Hornet Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 Definitivno naked bike, za začetek Monster za sanje pa Brutale :whistle:
Igorr Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 Naked (speed triple, speed four, monster, Bulldog)
perom Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 po dusi chopperist se pravi chopper (chruiser) :worship: , ce pa teh nebi bilo ap vsekakor honda transalp :worship:
ravni Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 Enduro je zakon, ga maš lahko za povsod pa še fejst žensko lahko naložiš zadaj :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 Se mi zdi, da je Frips imel v mislih motor in ne BMW-ja :evilgrin: Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest :oK:nato pa pljuj in seri(po Triumphu) napozabi eno prvič, zadnjič in nikoli več, vozil sem Triumpha davnega leta 1958 pa ne,da si ga nebi mogel kupiti,lahko zamenjam BMW-eja vsaj za dva dobra Triumpha,takih kot je tvoj, pa sigurno dobim par komadov. :worship:
Čamac Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 supersport na prvem mestu, drugače pa me mika tudi supermoto :) pa tut kakšnega hard endurca se nebi brano :)
Igorr Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 supersport na prvem mestu, drugače pa me mika tudi supermoto :) pa tut kakšnega hard endurca se nebi brano :) Iz ene skrajnosti, v drugo. :naughty:
moto rider Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Vsak na dva kolesa! :o :P :D
Pips Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Pozdrav.Moja tiha želja je čoper z velikim navorom ,za počasno vožnjo po Evropi.Mogoče si ga želim zato,ker ga še nisem imel prilike vozit.lp
perom Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Pips taksnega ti priporocam :worship: Make Model Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic LT Year 2008 Engine Liquid cooled, four stroke, V-twin cylinder, OHV, 8-valve. Capacity 2053 Bore x Stroke 103 x 123.2 mm Compression Ratio 9.5:1 Induction Electronic fuel injection, 46mm throttle bodies Ignition / Starting Digital / electric Max Power 103 hp 76 KW @ 480.0 rpm Max Torque 177 Nm @ 3200 rpm Transmission / Drive 5 Speed / belt Front Suspension 49 mm telescopic fork. Rear Suspension Swingarm with mono-shock, rebound damping 8-way Spring preload adjustable Front Brakes 2x 300mm discs 4 piston calipers Rear Brakes Single 320mm disc 2 piston caliper Front Tyre 150/80 R16 Rear Tyre 200/60 R16 Seat Height 680 mm Dry-Weight 361 kg Fuel Capacity 21 Litres Consumption average 18.1 km/lot Standing ¼ Mile 13.4 sec Top Speed 200.4 km/h Reviews Topspeed.com / Popularmechanics.com
Pips Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Seos ,hvala za lepe želje ampak za tega sem pa prešvoh,bi bil zadovoljen kar z tvojim ali pa z Kava.Ven 900 če se ne motim pa lp
KeC Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 (popravljeno) Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest :oK:nato pa pljuj in seri(po Triumphu) napozabi eno prvič, zadnjič in nikoli več, vozil sem Triumpha davnega leta 1958 pa ne,da si ga nebi mogel kupiti,lahko zamenjam BMW-eja vsaj za dva dobra Triumpha,takih kot je tvoj, pa sigurno dobim par komadov. :worship: Sej te mamo radi. :winkiss: Popravljeno Oktober 20, 2007. Popravil KeC
BRANE Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 manjka hardenduro.. moja najljubša vrsta..
suhi Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest :oK:nato pa pljuj in seri(po Triumphu) napozabi eno prvič, zadnjič in nikoli več, vozil sem Triumpha davnega leta 1958 pa ne,da si ga nebi mogel kupiti,lahko zamenjam BMW-eja vsaj za dva dobra Triumpha,takih kot je tvoj, pa sigurno dobim par komadov. :worship: pa kaj smetiš no - tvoj bmw, ki je itak 6x bolši kt vsak naš moped - pa daj nehaj že počas - ne pomen vsakem vse, da ma neke gumbeke, da lahk klikaš al se hočeš športn vozt al ne, al pa bremze, ki izračunavajo bogvekaj, ki ko tehnika zaje.... neha bremzat in kaj potem - vse gre po tleh... ma s teboj se res dalč ne pride :wacko: - ne vem no - preberi zadnji motopuls pa boš vidu kak je npr. FZ-1 slabš kt tvoja gara!!! glede mene ja (pa da ne bomo preveč off topic) - men so vedn bli nakedi najbl pr src - najlepši so, motor se lepo vidi, moderne maskice so povečini všečne, motorji od supersport bratov noter in ravno prav prirejeni na zveznejšo, privlačnejšo vožnjo - to samo še čakam, da en dan ugledam Z1000-ko doma, oranžno, pa ti avspuhci, pa maskica, pa ritka, pa ah kr neham sanjat :rolleyes: Itak pa menim, da moreš imet vsaj tri motorje :naughty: - en je 1150gs hehe, mah sej ne lahk tud Ktm adventure 990, drugi je kawa z 1000, tretji pa night-rod special, al pa vsaj no mean streak 1500 hihi. Na poti smo :whistle: .... ajd
Guest Brumer Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 pa kaj smetiš no - tvoj bmw, ki je itak 6x bolši kt vsak naš moped - pa daj nehaj že počas - ne pomen vsakem vse, da ma neke gumbeke, da lahk klikaš al se hočeš športn vozt al ne, al pa bremze, ki izračunavajo bogvekaj, ki ko tehnika zaje.... neha bremzat in kaj potem - vse gre po tleh... ma s teboj se res dalč ne pride :wacko: - ne vem no - preberi zadnji motopuls pa boš vidu kak je npr. FZ-1 slabš kt tvoja gara!!! Če kdo SMETI - potem si to sigurno TI.Nevem sploh,kaj se mešaš,jaz sem samo Kecu odgovoril in ne celemu forumu in ti,če nimaš denarja za dobrega BMW-eja ni moj problem ampak tvoj,nevidim razlog zakaj pljuješ po BMW-ejih,kar kup Japonca :headbang: pa srečno vožnjo!!!! :yea1:
vapotek Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 Ravno ti se razumeš na motor :whistle: ,najprej se moraš na dober motor kot je BMW vsaj vsest če nimaš denarja za dobrega BMW-eja ni moj problem Ja, če se kdo spozna na motorje, je to za razliko od tebe KeC... In ne, BMW ni dober motor, ampak je za kurac, oziroma ne, se opravičujem. Ni za kurac, ampak za penzioniste. In tistih "163 KM" si lahko v rit vtakne.....hcat ga peljem na vsakem ovinku. ;) Kot drugo, če se že kurčiš glede denarja.....zakaj pa ne nabaviš 1098 tricolore? BMWja pa ja lahko kupi vsaki trotl in to na keš. Aja nimaš......kaka sirotinja. Si bom pa takoj zdaj, v znak sprave, zarolal "Hajdemo u planine", v spomin na rikola lend...........................mimogrede, a je res tvoj najljubši film "Moje pesmi moje sanje"?
