PURPLE Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Pozdravljeni. Vsakdo izmed nas pomisli, kako bi najbolje (najhitreje) zagnal motor, po zimskem spanju. Lansko leto sem ga namreč obujal kar 15 minut :( . Je potrebno odpreti malo gasa, da zalijemo suhe fergazerje, držat malo dlje stikalo za zagon, kot običajno? Lp, PURPLE
_ales_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 pomoje da je to odvisno od vsakega motorja psebej. js nrdim tako da ko ga zapeljem iz garaže najprej odprem pipico za dotok goriva (če jo ima) 2x na kratko pritisnem na zagon (nožni ali elektro) počakam 10-15 min, ponovno parkrat pritisnem potem pa vžge. kdaj prej kdaj mal kasneje. (to je za yamaho DT125)
mkosir Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Vn iz garaže ga zapelem pa štart gumb tok dolgo držim da užge.
JMatic Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 jest naprej spucam fergazer...zato ker se mi ponavadi notr nabere kondenz. ga mam pac u garazi ki ni lih fino ogrevana
JeRn3j Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 (popravljeno) jst pa verglam... then... zaug reši problem :OK: Popravljeno Januar 7, 2007. Popravil JeRn3j
simonsi Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Pozdravljeni. Vsakdo izmed nas pomisli, kako bi najbolje (najhitreje) zagnal motor, po zimskem spanju. Lansko leto sem ga namreč obujal kar 15 minut :( . Je potrebno odpreti malo gasa, da zalijemo suhe fergazerje, držat malo dlje stikalo za zagon, kot običajno? Lp, PURPLE Ker motor imaš?
HHV Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Imel pred leti težave, dokler nisem začel uporabljati sledeče procedure. Ko stopim v garažo, odprem pipico goriva na PRI - obvezno. V tistem času, ko kobilo pririnem v rikverc na dvorišče in jo parkiram, se nateče dovolj in na običajen način vžgem. Deluje vedno od prve. Mogoče je vžig zakasnjen za kakšno sekunda glede na običajen dan, več pa ne!
motorist16 Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 jest ga bom najprej wn daw..mal popucaw fergazerje,če ne pa ga bom usake tolko mal prižigaw da se ne posušijo...še najbolš pa usake tolko mal gasa u garaži z odprtimi vrati seveda :OK: :OK: :OK: :OK:
protoncek Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Vsakih 14 dni ga malo zalaufaš, počakaš 5-10 minut da teče in ugasneš. S tem malo napolniš aku in dosežeš da motor lepo in hitro vžge.
PURPLE Objavljeno Januar 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Imam KLE let. 02, motor dela super, ampak problem je samo kot sem reku, pri zagonu pa zimskem spanju. Postopek je sledeč. Ven iz garaže, pipico na PRI, potem zaug nato pa startanje. Nato dodam malo gasa, da zalijem fergazerje in start spet naprej. Po določenem času se le prebudi. Drugače pa v oktobru ko je bilo zunaj od 2 do 5 stopin, mi je vsako jutro vžgal v prvo ob 6 00 zjutraj.
simonsi Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Poln kestl bencina, na pri, pustit 10min, pa da vžge takoj.
_ales_ Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 (popravljeno) ena neumesna: kaj pomeni PRI??? a je to enako kot res. oz rezerva al je kej druzga??? Popravljeno Januar 8, 2007. Popravil PESHY BOY
simonsi Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Če ima motor tudi pri na pipici, pomeni, da gre bencin direktno iz kestla v vplinjače in obide bencinsko pumpo.
