Thundercat Objavljeno Januar 6, 2007 Deli Objavljeno Januar 6, 2007 On the road & off-road preberi si to kategorijo.....tam najdeš ljudi, ki so kaj takega že počeli in jih po PM vprašaš za nasvete/mnenja tudi o motorjih.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Januar 6, 2007 Deli Objavljeno Januar 6, 2007 Ja če nimaš izkušenj s šfraufanjem, potem več kot 3-4 leta star moped skorajda ne pride v poštev. V tem "rabljenem" rangu dobiš pri nas menda še najceneje kakšnega XT 600 E, na katerega bi bilo fajn pripopati večji rezervoar (ampak ti, npr. acerbisovi, niso ravno poceni). Sicer pa za soft off road niti ne rabiš endure, čeprav je res, da vožnja z nakedom/sportakom po makedamu in neasfaltnih poteh ni užitek. Vsaj meni ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 6, 2007 Deli Objavljeno Januar 6, 2007 - investicija hkrati je in ni problem (zame ne, za kolega - ki bi tudi kupil - pa je, omejitev npr. 4000 EUR), zato tudi tega na zacetku nisem omejeval; po drugi strani se mi zdi pametno, da se gre z vec istimi motorji, ce je treba kaj popravljat in vidis, kako stvari zgledajo na nepokvarjenem stroju Če greš v Afriko, vzameš kak motor, ki bi ti ga tam utegnil kdo mimogrede popraviti. Če greš v Indijo, vzameš kak motor, ki bi ti ga tam utegnil kdo mimogrede popraviti. Sumim, da so na različnih celinah v igri različni modeli :D - ne vem zakaj, ampak imam filing, da v Afriki dobro poznajo BMW, v Indiji pa kakšne druge zadeve... Lahko pa se seveda tudi motim (še nisem bil z motorjem nikjer tam). Tečaji šraufanja pa so bolj v individualni in privat režiji, žal. Mogoče te pa kak forumaš vzame v uk. Če ste cenovno omejeni z najtanjšo denarnico, potem ... verjetno yamaha tenere ... ali pa honda africa twin. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lo1ma Objavljeno Januar 6, 2007 Deli Objavljeno Januar 6, 2007 tastari BMW 80 ali 100 GS.. :OK: Transalp brez večjih predalav (izboljšav) ni šanse.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Januar 6, 2007 Deli Objavljeno Januar 6, 2007 tastari BMW 80 ali 100 GS.. :OK: In kje boš dobil dva dobro ohranjena za spodoben denar?? Raje ne... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 In kje boš dobil dva dobro ohranjena za spodoben denar?? Raje ne... Ja, res je :OK: ko sem jaz svojega prodajal je bila 100-tka toliko kot moj :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lo1ma Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 Da ne bi preveč modroval.. Prijatelj, ki je prevozil vse celine razen obeh Amerik (to še pride) na BMW 1150 GS mi je zatrdil iz lastnih izkušenj, da so tastari GS-i za tako potovanje najprimernejši.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 Da ne bi preveč modroval.. Prijatelj, ki je prevozil vse celine razen obeh Amerik (to še pride) na BMW 1150 GS mi je zatrdil iz lastnih izkušenj, da so tastari GS-i za tako potovanje najprimernejši.. A je kdaj potoval tudi s katerim drugim drugim mopedom? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lo1ma Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 Seveda.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 Po mojem mnenju se da z večino motorjev narediti kakšno tako zares dolgo furo. Enkrat sem gledal po TV, kako so potovali kar z Hondami Cub. Verjetno bi bila najboljša izbira res nekaj v stilu Afrike ali XT-ja. Čeprav je Gs odličen motor, sam z njim ne bi šel okoli sveta. Imam prekratke noge, pa še zadeva ni nič kaj cenovno ugodna (če morš dat za vsak ko ti po tleh pade za gajbo, da ti ga poberejo, potem zares bankrotiraš :beer1: ) Jaz bi se pa na pot okoli sveta odpravil z kakšnim Enfieldom. Seboj bi vzel nekaj orodja, kup rezervnih delov in veliko kladivo. Motor bi prej malo predelal: večji tank, drugi amortizerji, uredil oljno hlajenje in namestil disk na prvo kolo. Pol pa sam gasa :naughty: suhi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bambi61 Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 Imam prekratke noge, pa še zadeva ni nič kaj cenovno ugodna (če morš dat za vsak ko ti po tleh pade za gajbo, da ti ga poberejo, potem zares bankrotiraš :beer1: ) Prijatelj, ki je prevozil vse celine razen obeh Amerik (to še pride) na BMW 1150 GS mi je zatrdil iz lastnih izkušenj, da so tastari GS-i za tako potovanje najprimernejši.. Če nisi ravn palček potem nevem zakaj bi metal motor . Če kdo svojega motorja ne more pobrat ,ga itak nebi smel vozit !! / Japonska /!! Ne vem zakaj bi bil stari Gs boljši od novega, ki je lažji ima boljše vzmetenje in x drugih stvari !! Ko ti priporočajo KTM 950; samo to ne, namreč niti gum ne dobiš nikjer na svetu!! Lastne izkušnje! Drugače dober motor toda " ketnzac " moraš imeti zraven za pot nad 10000 km kar tvoja bo.Sedaj vozim BMW 1200GS Adventure brez okvare okoli Črnega morja pa še kaj, problemov kot jih opisuje Bladzo ne poznam, verjetno misli stari model??Glede dvomov o popravilu elektrike na motorju: nimaš kaj popravljat ker se ne pokvari, Single Wire sistem itd, razen če gre alternator kar je zelooo mala verjetnost. Drugače pa čisto resen nasvet: Enostaven , vzdržljiv, popravljiv kjerkoli in zelo poceni nov motor MZ Baghira 600!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se