Skoči na vsebino

Branko Pajer


Priporočene objave

Objavljeno

Branko, tko kot sem že večrat rekel: CAR SI!!! pardon CARJA STA OBA Z ŽENO!!! :worship:

Upam da se vidimo tudi letos v Kamniku... :OK:

Tomaž

Hvala Tomaž.

Če me boste spet povabili v Kamnik, kot ste me že dvakrat (predavanje Nordkapp in Škotska), bom z veseljem prišel in vam pokazal še to noro Rusijo. :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Motor sem predelal v potovalnik: Dal široke tačke spredaj, zadaj; Ženi naredil drug sedež, krojen po njeni riti; Podložil zadnji amortizer, da je trši, podložil prednje vilice, tako da je kinematika prav dobra oz. precej izboljšana od originala (slika).

V principu niti ni taka drek pumpa, kot izgleda. Prav prijetno je voziti to kravo! Edinole Dolomiti, Švicarske Alpe in največji prelazi so me malo dajali - glej slike. Imaš pa zadoščenje, da si na vrhu, eden izmed redkih z drek pumpo. Prijeten občutek.

Večino km-jev sem prevozil z "drek pumpo" Yamaha Virago 250 :P (43.000 km-jev po Sloveniji, Avstriji, Italiji, Švici, Franciji, Hrvaški in si potem sredi sezone 2005 nabavil Katano s katero sem do sedaj prevozil 12.000 km-jev. Ker pa sem po duši nekako vseeno "chooperist", sem ponovno razmišljal, da bi spet zamenjal za "drek pumpo" in sem ravno razmišljal za Dragstar 650.

Ker pa večinoma vozim po kakšnih prelazih (beri Dolomiti, Švicarske alpe, avstrijski prelazi,....) me zanima, kako se obnese po takih poteh. Zanima me kaj misliš s tem, da te je motor mal dajal. V smislu moči ali da ni ravno najbolj primeren za vijuganje po teh, ponekot zelo zaprtih ovinkih, kot na primer Stelvio (si tudi sam priložil slikco). Marsikdo ima probleme se vspenjat po njem ne iz Bormija, ampak nasprotne smeri .) Sicer je motor veliko bolj vodljiv kot kaka "drek pumpa", ampak mi chooper po pravici povedano tudi zaradi nižjega sedenje in moje nizke rasti, daje večji občutek "varnosti", predvsem pa premikanja na mestu. Katana je zelo težka, noge pa ne na stopalih. Zato se še odločam ali menjat ali znižat tega. Pri Katani me še ena zadeva zelo moti in to od vsega še najbolj in največji vzrok razmišljanja o menjavi, preveč športno sedenje, tako, da me po dveh ali treh dnevih vožnje preko 400km-jev krepko bolijo zapestja in je tretji dan zaradi tega čisti neužitek v vožnji. Bi rabil dobesedno en dan počitka, kar se mi pa zdi zguba časa, ker so moji dopustki dolgi največ 12 dni .) Verjetno bo treba menjat, zato me mal zanima, kako se Drag star obnese .) Razmišlajm pa tudi za menjavo za Virago 1100, Hondo Black Widow ali pa drug segment, kakšna Honda CBF 600 ali Hornet 600,...

Če se ti da, mi napiši kakšen stavek več glede Yamahce .)

Pozdrav od Roberta

P.S.: Lahko tudi na PP, da ne bi smetili tukaj .)

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno

Hvala Tomaž.

Če me boste spet povabili v Kamnik, kot ste me že dvakrat (predavanje Nordkapp in Škotska), bom z veseljem prišel in vam pokazal še to noro Rusijo. :yes:

Boš prej objavil datum in uro na forumu, da te pridemo še Štajerci poslušati?

Objavljeno

Boš prej objavil datum in uro na forumu, da te pridemo še Štajerci poslušati?

Če bi me res radi poslušali, pridem rad tudi k vam - za eno pivo! :beer2:

MK Kamnik objavi to vedno na svojem plakatu! Bom pa še na forumu.

Zelo rad pa pridem tudi k vam. Edinole projektor morate zrihtat. Računalnik in ostalo prinesem sam.

