dunkl Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Jaz mojo varo vžgem na približno 14 dni. Zavg odprem na sredino, navadno vžge pri prvem kontaktu in ga nato nastavim tako, da se motor vrti s približno 1000 o/min. Ko se motor segreje na pravo temperaturo, to je tretja črtica na instrumentu, zaug zaprem in pustim motor v obratovanju toliko časa, da se 2x ali 3x zvklopi ventilator. Mislim, da s tem postopkom preprečim nastajanje kondenza, napolnim akumulator in preprečim, da bi zaradi daljšega mirovanja motor zapikal. Upam, da je ta postopek pravilen, če pa ni bom hvaležen za vsak pameten nasvet.
simonsi Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Zaug zapreš takoj, ko se motor odziva na gas in laufa pod štand gasom. Pa vmes malo obrate navij, da ne bo preveč zamorjen.
HHV Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 ... Upam, da je ta postopek pravilen, če pa ni bom hvaležen za vsak pameten nasvet. Postopek bo že ustrezen. Samo ne vem pa zakaj bi na 14 dni kurblal? Če za dušo, ok! Jaz ga raje pustim pri miru, ker drugače ratam ves penast in potreben vožnje. Zato je Kawl raje čim dlje pokrit z rjuho in daleč od oči, torej daleč od srca. Če se bojiš zaradi akumulatorja, je pametneje nabaviti pametni polnilec. Če pa motor stoji v ogreti garaži, tako da ne zmrzuje, pa še to verjetno ni potrebno. Lahko pa tudi samo akumulator postaviš na toplo mesto. Npr. v kurilnico ali omaro v predsobi.
strom Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 PRI - Prime... če imaš bencinsko pumpo in jo obide... hmm. se pravi isto kot off? Ne bo držalo. Če imaš vakuumsko odpirajoče se pipice, odpre bencin (na rezervo), da teče, tudi ko motor ni vžgan. Če so vplinjači suhi, zmanjkalo bencina prej, kakorkoli že, da se vanje nateče bencin in lahko normalno vžgeš zadevo. Glede ajnšprica... super zadeva dokler dela. So komu že crknili vplinjači? Glede vžiganja... sestavil motor po 20 letih več ali manj nedelovanja (zadnji servis 1986, pol je šel pančkat in bojda na hitro vžgal 1991 enkrat, potem pa šel v kose), dal pipice na prime za 10s, držal gumb za start cca 2s in je lepo vžgala zadeva. Sicer pa ni važno kaj vse prej in potem narediš z motorjem, važno da vžge. Ima pa vsak svoje muhe, tako da ni nekega recepta za vse. LP
dunkl Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Postopek bo že ustrezen. Samo ne vem pa zakaj bi na 14 dni kurblal? Če za dušo, ok! Jaz ga raje pustim pri miru, ker drugače ratam ves penast in potreben vožnje. Ja, če povem po pravici ga res teško gledam pokritega v garaži. drugače pa imam v garaži večino časa radjiatorje zaprte, vendar mislim, da se temperatura še nikoli ni preveč približala 0°C.
