Skoči na vsebino

Zimska oprema za motor


Priporočene objave

Objavljeno

ZVCP nam pač predpisuje kako morajo biti opremljena motorna vozila v zimskem času.

O.K.

Kaj pa motorna kolesa? Saj so to tudi motorna vozila.

Jas sem si razlagal pač po svoje:

- Imam enduro gume (profil cca 6mm)

- Ketne so vedno zraven (ona za zaklenit in on kerega za mahnit)

- prejšnji teden pri servisu zamenjal olje (bolj viskozno, ne vem točne oznake 5W ...)

- Zamenjal akumulator (zato ker je stari že itak bil na najgi)

- Grete ročke (luksuz, ki pa je fajn)

- Opral motor (tako da se mu celo barva vidi) - ni nujno potrebno, lahko vsako 2 sezono!

- Zamenjal "pogonsko gorivo" (pivo za kuhano vino) PA NE TO V MOTOR VLIVAT AMPAK PO KROFU SPUSTIT!!

Mislim da sem pripravljen do -40C

Objavljeno

Mislim da sem pripravljen do -40C

bi te rad widel že pri minus 20 .)

Objavljeno

Najvažnejši del opreme je vsekakor termofor :grim napolnjen s šumadijskim čajem :kva2:

Pogreje dušo in telo :worship:

Objavljeno

Moja zimska oprema

-2 podkapi

-ovratnik

-majica z dolgimi rokavi

-puli

-karton

-leder jakna

-gate

-dolge gate

-še ene gate

-leder hlače

-2 štumfi

-leder škornji

Razmisljam pa o kakem toplem body-ju :hmm:

Objavljeno

bi te rad widel že pri minus 20 .)

Ponavadi "zmrznem pri kakem šanku" pa me je treba odtalit :beer1:

Objavljeno

Oprema je odvisna, kako dalec se mislis peljati. Za par kilometrov, da se motor malo razgiba, je zadosti normalna moto oprema in eventualno dezni kombinezon. Drugo vprasanje pa je , kako daljsa voznja po mrazu vpliva na motor; namrec na prejsnjem sem imel merilnik temperature motorja in ce je bilo zunaj manj kot 5 stopinj, se je motor ogrel samo pri pocasni voznji v strm klanec, drugace je ostal ves cas prehladen.

Objavljeno

Moja zimska oprema: Avto :blush:

:BUA: BUA!! SEZONC!! :doze: :SS

Objavljeno

namrec na prejsnjem sem imel merilnik temperature motorja in ce je bilo zunaj manj kot 5 stopinj, se je motor ogrel samo pri pocasni voznji v strm klanec, drugace je ostal ves cas prehladen.

Ja ga pač ne žgeš. Jst pozim vozim do 6-7 tisoč obratov.

Objavljeno

poceni zrihtam ustrojene ovčje kože - za montažo na sedež ali za ogrnit čez ramena / predelat v tople spodnjice

resno :-)

Objavljeno

:BUA: BUA!! SEZONC!! :doze: :SS

In kaj je narobe s tem? :hmm:

Poleti ga ni čez motor, pozimi ga pa ni čez avto. Sem dost prezebal na motorju, ko še nisem imel avta. :grim

Objavljeno

zimska oprema je zlizana zadnja guma, končno lahko slajdaš v ovinkih tak ko oni pri motoGP pa čeprav maš 3x manj konjev :grim

Objavljeno

namrec na prejsnjem sem imel merilnik temperature motorja in ce je bilo zunaj manj kot 5 stopinj, se je motor ogrel samo pri pocasni voznji v strm klanec, drugace je ostal ves cas prehladen.

Zadelaš polovico hladilnika pa je o.k., če maš pa zračno hlajenje pa poviješ cilinder(-e), tak da majn hladi .

Sn pa srečal tipa ki si je vodo iz kilera (rittlauf po domače ) spelal v neki kao "termofor" v sedežu pri drugem koncu pa nazaj v cilinder. :OK:

Ne vem kak se je obneslo?

