kawasa Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Lp, Pri prižganem motorju dobim na akumulator 16-17V (moralo bi biti 14-15V). Zato mi crkavajo manjše žarnice in akumulator zelo hitro izgubi tekočino (prejšnjo sezono sem porabil 3l destilirane vode :? ) Kaj je šlo v cvet? Usmernik? Diode? Alternator? Prosim za pomoč. V bližnji prihodnosti grem v Louisa pa bi rad zvedel kaj naj zamenjam :) Hvala.
lojzek Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Pomoje alternator sigurno ne, ker daje napetost. Prav tako ne diode ker ti akumulator polnijo. Ostane torej še "usmernik". Ta vsebuje elemente, ki skrbijo za to, da je napetost primerna. Ker pa imaš previsoko napetost, sumim prav njega.
Zdrawc Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 (popravljeno) regler po domače Popravljeno Januar 8, 2007. Popravil Zdrawc
kawasa Objavljeno Januar 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Hvala za tako hitre odgovore. Torej je usmernik za zamenjati. Saj to je tisto na hladilnih rebrih :blush: (ang. voltage regulator) Ali kdo ve kako se to po nemško reče? In če to imajo v Louisu? Ali je to to? http://www.louis.de/_20565fbb4d99ae398c3e1...5&anzeige=0
bigi Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Lp, Pri prižganem motorju dobim na akumulator 16-17V (moralo bi biti 14-15V). Zato mi crkavajo manjše žarnice in akumulator zelo hitro izgubi tekočino (prejšnjo sezono sem porabil 3l destilirane vode :? ) Kaj je šlo v cvet? Usmernik? Diode? Alternator? Prosim za pomoč. V bližnji prihodnosti grem v Louisa pa bi rad zvedel kaj naj zamenjam :) Hvala. A akomulator dela v redu?
CAPI Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Če lahko, si od kakega kolega sposodi akumulator in ga priklopi na svoj motor, vžgi in kontroliraj napetost! Če tako hitro izgublja tekočino, je lahko nekje počen. Lahko pa je kakšna lamela (v akuju) v kratkem stiku. Takrat se namreč notranja upornost akumulatorja zmanjša, posledično pa se ti dvigne tok, malenkost pa tudi napetost. LP Max
CAPI Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Če pa je z akujem vse vredu, je kriv samo regler(preveč fila--->voda se preveč segreva in hlapi) LP
jacko Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 jest sumim slabo maso ce je direktno na reglerju (ce se da zmert) pravilna napetost, je lahko slaba masa ki potem dvigne napetost
Zdrawc Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Če pa je z akujem vse vredu, je kriv samo regler(preveč fila--->voda se preveč segreva in hlapi) LP in smrdi ko hudič, po gnilih jajcih :angry: P.S. To ni hec!
MiNa Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Lp, Pri prižganem motorju dobim na akumulator 16-17V (moralo bi biti 14-15V). Zato mi crkavajo manjše žarnice in akumulator zelo hitro izgubi tekočino (prejšnjo sezono sem porabil 3l destilirane vode :? ) Kaj je šlo v cvet? Usmernik? Diode? Alternator? Prosim za pomoč. V bližnji prihodnosti grem v Louisa pa bi rad zvedel kaj naj zamenjam :) Hvala. HI! Kateri motor pa imaš? Iz imena sodeč KAWASA-ki?
kawasa Objavljeno Januar 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 (popravljeno) Ja imam Kavasakija GPZ 500s, 93l. Akumulator bom itak zamenjal ker je 12Ah namesto 14Ah, pa bomo videli kako bo potem. Drugače mislim da je vredu. Vžiga normalno. Le na vsakih cca 1000 km moram naliti l vode, in na + polu se nabira neka snov. Še vedno pa nisem siguren kaj je regler. A je to tisto na hladilnih rebrih? A je to ena majhna črna škatlica? Eno imam na eni strani drugo pa na drugi :) Ali lahko kako pomerin regler če je vredu, pri ugasnjenem motorju in brez akumulatorja? Popravljeno Januar 8, 2007. Popravil kawasa
Zdrawc Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 lej, tole je regler od tvojega motorja [attachmentid=89396] najden na Ebayu
MiNa Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 lej, tole je regler od tvojega motorja [attachmentid=89396] najden na Ebayu Not`r pa trije Thyristor-ji in diode.
kawasa Objavljeno Januar 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 aha, Hvala Kako pa to lahko sprobam če je res zanič. Ker baje je nov kar nekaj evrotov.
