motor je moj NR 1! In zakaj - mešanica potovalnika in pogojno športnega motorja je tista kombinacija, ki je za moj način vožnje in filozofije dojemanja motociklizma najbolj ustrezna! Tudi SS so mi všečni - Ducati 1098 je zakon.

PS - Neumestno je dopovedovati (očitati) drugim, kaj si lahko kupijo in kaj ne! Vsak plačuje tehniko po svojih zmožnostih in predvsem po svojih potrebah. Nekateri se pač tega zavedamo - nekaterim pa to nikoli ne bo jasno!!!! Naj uživajo v svojem omejenem svetu..... Važno je kakšno imaš srce in ne koliko denarja imaš in kaj voziš!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so najbolj všeč sport tourerji. Udobno, praktično in športno obenem. Recimo: VFR, Blackbird, TDM (zadnja modela), SV (oba), Z serija (Kawasakijev seveda), CBF-i itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni ga cez enduro

lahk se peljes kjerkoli zeliš, sam pri ktm-u se moras vibracij navadit ce se peljes dalec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!