Guest Brumer Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Kompresor (znan tudi kot 'supercharger' ali 'blower') se še vedno veselo uporablja - tudi v serijskih avtomobilih. Glede na to, da ima 99,99% novih osebnih avtov z diesel motorjem turbino, so te probleme že zdavnaj rešili. D. Kupi tak nov avto boš videl koliko časa bo zdržala turbina,lahko pa vprašaš na reno servis koliko so jih v garanciji že zamenjali.Namreč velik problem je ,če se vozi avto samo na kratke relacije,Veš če bi ti vse opisal bi porabil eno celo stran,pred kratkim sem bil 14 dni na seminarju v Ingoldstatu kjer so nam točno razložili zakaj turbine crkujejo.Samo na kratko vsak avto s turbo kompresorjem sploh nesmeš takoj ugasnit ko se vstaviš ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. :OK:
Draksler Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Kupi tak nov avto boš videl koliko časa bo zdržala turbina,lahko pa vprašaš na reno servis koliko so jih v garanciji že zamenjali.Namreč velik problem je ,če se vozi avto samo na kratke relacije,Veš če bi ti vse opisal bi porabil eno celo stran,pred kratkim sem bil 14 dni na seminarju v Ingoldstatu kjer so nam točno razložili zakaj turbine crkujejo.Samo na kratko vsak avto s turbo kompresorjem sploh nesmeš takoj ugasnit ko se vstaviš ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. :OK: Za C4 1.6 HDI piše v navodilih za uporabo, da je dovolj, če motor teče v prostem teku nekaj sekund (da turbini padejo obrati, in ni brez mazanja, ko se motor ustavi)! Pri avtomobilih ne crkujejo samo turbine.....odvisno, kakšne sreče si! Še najbolj pa je odvisno od načina uporabe vozila in kakšen avto si dobil že v štartu! Ali drži trditev, da turbo motorji rabijo dalj časa, da se ogrejejo na delovno temperaturo (za C4 to velja 100%)?
MarduK Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Kupi tak nov avto boš videl koliko časa bo zdržala turbina,lahko pa vprašaš na reno servis koliko so jih v garanciji že zamenjali.Namreč velik problem je ,če se vozi avto samo na kratke relacije,Veš če bi ti vse opisal bi porabil eno celo stran,pred kratkim sem bil 14 dni na seminarju v Ingoldstatu kjer so nam točno razložili zakaj turbine crkujejo.Samo na kratko vsak avto s turbo kompresorjem sploh nesmeš takoj ugasnit ko se vstaviš ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. :OK: Pred okoli 20 leti je bil na trgu Nissan 300ZX. Pri tem avtu je bilo tipično to, kar je napisal Brumer. Avto je moral laufat na mestu kar nekaj časa, po priporočilih prodajalca. Ker pa ljudje tega niso delali je bilo res vsaj 50% teh avtomobilov na servisu zaradi odpovedi turbine. Vendar je v tem času tehnika tu močno napredovala, z uležajenjem, z mazanjem, z drugačno ergonomijo turbin in hlajenjem. Tako, da je pri veliki večini današnjih avtov par sekund res zadosti. Bodo pa turbine verjetno prvi del motorja, ki bo odpovedal. Tu so veliko bolj obremenjeni ležaji, ki se vrtijo vsaj 15x hitreje kot drugi strojni elementi v motorju. Ležaj ima določeno življensko dobo, potem počasi zaruži. Da, kompresorji se uporabljajo. Na splošno so boljši kot turbina na izpušne pline, saj je krivulja navora že v začetnih obratih zelo visoka, konjske moči pa premosorazmerno obratom tudi močno naraščajo, za razliko od turbine na izp. pline, kjer motorju pod nizkimi obrati celo vzame moč, naraste pa zgolj na visokih obratih.
GUMY Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 ...., za razliko od turbine na izp. pline, kjer motorju pod nizkimi obrati celo vzame moč, naraste pa zgolj na visokih obratih. Tudi to je v glavnem že preteklost, saj sedaj uporabljajo precej različnih tehničnih prijemov, s katerimi so zaobšli to težavo: spremenljivi koti lopatic turbine, dve zaporedni turbini z bypass ventili,..
šokac Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Če pa vzrajaš pri ventilatorju pa zmontiraj onega od Messerschmitta z komplet z motorjem :OK: Tak ti je to moj Penzl, ko bi nekateri že radi z mopeki po lufti letali.