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Pa da ne bi kupoval novo k se boš zmetu keša. Kup rabljeno na ebayu al pa kje drgje.
kawasa Objavljeno Januar 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Ja to itak. Ampak vseeno bi rad najprej preiskusil če je v tem problem.
MiNa Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Ja to itak. Ampak vseeno bi rad najprej preiskusil če je v tem problem. Če je zalit v plastiko ga lepo razkoplješ (naporno delo) pomeriš kateri element je crknil, ga zamenjaš in stvar je gotova. Tako sem napravil z vžigom za SR 500 pa je delovalo BP. Je pa lažje kupiti drugega, ker uspeh ni zagarantiran!
jest Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Ja to itak. Ampak vseeno bi rad najprej preiskusil če je v tem problem. se ti ne zdi da malo preveč sprašuješ? Idi k električarju in basta!
CAPI Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 Kot sem že v prejšnjem postu omenil, najprej si sposodi od kakega frenda aku, probaj, pa boš videl kaj je narobe. Kar se ti pa nabira na +polu je pa znak za iztrošen akumulator. S staranjem ti kislina in voda pronicata med svincem in ohišjem akuja in na zraku kristalizira, sledi slab kontakt, potem pa gre naprej..... :blush: LP
lojzek Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 @xtz: Tisti kristalčki so spojina kisline iz akumulatorja in kovine priključka (predvsem bakra). Če prideta skupaj kislina in baker, se pač to zgodi. Zato se pa kontakti občasno očistijo. Najlepše in najlaže se to naredi s sodo bikarbono, raztopljeno v vodi in malim čopičem. Na koncu pa še malce splakneš s čisto vodo in nato na tanko namažeš z mastjo, ki prepreči dostop kisline do kovinskih delov. Priporoča se vazelinska mast, čeprav je kar vsaka dobra.
kawasa Objavljeno Januar 10, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Ti kristalčki so se začeli nabirati že kmalu ko sem zamenja akumulator. In tega ni malo, nabere se jih kar cca 2cm³ okoli + pola. V petek grem v Louisa, bom kupil še akumulator pa potem povem kako bo.
DAN Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Iz vsega kar je napisano je sigurno regler crknil.Se mi je zgodila ista stvar,ne meči denarja za nov akumolator,če ni zanič,jasno! Jaz sem našel nov regler na ebayu z dvo letno garancijo za več kot pol cene manj,kot ga cenijo naši trgovci :blink: Upam,da boš ugodno rešil zadevo :)
jest Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Ti kristalčki so se začeli nabirati že kmalu ko sem zamenja akumulator. In tega ni malo, nabere se jih kar cca 2cm³ okoli + pola. V petek grem v Louisa, bom kupil še akumulator pa potem povem kako bo. Vprašanje: kupu na ebayu, čez pol leta crkne. Koga, kam in kako za garancijo? Ker tipov ne poznam, ne vem kje so, niti če spoh še so? A naj grem na Dansko uveljavljat garantie za del ki je vreden 100 EUR?
kawasa Objavljeno Januar 20, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Pomeril sem regler in je res zanič. Šla je ena dioda. Na eBayu sem prilicitiral drugega za 19eur :yea1: dobim ga drug teden pa bomo videli kaj bo. Hvala vsem za odgovore. @jest :topic: Če ti ni dal nič garancije mu nič ne moreš. Use kar lahko narediš je, da mu daš slabo oceno na eBayu, kar je za nekatere tudi udarec.
Guest Brumer Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Pomeril sem regler in je res zanič. Šla je ena dioda. Na eBayu sem prilicitiral drugega za 19eur :yea1: dobim ga drug teden pa bomo videli kaj bo. Hvala vsem za odgovore. @jest :topic: Če ti ni dal nič garancije mu nič ne moreš. Use kar lahko narediš je, da mu daš slabo oceno na eBayu, kar je za nekatere tudi udarec. Kleme očistiš najbolje z vrelo vodo,ali kirherjem.Če uporabiš vrelo vodo polivaj po oksidirani klemi in si pomagaj z zobno ščetko ali čopičem,ko se osuši pošpricaj kleme s sprejem za zaščito baterijskih klem ali namaži malo z mastjo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se