Skoči na vsebino

Prevelika napetost


kawasa

Priporočene objave

Lp,

Pri prižganem motorju dobim na akumulator 16-17V (moralo bi biti 14-15V). Zato mi crkavajo manjše žarnice in akumulator zelo hitro izgubi tekočino (prejšnjo sezono sem porabil 3l destilirane vode :? )

Kaj je šlo v cvet? Usmernik? Diode? Alternator?

Prosim za pomoč. V bližnji prihodnosti grem v Louisa pa bi rad zvedel kaj naj zamenjam :)

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje alternator sigurno ne, ker daje napetost. Prav tako ne diode ker ti akumulator polnijo.

Ostane torej še "usmernik". Ta vsebuje elemente, ki skrbijo za to, da je napetost primerna. Ker pa imaš previsoko napetost, sumim prav njega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

regler po domače

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

Pri prižganem motorju dobim na akumulator 16-17V (moralo bi biti 14-15V). Zato mi crkavajo manjše žarnice in akumulator zelo hitro izgubi tekočino (prejšnjo sezono sem porabil 3l destilirane vode :? )

Kaj je šlo v cvet? Usmernik? Diode? Alternator?

Prosim za pomoč. V bližnji prihodnosti grem v Louisa pa bi rad zvedel kaj naj zamenjam :)

Hvala.

A akomulator dela v redu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko, si od kakega kolega sposodi akumulator in ga priklopi na svoj motor, vžgi in kontroliraj napetost!

Če tako hitro izgublja tekočino, je lahko nekje počen. Lahko pa je kakšna lamela (v akuju) v kratkem stiku.

Takrat se namreč notranja upornost akumulatorja zmanjša, posledično pa se ti dvigne tok, malenkost pa tudi napetost.

LP Max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa je z akujem vse vredu, je kriv samo regler(preveč fila--->voda se preveč segreva in hlapi)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa je z akujem vse vredu, je kriv samo regler(preveč fila--->voda se preveč segreva in hlapi)

LP

in smrdi ko hudič, po gnilih jajcih :angry:

P.S. To ni hec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

Pri prižganem motorju dobim na akumulator 16-17V (moralo bi biti 14-15V). Zato mi crkavajo manjše žarnice in akumulator zelo hitro izgubi tekočino (prejšnjo sezono sem porabil 3l destilirane vode :? )

Kaj je šlo v cvet? Usmernik? Diode? Alternator?

Prosim za pomoč. V bližnji prihodnosti grem v Louisa pa bi rad zvedel kaj naj zamenjam :)

Hvala.

HI!

Kateri motor pa imaš?

Iz imena sodeč KAWASA-ki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imam Kavasakija GPZ 500s, 93l.

Akumulator bom itak zamenjal ker je 12Ah namesto 14Ah, pa bomo videli kako bo potem. Drugače mislim da je vredu. Vžiga normalno. Le na vsakih cca 1000 km moram naliti l vode, in na + polu se nabira neka snov.

Še vedno pa nisem siguren kaj je regler. A je to tisto na hladilnih rebrih? A je to ena majhna črna škatlica?

Eno imam na eni strani drugo pa na drugi :)

Ali lahko kako pomerin regler če je vredu, pri ugasnjenem motorju in brez akumulatorja?

Popravljeno . Popravil kawasa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej, tole je regler od tvojega motorja [attachmentid=89396]

najden na Ebayu

post-5241-1168285518.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bi kupoval novo k se boš zmetu keša. Kup rabljeno na ebayu al pa kje drgje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to itak. Ampak vseeno bi rad najprej preiskusil če je v tem problem.

Če je zalit v plastiko ga lepo razkoplješ (naporno delo) pomeriš kateri element je crknil, ga zamenjaš in stvar je gotova. Tako sem napravil z vžigom za SR 500 pa je delovalo BP. Je pa lažje kupiti drugega, ker uspeh ni zagarantiran!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že v prejšnjem postu omenil, najprej si sposodi od kakega frenda aku, probaj, pa boš videl kaj je narobe.

Kar se ti pa nabira na +polu je pa znak za iztrošen akumulator. S staranjem ti kislina in voda pronicata med svincem in ohišjem akuja in na zraku kristalizira, sledi slab kontakt, potem pa gre naprej..... :blush:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@xtz:

Tisti kristalčki so spojina kisline iz akumulatorja in kovine priključka (predvsem bakra). Če prideta skupaj kislina in baker, se pač to zgodi.

Zato se pa kontakti občasno očistijo. Najlepše in najlaže se to naredi s sodo bikarbono, raztopljeno v vodi in malim čopičem. Na koncu pa še malce splakneš s čisto vodo in nato na tanko namažeš z mastjo, ki prepreči dostop kisline do kovinskih delov. Priporoča se vazelinska mast, čeprav je kar vsaka dobra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kristalčki so se začeli nabirati že kmalu ko sem zamenja akumulator. In tega ni malo, nabere se jih kar cca 2cm³ okoli + pola. V petek grem v Louisa, bom kupil še akumulator pa potem povem kako bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz vsega kar je napisano je sigurno regler crknil.Se mi je zgodila ista stvar,ne meči denarja za nov akumolator,če ni zanič,jasno!

Jaz sem našel nov regler na ebayu z dvo letno garancijo za več kot pol cene manj,kot ga cenijo naši trgovci :blink:

Upam,da boš ugodno rešil zadevo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kristalčki so se začeli nabirati že kmalu ko sem zamenja akumulator. In tega ni malo, nabere se jih kar cca 2cm³ okoli + pola. V petek grem v Louisa, bom kupil še akumulator pa potem povem kako bo.

Vprašanje: kupu na ebayu, čez pol leta crkne. Koga, kam in kako za garancijo? Ker tipov ne poznam, ne vem kje so, niti če spoh še so? A naj grem na Dansko uveljavljat garantie za del ki je vreden 100 EUR?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pomeril sem regler in je res zanič. Šla je ena dioda.

Na eBayu sem prilicitiral drugega za 19eur :yea1: dobim ga drug teden pa bomo videli kaj bo.

Hvala vsem za odgovore.

@jest :topic:

Če ti ni dal nič garancije mu nič ne moreš. Use kar lahko narediš je, da mu daš slabo oceno na eBayu, kar je za nekatere tudi udarec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomeril sem regler in je res zanič. Šla je ena dioda.

Na eBayu sem prilicitiral drugega za 19eur :yea1: dobim ga drug teden pa bomo videli kaj bo.

Hvala vsem za odgovore.

@jest :topic:

Če ti ni dal nič garancije mu nič ne moreš. Use kar lahko narediš je, da mu daš slabo oceno na eBayu, kar je za nekatere tudi udarec.

Kleme očistiš najbolje z vrelo vodo,ali kirherjem.Če uporabiš vrelo vodo polivaj po oksidirani klemi in si pomagaj z zobno ščetko ali čopičem,ko se osuši pošpricaj kleme s sprejem za zaščito baterijskih klem ali namaži malo z mastjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!