SEOI-NAGE Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Ma kašna turbina kaj delaš budalo iz sebe, kaj boš ti nareud doma kašno turbino, dej še enkrat preberi kaj si napisal, potem odpri novo temo :kva1:
Avatar Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 na seminarju v Ingoldstatu kjer so nam točno razložili zakaj turbine crkujejo.Samo na kratko vsak avto s turbo kompresorjem sploh nesmeš takoj ugasnit ko se vstaviš ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. :OK: Najprej omenjaš, da turbine crkujejo, potem si že pri kompresorjih? To sprašujem zato, ker me nekaj zanima. Turbodizelski avtomobili imajo najbrž turbino, ne kompresor? Vglavnem, če je tako - nisem ziher, zato naj me kdo poduči...brez zbadljivk prosim:) - , potem tisto, da turbine crkujejo, ne drži. Veliko kilometrov (govorim o 100k +) sem namnožil s turbodizelskim kombijem, ki sem ga takoj ugasnil in nič čakal, pa ni bilo nobenih problemov. Kot rečeno, z veseljem se bom pustil "prijazno" podučiti:)
no_name Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Navadno imajo oboje :blink: Na izp. pline je vezan turbinski del enote; letega izpušni plini zavrtijo, ta pa je preko gredi vezan na kompresorski del, kjer se dobavlja zrak oz. zmes zraka in goriva pri starejših bencinarskih izvedbah pod tlakom. Taki enoti se pravilno reče "turbo-kompresor". Se pravi avto ki je turbo ima turbokompresorsko enoto. Avto ki pa je kompresor (mercedes, G60,...) nima turbinskega dela ampak sam kompresorski, ki pa je gnan preko gredi motorja ter prenosov... Pri turbokompresorjih je komp. razmerje nižje iz dveh razlogov: -izogib samovžigu zaradi povišane temperature zmesi -izp. plini morajo iztopiti pri nekoliko višjem tlaku, da imajo še dovolj energije da lahko ženejo turbinski del. Izgubo v drugi postavki pa pridobimo pri "sesalnem" taktu, kjer batu ni treba sesati zraka ampak dejansko opravlja delo, ker je tlak v cilindru pod višjim tlakom od atmosferskega... Pa še to: efektivno kompresijsko razmerje je močno odvisno tudi od časa odprtja ventilov.... Za primer: efektivno kompresijsko razmerje pri 2T se začne šele ko se izp. kanal zapre...
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Najprej omenjaš, da turbine crkujejo, potem si že pri kompresorjih? To sprašujem zato, ker me nekaj zanima. Turbodizelski avtomobili imajo najbrž turbino, ne kompresor? Vglavnem, če je tako - nisem ziher, zato naj me kdo poduči...brez zbadljivk prosim:) - , potem tisto, da turbine crkujejo, ne drži. Veliko kilometrov (govorim o 100k +) sem namnožil s turbodizelskim kombijem, ki sem ga takoj ugasnil in nič čakal, pa ni bilo nobenih problemov. Kot rečeno, z veseljem se bom pustil "prijazno" podučiti:) Kolikor je meni znano so včasih vgrajevali kompresorje z jermenskim pogonon in se je ta komprimiran zrak upihaval direkt v cilinder to se je uporabljalo samo pri benzinskih motorjih pri katerih je komresija 3X manjša kot pri dizlih. Turbo polnilnik (turbo lader),ali turbo kompresor je enako samo vsak uporablja drugi izraz. Namreč turbo polnilec-turbo kompresor je sestavljen iz dveh delov in sicer turbine, ki jo vrtijo izpušni plini in turbina ali kompresor,ki sesa in komprimira zrak in ta komprimiran zrak potiska preko interkulerja (če ga sistem ima) v vsisni kolektor in mimo ventilov v cilinder.Ko vsisni ventil zapre bat gre proti zgornji mrtvvi točki in pred zgornjo MT začne vbrizg goriva.to je takoimenovani TDI sistem-turbo direkt injektion. Kar se tiče tvojega kombija se nebi spuščal v polemiko namreč nekateri imajo več sreče drugi manj nikakor pa nemoreš primerjati nekega dizla z turbo polnilcem na kombiju,osebnem avtu ali na tovornjaku, namreč obremenitve:temperatura,hlajenje,mazanje in obrati(motorja) se zelo razlikujejo. :OK: BildTurbocharger_jpg___Wikipedia.htm
Avatar Objavljeno December 31, 2006 Opozori Objavljeno December 31, 2006 Brumer, hvala za pojasnilo. Ker žal nisem vozil drugih turbo dizlov, težko podam kakšno sodbo na podlagi izkušenj, ampak mi je vseeno nenavadno, ker ne poznam nikogar, ki bi čakal, preden ugasne mašino. Toda kot sem rekel, roke v ogenj ne bom dal, govorim lahko le za renault master 2.8. tdi, ki sem ga lep čas vozil.
