Skoči na vsebino

Razlika med 2 in 4 valji


gattolina

Priporočene objave

Še vedno nobenga komentarja :? :? :? :?

poglej 6 objav višje :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Hmmm.... :? js sm pa mislu da dvovalniki vlečejo kot so tuki opisani štirivalniki in da štirivalniki vlečejo tko k dvovalniki. :? O eno tro in petvalnikih pa še nimam mnenja, tko da b rad se kej o teh prebral :)

...V glavnm sodo dost bl popularn k liho...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Pozdrav vsem skupaj in upam da je to nekaj prav odgovor na temo ali pa vsaj delno :

"Ni to sam razlika. Bistvena razlika je v navoru. Dva cilindra imata več navora, in pri nizkih obratih se motor težje vrti- klenka po domače. Zato je med vožnjo dvocilindraš bolj grob, pri zapiranju gasa pa bolj bremza od 4 cilindrov, zato ga je čez ovinke težje peljat (hitro - če se voziš počas ni problema.)

Sicer pa, najboljše je probat, potem pa veš kako je. grim.gif"

ker ko sem vse to prebral druzga pametnejšga nism ven izluščil. Sam prazno slamo??

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moj, še za ljudi govoriti o duši je precejšna neumnost, kaj šele za motorje, ki so konec koncev le stroji .

Bodimo pošteni, vsak motorist je ponosen na svoj motor. In prav je tako! :worship: :worship:

Yamaha Tdm 850 :worship: :worship: mam pa tud 4 cilindre hondo in na njej samo 5000 km v 4 letih,zakaj ?

Ker mam na Yamahi krepko čez 150 tisoč od leta 98 :worship:

men so še zmer 2-valjniki bolj všeč, ker bolj ropotajo, na njih pač ni občutek kot na kakšnem elektromotorju

No tole je pa odgovor na zakaj, zato se lahko z dvovaljnikom vozim in še se bom !

Popravljeno . Popravil the JACK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, še eno pametno od mene:

stoposto so dvocilindraši bolj hitri, ker že ko sklopko brez gasa spustim mi moj moped ne gre pod 25 km/h, ugante kaj se zgodi ko dam šele gas :P

edini V2 problem: po kakih poš conah, kjer je omejitev 5-20km/h, ga itak moraš peš porivat

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

Mene pa zanima naslednje... Ok, primerjamo 2 valjne in pa 4 valjne motorje... Bolj natančno, če primerjamo dvovaljni V motor ( V2 ) in pa štirivalni V4 motor ( npr. vfr-jka) je občutna razlika ta,da je na V4 motorju veliko manj vibracij,ker je dinamika lepše porazdeljena.

Mene pa zanima drugo,kaj če primerjamo postavitev cilindrov, npr. V2 in pa en Vrstni motor.

Zakaj ima V-motor v primerjavi z vrstnim pri nižjih vrtljajih več navora??? Kje je fora? Je morda to,da ima V-motor daljšo ojnico? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

Mene pa zanima naslednje... Ok, primerjamo 2 valjne in pa 4 valjne motorje... Bolj natančno, če primerjamo dvovaljni V motor ( V2 ) in pa štirivalni V4 motor ( npr. vfr-jka) je občutna razlika ta,da je na V4 motorju veliko manj vibracij,ker je dinamika lepše porazdeljena.

Mene pa zanima drugo,kaj če primerjamo postavitev cilindrov, npr. V2 in pa en Vrstni motor.

Zakaj ima V-motor v primerjavi z vrstnim pri nižjih vrtljajih več navora??? Kje je fora? Je morda to,da ima V-motor daljšo ojnico? :hmm:

mogoče za začetek slikci:

IPB Slika

IPB Slika

Poglej slikico in si zamisli kje bi šlo hitreje, 4-je se vrtijo v višje obrate, ker pride določena količina zraka in bencina do svojega cilja, skozi vse uplinjače, injektorje pač hitreje. Mogoče si že kdaj bral kako polirajo brusijo kanale in podobno... da se zagotovi čim hitrejši pretok s čim manj oviram, hiteje je več konjev... Ampak zadeva špila do določene meje.

Tudi iz slike vidiš da je vse skoraj enkrat večje če govorima o isti prostornini 4 in 2 cilindraša. Zato prihaja tudi do več tresljajev. Cilindri, ventili, naj bi bila tudi večja trenja in izgube.. se pravi če rečeš kar je vezano na cilinder ki je enkrat večji in posledično težji, vežja izgorevalna komora (če predpostavimo iste materiale...) rabiš potem tudi večja oležajenja...

Tako da tudi nekemu dvocilindrašu ne bi zaradi zgoraj naštetih stvari pasalo da bi se vrtel na 14k vrtljajev (bogi batek), s tem bi mu dodali dosti konjev, ampak bi verjetno razpadel oz. konstrukicja in zasnova bi ga podražala... phiu kr fejst.