Objavljeno

Če bi me res radi poslušali, pridem rad tudi k vam - za eno pivo! :beer2:

MK Kamnik objavi to vedno na svojem plakatu! Bom pa še na forumu.

Zelo rad pa pridem tudi k vam. Edinole projektor morate zrihtat. Računalnik in ostalo prinesem sam.

Hvala. Res lepo od tebe. A v Mariboru takšnih, ki bi jim tvoje predavanje pomenilo uporabno informacijo za naprej, skoraj ni. Vsaj jaz ne poznam nikogar. Je pa tvoja ponudba izjemno prijazna.

Objavljeno

Hvala. Res lepo od tebe. A v Mariboru takšnih, ki bi jim tvoje predavanje pomenilo uporabno informacijo za naprej, skoraj ni. Vsaj jaz ne poznam nikogar. Je pa tvoja ponudba izjemno prijazna.

Mogoče pa bi se našel kdo, ki bi to poslušal in gledal pri Mladi lipi.

Objavljeno

Če se ti da, mi napiši kakšen stavek več glede Yamahce .)

Pozdrav od Roberta

Veš kaj najbolj cenim pri motorju: "ZANESLJIVOST". Le to potrebuješ pri dolgih potovanjih, v neobljudenih krajih, v nemogočih vremenskih razmerah,.....

Prav taka je ta Yamaha Dragstar XVS 1100. Zanesljiva. Mašino ima preizkušeno, z elektroniko nimam nobenih problemov, okvir je dovolj tog in se ravno prav zvija. Sedaj imam 107.000 km. Vse kilometre sem prevozil skupaj s tovorom - beri ženo in veliko torbo, kar pomeni, da je bil motor vseskozi polno obremenjen - preko 220 kg. V tem času nisem imel niti ene okvare.

VZDRŽEVANJE:

Redno ga vzdržujem: na 10.000 zamenjam olje in oljni filter; na 20.000 olje v kardanu, svečke, naštelam ventile; na 30.000 zračni filter; pri 100.000 sem zamenjal bencinski filter, sklopko in verigo v motorju (preventivno). Vse ostalo je original - tudi zavorni diski. Vzdrževanje je zelo poceni, saj olje, filter, svečke, zavorne obloge kupim pri Louisu ali Hein Gaericku v Beljaku v Avstriji. Sklopko in verigo pa sem kupil original v Delta Teamu.

MOTOR

Motor ima ogromno navora pri nizkih obratih - sam sem dodal obratomer - bolj iz dizajnerskega vidika, tako da ti kjerkoli v serpentinah, nikoli ne bo zmanjkalo moči. Primerjalno na cestne endure, pa je vodljivost v takih ovinkih katastrofalna. V začetku imaš kar nekaj problemov z kratkimi ovinki. S kilometri pridobiš izkušnje, tako da ga polagaš vedno do okvirja - sam sem že moral našvasati 5 mm ploščice, ker sem cev na okvirju čisto znucal. Danes pa ima marsikdo z enduro ali potovalnikom kar probleme, da me lovi po ovinkih.

VOŽNJA

Če grem v hribe planiram vedno 350 km na dan, po avtocesti pa 750 km. Po taki dolžini, greš lahko zvečer na ples - beri pir, naslednji dan pa brez problemov naprej. Vsako uro vožnje naredim pavzo za 5 minut (da lahko pokadijo), in na 4 ure vožnje malo daljšo pavzo (za kaj pojesti). Jaz si vedno pravim, da na 2 uri lahko jem, na tri pa moram.... Po avtocesti vozim od 130 - 150 km/h, po lokalnih pa 80-100 km/h. Zanimiva je poraba goriva, ki znaša: do 110 km/h med 5-6 litri, nato pa pri 120 km/h 7l, pri 130 km/h je že 8l, pri 140 km/h je 9l, pri 150 km/h je 10l. To je slabost tega motorja, saj na dolgih vožnjah po avtocesti, kuriš 10 litrov na 100 km. Drago. Prednost pa je: požre vse vrste bencina od 88 -100 oktanov, osvinčeno ali neosvinčeno in nikoli ne jamra. Ne pije olja!