danci1973 Objavljeno Januar 1, 2007 Opozori Objavljeno Januar 1, 2007 Pri turbinah je še vedno malo problem z mazanjem,visokimi obrati (pri polovični obremenitvi je hitrost izpušnih plinov ca 30K km/h)in temperaturo. Malo pretiravaš - pravkar prebral v eni knjigi za 'tuning', da izpušni plini zapustujo cilinder s hitrostjo 200-300 feet/sec (220-330 km/h). Kupi tak nov avto boš videl koliko časa bo zdržala turbina,lahko pa vprašaš na reno servis koliko so jih v garanciji že zamenjali.Namreč velik problem je ,če se vozi avto samo na kratke relacije,Veš če bi ti vse opisal bi porabil eno celo stran,pred kratkim sem bil 14 dni na seminarju v Ingoldstatu kjer so nam točno razložili zakaj turbine crkujejo.Samo na kratko vsak avto s turbo kompresorjem sploh nesmeš takoj ugasnit ko se vstaviš ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. V službi imamo turbodizla - že nekaj čez 200000km turbina deluje b.p. Tudi direktor ima TDi, pa mislim, da ima še več kilometrov - tudi pri njem turbina še ni izpustila duše. D.
Guest Brumer Objavljeno Januar 1, 2007 Opozori Objavljeno Januar 1, 2007 Brumer, hvala za pojasnilo. Ker žal nisem vozil drugih turbo dizlov, težko podam kakšno sodbo na podlagi izkušenj, ampak mi je vseeno nenavadno, ker ne poznam nikogar, ki bi čakal, preden ugasne mašino. Toda kot sem rekel, roke v ogenj ne bom dal, govorim lahko le za renault master 2.8. tdi, ki sem ga lep čas vozil. Res nimam namena se razpisat,ker bomo predaleč zašli,če te osebno zanima kaj je vzrok za defekte na turbinah me pokliči na gsm in ti razložim. Poglej že pišejo o hitrostih v turbinah samo ca 300Km/h kar slploh ne drži namreč zakaj se auspuh imenuje sploh po Nemško šaldemfer -namreč zato,ke duši hitrost izpušnih plinov,ki so že pri najmanjših obratih merljivi v šalu-lih en šal je ca 1200Km/h(takrat zašlišimo pok).Npr.če sploh nebi bilo na glavi motorja izpušne cevi bi že pri enem samem vžigu zaslišali pok se pravi,da je hitrost izpušnih plinov več ko 1200Km/h.
danci1973 Objavljeno Januar 1, 2007 Opozori Objavljeno Januar 1, 2007 Poglej že pišejo o hitrostih v turbinah samo ca 300Km/h kar slploh ne drži namreč zakaj se auspuh imenuje sploh po Nemško šaldemfer -namreč zato,ke duši hitrost izpušnih plinov,ki so že pri najmanjših obratih merljivi v šalu-lih en šal je ca 1200Km/h(takrat zašlišimo pok).Npr.če sploh nebi bilo na glavi motorja izpušne cevi bi že pri enem samem vžigu zaslišali pok se pravi,da je hitrost izpušnih plinov več ko 1200Km/h. Schall (von althochdeutsch scal) bezeichnet allgemein das Geräusch, den Klang, den Ton, den Knall (Schallarten), wie er von Menschen und auch von Tieren vernommen werden kann. Torej, če je 'Schall' zvok, hrup, ..., potem je 'Schalldämpfer' dušilec zvoka. Hitrost zvoka, ki se prenaša po izpušnih plinih, ni isto kot hitrost, s katero se plini pomikajo po izpuhu. D.
simonsi Objavljeno Januar 1, 2007 Opozori Objavljeno Januar 1, 2007 Hitrost izpušnih plinov je že v prostem teku nadzvočna. Če ugasnemo motor po dolgotrajnem polnem gasu, recimo ko zapeljemo z avtoceste), so oljni kanali za mazanje turbine dovolj vroči, da olje zogleni in prekine dovod olja. Zato so priporočena sintetična olja pri turbo motorjih, ker so veliko bolj temp. odporna kot mineralna. Pa baje imajo nekateri avtomobili dodatno oljno pumpo, ki kroži olje skozi turbino tudi ko je motor že ugasnjen, da se turbina lahko ohladi.
