Skoči na vsebino

ZAGON MOTORJA


Priporočene objave

Objavljeno
Ave

Naš traktor brez etra sploh ne cabne v mrzlih dneh. Sej to je tko kot štamperl zjutraj, pravjo tisti " za zdravje ", ker te zakur :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Pol pa ene dvakrat zaklenka, če prevč pošpricaš.

no, to je ker ste ga navadli na start sprej. Zdej pa noče brez kresnit... :BUA:

pol se pa eni smejejo :lol1:

evo ti živ dokaz resnice O:-)

Objavljeno

no, to je ker ste ga navadli na start sprej. Zdej pa noče brez kresnit... :BUA:

pol se pa eni smejejo :lol1:

evo ti živ dokaz resnice O:-)

Start spray je prehuda stvar. Itak pa ga rabiš šele ko je mašina že malo v ku..u, oz ne doseže zadostne kompresije za vžig nafte. Je le rešitev v sili. Sem včasih uporabljal na našem Ferrariju!

Ko pa smo naredili generalko na ventilih, porajbali itd. je vžigal ko pesem!

Objavljeno

Start spray je prehuda stvar. Itak pa ga rabiš šele ko je mašina že malo v ku..u, oz ne doseže zadostne kompresije za vžig nafte. Je le rešitev v sili. Sem včasih uporabljal na našem Ferrariju!

Ko pa smo naredili generalko na ventilih, porajbali itd. je vžigal ko pesem!

Točno tako. Se strinjam. Glede zaganjanja motorjev pa sledeče. Nikdar ne dodajaj plina med zaganjanjem mrzlega motorja. Menim, da zaradi gostega olja, dokler se le ta delno ne ogreje z temperaturo motorja, pričnejo puščati semeringi zaradi česar začne motor " švicat". Ali se motim?

Objavljeno

no, to je ker ste ga navadli na start sprej. Zdej pa noče brez kresnit... :BUA:

pol se pa eni smejejo :lol1:

evo ti živ dokaz resnice O:-)

Verjetno obstaja nek vzrok, da motor ne vžge normalno. Če se vedno ob taki situaciji zatečemo k start spray-u, namesto da bi napako odpravili, je zelo verjetno, da se bo napaka le še slabšala (sama od sebe se popravila ne bo). Tako na koncu motor morda res ne bo niti slučajno vžgal brez start spreya - a govoriti o tem, da se 'motor navadi' je vseeno tumasto (še posebej, če to govori 'strokovnjak').

D.

Objavljeno

Verjetno obstaja nek vzrok, da motor ne vžge normalno. Če se vedno ob taki situaciji zatečemo k start spray-u, namesto da bi napako odpravili, je zelo verjetno, da se bo napaka le še slabšala (sama od sebe se popravila ne bo). Tako na koncu motor morda res ne bo niti slučajno vžgal brez start spreya - a govoriti o tem, da se 'motor navadi' je vseeno tumasto (še posebej, če to govori 'strokovnjak').

D.

Točno tako.

Objavljeno

Točno tako.

dobro, lahko pol ure razlagaš, lahko pa s par besedami poveš. Kdor ma malo pojma, tako ali tako ve kwa se misli, tisti ki pa nima pojma, pa tudi če bi mu na dolgo razložil bi glih tako razumel popolnoma nič. :cry:

ne moreš vse dobesedno vzet...saj tut rečeš "ooooo kwa je tale grozno luštna"... :eek: pa ne misliš da je grozna, ampak kontra.. :naughty:

Objavljeno

dobro, lahko pol ure razlagaš, lahko pa s par besedami poveš. Kdor ma malo pojma, tako ali tako ve kwa se misli, tisti ki pa nima pojma, pa tudi če bi mu na dolgo razložil bi glih tako razumel popolnoma nič. :cry:

ne moreš vse dobesedno vzet...saj tut rečeš "ooooo kwa je tale grozno luštna"... :eek: pa ne misliš da je grozna, ampak kontra.. :naughty:

Sam sem slišal mehanika (šef servisa) povsem resno razlagati stranki, da 'ima avto dušo' in da včasih pač ne dela dobro, ker ima slab dan!? :eek:

Doživel sem tudi, da so na pooblaščenem servisu odklopili opozorilno lučko za zavore na armaturki, ker pač niso našli vzroka, zakaj po menjavi in vgradnji (originalnih) zavornih ploščic sveti?! :slap:

D.