Ergonomija sedenja je narejena za višino cca 170 cm +- 5 cm in je zelo dobra. Sediš pravokotno, tako, da nikoli nisem imel problemov s hrbtenico ali koleni (imam 174). Višino sedeža ima med najnižjimi, samo 690 mm, kar je zelo dobro pri lovlenju 260 kg teže in res imaš občutek varnosti na mestu, le balanca ne sme biti v skrajni legi, ker ga potem ne obdrži nihče na svetu. Balanco pa si brez problema nastaviš na svojo velikost. Jaz imam na sedežu ovco, ki poleti preprečuje švicanje, pozimi pa je dobro za mraz. Temu zgledu so mi sledili že mnogi.

Na motorju imam vedno gume Metzeler Marathon, ki mi zdržijo več kot 20.000. Menjam jih vsako leto, vedno pred daljšo potjo. Centriram ročno.

POVZETEK

Kljub temu, da je Dragstar drek pumpa, ima preizkušen motor (prej je bil v Viragotu), ni pa to motor za adrenalin. Kot popotnik na dolgih poteh (3 tedne, 10.000km) pa je zanesljiv in prijeten sopotnik. :OK:

Veš vsi gledamo preveč samo potovanja na prelaze, Dolomite, Alpe,...

V razmislek: LOARA je s svojimi preko 1.000 gradovi prekrasna!

[attachmentid=90142] [attachmentid=90143]

post-13414-1169200142.jpg

post-13414-1169200170.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Uff, najlepša hvala, si se zelo potrudil. Drugače pa itak vem, da ne obstajajo le Dolomiti, Švicarske alpe,...., itd, vendar so mi te zadeve za enodnevne, dvodnevne, tridnevne furce pač blizu, pa tudi zelo pri srcu, zato jih veliko obiskujem. Imam pa tudi sam veliko planov glede obiska drugih dežel, problem je čas, ker si s trenutnim delom več kot 14 dni dopusta v enem kosu ne morem vzet.

Na gradove sem pa tudi sam mahnjen, prvi dve leti motoriranja sem jih po Sloveniji res veliko obiskal in poslikal:)

Katana je sicer sport tourer in agregat zelo zelo zanesljiv, skoraj neuničljiv, motor pa zelo lepo vodljiv, na mestu sicer mal težaven, ampak bolj je drža tista, ki me moti. Kot sem ti povedal mi preveč nabija v zapestjih in moje furce so ponavadi 400+, zato bi si želel motor z bolj pokončno držo. Sej za vikende ni problem, problem vidim v potovanjih .)

Še enkrat hvala za izčrpen odgovor :OK:

Pozdrav od Roberta

P.S.: Moram priznat, da si me s tistima dvema slikcama fajn zrajcal :D

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno (popravljeno)

Če bi me res radi poslušali, pridem rad tudi k vam - za eno pivo! :beer2:

MK Kamnik objavi to vedno na svojem plakatu! Bom pa še na forumu.

Zelo rad pa pridem tudi k vam. Edinole projektor morate zrihtat. Računalnik in ostalo prinesem sam.

A bi prišel tudi na Primorsko, okolico Ajdovščine. Bi poizkušal zbrat določeno skupinco ljudi, pa kake prispevke bi tudi dali, da se ti vsaj stroške pokrije, pa kakšno pivo spije:) Osebno se zelo rad potopisnih predavanj udeležujem, mi je bilo vedno v užitek poslušat izkušnje in kakšne slikce pogledat, predvsem pa mogoče kakšno novo idejo za dopust dobit :D

Moji dve destinaciji, ki bi jih zelo rad obiskal, Škotska in Norveška, polek drugih, ampak ti dve me trenutno najbolj mikata. Vendar 14 dni dopusta, ki mi je trenutno na razpolago, definitivno premalo časa, žal, ker moj point ni samo gor pa dol se zapeljat, ampak tudi kaj videt :D Zato se potem bolj za bližnje države odločam .)