DaviiD Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Pri določenih tipih avtov in motorjev postojijo turbo polnilniki,ki jih brez posegov na mašini namontiraš,razen zamenjave izpušnega kolektorja,vsisne cevi,par cevk in vzvodov. Je pa res da te turbine delujejo z manjšim pritiskom (od 0,3-0,5 bara),tudi vključijo se kasneje (pri višjih obratih) je pa logično,da taka mašina to težko prenaša in je dosti bolj obremenjena kot brez polnilnika. Ce ze pises, potem razlozi stvari. Povej zakaj tako mali tlak. Za zacetek bi lahko razlozil naprimer pojma dinamicna in staticna kompresija. Kupi tak nov avto boš videl koliko časa bo zdržala turbina,lahko pa vprašaš na reno servis koliko so jih v garanciji že zamenjali.Namreč velik problem je ,če se vozi avto samo na kratke relacije,Veš če bi ti vse opisal bi porabil eno celo stran,pred kratkim sem bil 14 dni na seminarju v Ingoldstatu kjer so nam točno razložili zakaj turbine crkujejo.Samo na kratko vsak avto s turbo kompresorjem sploh nesmeš takoj ugasnit ko se vstaviš ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. :OK: Spet, ce pises napisi vse, ne pa da nekaj skrivas. Razlozi zakaj turbine crkujejo, da se lahko se ostali nekaj naucimo. Naprimer Subaru Legacy turbo (ce govorimo o bencinarjih) komot dela cez 300 000 km, tako da ne vem od kod tebi informacija da turbine crkujejo. Crkujejo mogoce pri renojih, ampak se mi spet zdi da govoris o dizlih, glede na to da ima reno samo 1 turbo bencinski motor, pa se to je pri nas 10 komadov. Če ugasnemo motor po dolgotrajnem polnem gasu, recimo ko zapeljemo z avtoceste), so oljni kanali za mazanje turbine dovolj vroči, da olje zogleni in prekine dovod olja. Zato so priporočena sintetična olja pri turbo motorjih, ker so veliko bolj temp. odporna kot mineralna. Ce prekines dotok olja, ko se turbina vrti z 100 000 rpm, potem je logicno da bo ribnil lezaj (pa se to ni nujno pri kroglicnih lezajih). Se pa turbina pri prostem teku ne vrti. Tako da ce pocakas par sekund na stantgasu se ta ze ustavi. Pri turbini se pa greje predvsem izpusni del, ki ga olje ne hladi in tudi nima direktnega dostopa do njega (to hladi samo os, kjer je turbina vlezajena). Pa baje imajo nekateri avtomobili dodatno oljno pumpo, ki kroži olje skozi turbino tudi ko je motor že ugasnjen, da se turbina lahko ohladi. Videl sem ze sisteme ki pred vzigom ustvarijo pritisk olja, tako da motor ne zastarta "na suho", tega kar si ti napisal pa se ne. Ce imas kaksen link ga prosim objavi, ker me zanima...