protoncek Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Ja, če povem po pravici ga res teško gledam pokritega v garaži. zakwa se pa pol ne voziš? :? jaz se...pri 11 stopinjah zunaj ... :OK:
Osama Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Vsakih 14 dni ga malo zalaufaš, počakaš 5-10 minut da teče in ugasneš. S tem malo napolniš aku in dosežeš da motor lepo in hitro vžge. Če ga laufaš po 5 min imaš rore in valje polne kondenza, ko ga ugasneš. Ta kondenz vsebuje visok odstotek HCL, zato ti v par letih prežre rore in nagrize valje. Vem, ker tako dela moj prijatelj strojni inžiner. On ve kako je najbolje! jest naprej spucam fergazer...zato ker se mi ponavadi notr nabere kondenz. ga mam pac u garazi ki ni lih fino ogrevana Meni bi to vzelo 2 popoldneva... Imel pred leti težave, dokler nisem začel uporabljati sledeče procedure. Ko stopim v garažo, odprem pipico goriva na PRI - obvezno. V tistem času, ko kobilo pririnem v rikverc na dvorišče in jo parkiram, se nateče dovolj in na običajen način vžgem. Deluje vedno od prve. Mogoče je vžig zakasnjen za kakšno sekunda glede na običajen dan, več pa ne! Pameten način, vendar novi motorji nimajo več pozicije PRI. Predlagam natik cevke na izhod za vakum na pipci in vlečenje zraka v usta. To bi moralo odpreti pipco. PS Najbolj je pa pomembno, da iz vplinjačev spraviš ven bencin, ko nehaš uporabljati motor (pred zimo). To lahko storiš tako da zapreš bencin (snameš cevko za vakum iz pipce za bencin) ter laufaš dokler ne crkne ali pa spustiš iz vplinjačev bencin s pomočjo tistih vijakov na dnu (včasih ni preveč dostopno). Ker, če pustiš bencin v vplinjačih, bo ta čez zimo izhlapel, ostala pa bo barva (s katero je obarvan bencin), ki bo zmanjšala premer nekaterih vitalnih delov (dize, kanali). Zato motor spomladi noče vžgati in tudi ko vžge, ne dela lepo. Včasih traja več mesecev da se vplinjači spet očistijo. Če si storil to in če si prisilno odprl bencin pred vžiganjem (PRI), potem bo vžgal s prve. Ciklično vžiganje pozimi, pa je za motor najbolj škodljivo, saj bi moral delati vsaj 1/2 ure, da bi se dovolj ogrel. V praksi pa laufa ene 3 minute, kar se subjektivno zdi enih 10 min. Ne diraj lava dok spava!
Osama Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Jaz mojo varo vžgem na približno 14 dni. Zavg odprem na sredino, navadno vžge pri prvem kontaktu in ga nato nastavim tako, da se motor vrti s približno 1000 o/min. Ko se motor segreje na pravo temperaturo, to je tretja črtica na instrumentu, zaug zaprem in pustim motor v obratovanju toliko časa, da se 2x ali 3x zvklopi ventilator. Mislim, da s tem postopkom preprečim nastajanje kondenza, napolnim akumulator in preprečim, da bi zaradi daljšega mirovanja motor zapikal. Upam, da je ta postopek pravilen, če pa ni bom hvaležen za vsak pameten nasvet. Motor bi rabil enih 5 let mirovanja, pa je še vprašanje, če bi zapikal. Jaz sem včasih na mojem T4 na morju šprical jeseni olje po cilindru, saj je garaža ob morju in ko dežuje, teče voda iz sten v potokih, vlaga pa je taka, da je celo zimo vse mokro. Potem enkrat tega nisem naredil in motor ni bil zapikan. Imam tudi moped (automatic) v tej garaži in jeseni samo zaprem bencin in se vozim dokler ne crkne. Spomladi ni nikoli zapikan in vedno vžge z druge do tretje. Sedaj prakticiram nekonzerviranje tudi z izvenkrmno Yamaho 15 - 4 stroke, ki stoji, ne da bi se je kdo dotaknil od septembra do junija (7-8 mes.) v isti super vlažni garaži ob morju. Je ne konzerviram in v tem času NE ZAPIKA. Strah pred zapikanjem v relativno suhi garaži, ki ni ob morju, je torej docela neutemeljen.
Vikking Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Ciklično vžiganje pozimi, pa je za motor najbolj škodljivo, saj bi moral delati vsaj 1/2 ure, da bi se dovolj ogrel. V praksi pa laufa ene 3 minute, kar se subjektivno zdi enih 10 min. Ne diraj lava dok spava! zakaj pol ure? dovolj da se na motorju prižge ventilator, takrat je sigurno dovolj ogret, poleg tega to ne traja več kot 10-15min.