Sam ni mogo prehvalit tega izuma. (no vsaj jajce je mel vedno na toplem)

Objavljeno

Če imaš vodno hlajen motor, pozimi ne sme biti problema. Zato so pa termostat izumili. ;)

Objavljeno

poceni zrihtam ustrojene ovčje kože - za montažo na sedež ali za ogrnit čez ramena / predelat v tople spodnjice

resno :-)

ubogi janiji :evilgrin:

Objavljeno

zimska oprema je zlizana zadnja guma, končno lahko slajdaš v ovinkih tak ko oni pri motoGP pa čeprav maš 3x manj konjev :grim

Še boljši je ketnšprej, pa na majnprometno cesto, da neboš keriga imel na vesti.

Pol pa bremze našpricaš, pa boš vido kak ti bo vroče ko boš mogo bremzat pa nebo šlo! :devil:

Pozimi je to boljše ker je pristanek v snegu mehkejši.

Objavljeno

zimska termo podobleka od bikersa, podrokavice, termo rokavice (dobiš pri pintarju ali Nitro,....) 10 litrov '' čaja'' ( home made) v kufer pa gremo na Elefant treffen :OK:

Objavljeno

Pol pa bremze našpricaš, pa boš vido kak ti bo vroče ko boš mogo bremzat pa nebo šlo! :devil:

nekoč ko sem v mrzlem vremenu prišel v MB me je en motorist vprašal če me nič ne zebe? recept je preprost, pri polskavi greš prehitevat v ene škarje pa ti je do MB vroče :grim

Objavljeno

zimska oprema je zlizana zadnja guma, končno lahko slajdaš v ovinkih tak ko oni pri motoGP pa čeprav maš 3x manj konjev :grim

kaj daš pa spredi zaeno gumo :P

za zimo sm preskrbljen :grim tako strojno, kot človeško :grim

Objavljeno

kaj daš pa spredi zaeno gumo :P

felgo brez gume, da špuro fajn drži :devil:

Objavljeno

In kaj je narobe s tem? :hmm:

Poleti ga ni čez motor, pozimi ga pa ni čez avto. Sem dost prezebal na motorju, ko še nisem imel avta. :grim

Eno je, ce se moras peljati v mrazu z motorjem (ce nimas avta), drugo pa, ce si zelis in zavijes domov, ko imas zadosti. Tudi pozimi pridejo lepi dnevi in jaz si prav zazelim malo voznje.

Če imaš vodno hlajen motor, pozimi ne sme biti problema. Zato so pa termostat izumili. ;)

Kljub vodnemu hlajenju (TDM), je bil motor prehladen. Po klancu navzdol se je ohladil skoraj na minimum.

Objavljeno

Eno je, ce se moras peljati v mrazu z motorjem (ce nimas avta), drugo pa, ce si zelis in zavijes domov, ko imas zadosti. Tudi pozimi pridejo lepi dnevi in jaz si prav zazelim malo voznje.

Jas si vedno želim, zadosti pa nimam nikoli (joj na kaj me to že spominja!) :yea1:

Objavljeno

Jas si vedno želim, zadosti pa nimam nikoli (joj na kaj me to že spominja!) :yea1:

Na futr al pa na sex :OK:

Objavljeno

Eno je, ce se moras peljati v mrazu z motorjem (ce nimas avta), drugo pa, ce si zelis in zavijes domov, ko imas zadosti. Tudi pozimi pridejo lepi dnevi in jaz si prav zazelim malo voznje.

Kljub vodnemu hlajenju (TDM), je bil motor prehladen. Po klancu navzdol se je ohladil skoraj na minimum.

Termostat zamenjaj pri takem termostatu, ki nezapira do konca (pušča)je tudi poraba goriva večja, ker je mašina vedno pod delovno temperaturo.Pri novejših motorjih z vbrizgalnimi sistemi pa pri prenizki obratovalni temperaturi termo tipalo javlja računalniku,da je motor še mrzel in računalnik dozira preveč goriva .Gorivo namesto da bi izgorelo v cilindru(mašini) dokraja izgori šele v katalizatorju (auspuhu)in poraba je precej večja. :OK:

Objavljeno

Kljub vodnemu hlajenju (TDM), je bil motor prehladen. Po klancu navzdol se je ohladil skoraj na minimum.

Ne se preveč zanašat na kazalec na armaturi, ker bolj kaže temperaturo hladilnika in ne dejanske temp. agregata.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!