Bambi61 Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 zdravo ! Morda sem spregledal toda rad bi dodal novo temo, kjer bi se dogovarjali vsi tisti, ki bi želeli s svojim motorjem ali kot sopotniki sodelovati pri raziskovanju daljnih dežel.Sam sem prevozil že celi nekdanji vzhod do Finske,celo Romunijo in Jugoslavijo letos pa še Ukrajino , Rusijo,Gruzijo,Turčijo, Bolgarijo ter preko YU v SLO. Naslednje leto 2007 se odpravljam ali v Iran ali v Mongolijo. Imam že vse podatke in načrte vendar v Mongolijo zaradi terena ni zdravo iti sam Torej iščem somotorista-ko , ki bi se podal-a na takšno pot. Cena kompleta bi bila cca. 3000 EURza 25 dni. Druga varianta je Iran preko seveda Turčije kamor bom šel tudi sam , če ne bo zanimanja.Stroški Irana bi znašali cca1700 EUR za 20 dni.Vesel bom tudi vsakega drugega predloga ki bi ga imel-a !! Pozdrav ! Bambi
lo1ma Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 A ti iščeš sopotnika-co za zadnji sedež ali naj vozi svoj motor ?
Čamac Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 (popravljeno) Uf vsaka ti čast za vse kaj si že prevozo + še za vse podvige ki še bodo :OK: Pa želim ti še obilico varno prevoženih kilometrov :) Popravljeno November 23, 2006. Popravil Brodar
lo1ma Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Kateri motor te vozil bo v dežele daljne ?
Kölm Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 ... leto 2007 se odpravljam ali v Iran ... Irana bi znašali cca1700 EUR za 20 dni... Pozdrav ! Bambi A ti to misleš do Mongolije in nazaj 25 dni ali boš dal motor na avijon za nazaj? Koliko Irana pa imaš v planu za 20 dni?
moto rider Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Ful gas, menjik zapič't, pa špon nazaj!
Bambi61 Objavljeno November 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno November 26, 2006 A ti to misleš do Mongolije in nazaj 25 dni ali boš dal motor na avijon za nazaj? Koliko Irana pa imaš v planu za 20 dni? Motor bi peljal tja in nazaj s kontejnerjem renomirane firme iz nemčije. povratna zadeva stane cca 800 EUR za 300KG.Motor je BMW 1200 GS Adventure / Odgovor prejšnjemu forumašu /. Do Irana rabiš max. 4 dni in isto nazaj /preizkušeno /. Torej ostane 12 dni za sam Iran. Vse skupaj se lahko podaljša , odvisno od situacije !
kaciga Objavljeno December 1, 2006 Opozori Objavljeno December 1, 2006 mene načeloma zanimata obe tvoji varjanti, je pa vse odvisno od podrobnosti, predvsem pa od časovne umestitve. p.s.: pridružil bi se ti s svojim motorjem
SkySam69 Objavljeno December 2, 2006 Opozori Objavljeno December 2, 2006 A lahko prosim poveš malo več o tej iranski zadevi (ruta itd.)- očitno si jo že opravil. Obstaja na netu kakšen zapis ali potovalni dnevnik???? Načeloma sem zainteresiran. P.S. Aprilia Caponord ETV1000
Pips Objavljeno December 2, 2006 Opozori Objavljeno December 2, 2006 Pozdravljen!Tudi sam si želim v te kraje in če bi se uskladila-časovno,sem zraven lp .)
Bambi61 Objavljeno December 3, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2006 Pozdravljen!Tudi sam si želim v te kraje in če bi se uskladila-časovno,sem zraven lp .) Zdravo ! Tebi in SkySamu v odgovor. V Iranu še nisem bil , sem pa bil skoraj na iransko turški meji zato poznam pot in razmere do tja.V samem Iranu nameravam narediti velik krog do skrajnega juga in čez iransko puščavo nazaj na sever ter proti Turčiji.Potujem običajno nekje od začetka junija do konca.Takrat je namreč še predsezona tako , da lažje dobiš prenočišče za eno noč pa tudi cene so še nizke.Najpomembnejše pa je , da takrat še ni take vročine / do 45 C / kot je kasneje in sicer nad 50 do 55 C v puščavi !! Kot vidiš iz napisanega je pot dokaj naporna tako da moraš biti kar dobro fizično pripravljen / psihično je fajn če si skoraj zdrav :D / pa tudi motor mora biti v odlični kondiciji .Gume za pot morajo biti nove , planiram da bom nekje pred iransko mejo zamenjal obutev za hard enduro gume zaradi vzponov na vrhove do 4000m in prečkanja puščave seveda !!Drugače spim kjer se ustavim in jem ko kaj imajo !!Vse ostalo vklučno z raznim orodjem in kanistrom vode!!! imam zraven. Bencina vozim 33 l v " keslu " od motorja in po potrebi še kakih 10 l zraven , če vem da ne bo črpalk ¨ zaenkrat je to to !!