Mi je pa zanimivo razmišljanje da je pri V-twinu zaradi oblike motorja se boljše da porazdeliti teža (ozek daljši) kot pa pri vrstnem 4 cilindrašu, ki ima težo centralizirano bolj spredaj zato naj bi.. pa ne me pojest "v-twin šel raje v ovinek, oz. se ga da lažje podreti) ampak ponavadi je to bolj odvisno od znanja voznika. Pa še samo težišče naj bi bilo toliko nižje.

Celo slišal sem da je V-twin bolj prijazen do gum kot 4 cilindraš. Bojda ker 4 cilindraš ima vsakih 180 stopinj vžig na rotacijo (expansion stroke) twin pa 360 stopinj. Ker pri vžigu pride do "sunka" ki se prenaša na gumo, pri vsakem vžigu je guma v bistvu potisnjena in zaradi tega ima manj tudi oprijema kot pri dovcilindrašu .

Bojda se pozna na tekmovanjih, saj je manjša obraba gum, in v-twin lahko zaradi boljšega oprijema in manj pulznega "potiskanja" gume lahko prej odpre začne pospeševat iz ovinka.

Popravljeno . Popravil Vikking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem zagovornik 2 valjnih motorjev, ampak kdaj pa kdaj je pa noro slisat kako pod tabo (mimo tebe) zarohni zadeva z 13.000 obrati in vec ... ajej.

Moja 2 valjna baba je pridna rec pri nizkih obratih, mi malo masira ritko... v srednjih obratih se pripravlja na divjanje... cuka in hoce SE... ko pa gre v hude obrate, pa je cel hudic... trese, rohni, buta.. skratka.. ziv zur povsod.

Obozujem pospesevanja iz previsoke prestave v full speed.... najprej globoko rohnenje, potem mirno morje, na koncu pa WTF?!

aja, najraje pa imam 2-kolesne motorje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Da ne bom nove teme odpiral, bom nadaljeval kar tule.

Zadnjič sem se navdušil nad dvovaljnikom Aprilie. Kaj posebej veliko vozil se nisem, ampak sem pa okusil kanček, ravno dovolj, da me je V2 agregat začel zanimati. Namreč, že nekaj časa se spogledujem z mislijo, da bi zamenjal motor. Štiri-valjnega tisočaka ne mislim imeti v garaži, ker mi je konjev enostavno preveč. Zadnjič sem s testno CBR 1000 prevozil odsek ceste, ki sem ga poznal in kar nekajkrat že prevozil tisti teden. S CBR-ko sem ovinke nizal še z večjo natančnostjo, kot s svojim in kar me je strašilo pri vsem skupaj je bilo to, da sem ovinke štrikal z enako lahkoto, le da je bila hitrost višja za 40-50 km/h. Zastrašujoče, vsaj zame, ker nekoč nabašeš na situacijo, ki je pri toliko višjih hitrostih ne moreš rešiti. Zato, če bom menjal motor, bi šel na cestnega vendar še vedno 600cm s 4-valji ali pa -> tisoč kubični 2-valjnik.

In to področje, 1000ccm 2 valja, je tisto ki me zanima. Motorji imajo okoli 140KM in karakter agregata ne izziva neke živčnosti, potrebe po dirkanju, saj omogoča tudi popolnoma ležerno vožnjo, saj vleče že iz nizkih obratov. V tem pogledu, če ga primerjam s 600ccm i4 nimata popolnoma nič skupnega. Cestni šestotak kar kriči po tem, da se vrti nad 13.000 obratov. In za dinamično vožnjo, je potrebno privijanje. Podobno kot pri avtu - najhujši divjaki so tisti z 1.2 ali pa 1.4 šilčki, ki ga je treba ožemat, da se ti motor kar smili.

Spogledoval sem se z Aprilio RSV 1000 ali pa Tuono. Oboje letnik okoli 2007. Imam željo, da bi si z naslednjim motorjem v garažo pripeljal cestno verzijo, a v kolikor ne bi našel nič pametnega bi recimo posegel po Tuni. Z motorjem nimam namena podirati rekordov, kupujem ga zase in zaradi občutka. Z veseljem odpeljem kak ovinek hitro in športno, a želim si tudi, da sem zmožen z motorjem odpeljati preprosto popoldansko touring turo. Se pravi, da bi imel motor lahko dalj časa in bi mi nudil okus obeh svetov - izleta po jadranski magistrali, kot tudi uživancije recimo na pisti. Cestni i4, sploh 600, se mi zdi, da ima že v genih zapisano priganjanje. Se morda motim? Zanimajo me vaša MNENJA ali izkušnje glede dvovaljnikov.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno aprilija je zlo "varljiv" motor, ker vleče zelo zvezno in nimaš občutka da bi šibal, greš pa k strela :)

Za to kar si napisal, za svoj gušt in ne podiranje rekordov, je tale motor odličen. Jst nobenega ne poznam, ki ne bi bil zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je pa litrski superšportni štirivaljnik blizu idealnega agregata, dovolj navora, prožnosti in konjev, nobenega cukanja, miren tek in širok razpon obratov/moči.