Objavljeno

Hehehe kere hude debate... kok treba šparat motor k ga boste itak prodal čez 10.000km najkasnej, če ne bo že prej končal v kakšnem jarku ali ga bo pa kakšen čefur (sej lahko napišem čefur... zdej so cigani v igri) ukradel... Tistih 10kkm bo pa že zdržal pa če se ga še tolk matra. Če pa ne, je bil pa že prejšnji lastnik istega mnenja. Če pa je nov, ima pa itak garancijo in je bolje da se čimprej pokažejo morebitne napake. :OK: :P

LP

Objavljeno

dobro, lahko pol ure razlagaš, lahko pa s par besedami poveš. Kdor ma malo pojma, tako ali tako ve kwa se misli, tisti ki pa nima pojma, pa tudi če bi mu na dolgo razložil bi glih tako razumel popolnoma nič. :cry:

ne moreš vse dobesedno vzet...saj tut rečeš "ooooo kwa je tale grozno luštna"... :eek: pa ne misliš da je grozna, ampak kontra.. :naughty:

No, končno eden, ki gleda mal z realnih tal in z masovnim pogledom... ,svaka čast ! :OK: (čeprav v zajebanciji)

Sam sem slišal mehanika (šef servisa) povsem resno razlagati stranki, da 'ima avto dušo' in da včasih pač ne dela dobro, ker ima slab dan!? :eek:

Doživel sem tudi, da so na pooblaščenem servisu odklopili opozorilno lučko za zavore na armaturki, ker pač niso našli vzroka, zakaj po menjavi in vgradnji (originalnih) zavornih ploščic sveti?! :slap:

D.

Izjeme, izjeme, izjeme in še enkrat. Tak post itak nobenem nič ne pomaga. Total beer talk! :glare:

Hehehe kere hude debate... kok treba šparat motor k ga boste itak prodal čez 10.000km najkasnej, če ne bo že prej končal v kakšnem jarku ali ga bo pa kakšen čefur (sej lahko napišem čefur... zdej so cigani v igri) ukradel... Tistih 10kkm bo pa že zdržal pa če se ga še tolk matra. Če pa ne, je bil pa že prejšnji lastnik istega mnenja. Če pa je nov, ima pa itak garancijo in je bolje da se čimprej pokažejo morebitne napake. :OK: :P

LP

No, te vrstice pa so v opozorilo, da se zamislite, da: -sigurno se bo zdaj najdla "ena ovca", ki bo nabijal, da ma on motor pa že dlje kot 10.oookm in ga čist nič ne špara in ga misli še imet - ali pa, da... :headbang: :wacko: :angry: Just wait!

O ZAGONU MOTORJA: -a če vžgeš motor enkrat na mesec s start sprejem ali pa vsako pomlad, a to pol pomen "common use" ?!?!?! Mater, da določeni vzamejo/te vsako stvar kot 3 letni otroci - vsako stvar treba tako razložit.... :headbang: Dajte se naučit brat - vzemite čitanko v roke - menim da bo "Knjiga, moja prijateljica" dobra za začetek, pol pa črko - za - črko. NAPISAL SEM "TRIK" - kaj tle ni jasno ?!?!

Čudn, da ni še noben prbil, da se voziti okrog s sprejem v eni roki in špricat u filter ni dobr ?! Res čudno ?! Ne vem, al ste nekateri res tako "bukovi", da ne razumete al pa niste pismeni. Ja vem, pozabil sem višjo silo,... :headbang: :glare: :BUA: :slap: :kva2: :angry:

Objavljeno

Hehehe kere hude debate... kok treba šparat motor k ga boste itak prodal čez 10.000km najkasnej, če ne bo že prej končal v kakšnem jarku ali ga bo pa kakšen čefur (sej lahko napišem čefur... zdej so cigani v igri) ukradel... Tistih 10kkm bo pa že zdržal pa če se ga še tolk matra. Če pa ne, je bil pa že prejšnji lastnik istega mnenja. Če pa je nov, ima pa itak garancijo in je bolje da se čimprej pokažejo morebitne napake. :OK: :P

LP

Pri motorju gre za ljubezen in z ljubeznijo se pač dela z ljubeznijo. Tudi ljubezni zamenjamo, a dokler so aktualne o njih ne razmišljamo kot o potrošni robi. Jaz se nebi hotel voziti z motorjem, "ki bo itak pristal v jarku" ali pa mi ga bo itak "ukradel čifur" oz. ga bom itak prodal. Jaz vsak motor kupim za zmeraj, če pa ga potem čez eno leto prodam, je to pač zato, ker nisva bila za skupaj.