_ales_ Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Če ima motor tudi pri na pipici, pomeni, da gre bencin direktno iz kestla v vplinjače in obide bencinsko pumpo. hvala :worship:
bladzo Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 (popravljeno) Imam KLE let. 02, motor dela super, ampak problem je samo kot sem reku, pri zagonu pa zimskem spanju. Postopek je sledeč. Ven iz garaže, pipico na PRI, potem zaug nato pa startanje. Nato dodam malo gasa, da zalijem fergazerje in start spet naprej. Po določenem času se le prebudi. Drugače pa v oktobru ko je bilo zunaj od 2 do 5 stopin, mi je vsako jutro vžgal v prvo ob 6 00 zjutraj. Med zaganjanjem ne dodajaj gasa dokler imaš vklopljen "hladni zagon". Gas raje nakajkrat do konca obrni pred zaganjanjem, potem pa kar vstrajaj z zaganjanjem tudi po 30s brez dodatnega gasa! Popravljeno Januar 8, 2007. Popravil bladzo
HHV Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 jest ga bom najprej wn daw..mal popucaw fergazerje,če ne pa ga bom usake tolko mal prižigaw da se ne posušijo...še najbolš pa usake tolko mal gasa u garaži z odprtimi vrati seveda :OK: :OK: :OK: :OK: S tem le izprazniš akumulator in uspešno nabereš kondenz v izpuhe. Na kratko delaš škodo. Saj ne rečem, da ne paše, koristi pa sigurno ne!
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Če maš klasičen motor s klasičnimi vplinjači ni blema spljoh. Vedno iz prve. :OK:
simonsi Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Ravno pri motorjih s fergazerji je problem. Vbrizg je zakon. :OK:
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Problem je vedno samo, če ne znaš. Če pa znaš je pa 100% bolj zanesljivo. :)
protoncek Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 no, no...ni treba pretiravat :doze: Če bi blo to bolje, bi bili vsi moderni motorji še vedno na vplinjače... :headbang: res je, da če znaš, ni blema. Res je pa tudi da se vplinjači posušijo in jih je pol treba nanovo nafilat. :naughty: Na anjšpric je pa 1)trotlzihr; 2) tudi za trotlidiote 3) boljše za motor, moč, vse živo... No, res je pa tudi da ene brihte ajnšpric motorje vžigajo tako da obenem držijo odprto ročko gasa :cry: napaka :slap: to se NE dela :nono: . Ampak ne napaka uporabnika, temveč prodajalca ki je tak mujo da tega ne pove :hmm: isto je pri avtih :rolleyes:
SiR Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 no, no...ni treba pretiravat :doze: Če bi blo to bolje, bi bili vsi moderni motorji še vedno na vplinjače... :headbang: :topic: mogoče je pa to predvsem ceneje za izdelovalca in tudi ceneje pri načinu vožnje za "večino kupcev" ... ;)
protoncek Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 :topic: mogoče je pa to predvsem ceneje za izdelovalca in tudi ceneje pri načinu vožnje za "večino kupcev" ... ;) no, če smo že pri :topic: , potem ne bi komentiral....ne bi o tem kaj je bolj zanesljivo...je pa definitivno lažje vžgati anjšpric kot fergazer, saj elektronika misli namesto tebe, poleg tega je pa še visokotlačna pumpa za injektor... ampak :yawn: mislim da je tema več ali manj izčrpana :yes:
mihnar Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 S tem le izprazniš akumulator in uspešno nabereš kondenz v izpuhe. Na kratko delaš škodo. Saj ne rečem, da ne paše, koristi pa sigurno ne! No, to sem opazil v nedeljo, ko sem ga zalaufal po 4 tednih. Pod auspuhom je bilo mokro, tako da se je očitno nabral kondenz, saj je še nekaj časa kapljalo iz luknjice na spodnjem delu auspuha. ne vem pa, kje točno se nabira kondenz (fergazar, auspuh...)? Zanima me, kako to lahko škoduje mopedinotu (imam Transalp) - rja,... Ve kdo?
simonsi Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Eden od produktov zgorevanje je tudi voda, ki kondenzira na hladni izpušni cevi. Zato je pomembno, da se tudi izpuh oreng segreje, da ne kondenzira več, preostali kondenz pa izpari.
HHV Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 ...Zanima me, kako to lahko škoduje mopedinotu (imam Transalp) - rja,... Ve kdo? Povsod, dokler se ne pregreje!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se