jegrmajstr Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 zanima me, kakšne so vaše izkušnje z moto guzziji V35, je to primeren prvi resnejši motor? kako je z vzdržljivostvjo teh motorjev (bral sem namreč da V35 mašine niso ravno biser kvalitete)? to me zanima, ker sem našel eno V35 Imolo '82 za zelo solidno ceno, in me malo mika :P , pozna kdo tisti motor? prodaja se v STONAURO v lj... alternativna izbira je pa bmw R45 podobnega letnika, a je bmw neprimerljivo dražji :BUA:
motofrik Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Za Guzzija ne vem, BMW mi je pa v treh letih, kar sem ga imel, zvesto služil. Ob nakupu je bil star 10 let. R65LS. Na splošno velja prepričanje, da je BMW boxer zelo trpežen. Zanima pa tudi mene, kako je kaj z Guzziji, me malo vleče na Nevado 750...
ciciban Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Oj! Oba motorja spadata že med mlajše starodobnike in is zato zaslužita, da se zanju skrbi malo bolj "ljubiteljsko". Cenovno je ugodnejši v35. Malo poglej za orentacijo med Italjanske oglase kakšne so cene pri njih in kako je z rezervnimi deli. Za Bmw-ja ti priporočam ogled nemškega foruma Kleine Bokser ali pa http://suraklyn.com/yabb/YaBB.pl. Z uporabo iskalnika na motosvetu, boš našel temo o BMW r65, ki je razen nekaterih malenkosti enak r45. Če kupuješ starejši motor zgolj iz vidika cene, naj te opozorim, da ne boš veliko prišparal. Kot si opazil, se cena lepo ohranjenega r45 giblje okoli 2000€. Za ta denar pa dobiš že kakšnega lepega in predvsem mlajšega ER 500. Ti starejši motorji so vsaj meni zelo všeč, ker so enostavni tako za vožnjo kot tudi za vzdrževanje. Dobro kupi, pa poročaj kako se je izšlo! P.s. Če boš kupil r45 mi to nekako sporoči, pa ti pošljem kopijo navodil.
jegrmajstr Objavljeno Januar 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 ER5 mi ni, se mi je malo zameril v avtošoli... od zmerej so mi bli klasiki zelo ušeč, tako da če imam možnost nakupa enega, zakaj pa ne :) nagibam se bolj za guzzija, vendar ima italijanske papirje... kako je s registracijo takšnega motorja pri nas?
Ice Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 veliko v zvezi z registracijo so clani ze strnili v eni temi. poisci.
galleto Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 zanima me, kakšne so vaše izkušnje z moto guzziji V35, je to primeren prvi resnejši motor? kako je z vzdržljivostvjo teh motorjev (bral sem namreč da V35 mašine niso ravno biser kvalitete)? to me zanima, ker sem našel eno V35 Imolo '82 za zelo solidno ceno, in me malo mika :P , pozna kdo tisti motor? prodaja se v STONAURO v lj... alternativna izbira je pa bmw R45 podobnega letnika, a je bmw neprimerljivo dražji :BUA: Motorja sicer nikoli nisem imel,vem kako izgleda in rekel bi da je lepa sodobna klasika. Če ne veš, je to eden prvih motociklov ki ima integrirane zavore. Rezervni deli za guzzi so pol cenejši od BMW-jevih. V Italiji dobiš takšen motor v zavidljivem stanju za 1000 evričev.
RAT 666 Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 Crasher vprašej STROM-a, pomoje je mel tacga Guzzija, ti bo mel veliko za povedat..