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno

A bi prišel tudi na Primorsko, okolico Ajdovščine. Bi poizkušal zbrat določeno skupinco ljudi, pa kake prispevke bi tudi dali, da se ti vsaj stroške pokrije, pa kakšno pivo spije:)

sem takoj za :OK:

Objavljeno

A bi prišel tudi na Primorsko, okolico Ajdovščine. Bi poizkušal zbrat določeno skupinco ljudi, pa kake prispevke bi tudi dali, da se ti vsaj stroške pokrije, pa kakšno pivo spije:) Osebno se zelo rad potopisnih predavanj udeležujem, mi je bilo vedno v užitek poslušat izkušnje in kakšne slikce pogledat, predvsem pa mogoče kakšno novo idejo za dopust dobit :D

Moji dve destinaciji, ki bi jih zelo rad obiskal, Škotska in Norveška, polek drugih, ampak ti dve me trenutno najbolj mikata. Vendar 14 dni dopusta, ki mi je trenutno na razpolago, definitivno premalo časa, žal, ker moj point ni samo gor pa dol se zapeljat, ampak tudi kaj videt :D Zato se potem bolj za bližnje države odločam .)

Pozdrav od Roberta

Brez problema :) . Povej kdaj, pa se uskladimo. Škotsko in Norveško imam že pripravljeno za predavanje. Obe zadevi pa lahko brez problema narediš s 14 dnevi dopusta. V principu imaš 16 dni (sobota, nedelja). Kolega Pips je na Nordkapp in nazaj prišel v 9 dneh, mi smo potovali 17 dni, enako število dni pa smo porabili za Škotsko. Je izvedljivo s 16 dnevi. Lahko ti pošljem moj plan poti po e-mailu (je predolg za objavo).

[attachmentid=90191] [attachmentid=90192]

post-13414-1169288994.jpg

post-13414-1169289012.jpg

Objavljeno

sem takoj za :OK:

Zmenjeno, ko naberem ljudi se preko PM-ja zmeniva za vse ostalo .) Moj e-mail sem ti poslal na PM.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

Lahko ti pošljem moj plan poti po e-mailu (je predolg za objavo).

Moze i meni. Tnx.

Objavljeno

Moze i meni. Tnx.

Nikola M, dal's ti oni Nikola iz Horizons Unlimited?

Objavljeno

Nikola M, dal's ti oni Nikola iz Horizons Unlimited?

Neznam na sta mislis ali i tamo imam isti nick (a da se malo i pohvalim, prvi sam u HR pokrenuo HU community /Rijeka/) Za malo detaljnije klikni na adresu mog, skromnog, sajta.

Objavljeno

Neznam na sta mislis ali i tamo imam isti nick (a da se malo i pohvalim, prvi sam u HR pokrenuo HU community /Rijeka/) Za malo detaljnije klikni na adresu mog, skromnog, sajta.

Pozdravljen,

ni ravno skromen sajt. Je kar nekaj interesantnih stvari gor. Čestitam za opravljeno.

lp

Objavljeno

Pozdravljen,

ni ravno skromen sajt. Je kar nekaj interesantnih stvari gor. Čestitam za opravljeno.

lp

Zelo dobra starn,veliko uporabnih stvari. :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Dolgoprogaši pozor!

Poglejte še stran od Petra in Toma, pravnika, ki sta za 18 mesecev vse obesila na klin in potujeta z motorjem po svetu. Srečali smo se v Moskvi, se zapili tako močno, da je bilo naslednji res težko sesti na motor... :slap:

Sproti pišeta potopis. Trenutno sta v Indiji.

Vstopna stran: Motorbiketrip

[attachmentid=91427] [attachmentid=91428]

Pravkar mi je Peter (na sliki desni) sporočil, da je Tom tragično umrl v Bombayu v INDIJI. Sam ni bil zraven, saj Tom odšel sam s kolegi v mesto.....

Policija pravi, da je bil nesrečen slučaj???? :?

Bil je dober prijatelj in motorist.

Kdor to prebere, naj si vzame minuto molka njemu v čast.

.

.

post-13414-1170876252.jpg

post-13414-1170876341.jpg

Popravljeno . Popravil LORD&LADY
Objavljeno

Bil je dober prijatelj in motorist.

Kdor to prebere, naj si vzame minuto molka njemu v čast.

Na zalost, ne zavrsava sve uvijek onako kako smo planirali, ali ovako nesto je pretragicno...

Objavljeno

Kdor to prebere, naj si vzame minuto molka njemu v čast.

Če bi tako počel, bi lahko cele dneve molčal ...

Verjamem pa, da boli, ko umre nekdo, ki ga poznaš in ceniš. Jebiga, taka je motoristična (in nasplošno človeška viža).