That s life.

Objavljeno

dobro, lahko pol ure razlagaš, lahko pa s par besedami poveš. Kdor ma malo pojma, tako ali tako ve kwa se misli, tisti ki pa nima pojma, pa tudi če bi mu na dolgo razložil bi glih tako razumel popolnoma nič. :cry:

ne moreš vse dobesedno vzet...saj tut rečeš "ooooo kwa je tale grozno luštna"... :eek: pa ne misliš da je grozna, ampak kontra.. :naughty:

Eh, Sleeperman, ne se cirkulirat! Saj poznaš tisto: Pametnemu ni treba razlagati, neumnemu pa nima smisla. :P

Objavljeno (popravljeno)

O ZAGONU MOTORJA: -a če vžgeš motor enkrat na mesec s start sprejem ali pa vsako pomlad, a to pol pomen "common use" ?!?!?! ...

No Piksna, a si kej z Brihto v žlaht?

Pa še o zagonu in start sprayu.

Da to je praktično common use ali pa wrong use!

Kdor ga kupi, ga očitno potrebuje. Verjetno da ni šel kupit spraya, ker se mu je izpraznil akumulator. Če pa že, se je pač lotil finega problema z macolo. Ok, po želji.

In ko enkrat ta spray potrebuješ, je s kompresijo nekaj že dokaj narobe. In se z uporabo stanje slabša...

Sicer pa ne vem kaj ti sploh razlagam, hotel sem le reči, da se ne usajaj na folk, in jim ne rini čitanke pred nos, čeprav misliš in si prepričan da si najpametnejši!

Osama, všeč mi je tvoj odnos do mopija! :OK:

Popravljeno . Popravil HHV
Objavljeno

Pritisneš na tipko start in zalaufa. Kaj je treba sploh tle filozofirat.

Objavljeno

No Piksna, a si kej z Brihto v žlaht?

Pa še o zagonu in start sprayu.

Da to je praktično common use ali pa wrong use!

Kdor ga kupi, ga očitno potrebuje. Verjetno da ni šel kupit spraya, ker se mu je izpraznil akumulator. Če pa že, se je pač lotil finega problema z macolo. Ok, po želji.

In ko enkrat ta spray potrebuješ, je s kompresijo nekaj že dokaj narobe. In se z uporabo stanje slabša...

Sicer pa ne vem kaj ti sploh razlagam, hotel sem le reči, da se ne usajaj na folk, in jim ne rini čitanke pred nos, čeprav misliš in si prepričan da si najpametnejši!

Osama, všeč mi je tvoj odnos do mopija! :OK:

Zaj.......e na račun sorodstva so v drugi temi !

Poglej, priznam, da me to "nabijanje" kar pogreje, ker TAKO ZELO manjka kak strokoven odgovor. Seveda se popolnoma strinjam s tem kar si napisal in to sam že trdim od prvega posta dalje, pa še kar padajo posti o "macolah" ipd.

Še enkrat: -StartSpray- to je le trik, kako se kaj da naredit. Kdo, kdaj, kolikokrat in zakaj bo zadevo upo(iz)rabljal pa je še vedno njegova stvar. Nikomur, že od prvotnega posta nisem ničesar očital, vsiljeval ali ga prepričeval itd., a nekateri še vedno menijo, da soliš pamet. Zato pa sem potem navedel vrstice z čitanko-ker očitno je nekdo ali zadevo napačno prebral ali interpretiral. Če pa je to preraslo še v osebno raven pa menim, da to ni moj problem. Že od začetka samo vztrajam, da so posti (v tehničnih ipd. rubrikah) STROKOVNI, kolikor se le da. Upam, da je tudi iz mojih postov to razvidno. Če nekdo tega ne razume je pa druga stvar...