simonsi Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Se pa turbina pri prostem teku ne vrti. Tako da ce pocakas par sekund na stantgasu se ta ze ustavi. Pri turbini se pa greje predvsem izpusni del, ki ga olje ne hladi in tudi nima direktnega dostopa do njega (to hladi samo os, kjer je turbina vlezajena). Videl sem ze sisteme ki pred vzigom ustvarijo pritisk olja, tako da motor ne zastarta "na suho", tega kar si ti napisal pa se ne. Ce imas kaksen link ga prosim objavi, ker me zanima... Seveda se vrti v prostem teku, samo ni preveč uporabna. Turbina se vrti, že če samo pihneš vanjo. Hotel sem reči, da olje hladi samo ležaj in oljne vode in ne cele turbine. Linka ti ne morem podati, ker to sem samo slišal in nič ne trdim. Lahko pa sam poiščeš, če je kaj. :)
BRANE Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Turbine se vrtijo z velikimi vrtljaji: par 10.000. Zato imajo specialne ležaje, niso kotalni ampak drsni, dvojni. Izgledajo nekako kot standardni drsni ležaji, samo da se vrti tudi srednji del, bronza. Ti ležaji so mazani pod tlakom (motorno olje+črpalka). Tesnenje je izvedeno z obročki. izgleda približno tako kot bat+batni obročki. Turbo puhalo je sestavljeno iz dveh enot: gibljiva in mirujoča. Mirujoča enota je ohišje, na sesalni strani iz alu zlitine, na izpušni strani pa iz SL. Novejše turbine so opremljene še z premikajočimi usmerniki izpušnih plinov (nekake perutničke okrog rotirajočega dela). Vrtljivi del je na izpušni strani iz titana, na sesalni pa iz alu legur, os turbine je pa menda iz površinsko kaljenega jekla. Problemi pri turbopuhalih nastajajo predvsem pri ležajih ali tesnenju in predvsem zaradi nepravilnega rokovanja z avti. hladno tiščanje in hutro ustavljanje takoj po tiščanju.. Torej je potrebno samo pazit, da je olje dovolj dobro, da ne goniš takoj mrzlega avta pa da ko parkiraš, da glih ne koplješ in orješ.. So pa nekoč te turbine dosti bolj crkovale kot danes.. R5turbo, recimo je bil tipičen primerek. čudež božji je bil, če je vse skupaj vzdržalo 100kkm. če že niso šli ležaji, je prebilo kolektor. še nekej: ca60% vseh turbo ohišij je izdelano v naši domovini, variabilni deli pa prihajajo iz bosne, tudi slovenske fabrike..
Ice Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 ampak bi moral saj par minut laufat na mestu,da se turbina za par 100 stopinj ohladi-povej kdo to dela NIHČE zato turbine crkujejo. :OK: wrong buddy-boy, prakticiram in tudi redno gledam, da masina deluje pred ustavitvijo nekaj minut na 1/3 obratov (mestna voznja npr., ali pustim nekaj sec delovati na mestu). konkretno pri 2.0 HDI je dovolj ze, ce z AC izvozis in se ustavis nekaj 100 m zatem. .....namreč zakaj se auspuh imenuje sploh po Nemško šaldemfer -namreč zato,ke duši hitrost izpušnih plinov,ki so že pri najmanjših obratih merljivi v šalu-lih en šal je ca 1200Km/h.... eno resno vprasanje..... ti sploh znas nemsko ? po zgornji izjavi sodec ti bolj sanjas kaj bi naj nemscina sploh bila. in ta izjava zgoraj ni edini kiks, katerega si si privoscil od kar si na forumu. schalldämpfer je blazilec glasnosti detonacij v cilindru; da ima ta del se funkcijo kot dodatna ovira za izhod plinov iz sistema (rückstau ti mogoce kaj pove .) ) izkoristijo tehniki, da lahko kontrolirajo dodatne parametre pri izgorevalnem postopku.
danci1973 Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Turbine se vrtijo z velikimi vrtljaji: par 10.000. Če smo že pri tem - moderne turbine se vrtijo tudi do 200.000 obratov/minuto. wrong buddy-boy, prakticiram in tudi redno gledam, da masina deluje pred ustavitvijo nekaj minut na 1/3 obratov (mestna voznja npr., ali pustim nekaj sec delovati na mestu). konkretno pri 2.0 HDI je dovolj ze, ce z AC izvozis in se ustavis nekaj 100 m zatem. Pri dizlih je ta težava že v osnovi manjša, saj imajo izpušni plini nižjo temperaturo. Vendar po mojem mnenju sploh ni težava v temperaturi, ampak dejansko v mazanju - če ti motor izklopiš, ko se turbina še (hitro) vrti, olje izgubi pritisk in ležaji izgubijo mazanje... Tega pa ne marajo. D.