protoncek Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Če ga laufaš po 5 min imaš rore in valje polne kondenza, ko ga ugasneš. Ta kondenz vsebuje visok odstotek HCL, zato ti v par letih prežre rore in nagrize valje. Vem, ker tako dela moj prijatelj strojni inžiner. On ve kako je najbolje! dobro..ne mi zdej jest besede... :D če motor teče toliko da ventilator zalaufa, potem ni niti pare niti hcl niti H2SO4 ali podobnih exotik več notri. Takrat je mashina vroča in vse izpuhti zdej al je to 5 minut al pol ure še nikoli nisem štopal :doze:
HHV Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 ...če motor teče toliko da ventilator zalaufa, potem ni niti pare niti hcl niti H2SO4 ali podobnih exotik več notri. Takrat je mashina vroča in vse izpuhti ... Ne pozabiti, da se kondenz nabere tudi v karterju in se meša z oljem. Tudi to se mora pošteno pregreti, da vlaga izpari čez oddušek. Kot že lepo rečeno, ne diraj lava dok spava! Razen če si ga res ne želiš slišati sredi zime. A to potem pripišeš na ta konto!
T Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 No, ko se men ventilator prižge izpuhi definitivno še niso tako vroči, da bi se vsa vlaga odstranila tako da, če ga že pozimi vžgem se še zapeljem malo da ga res prepiha. :D lpT
dunkl Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 No, ko se men ventilator prižge izpuhi definitivno še niso tako vroči, da bi se vsa vlaga odstranila tako da, če ga že pozimi vžgem se še zapeljem malo da ga res prepiha. :D lpT Po drugem ali tretjem zagonu ventilatora je ispuh kar precej vroč. zakwa se pa pol ne voziš? :? jaz se...pri 11 stopinjah zunaj ... :OK: Motor sem odjavil drugega novembra. Naslednjo zimo ga ne odjavim vsaj do prvega snega, če ga bom sploh odjavil.
cheff Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Lansko leto mi ni vžgal za boga ne, sem vzel fergazer dol spucal spihal vse gor dal vžgal s prve, zdaj pa nevem kako bo ker mi je piknil nasledni teden pa dobim cilinder upam da bo šel :D
dunkl Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 http://www.sibirija.com/pdf/konzervacija_motocikla.pdf
Piksna Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 Če je z mopedom vse OK, razen, da je par dni, tednov,... miroval nekje v garaži ali kjerkoli drugje in je po vašem mnenju in popolnem prepričanju brez t.i. defekta potem uporabite, en recimo temu trik, ki so ga uporabljali šoferji - stari mački in se mu je reklo START SPRAY. Ne boste verjel, kaj ta zadeva vse oživi... Ok, ne zdej pljuvat vse povprek in neke kozle strelat ipd., ker je res, da je blo to zdravilo bolj za stare in dizel mašine a vem, da deluje tako na "Otto" motorjih in obudi hrčka v mopedu tudi pri npr. -30°C itd... :headbang: :P :OK: Ker, "verglat" po 30 sekund brez mazanja (kljub, da ni uspešnih detonacij) ni dobro - še posebej, ko se je vse olje steklo v globine, oljna črpalka pa pri obratih zaganjalca deluje bolj "tako-tako"... :nono: To je samo en moj namig, za tiste, ki se morjo spomlad s svojo Kobilico malo intenzivnejše ukvarjat. :krneki:
simonsi Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 Start sprej je smrt za vse motorje, sploh pa dizle. Vžiganje dizla na start sprej je podobno kot če z macolo tolčeš po mašini. :wacko: Če si že tolko podrl motor, da špricneš sprej, je bolj zdravo zamašiti airbox, da potegne več bencina ali pa s cevko/injekcijo špricneš bencin v sesalni kolektor. Ker, "verglat" po 30 sekund brez mazanja (kljub, da ni uspešnih detonacij) ni dobro - še posebej, ko se je vse olje steklo v globine, oljna črpalka pa pri obratih zaganjalca deluje bolj "tako-tako"... :nono: Vsaka normalna oljna pumpa mora že z verglanjem ustvariti dovolj pritiska, da lučka ugasne.