Edino dolga prva prestava je nadležna, bi večkrat "rabil" več moči pri nižjih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo razmisljanje 600 hornetasa... Tud sam se malenkost zanimam za 2 valja.. Sicer ne vem, ce sm prpravlen na kaj tazga, beri imam dovolj znanja in izkusenj, disi pa mi predvsem shiver ali celo VTR.. Do sedaj sm vozu le kolegovega er6, zadovoljivo, vendar me ni prepricalo. koliko je kej tresenja, vibracij pri nastetih, shiver, VTR, v primeru financne injekcije tuono??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem imel Vtr (prvo) leta 2002 sem bil zadovoljen kot sam hudič...

Pol sem mel vmes xx, cbr 900, Vfr

Zdej sm si kupu nazaj spet Vtr spet zadovoln kot hudič :evilgrin:

Ne vem no men enostavno pase V2 nasploščno, karakter, zvok, vibracije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem imel Vtr (prvo) leta 2002 sem bil zadovoljen kot sam hudič...

Pol sem mel vmes xx, cbr 900, Vfr

Zdej sm si kupu nazaj spet Vtr spet zadovoln kot hudič :evilgrin:

Ne vem no men enostavno pase V2 nasploščno, karakter, zvok, vibracije.

Men se je isto zgodl k teb :D

Enkrat dva kolbna zmeri dva kolbna :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor vživa v vibracijah si naj kupi masažni stol tudi domači bodo imeli nekaj od tega,pa še nevarno ni! :headbang:

Ps: ne pozabit V-mašine kot tudi 2-cilinderske vrstne se dela največ zaradi širine mašine sepravi,da je motor čim ožji sicer pa je idealen V-motor in to 4-cilinderski.Proizvodnja V-motorja je dosti dražja kot proizvodnja vrstne mašine. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en glas za V2 :worship:

Zakaj, ste že vse napisali zakaj, mislim da je to bolj ali ti paše ali pa ne :boobies:

Za masažo imam jaz raje :boobies

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem od kje sem si v glavo vbil mišljenje, da je VTR SP strupenjača, ki ne odpušča. Surova. Dočim mi RSV 1000 R deluje ukrotljiva. Verjetno izgled in predvsem letnica izdelave. Novejši motorji so dosti bolj prijazni do voznika. Sem primerjal Gixxerja 2003 in 2007 ... ojoj, kot noč in dan. Zadnjič na Mille 2002, sem občutil isti filing kot na Gixxerju 2003 - velika krava, nerodna. A ne glede na občutek, velja tisto, kar je bilo napisano na prejšnji strani. Občutek lahkotnosti, ki lahko zavede voznika. Ko berem opise RSV 1000 R vsi opozarjajo, da je to zverina, ki zaživi nad omejitvami in šele na progi. Kaj ne bo, saj je športnik. Mišljen in narejen za progo. Honda VTR SP2 mi je že od nekdaj neznansko lep motor, a dandanes ga ne bi kupil. Ja, če bi se z njim pojal izključno po progi.

Bolj kot spoznavam dvo-valjni svet, bolj opažam, da so vsi elementi drugačni. Vsaka malenkost se odvija drugače. Podajanje moči in navora se začenja pri zelo nizkih obratih, kar terja svoj davek na zadnji gumi. Biker in SN jih menjata na 3.000, 4.000 kilometrov, kolikor sem lahko zasledil na forumu. Prav tako črnsko življenje živi veriga. Črnsko življenje v relaciji primerjave z i4 1000ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem od kje sem si v glavo vbil mišljenje, da je VTR SP strupenjača, ki ne odpušča. Surova. Dočim mi RSV 1000 R deluje ukrotljiva. Verjetno izgled in predvsem letnica izdelave. Novejši motorji so dosti bolj prijazni do voznika. Sem primerjal Gixxerja 2003 in 2007 ... ojoj, kot noč in dan. Zadnjič na Mille 2002, sem občutil isti filing kot na Gixxerju 2003 - velika krava, nerodna. A ne glede na občutek, velja tisto, kar je bilo napisano na prejšnji strani. Občutek lahkotnosti, ki lahko zavede voznika. Ko berem opise RSV 1000 R vsi opozarjajo, da je to zverina, ki zaživi nad omejitvami in šele na progi. Kaj ne bo, saj je športnik. Mišljen in narejen za progo. Honda VTR SP2 mi je že od nekdaj neznansko lep motor, a dandanes ga ne bi kupil. Ja, če bi se z njim pojal izključno po progi.

