Zacetnik Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 Kako je najboljše popraviti zvit rezervoar na motorju!? Upam, da imate kakšne izkjušnje in ideje. Motor je CBR 600. Zvit je za kak centimeter in ne izgleda ravno najlepše :( .
master 007 Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 Udarjen ali zvit? Ce je udarjen, ga mojster klepar vzame dol, na spodnji strani odreze del rezervoarja ter ga od znotraj ven sklepa, pol nazaja zavari in celga spricne. za enga vem, ko to dobr stima. Zvitega rezervoarja se nisem vidu :lol: :lol: :wink:
strom Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 Zapreš kestl pa petardo not... :wink: PS: ne tega na mojem probavat... :D
Brrrm Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Strom, ne bo šlo. Najprej petardo not, potem pa hitro zapret :D
elbarto Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Strokovnjaki menda to delajo tak, da ga "napihnejo" . Ne me vprašat kak, ampak če malo pomisliš je dokaj preprosto izveljivo. Zadihtaš, dober kompresor, na koncu najverjetneje malo kita in farbanje.
Tengai Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 hmm zgleda da niste še razbil dost biciklov :lol: , da bi vedl kako se tank popedena... no ja 1:0 za vas :lol: Glede tanka... napihovanje je precej neprimerna varianta za motoristične tanke, ker se lahko popačijo ostrejši robovi tanka... in še precej komplicirano je... glede rezanja tanka in klepanja z notranje strani... ne vem kdo to dela... ampak jaz takemu ne bi pripeljal svojega bicikla... Če pa želiš ti zrihtam človeka, ki za normalno ceno zadevo spedena zelo profesionalno ( tank napolne z vodo, na udrta mesta nekako zapika-pršvasa posebne palčke, s katerimi na posebni mašini izvleče in poravna vdrta mesta... ) po potrebi se stvar še malo pokita in barva...
Zacetnik Objavljeno Julij 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Danes sem se peljal malo okoli avtoličarjev. Eni pravijo, da bi pripikali gor palčke in zadevo izvlekli :? , en pa mi je rekel, da se namaže posebno lepilo in izvleče. Barvanje ni potrebno :D :D . Upam da bo zadeva uspela!! :!: :?:
miki Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Udarjen ali zvit? Ce je udarjen, ga mojster klepar vzame dol, na spodnji strani odreze del rezervoarja ter ga od znotraj ven sklepa, pol nazaja zavari in celga spricne. za enga vem, ko to dobr stima. Zvitega rezervoarja se nisem vidu :lol: :lol: :wink: tale način je pa prava umetnina 8)
master 007 Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 MOJSTRI SO MOJSTRI! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gregs Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Folk, bi vas prosil, da se meni posljete kaksna obvestila na mail glede popravila udrtega tanka. ga imam jaz tudi en majckeno... objavite kaksne kontakte tukaj ali pa preko maila. Hvala.
Ice Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 tengai je kar na pravi poti; tako se to namrec dela.sicer ne vem zakaj naj bi bil tank poln vode,ko se izvlaci udrtina (pred izvlacenjem se mora vse benc hlape ven spraviti,da).....but hey ....sto ljudi itd.na magni je bil prevec zmeckan za izvlacenje - ga je mojster izrezal,iztolkel in zavaril.kit ni bil potreben! napihovanje ne bi priporocal - ostre konture tanka se lahko tako tudi "zravnajo".varianta je se,da se skozi odprtino za tankanje s posebno ukrivljenimi "palckami" izboci udrtina; deluje samo,ce je udrtina tako dosegljiva.
otog Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 :idea: Tank se lahko poravna enako kakor dvojna pločevina na avtu. Namestijo se priseski in se z podtlakom izsesa udrtina. Na Štajerskem ( meji na Koroško ) dela to avtokleparstvo in ličarstvo KRAMBERGER Miro, Vuzenica. Ciao
Tengai Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 ja točn sm pozabu da je treba kontakte oz ličarje napisat... eto en v Ljubljani (je men full lepo tank od Supertenereje porihtu) Janez Molek s.p. 041 637 375
Zacetnik Objavljeno Julij 4, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Mislim, da bpotrebno barvanje rezervoarja, zato bi vprašal ali ima mogoče kdo nalepke za rezervoar?? Če jih ima mi naj sporoči. (za levo in desno stran(HONDA CBR 600F l.98.)) Vprašal bi še ali imate tudi vi najprej nalepke nato pa prek lak?!
Ice Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Vprašal bi še ali imate tudi vi najprej nalepke nato pa prek lak?! pri hondi je to standard; suzuki npr. ne dela tega.yamaha odvisno od motorja.so prednosti v tem in slaba stran.
strom Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Mislim, da bpotrebno barvanje rezervoarja, zato bi vprašal ali ima mogoče kdo nalepke za rezervoar?? Če jih ima mi naj sporoči. (za levo in desno stran(HONDA CBR 600F l.98.)) Vprašal bi še ali imate tudi vi najprej nalepke nato pa prek lak?! Najprej nalepke, potem lak. Ice, kakšna je pa slaba stran? Pa še en kveščn... uni plastik napisi... prej lak, pol lak, koko se sploh fixira zadevo? OK, zaneta... sam na kestl? LP
Ice Objavljeno Julij 5, 2002 Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 slaba stran je,da jih dol ne dobis,ce je lak cez. :roll: :wink: tiste plasticne napise pa nalimajo (epoxy ali podobno).