Piksna Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 Start sprej je smrt za vse motorje, sploh pa dizle. Vžiganje dizla na start sprej je podobno kot če z macolo tolčeš po mašini. :wacko: Če si že tolko podrl motor, da špricneš sprej, je bolj zdravo zamašiti airbox, da potegne več bencina ali pa s cevko/injekcijo špricneš bencin v sesalni kolektor. Vsaka normalna oljna pumpa mora že z verglanjem ustvariti dovolj pritiska, da lučka ugasne. Oprosti, "car", ampak se ne strinjam z tistim o macoli - probaj vžgat npr. kompresorski agregat pri -25°C pol pa govori. Boš diplomiral. :wacko: :nono: :slap: Tukaj se upam trditi, da nimaš popolnoma nobenega pojma o uporabi tega izdelka, glede kaj si napisal ali pa si zadevo zamenjal s kako drugo. :BUA: :? :rolleyes: Prosim brez takih komentarjev - najprej probaj pol pa govor. Sem bil pa že neštetokrat zraven pri uporabi, da pa se ne morem strinjati s tabo ! Je pa čist preverjena informacija - iz 1. roke! Pri kakih mašinah se uporablja sem tudi napisal - zato brez :eek: :blink: itd., če ga kdo/kje/kdaj hoče/noče uporabljat ! Vseeno pa še enkrat preberi, kako sem jaz napisal prvotni post, da ne bo kake zamere... :glare:
protoncek Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 Oprosti, "car", ampak se ne strinjam z tistim o macoli - probaj vžgat npr. kompresorski agregat pri -25°C pol pa govori. Boš diplomiral. :wacko: :nono: :slap: Tukaj se upam trditi, da nimaš popolnoma nobenega pojma o uporabi tega izdelka, glede kaj si napisal ali pa si zadevo zamenjal s kako drugo. :BUA: :? :rolleyes: Prosim brez takih komentarjev - najprej probaj pol pa govor. Sem bil pa že neštetokrat zraven pri uporabi, da pa se ne morem strinjati s tabo ! Je pa čist preverjena informacija - iz 1. roke! Pri kakih mašinah se uporablja sem tudi napisal - zato brez :eek: :blink: itd., če ga kdo/kje/kdaj hoče/noče uporabljat ! Vseeno pa še enkrat preberi, kako sem jaz napisal prvotni post, da ne bo kake zamere... :glare: hm...po moje je mislil zaradi iste zadeve kot sem tudi jaz že večkrat slišal..namreč, res je da s tem sprejem mashina starta hitro, sem pa že dostikrat slišal da tega ni dobro delati prevečkrat, ker se pol mashina navadi na to in noče več vžgat brez start spreja...ne me prašat v čem je finta, sem pa to slišal večkrat od večih mehanikov, tko da sigurno je nekaj na tem Smo v bivši firmi tudi imeli en dizel viličar in je blo zunaj tudi lahko +35 pa si se burek pisal pa kljub temu ni vžgal brez start spreja...večkratni servisi niso pomagali, bilo je več mehanikov, vsi so enako rekli. Menda ti tudi mashino spira in pol bolj na trdo (nemazana) zalaufa, kar tudi ni dobro... tolk od mene...lohk da se motim, ker, kot rečeno je to iz druge roke, ker sem bolj elektronik kot serviser :blush: Jaz sem svoj (bivši) 50 ccm skuter zalaufal tako da sem snel cev dovodnega zraka in noter špricnil injekcijo bencina...je koj kresnil.
simonsi Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 Oprosti, "car", ampak se ne strinjam z tistim o macoli - probaj vžgat npr. kompresorski agregat pri -25°C pol pa govori. Boš diplomiral. :wacko: :nono: :slap: Tukaj se upam trditi, da nimaš popolnoma nobenega pojma o uporabi tega izdelka, glede kaj si napisal ali pa si zadevo zamenjal s kako drugo. :BUA: :? :rolleyes: Prosim brez takih komentarjev - najprej probaj pol pa govor. Sem bil pa že neštetokrat zraven pri uporabi, da pa se ne morem strinjati s tabo ! Je pa čist preverjena informacija - iz 1. roke! Pri kakih mašinah se uporablja sem tudi napisal - zato brez :eek: :blink: itd., če ga kdo/kje/kdaj hoče/noče uporabljat ! Vseeno pa še enkrat preberi, kako sem jaz napisal prvotni post, da ne bo kake zamere... :glare: Kaj se razburjaš, jaz sem samo povedal kako izgleda vžiganje s start sprejem. :yawn: Do -15 mora vsak ne preveč zmahan dizel vžgat brez problema. V skrajni sili se pa uporabi sprej in ne sme postati navada.