Bolj kot spoznavam dvo-valjni svet, bolj opažam, da so vsi elementi drugačni. Vsaka malenkost se odvija drugače. Podajanje moči in navora se začenja pri zelo nizkih obratih, kar terja svoj davek na zadnji gumi. Biker in SN jih menjata na 3.000, 4.000 kilometrov, kolikor sem lahko zasledil na forumu. Prav tako črnsko življenje živi veriga. Črnsko življenje v relaciji primerjave z i4 1000ccm.

Ne vem, če te zanima, ampak; malo poglej še MV Agusto Brutale 910R ali pa 1078RR, ne vem kak proračun imaš. 910R je povsem dovolj za cesto, je pa jasno da v nižjem območju ne gre tako kot 2 valjnik.

Če pa pogledaš 1078 je pa čista norost. V spodnjem območju gre kot 2 valjnik, ampak 2 valjnika zmanjka pri enih 8-9k RPM, ta pa takrat šele zares znori. No, mi pa lahko na besedo vrjameš, da več kot 10k je ne bi vrtel po cesti, nikoli, razen če se pišeš Rossi.

Bi pa moral ponjo v Italijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VTR SP strupenjača

Se je nebi branil. V nasprotju z rc30 pa rc45 je rc51 malo bolj dostopna.

Imam pa raje 4 cilindre, to da ne vleče spodaj nikamor je - lari fari. Zx-7r je spodaj vlekel brutalno kot diesel, verjamem da pa 900 in 1000 še bolj.

Je pa res oz. so krave za peljat. Zadnjič sem bil pri razdrtem suzuki srad in je v predelu agregata tako širok, da zgleda kot vozna truga.

Moja truga je ca. 2,5X ožja.

Zato pa je V4 toliko bolj zaželjen, po vseh plateh. Ni traktor kot V2, ni truga kot I4, razen novejši, pa kakšen 600.

V4 ima vse, kar V2 in I4 nimata, pobere od obeh prednosti. Delno tudi I3, itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne morem, da nebi komentiral...

Mislim, da si večina komentatorjev (priznam pa tudi, da nisem prebral celega loga) razlaga izvor navora NAPAČNO. Ne klamfat nekih enačb o sorazmernosti moči in vrtljajev v povezavi z navorom. I4 (in tudi V4) agregati so vsi tipa kratkega hoda, zato ne morejo imeti z npr. v2 primerljivega navora. Pa se spet potem meša konje v2 in i4 litraša- spet narobe - agregata nista primerljiva v takem smislu - konji so danes vse bolj le marketinška potegavščina, ki jo potem vsak kupec posebej spet različno sprejme (žal večina bere le v smislu "več je bolje") a to ne drži oz. drži v odvisnosti od namembnosti agregata oz. vozila. Tukaj pa nastopi še ena zadeva, ki se je noben ne dotika - menjalnik. Ta omogoča kolk zadeva "buta" pa "potegne" pa "pul" pa "trga". Pa naj ima mašina 300konjev - če je slab menjalnik s še slabšim modulom,.... :wallbash:

Zelo lep primer neumnosti/neukosti modernega potrošnika je tudi npr. industrija aftermarket izpuhov. Ti po večini "dajo" tistih 3 do 8 konjev vs. 500-1000evrov po loncu. In tako prodajalec kot kupec sta potem srečna. Za prodajalca razumem. Za kupca pa niti ne- v več kot 60% primerov nato motocikel v spodnjih vrtljajih (kjer si kar priznajmo, da vozimo večino časa!!!) slabše vleče, ko pa ga pričnemo vrteti (~9.000+..) pa je vožnja že agresivna in specifična za urejena/dotična okolja (beri pisto). In kaj kaj smo naredili ? -> kupili smo nekaj kg pločevine in volne za mastne denarce (priznajmo si, izpuhi niso poceni), da lahko občasno koristimo v povprečno 5 konjev,... :rolleyes: Pa ne me narobe razumet - tudi na mojem mopedu je aftermarket ror - a ga sam in namenoma nebi nikoli menjal. Pač je bil že gor. :surrender:

Pri vsem tem pa ne pozabit koliko kdo/kaj vaga ?!?!

Zakaj so bili posamezni agregati izvedeni pa je pod prvo točko zapisano: $$$, nato kompleksnost izdelave, nato razploložljiva tehnologija in ..... šele nato kaj bi kdo rad mel.

Pa glodajte... :P

Za kakšen stavek "off topic" se že v naprej opravičujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!