Objavljeno

Pravkar mi je Peter (na sliki desni) sporočil, da je Tom tragično umrl v Bombayu v INDIJI.

Policija pravi, da je bil nesrečen slučaj???? :?

In kaj je bilo? Nesreča z motorjem ali kaj drugega če morda veš?

Objavljeno

In kaj je bilo? Nesreča z motorjem ali kaj drugega če morda veš?

Tom je odšel s kolegi (Indijci) z motorjem v mesto Bombay, brez Petra. Indijska policija pravi, da je padel z motorjem in da je kasneje umrl zaradi tega. Peter pa v to dvomi. Že ve zakaj!

Če te eden premlati izgleda podobno, kot bi grdo padel z motorjem.... :? Ali si predstavljaš, kaj pomeni, če Anglež umre nasilne smrti v Indiji..... Indija je le bila dolga leta kolonija (od 1756 do 1947).... To je skoraj mednarodni incident..... zato izgovori in prikrivanje resnice...

Sedaj Peter ureja in pomaga Tomovi družini, da bo v roku enega tedna transportiral vse domov v Anglijo.

Res žalostno vse skupaj.

Objavljeno

Živio,

najprej bi vama tud jaz čestital na dosežku, res lep uspeh, hkrati pa bi te zaprosil za čim več koristnih informacij glede Portugalske kamor nameravam letos. Prvi pogled na vajino traso kaže da se kar ujema s tisto ki sem jo imel v mislih, zanimajo me predvsem prenočišča, .....če lahko mi odgovori na Pm.

Objavljeno

Živio,

najprej bi vama tud jaz čestital na dosežku, res lep uspeh, hkrati pa bi te zaprosil za čim več koristnih informacij glede Portugalske kamor nameravam letos. Prvi pogled na vajino traso kaže da se kar ujema s tisto ki sem jo imel v mislih, zanimajo me predvsem prenočišča, .....če lahko mi odgovori na Pm.

Midva sva prenočevala v kampih, ki pa na Portugalskem niso dragi. Kampe boš dobil na: Kampi Portugalska.

Portugalska je zelo lepa: Zanimivosti Portugalske

Nekaj točk, katere sem obiskal in so vredne ogleda:

BRAGANCA (25), je garnizijsko mesto od Julija Cezarja naprej. Čudovito ohranjeno edinstveno srednjeveško središče imenovano Cidadela.

CHAVES (26), pomeni po portugalsko ključi. Leži samo 12 km od španske meje in je bil dolgo najpomembnejši člen v obrambnem oklepu severne Portugalske.

GUIMÃRAES (27), ki velja za zibelko portugalske zgodovine, saj se je tu rodil prvi portugalski kralj.

Izjemni baročni kompleks BOM JESUS DO MONTE (28) blizu Barage.

BRAGA (29), prestolnica pokrajine Minho. Mesto je bilo sedež nadškofije za celotno Španijo. Vreden ogled mestnega središča in stolnice Se.

PORTO (30), drugo največje mesto Portugalske, prestolnico severne Portugalske in za mnoge najlepše mesto ob Atlantiku. Ogled mesta, ki je pod zaščito Unesca: stolnica iz 12. stol., borza, cerkev sv. Frančiška. Zvečer obisk lokala s tipičnim, otožno hrepenečim, portugalskim šansonom–fadom. Ne pozabite na obali pokušati vin - znana portska vina.

COIMBRE (31) Najstarejše univerzitetno mesto Portugalske, ogled mesta – med drugim ogled univerze, knjižnice, katedrale in starega mestnega jedra.

CONIMBRIGA (32), je eno najimenitnejših rimskih naselbin na Iberskem polotoku. Ogled čudovitega muzeja Museu Monografico (zadaj čudovit razgled).

Mesto TOMAR (33), kjer nad mestom kraljuje mogočni grad–samostan reda Kristusovih vitezov, ki so ga gradili od 12.–17. stol. in je s pričo visoke kulturnozgodovinske vrednosti na Unescovem seznamu kulturne dediščine.

Znano romarsko središče FATIME (34).

LEIRIA (35) Rimljani so ga imenovali Collipo. Ogled gradu iz 14 stoletja – rezidenca kraljice Isabel de Aragon..