Zacetnik Objavljeno Julij 5, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 Ali slučajno kdo pozna kakšnega avtoličarja v okolici Maribora, ki zna lepo popraviti rezervoar :?: Prosil bi za njegov naslov, da se še nekoliko pozanimam kje kaj in kako popraviti :!:
Leteči Objavljeno Julij 6, 2005 Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 Zadnjič sem vdrl rezervoar na moji lubici, kako raje ne povem. Skratka vdrtina je bila premera cca. 50-60mm in globoka kakih 10mm, se pravi ne ravno nedolžna stvar. Zadevo sem peljal popravit v Grosuplje (podjetje Toča) kjer brez ličanja popravijo vdrtine nastale od toče in podobno, mojster ti na tank zalepi nastavek ki ga potem izvleče in lepilo odstrani tako da na laku ni nobene sledi. Vdrtino mi je popravil, sicer se zaradi prevelike deformacije malo še pozna vendar je bomba proti tistemu prej, popravil pa mi je še eno staro poškodbo ki je bila manjša in ne ugotoviš več kje je bila. Za obe popravili je računal pet tisočakov kar se mi ne zdi preveč sploh glede na to, da nimaš potem sitnosti z kitanjem, barvanjem....... Skratka priporočam. če kdo rabi telefonsko pa na PM, pa upam da nisem že naredil preveč reklame. LP Leteči
hlebec Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 hmm zgleda da niste še razbil dost biciklov , da bi vedl kako se tank popedena... no ja 1:0 za vas Glede tanka... napihovanje je precej neprimerna varianta za motoristične tanke, ker se lahko popačijo ostrejši robovi tanka... in še precej komplicirano je... glede rezanja tanka in klepanja z notranje strani... ne vem kdo to dela... ampak jaz takemu ne bi pripeljal svojega bicikla... Če pa želiš ti zrihtam človeka, ki za normalno ceno zadevo spedena zelo profesionalno ( tank napolne z vodo, na udrta mesta nekako zapika-pršvasa posebne palčke, s katerimi na posebni mašini izvleče in poravna vdrta mesta... ) po potrebi se stvar še malo pokita in barva... ce kdo pozna cloveka, ki se ukvarja z zgoraj opisanim, PM prosim, namrec, je prislo do manjsega padca z motorjem pa zdj rabim sanirat vdrtino v tanku:> Lp!
condor Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ce kdo pozna cloveka, ki se ukvarja z zgoraj opisanim, PM prosim, namrec, je prislo do manjsega padca z motorjem pa zdj rabim sanirat vdrtino v tanku:> Lp! Kontaktiraj Yamaha servis Primec na dolgem mostu v Lj.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ce kdo pozna cloveka, ki se ukvarja z zgoraj opisanim, PM prosim, namrec, je prislo do manjsega padca z motorjem pa zdj rabim sanirat vdrtino v tanku:> Lp! Če nimaš nobenega v bližini kontaktiraj tega ličarja.Piše se Zbašnik Toni Gsm:041/544929 vse ostalo se zmeniš z njim rezervar pa bi mu lahko poslal tudi po pošti on pa ti ga po povzetju pošlje nazaj.
hlebec Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ni mi jasno a to usak licar zdj ze dela s tem postopkom, se pravi, da privari elektrodo na tank in ven povlece udrt pleh? al je to se vedno bl kt ne eksotika za katero rabis specialn varilni aprat ? LV
Guest Brumer Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ni mi jasno a to usak licar zdj ze dela s tem postopkom, se pravi, da privari elektrodo na tank in ven povlece udrt pleh? al je to se vedno bl kt ne eksotika za katero rabis specialn varilni aprat ? LV Manjše stvari kot so npr.poškodbe od toče se zravna z vakumom,za dobrega ličarja pa sploh ni problem.Namrač ta Toni je že ravnal tank od fejzerja v katerega nisi mogel naliti niti 5l benzina več tako je bil stlačen in ga je poravnal,kot danes mladi rečete v O-lo.Namreč,če je res manjša poškodba se ga lahko tudi nacina in zbrusi ter ponovmno spricne. :whistle:
roko Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ni mi jasno a to usak licar zdj ze dela s tem postopkom, se pravi, da privari elektrodo na tank in ven povlece udrt pleh? al je to se vedno bl kt ne eksotika za katero rabis specialn varilni aprat ? LV Zadeva se imenuje CAR SPOTER ,in jo imamo bolj avtokleparji.ČE ne boš našel koga v bližini ti lahko pomagam.Več na PM.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se