c0Li Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 ... V Italiji dobiš takšen motor v zavidljivem stanju za 1000 evričev. Dobis dva! :grim
strom Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Isti možakar ma še enega... sicer daleč od original česarkoli, jih pa zna dobro spucat. Probej, poglej, če ti je všeč, vzemi. Kar se mašin tiče nej te ne skrbi... tavelki al pa tamali guciji ti bojo delal b.p. vse dokler ne zgori elektrika. :P Kar se pa da dokaj enostavno preprečit (zamenjaš kable... če jih ni že kdo pred tabo). Sicer je pa V35 tok zabaven motorček, da nimaš kej razmišljat o kakšnem BMWju... probi pelat pa boš vidu. Sam zavedej se, da poti nazaj ni. :evilgrin: Žre pa tut ene tolk kot zippo.... (ok, meni celo 3.5 /100km) minusi: elektrika, štelanje frgazarjev vsakih 5000km oz. ko noče več vlečt kot bi moral, štelanje ventilov vsake tolk cajta,.... plusi: vse to + menjava vseh olj pa ploščic pa tega ne vzame več kot tričetrt ure. OK, če izvzamemo kablovje na novo vezat. Tisto imolo je vzel kolega... ki je bila oglaševna za 200kSIT. Spucan, treba zadihtat desni pokrov ventilov, zamenjat gume, kupit akumulator, zamenjat vse oljčke, nastavit frgazarje, dat gor eno pametno sprednjo luč, pa veliko vozit. Ta, ki se pa zdej prodaja ima pa sprednjo masko najbrž od imole, ostalo pa izgleda podobno TT-ju. Če mora bit nujno majhen motor, se ti splača vzet V35.. pa če se ti da malo šraufat. Pa če mora bit oldtimer. Sicer se prodaja neka 99 letnik nevada 350 za podobno majhne denarje. Nekej bojda še za poštimat, ampak ne morš dost falit. Sicer pa bolj priporočam našparat še 1000-2000 euro pa kupit big block guzzija. Jest že šparam... kao... :hmm: LP
Pervy Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Sicer se prodaja neka 99 letnik nevada 350 za podobno majhne denarje. Nekej bojda še za poštimat, ampak ne morš dost falit. Sicer pa bolj priporočam našparat še 1000-2000 euro pa kupit big block guzzija. Jest že šparam... kao... :hmm: LP eeee glede na izkušnje nekaterih tu na forumu (se bodo že oglasili) in predvsem izkušnje kolega serviserja je nevada 350 najbolj kvarljiv motor vseh časov. predvsem zato ker je samo manj povrtana nevada 750. o ostalih guzzijih nimam pojma, vem samo da so bile nevade 350 več na servisih kot na cesti dokler nisi menjal fergazerjev in še milijon drugih stvari!
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 ER5 mi ni, se mi je malo zameril v avtošoli... od zmerej so mi bli klasiki zelo ušeč, tako da če imam možnost nakupa enega, zakaj pa ne :) nagibam se bolj za guzzija, vendar ima italijanske papirje... kako je s registracijo takšnega motorja pri nas? Če se še zanimaš za starejši motor(danes izvedel od kolega),da imajo v Grosupljem na odpadu (tam kjer reciklirajo stare avtomobile) čuda starih BMW-ejev od policije za sprešat baje so zelo poceni.Informacijo preveri,telefoniraj ali jih obišči,če ti ni predaleč,da nebo potem (rekla -kazala). :OK:
SiR Objavljeno Januar 27, 2007 Opozori Objavljeno Januar 27, 2007 emmm, velika verjetnost je, da tisti BMW-ji kam drugam, kot pod prešo, ne sodijo ... verjetno to ni motor, ki bi ga začetniku priporočal. Pa ne zato, ker je BMW - pač pa zato, ker je garal bogve koliko desetletij pod ritjo policijske službe.
motofrik Objavljeno Januar 27, 2007 Opozori Objavljeno Januar 27, 2007 Kak del bi se pa že dalo odšravfat dol in uporabit. S teh ex police bajkov z odpada. Mislim pa, da za vozit se pa niso. Ker kar je kolikor toliko uporabno odprodajo na dražbi. Tudi sam sem imel v mislih nakup policijskega, pa ... Raje ne.
motofrik Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 No, kako je zdaj s temi Guzziji,- big block, a pod to spada tudi 750, ali le litrski? Ker na netu je čuda Nevad za prodat po ugodnih cenah. Glede na kilometražo se niso extra vozili....
simonsi Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 Glede na kilometražo se niso extra vozili.... Le zakaj? :evilgrin:
Brrrm Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 Ne, 1064 ccm stroj naj bi bil nekaj drugega, kot 750 ccm (in 350).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se