robberrt Objavljeno Junij 26, 2002 Opozori Objavljeno Junij 26, 2002 Pozdravljeni Zanima me, če je na motorju dalj časa celoten športni izpuh(denfer + koleno), in potem ta izpuh zamenjaš z navadnim originalnim, ali se lahko potem pojavljajo kakšne težave da bi motor cukal, oz. da bi bili ventili razštelani?? Če ima kdorkoli kakšne izkušnje naj prosim napiše. Hvalas
Ice Objavljeno Junij 26, 2002 Opozori Objavljeno Junij 26, 2002 predvsem poglej razplinjace,zracni filter in igle - te so verjetno prej nastavljene (ce so) na uporabljeni izpusni sistem.ventili so pa mogoce za nastaviti po dolocenem stevilu prevozenih kilometrov.ne vem kaj bi naj imel drugacni izpusni sistem veze z ventili?! razen ce niso montirane druge odmicne gredi.cukanje bo prej pogojeno z neprilagojenimi razplinjaci na sportni izpuh.
Tatjana Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 predvsem poglej razplinjace,zracni filter in igle - te so verjetno prej nastavljene (ce so) na uporabljeni izpusni sistem.ventili so pa mogoce za nastaviti po dolocenem stevilu prevozenih kilometrov.ne vem kaj bi naj imel drugacni izpusni sistem veze z ventili?! razen ce niso montirane druge odmicne gredi.cukanje bo prej pogojeno z neprilagojenimi razplinjaci na sportni izpuh. Ice, živ. Dej mi povej, če je kej narobe; da na motorju, ki ima katalizator in sondo, zamenjaš izpuh z krivino (akrapovič) ali to kej deluje na del. motorja - vbrizg oz. poraba :?:
Brrrm Objavljeno Junij 29, 2002 Opozori Objavljeno Junij 29, 2002 Odvisno od tega, v kakšnem režimu deluje motorjeva elektronika. Če deluje v odprti zanki, je elektroniki kot taki vseeno, kakšen izpuh ima. Če pa deluje v zaprti zanki, to pomeni, da elektronika preko tipala "gleda", kakšni plini zapuščajo motocikel in na podlagi tudi teh podatkov uravnava delovanje motorja, potem pri zamenjavi izpuha ne smeš pozabiti na tipalo izpušnih plinov, ali pa moraš motorjevo elektroniko prestaviti na delovanje v odprti zanki.
cypena Objavljeno Junij 29, 2002 Opozori Objavljeno Junij 29, 2002 predvsem poglej razplinjace,zracni filter in igle - te so verjetno prej nastavljene (ce so) na uporabljeni izpusni sistem.ventili so pa mogoce za nastaviti po dolocenem stevilu prevozenih kilometrov.ne vem kaj bi naj imel drugacni izpusni sistem veze z ventili?! razen ce niso montirane druge odmicne gredi.cukanje bo prej pogojeno z neprilagojenimi razplinjaci na sportni izpuh. Ice, živ. Dej mi povej, če je kej narobe; da na motorju, ki ima katalizator in sondo, zamenjaš izpuh z krivino (akrapovič) ali to kej deluje na del. motorja - vbrizg oz. poraba :?: Sem videl na Akrapovičevi strani da naredi na izpuhu tudi prostor za sondo. :idea: :D
Tatjana Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 če prov razumem, je zaprta zanka tista, ko imaš na izpušni cevi priklopljeno sondo. Če je tko in če potem akrapovič, arrow itd... ponujajo svoje izdelke, potem bi res morali imeti možnost priklopa sonde. Hvala.
Brrrm Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 To je odvisno od filozofiej proizvajalca. Ponavadi delajo zaprto zanko tisti, ki skrbijo kakor za okolje. Elektronika med vodenjem motorja malo gleda tudi na izpuh, da ni preveč usran. Športnikom verjetno to bolj dol visi in gledajo v odprti zanki samo na to, da motor lepo teče. Tako, da zna motor, ki teče serijsko v zaprti zanki, v odprti zanki teči celo bolje.
Tatjana Objavljeno Julij 5, 2002 Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 To je odvisno od filozofiej proizvajalca. Ponavadi delajo zaprto zanko tisti, ki skrbijo kakor za okolje. Elektronika med vodenjem motorja malo gleda tudi na izpuh, da ni preveč usran. Športnikom verjetno to bolj dol visi in gledajo v odprti zanki samo na to, da motor lepo teče. Tako, da zna motor, ki teče serijsko v zaprti zanki, v odprti zanki teči celo bolje. Hvala za pojasnilo Brrrm. :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se