Roky Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 (popravljeno) Na prvem mestu supersport (Aprilia RSV,Ducati 1098s,Honda CBR600 movistar :) ) ...tud enduro mi je všeč (Husqvarna TE450,KTM450,.. ),supermoto pa mal za igrat ( Aprilia SXV450,Ducati Hypermotard) :P Popravljeno Oktober 20, 2007. Popravil Roky
Stric Burek Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 pa kaj smetiš no - tvoj bmw, ki je itak 6x bolši kt vsak naš moped - pa daj nehaj že počas - ne pomen vsakem vse, da ma neke gumbeke, da lahk klikaš al se hočeš športn vozt al ne, al pa bremze, ki izračunavajo bogvekaj, ki ko tehnika zaje.... neha bremzat in kaj potem - vse gre po tleh... ma s teboj se res dalč ne pride :wacko: - ne vem no - preberi zadnji motopuls pa boš vidu kak je npr. FZ-1 slabš kt tvoja gara!!! Če kdo SMETI - potem si to sigurno TI.Nevem sploh,kaj se mešaš,jaz sem samo Kecu odgovoril in ne celemu forumu in ti,če nimaš denarja za dobrega BMW-eja ni moj problem ampak tvoj,nevidim razlog zakaj pljuješ po BMW-ejih,kar kup Japonca :headbang: pa srečno vožnjo!!!! :yea1: Če si odgovarjal Kecu, mu drugič to naredi po PM-u. In nehaj s tem BMWjem že enkrat in 163KM. Ja, imaš BMW-ja, OK... sej je kul. Prišparaj nas no
Draksler Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Ja, če se kdo spozna na motorje, je to za razliko od tebe KeC... In ne, BMW ni dober motor, ampak je za kurac, oziroma ne, se opravičujem. Ni za kurac, ampak za penzioniste.In tistih "163 KM" si lahko v rit vtakne.....hcat ga peljem na vsakem ovinku. ;) Kot drugo, če se že kurčiš glede denarja.....zakaj pa ne nabaviš 1098 tricolore? BMWja pa ja lahko kupi vsaki trotl in to na keš. Aja nimaš......kaka sirotinja. Si bom pa takoj zdaj, v znak sprave, zarolal "Hajdemo u planine", v spomin na rikola lend...........................mimogrede, a je res tvoj najljubši film "Moje pesmi moje sanje"? Lepo si postavil stvari na svoje mesto. :worship: Glede na naslov teme - ST motor je moj NR 1! In zakaj - mešanica potovalnika in pogojno športnega motorja je tista kombinacija, ki je za moj način vožnje in filozofije dojemanja motociklizma najbolj ustrezna! Tudi SS so mi všečni - Ducati 1098 je zakon. PS - Neumestno je dopovedovati (očitati) drugim, kaj si lahko kupijo in kaj ne! Vsak plačuje tehniko po svojih zmožnostih in predvsem po svojih potrebah. Nekateri se pač tega zavedamo - nekaterim pa to nikoli ne bo jasno!!!! Naj uživajo v svojem omejenem svetu..... Važno je kakšno imaš srce in ne koliko denarja imaš in kaj voziš! LP
vapotek Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Važno je kakšno imaš srce in ne koliko denarja imaš in kaj voziš Bravo. :)
Tomozuki Objavljeno Oktober 22, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2007 Meni so najbolj všeč sport tourerji. Udobno, praktično in športno obenem. Recimo: VFR, Blackbird, TDM (zadnja modela), SV (oba), Z serija (Kawasakijev seveda), CBF-i itd.
stuhec Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 ni ga cez enduro lahk se peljes kjerkoli zeliš, sam pri ktm-u se moras vibracij navadit ce se peljes dalec
ciciban Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 Meni so všeč pa penzionistični motorji, pa kakšna lepa starina tudi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se