Se opravičujem za :topic: .

Objavljeno

piksna...ne se razburjat...večina tuki tele stwari pishe ker pač nima druzga dela :trance_33_sleep: in sploh ali ne mislijo(mislimo) resno :P ali pa nimajo (nimamo!!) pojma... :eek:

Drugače je pa tko...kupiš rabljen motor, ki ma cca 10.000 km, po par sto slišiš da bi moral kentco menjat...KWA??? :eek: :eek: :eek:

ja, ker je pač prvi lastnik naredil cca 33.000, zavrtel števec nazaj na 22.000, prodal. Drugi lastnik kupil, slišal ketnco - opa...to bi blo treba menjat...raje zavrtel števec nazaj na 15.000 in prodal...

ti(js) si pa tisti butl ki je to kupil in bo moral to slavno ketnco menjat...

al pa še tretjič števc nazaj vrtet :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Drugače je pa tko...kupiš rabljen motor, ki ma cca 10.000 km, po par sto slišiš da bi moral kentco menjat...KWA??? :eek: :eek: :eek:

Japajade, rentgen, boš vse 'rugo prej, slišal kot pa ketno. (odmične) (je govora o tem, ali)

Objavljeno

Pritisneš na tipko start in zalaufa. Kaj je treba sploh tle filozofirat.

in če še zmeraj ne užge pa še kluč v klučavnco utakneš!

Kva sm pametn.

Objavljeno

piksna...ne se razburjat...večina tuki tele stwari pishe ker pač nima druzga dela :trance_33_sleep: in sploh ali ne mislijo(mislimo) resno :P ali pa nimajo (nimamo!!) pojma... :eek:

Drugače je pa tko...kupiš rabljen motor, ki ma cca 10.000 km, po par sto slišiš da bi moral kentco menjat...KWA??? :eek: :eek: :eek:

ja, ker je pač prvi lastnik naredil cca 33.000, zavrtel števec nazaj na 22.000, prodal. Drugi lastnik kupil, slišal ketnco - opa...to bi blo treba menjat...raje zavrtel števec nazaj na 15.000 in prodal...

ti(js) si pa tisti butl ki je to kupil in bo moral to slavno ketnco menjat...

al pa še tretjič števc nazaj vrtet :lol1: :lol1: :lol1:

Glede verige... Jest sem kupil nov motor, naredil prejšnjo sezono 15000 km, pa bo treba počas ketno zamenjat, ker je indikator že v rdečem območju. Motor je pa Transalp... tko da po ketni ne moreš ravno sklepat prevoženih kilometrov...

Objavljeno

Glede verige... Jest sem kupil nov motor, naredil prejšnjo sezono 15000 km, pa bo treba počas ketno zamenjat, ker je indikator že v rdečem območju. Motor je pa Transalp... tko da po ketni ne moreš ravno sklepat prevoženih kilometrov...

ketnco v mašini, ne pogonske .)

Objavljeno

Glede verige... Jest sem kupil nov motor, naredil prejšnjo sezono 15000 km, pa bo treba počas ketno zamenjat, ker je indikator že v rdečem območju. Motor je pa Transalp... tko da po ketni ne moreš ravno sklepat prevoženih kilometrov...

Kakšen indikator??

KOlk pa stane menjava ketnce v mašini??

Objavljeno

Ketn v mašini se ne menja, razen če ni hivo.

Objavljeno

-Veriga v motorju se tudi menja - priporočeno, da se skupaj menja tudi napenjalec in sicer stane med 170 in 250 EUR z vgradnjo, seveda odvisno od motorja, za več info pa pokliči na servis...

-Pogonska veriga pa ima t.i. indikator (na nihajki ob vijaku). Stanje, vzdrževanje in še več pa v temi "Verige, spreji...".

Objavljeno

ketnco v mašini, ne pogonske .)

bravo,burek! :OK:

na motorju je ketnca :eek: in ketna :kva2: , a ne?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Hočem zadnjič malo zalavfat motor, pa nič od njega... Najprej pomislim na svečke, očistim, iskra je. Spet ne vžge.. Potem pa bencin ven, uplinjače spraznit, nov benz, dela. Verjetno posledica neogrevane garaže, kakšen kondenec, kdo ve. Bo treba malo ogrevat.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!