BATALHO (36), znano po eni najlepših gotskih cerkva na Portugalskem–Santa Maria de Victoria s samostanom in znamenito nedokončano kapelo, pod zaščito Unesca.

Mesto ALCOBACA (37), znanega po cistercijanskem samostanu iz 12.stol.

Postanek v nepozabni in slikoviti ribiški vasici NAZARE (38), ki je danes letoviško mesto na obali oceana.

CALDAS DE RAINHA (39) sprehod po slikoviti mestni tržnici.

Slikovito, z obzidjem obdano, “modro mesto” OBIDOSA (40).

Vožnja po zahodni obali Portugalske, imenovani COSTA DE PRATA.

MAFRA (41), ogled baročne palače

LIZBONA (42)

Ogled portugalskega glavnega mesta, ki leži na sedmih gričih ob obali reke Tejo: stolnica, grad S. Jorge s čudovitim pogledom na mesto, mestni stolp, slavolok zmage in dva dragulja pod zaščito Unesca: Belemski stolp (16. stol.) in samostan Sv. Jeronimo (spomenik renesančne arhitekture) s cerkvijo, v kateri so grobnice portugalskih kraljev in sarkofaga pesnika Camoesa in pomorščaka Vasca De Game. Postanek tudi ob spomeniku slavnih pomorščakov – raziskovalcev. Sprehod po stari mestni četrti Alfama, ki je duša stare Lizbone. Zvečer sprehod po lizbonskih dokih, kjer je zelo živahno nočno življenje (trgovine, restavracije, bari, diskoteke).

ESTORIL (43) Estoril je znano letovišče z neobaročnimi luksuzni hoteli. Blago podnebje in peščene plaže.

CASCAIS (44) Ribiška vasica Cascais znana po tem, da se je tja konec 19. stoletja umaknil kraljevski dvor.

CABO DA ROCA (45) najzahodnejša točka Evrope.

SINTRA (46) staro kraljevsko prestolnico, ki upravičeno velja za eno najlepših mest na Portugalskem. Ogled letne palače Pena, najlepšega primerka portugalske romantične arhitekture, zgrajene visoko nad mestecem in z razgledom daleč naokrog.

QUELUZ (47) ali portugalski Versailles v malem. Ogled kraljeve letne palače.

EVORA (49), je eno najočarljivejših in najprijetnejših mest v Portugalski, z ljubkimi stavbami, starinskimi tlakovanimi ulicami, ter vabljivimi srednjeveškimi kotički.

BEJA (50), se postavlja z najbogatejšimi rudniki bakra v Evropi. Vredno ogleda: samostan Antigo Convento da Conceicao, pokrajinski muzej Museu da Rainha Dona Leonor in grad Castelo s stolpom Torre de Menagem, ki odpira širok razgled na alenteška pšenična polja.

SERRA DE MONCHIQUE (51), se dviga kot čudovita zaščita za algavrsko obalo. Njeni visoki vrhovi so naravna pregrada med živahnimi letovišči te pokrajine in valovitimi ravninami Alenteja na severu.

POKRAJINA ALGAVRA (52) kot naša pokljuka, vendar me je razočarala. Je pa za Portugalce nekaj posebnega, saj živijo med žitom.

CABO SAO VINCENTE (53) - svetilnik na najbolj jugozahodni točki Portugalske... Zadnji kos Evrope, ki so ga osvajalci videli, ko so se podajali v neznano...

SAGRES (54), majhno mesto na najbolj jugozahodni točki Evrope.

PONTA DA PIEDADE (55), svetilnik, kjer je čudovita razgledna točka. Nore votline in pečine.

LAGOS (56), ribiško pristanišče in sejemsko mesto. Vredno ogleda: stara mestna četrt skupaj z obzidjem in trdnjavo.

PRAIA DA ROCHA (57), pečine in osamljene skale, ter čudovita obala. Res vredno ogleda

TAVIRA (58), velja za najlepše mesto v pokrajini Algarve.

[attachmentid=91778]

Upam, da sem ti vse opisal, to bo pa padlo pivo! :beer2:

post-13414-1171377617_thumb.jpg

Objavljeno

Živio,

kaj piva, cela kišta pade to je jasno :OK:

res hvala, Branko, na pm maš moj email

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!