Stric Burek Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Turbine rade crknejo, to je res... Nso večne, no, raje tako napišem... Doma imamo od leta 1993 Fiat Tipo 1.9TD, za svojih 92KM gre zlo uredu, turbina dela in dela... Avto ima 315.000km. Fotr ni lih nek šparovn voznik, in ne vozi počasi... Mati je ceu norc... Jest se tudi ne branim mal zvišat porabo... Pa dela in dela... Prva turbina... Poznam pa dva enaka avta, kjer je turbina šla po gobe. Pr enem pr 275k km, pr enem še pri manj, za drugega nisem siguren, mogoče so kilometri vrteni nazaj... Vsekakor bi bilo dobro mal na mestu počakat... Na da boš 5minut čakal u avtu pa tud nism budala. raje dam 50k km tistih 100k za obnovitev ali novo turbino(večjo seveda :whistle: ) Torej, pršli smo do zaklučka da se domače turbine ne splača, niti ne da nardit... No razen če maš znanje in orodje... Pa še to se pol ne splača :D
DaviiD Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Seveda se vrti v prostem teku, samo ni preveč uporabna. Turbina se vrti, že če samo pihneš vanjo. Pol pa mores imeti mocna pljuca :) Alfa_idle2.avi Vendar po mojem mnenju sploh ni težava v temperaturi, ampak dejansko v mazanju - če ti motor izklopiš, ko se turbina še (hitro) vrti, olje izgubi pritisk in ležaji izgubijo mazanje... Tega pa ne marajo. Lahko dokumentiramo tudi kako zelo ne marajo tega :) Ni sicer lezaj turbine, dela pa na istem principu.
simonsi Objavljeno Januar 2, 2007 Opozori Objavljeno Januar 2, 2007 Pol pa mores imeti mocna pljuca :) Ali pa ti še nisi držal turbine v rokah. :)
bakho Objavljeno Januar 3, 2007 Opozori Objavljeno Januar 3, 2007 Ali pa ti še nisi držal turbine v rokah. :) pri prostem teku se turbina mora vteti saj je logično skoznjo še vedno pretok izpušnih plinov in pa zraka na drugi strani, fora je v tem da v prostem teku pač ne zagotavlja zeljenega nadtlaka zaradi majhnih obratov, sploh pa nisem vedel da je to forum za turbo dizelsko tržno nišo avtomobilskih in seveda naftnih koncernov ... imam pa vprašanje ki celo zajema temo, torej, če že na nek način zagotovimo nadtlak v air boksu a bo klasična fergazerska baterija delovala? Pa še en lep primerek Kawasakijevega poizkusa iz prejšnega tisočletja
simonsi Objavljeno Januar 3, 2007 Opozori Objavljeno Januar 3, 2007 imam pa vprašanje ki celo zajema temo, torej, če že na nek način zagotovimo nadtlak v air boksu a bo klasična fergazerska baterija delovala? Sprašuješ, če se da turbino fergazerje nataknit? Seveda se da, ampak pod manjšim tlakom in z modificiranimi vplinjači. Treba je še prostora s plovci in membrano dati pod pritisk. Kako in koliko je pa cela znanost. :) Zato je vbrizg enostavnejši in bolj učinkovit.
protoncek Objavljeno Januar 3, 2007 Opozori Objavljeno Januar 3, 2007 Res nimam namena se razpisat,ker bomo predaleč zašli,če te osebno zanima kaj je vzrok za defekte na turbinah me pokliči na gsm in ti razložim. Poglej že pišejo o hitrostih v turbinah samo ca 300Km/h kar slploh ne drži namreč zakaj se auspuh imenuje sploh po Nemško šaldemfer -namreč zato,ke duši hitrost izpušnih plinov,ki so že pri najmanjših obratih merljivi v šalu-lih en šal je ca 1200Km/h(takrat zašlišimo pok).Npr.če sploh nebi bilo na glavi motorja izpušne cevi bi že pri enem samem vžigu zaslišali pok se pravi,da je hitrost izpušnih plinov več ko 1200Km/h. ajd ne bi o hitrostih, ker res ne vem, ampak a se tebi kaj sanja zakaj te naše mashine sploh pokajo? Po moji drvarski logiki zaradi enostavnega razloga---namreč, veš, v cilindru bencin explodira!!! In to se sliši kot pok! Ne pa preboj zvoka.. :slap: :grrr tisti šal pa res ni to kar ti misliš (kot so že povedali), tudi ni šal za oviti okrog vratu... :rolleyes: rabiš osnovni tečaj nemščine. en šal---mislim - res...a ni bil do sedaj en MACH ? ne pa šal :slap:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se