Skoči na vsebino

ZAGON MOTORJA


PURPLE

Priporočene objave

Pozdravljeni. Vsakdo izmed nas pomisli, kako bi najbolje (najhitreje) zagnal motor, po zimskem spanju. Lansko leto sem ga namreč obujal kar 15 minut :( . Je potrebno odpreti malo gasa, da zalijemo suhe fergazerje, držat malo dlje stikalo za zagon, kot običajno?

Lp, PURPLE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje da je to odvisno od vsakega motorja psebej. js nrdim tako da ko ga zapeljem iz garaže najprej odprem pipico za dotok goriva (če jo ima) 2x na kratko pritisnem na zagon (nožni ali elektro) počakam 10-15 min, ponovno parkrat pritisnem potem pa vžge. kdaj prej kdaj mal kasneje. (to je za yamaho DT125)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vn iz garaže ga zapelem pa štart gumb tok dolgo držim da užge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest naprej spucam fergazer...zato ker se mi ponavadi notr nabere kondenz. ga mam pac u garazi ki ni lih fino ogrevana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa verglam... then... zaug reši problem :OK:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Vsakdo izmed nas pomisli, kako bi najbolje (najhitreje) zagnal motor, po zimskem spanju. Lansko leto sem ga namreč obujal kar 15 minut :( . Je potrebno odpreti malo gasa, da zalijemo suhe fergazerje, držat malo dlje stikalo za zagon, kot običajno?

Lp, PURPLE

Ker motor imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel pred leti težave, dokler nisem začel uporabljati sledeče procedure.

Ko stopim v garažo, odprem pipico goriva na PRI - obvezno. V tistem času, ko kobilo pririnem v rikverc na dvorišče in jo parkiram, se nateče dovolj in na običajen način vžgem. Deluje vedno od prve. Mogoče je vžig zakasnjen za kakšno sekunda glede na običajen dan, več pa ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ga bom najprej wn daw..mal popucaw fergazerje,če ne pa ga bom usake tolko mal prižigaw da se ne posušijo...še najbolš pa usake tolko mal gasa u garaži z odprtimi vrati seveda :OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakih 14 dni ga malo zalaufaš, počakaš 5-10 minut da teče in ugasneš. S tem malo napolniš aku in dosežeš da motor lepo in hitro vžge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam KLE let. 02, motor dela super, ampak problem je samo kot sem reku, pri zagonu pa zimskem spanju. Postopek je sledeč. Ven iz garaže, pipico na PRI, potem zaug nato pa startanje. Nato dodam malo gasa, da zalijem fergazerje in start spet naprej. Po določenem času se le prebudi.

Drugače pa v oktobru ko je bilo zunaj od 2 do 5 stopin, mi je vsako jutro vžgal v prvo ob 6 00 zjutraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena neumesna: kaj pomeni PRI??? a je to enako kot res. oz rezerva al je kej druzga???

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima motor tudi pri na pipici, pomeni, da gre bencin direktno iz kestla v vplinjače in obide bencinsko pumpo.

hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam KLE let. 02, motor dela super, ampak problem je samo kot sem reku, pri zagonu pa zimskem spanju. Postopek je sledeč. Ven iz garaže, pipico na PRI, potem zaug nato pa startanje. Nato dodam malo gasa, da zalijem fergazerje in start spet naprej. Po določenem času se le prebudi.

Drugače pa v oktobru ko je bilo zunaj od 2 do 5 stopin, mi je vsako jutro vžgal v prvo ob 6 00 zjutraj.

Med zaganjanjem ne dodajaj gasa dokler imaš vklopljen "hladni zagon". Gas raje nakajkrat do konca obrni pred zaganjanjem, potem pa kar vstrajaj z zaganjanjem tudi po 30s brez dodatnega gasa!

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ga bom najprej wn daw..mal popucaw fergazerje,če ne pa ga bom usake tolko mal prižigaw da se ne posušijo...še najbolš pa usake tolko mal gasa u garaži z odprtimi vrati seveda :OK: :OK: :OK: :OK:

S tem le izprazniš akumulator in uspešno nabereš kondenz v izpuhe. Na kratko delaš škodo. Saj ne rečem, da ne paše, koristi pa sigurno ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš klasičen motor s klasičnimi vplinjači ni blema spljoh. Vedno iz prve. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je vedno samo, če ne znaš. Če pa znaš je pa 100% bolj zanesljivo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, no...ni treba pretiravat :doze:

Če bi blo to bolje, bi bili vsi moderni motorji še vedno na vplinjače... :headbang:

res je, da če znaš, ni blema. Res je pa tudi da se vplinjači posušijo in jih je pol treba nanovo nafilat. :naughty:

Na anjšpric je pa 1)trotlzihr; 2) tudi za trotlidiote 3) boljše za motor, moč, vse živo...

No, res je pa tudi da ene brihte ajnšpric motorje vžigajo tako da obenem držijo odprto ročko gasa :cry: napaka :slap: to se NE dela :nono: . Ampak ne napaka uporabnika, temveč prodajalca ki je tak mujo da tega ne pove :hmm: isto je pri avtih :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, no...ni treba pretiravat :doze:

Če bi blo to bolje, bi bili vsi moderni motorji še vedno na vplinjače... :headbang:

:topic: mogoče je pa to predvsem ceneje za izdelovalca in tudi ceneje pri načinu vožnje za "večino kupcev" ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: mogoče je pa to predvsem ceneje za izdelovalca in tudi ceneje pri načinu vožnje za "večino kupcev" ... ;)

no, če smo že pri :topic: , potem ne bi komentiral....ne bi o tem kaj je bolj zanesljivo...je pa definitivno lažje vžgati anjšpric kot fergazer, saj elektronika misli namesto tebe, poleg tega je pa še visokotlačna pumpa za injektor... ampak :yawn: mislim da je tema več ali manj izčrpana :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem le izprazniš akumulator in uspešno nabereš kondenz v izpuhe. Na kratko delaš škodo. Saj ne rečem, da ne paše, koristi pa sigurno ne!

No, to sem opazil v nedeljo, ko sem ga zalaufal po 4 tednih. Pod auspuhom je bilo mokro, tako da se je očitno nabral kondenz, saj je še nekaj časa kapljalo iz luknjice na spodnjem delu auspuha.

ne vem pa, kje točno se nabira kondenz (fergazar, auspuh...)?

Zanima me, kako to lahko škoduje mopedinotu (imam Transalp) - rja,... Ve kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eden od produktov zgorevanje je tudi voda, ki kondenzira na hladni izpušni cevi. Zato je pomembno, da se tudi izpuh oreng segreje, da ne kondenzira več, preostali kondenz pa izpari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!