bu5a Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 hm...po moje je mislil zaradi iste zadeve kot sem tudi jaz že večkrat slišal..namreč, res je da s tem sprejem mashina starta hitro, sem pa že dostikrat slišal da tega ni dobro delati prevečkrat, ker se pol mashina navadi na to in noče več vžgat brez start spreja...ne me prašat v čem je finta, sem pa to slišal večkrat od večih mehanikov, tko da sigurno je nekaj na tem Smo v bivši firmi tudi imeli en dizel viličar in je blo zunaj tudi lahko +35 pa si se burek pisal pa kljub temu ni vžgal brez start spreja...večkratni servisi niso pomagali, bilo je več mehanikov, vsi so enako rekli. Menda ti tudi mashino spira in pol bolj na trdo (nemazana) zalaufa, kar tudi ni dobro... tolk od mene...lohk da se motim, ker, kot rečeno je to iz druge roke, ker sem bolj elektronik kot serviser :blush: Jaz sem svoj (bivši) 50 ccm skuter zalaufal tako da sem snel cev dovodnega zraka in noter špricnil injekcijo bencina...je koj kresnil. Se mašina navadi na start sprej :OK: :lol1: :lol1: .Tega pa že dolg nism slišu. :OK:
_ales_ Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 (popravljeno) Start sprej je smrt za vse motorje, sploh pa dizle. Vžiganje dizla na start sprej je podobno kot če z macolo tolčeš po mašini. :wacko: Če si že tolko podrl motor, da špricneš sprej, je bolj zdravo zamašiti airbox, da potegne več bencina ali pa s cevko/injekcijo špricneš bencin v sesalni kolektor. Vsaka normalna oljna pumpa mora že z verglanjem ustvariti dovolj pritiska, da lučka ugasne. mene so v šoli naučl pa tudi v praksi sm že počel, za kak dizel motor je tudi dober sprj za zavore (alkoholni) za ostalo pa navadni štart sprej, ampak ne prtisn pa držat da ga pou na enkrat spraznš, pritisneš 1x do 2x pa pou sekunde in to je dovolj oz moralo bi bit :grim je res smrt za motorje če kr naprej špricaš z njim in to v velikih količinah, je biu že primer ko je enmu starmu tovornjaku blajrce pokrivil k je en bučman kr špricu notr k je drugi veselo verglu, prišlo je do prevelike exsplozije v cilindrih. Popravljeno Januar 15, 2007. Popravil PESHY BOY
protoncek Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 Se mašina navadi na start sprej :OK: :lol1: :lol1: .Tega pa že dolg nism slišu. :OK: pol že dolg nis pr mehaniku biu :eek: ampak ne spraševat te nove trotlzihrelektroniknimapojma mehanike, ampak stare mačke. Ti bojo vsi po vrst povedal natanko to. Da se navadi. pol ga pa brez tega špreja ne vžgeš, razen če ti svizec zavije čokolado v foljio :P
Osama Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 Ker, "verglat" po 30 sekund brez mazanja (kljub, da ni uspešnih detonacij) ni dobro - še posebej, ko se je vse olje steklo v globine, oljna črpalka pa pri obratih zaganjalca deluje bolj "tako-tako"... :nono: Ekscentrične črpalke za olje na motorjih odlično delujejo že pri verglanju. Pravzaprav je verglanje brez vžiga lep način, da se namažejo vsi deli motorja preden kresne. Je pa res, da še ni oljne megle, ki maže valje in bate, imajo pa nekateri motorji narejeno tudi brizgalno, ki brizga v tiste dele.
Klajba Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 Ave Naš traktor brez etra sploh ne cabne v mrzlih dneh. Sej to je tko kot štamperl zjutraj, pravjo tisti " za zdravje ", ker te zakur :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Pol pa ene dvakrat zaklenka, če prevč pošpricaš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se