Pips Objavljeno December 4, 2006 Opozori Objavljeno December 4, 2006 pozdravljen Bambi61.Ko rešim z zavarovalnico,in ko bom videl kakšen motor bom lahko kupil se slišima. .)
Lobo Objavljeno December 4, 2006 Opozori Objavljeno December 4, 2006 ... Kot vidiš iz napisanega je pot dokaj naporna tako da moraš biti kar dobro fizično pripravljen / psihično je fajn če si skoraj zdrav :D / pa tudi motor mora biti v odlični kondiciji ... Glede na to, da je Pips letos v devetih dneh prišel na Nordkapp in nazaj (9.500 km), se ti ni treba bat glede njegove kondicije. Hrani se pa tudi ko ima čas. Po moje si našel pravega kompanjona.
Noise Objavljeno December 4, 2006 Opozori Objavljeno December 4, 2006 Do Irana rabiš max. 4 dni in isto nazaj /preizkušeno /. Torej ostane 12 dni za sam Iran. Vse skupaj se lahko podaljša , odvisno od situacije ! Kaj boš v 12-ih dneh v Iranu videl, mi je pa res uganka. Fura na skrajni jug in nazaj? Po moje ni variante. Oziroma da, če samo pičiš od bencinske do bencinske. Smisel potovanja zame je sicer užitje lokalne kulture, zato rabiš že samo za Esfahan vsaj nekaj dni... Ampak ljudje smo različni, jasno... Drugače so pa razdalje dost velike, midva sva se menjala za volanom, pa je komaj zneslo... vozijo pa zelo zelo zelo zelo neumno, zato je potrebno biti non-stop "na preži". Sva bila pa kakih 14 dni v Iranu, ampak dlje kot do Yazda nisva prišla, pri čemer sva celo izpustila Teheran. Nekaj o Iranu, Turčiji in Siriji... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=13435. Če rabite kak info, shoot...
Noise Objavljeno December 4, 2006 Opozori Objavljeno December 4, 2006 Najpomembnejše pa je , da takrat še ni take vročine / do 45 C / kot je kasneje in sicer nad 50 do 55 C v puščavi !! Pa po moje je tole že malo pozno za motor, sploh za visoko puščavo in jug. Če je le možno, se na pot odpravi en mesec prej... Kombinacija vročina + motor (fizična aktivnost) + majhne rezerve vode je lahko zelo hitro usodna. Spodaj 'normativi' za porabo vode...
Bambi61 Objavljeno December 12, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 12, 2006 Pa po moje je tole že malo pozno za motor, sploh za visoko puščavo in jug. Če je le možno, se na pot odpravi en mesec prej... Kombinacija vročina + motor (fizična aktivnost) + majhne rezerve vode je lahko zelo hitro usodna. Spodaj 'normativi' za porabo vode... Ti Matr ! Te bom pa moral na uro spit 3 l vode ?Za dvodnevno turo pa je rabim cca. 50 l.Kam jo te naj dam. :) O.K. malo heca . Vode res rabiš veliko , toda po mojih izkušnjah spijem na giru do dva litra vode pomešane s preparati iz kemične delavnice + zvečer še kakšna dva.Do sedaj je še vedno bilo dovolj , pa sem že marsikaj /pre/vozil ! Da se razumeva se s tabo popolnoma strinjam glede usodnosti puščavske kombinacije . Drugače , ko praviš kaj bom delal 12 dni doli pa takole: izogibam se / vedno / velikim mestom saj lahko grem potem kar v Ljubljano sedet.Moj osnovni namen je videti in prevoziti deželo in med postanki v manjših krajih začutiti utrip življenja / kolikor se pač da / medtem ko me "ruševine " in "grobovi neznanih junakov " ter podobne stvari ne zanimajo saj si jih lahko ogledam na internetu! No ,če peljem mimo ne pogledam vstran, se pa ne ustavljam in izgubljam časa .V 12 dnevih lahko prevozim / vsaj do sedaj sem / kakšnih 8000 km ,moja tura po Iranu pa je bistveno krajša , torej imam vsaj 4 proste dneve ki bodo / morali / zadostovati. Spet pa se strinjam s tabo , da bi si moral za takšne dežele vzeti 2-3- mesece samo ni časa in $ !!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se