Skoči na vsebino

Razlika med 2 in 4 valji


gattolina

Priporočene objave

Ne vem od kje

Sori, ampak razmišljaš kot 16 leten mulc, ki bi rad preskočil 125-ko in šel na zaresen motor.

Motor je motor, "brutalnost" je relativna, vsak motor gre pa točno toliko, kolikor daš gasa.

Če si že v glavo zapičiš, da je en motor zajeban za vozit, potem bo motor vozil tebe in ne obratno. Treba je pa imet zdravo mero spoštovanja, ne pa bit prestrašen ali prekorajžen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem od kje sem si v glavo vbil mišljenje, da je VTR SP strupenjača, ki ne odpušča. Surova. Dočim mi RSV 1000 R deluje ukrotljiva.

Dokler je HONDA VTR SP serijska je to dokaj težek in sorazmerno blag motor , vendar z zelo dobrim navorom v celem režimu delovanja in odlično mirnostjo ter natančnostjo v zavojih. Glede na to, da je to že dokaj star motor ima še vedno zelo dobro vzmetenje in zavore in z nekaj modifikacijami ( prenosi, izpuh, elektronika..) pa rata mal bol "žleht" vendar še vedno neprimerljiva z karakteristikam naprimer Ducatija 1098 ali 1198. Za cestno uporabo je VTR SP več kot dovolj za doseganje zavidljivih časov na dirkališču pa jo je žal že povozila novodobna tehnologija. Zame je to motor, ki mi je pisan na kožo in je ne menjam trenutno za noben drug motor.

Edini motor, ki ji je res v dostih pogledi zelo podoben in serisko za moje pojme celo boljši je Aprilija RSV Mille Factory. Od serijskih motociklov za cesto uporabo zame še vedno številka ena Aprilija RSV Mille Factory. Vsega več kot dovolj: Moje mnenje RSV Factoy

Za razliko od Aprilije Mille , ki ima vsega ravno prav ima po mojem mnenju Ducati 1098 (1198) "vsega preveč": Moje mnenje Ducati 1098

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je najbolša 2-valna Multistrada 1000 DS - letnik 2004. Tanove ne bi meu za šminkiranje, verjetno bi vzel kar Triumph Rocket III za naslednjega.

Vrstni štirivaljniki me ne zanimajo, razen, ko jih priporočam začetnikom (FZ6, še raje CBF600), ali CB1300 ter morda FZS1000S letnik 2003, ali BMW K1300R, pa seveda v obliki Yamaha V-Max II in V-Max I., ter ko pride nov Ducati megamonster V4.

Tako, to je bil evangelij po Mashini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 valjnika sploh še nisem peljal, mam pa er-6f 650...

Glas mi je slabši od 4 valjnikov.... Sicer kr OK vleče vendar od 4k dalje.

Ko zverina se začne pa pri 7k obnašat. Tam se šele začne veselica in pravi glas :)

Do 6k obratov ma pa glas ko moj stari dvobrzinc :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori, ampak razmišljaš kot 16 leten mulc, ki bi rad preskočil 125-ko in šel na zaresen motor.

Motor je motor, "brutalnost" je relativna, vsak motor gre pa točno toliko, kolikor daš gasa.

Če si že v glavo zapičiš, da je en motor zajeban za vozit, potem bo motor vozil tebe in ne obratno. Treba je pa imet zdravo mero spoštovanja, ne pa bit prestrašen ali prekorajžen.

Se popolnoma strinjam. Motor nad 100 konjev gre tok kokr daš gas.

Tisti, ki pišete da 4 valjniki nimajo navora pri nizkih obratih...buče!

Tisti, ki pravite da vas V2 jurjak ne sili v navijanje...mene sili čisto vsakič ko kluč obrnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ima HONDO VTR. Prosil sem ga naj malce preveri obrate v določeni hitrosti/prestavi. Ugotovil sem, da v primerjavi z FZ1 deluje povprečno 1000 obratov nižje pri isti hitrosti. Mislil sem, da je razlika v številu obratov večja. Osebno sem mnenja da 1000ccm štiri ali 2 valjnil stežka izkoristiš na cesti, je pa skorajda vseeno ali motor začne vlečt od 2500 ali pa od 3500 obratov. Nikoli nisem vozil večjih dvovaljnikov, vendar sem slišal, da so malce težji za vozit. Pri dodajanju plina v ovinku je treba biti bolj pazljiv zaradi sunka moči, prav tako pri prestavljanju navzdol zna zadnjo gumo bolj zavrtet. Če je to res ali ne nevem. Edini 2 valjnik ki bi ga rad imel je MT 01. 1700ccm dvovaljnik z akrapovičem so preprosto mokre sanje kar se tiče zvoka. :yea1::OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en glas za V2 (Mille). :closedeyes:

Primerjava s CBR 600RR- če hočeš da kam gre, je treba imet 10k+rpm, če se voziš v dveh moraš biti dvojno pazljiv. Na obrate, pri prehitevanju rado dvigne, pod nižjimi obrati ne prehitiš nikoli. Mille, samo gas, ni važno od prestave, sam vozi miško.

Ni vse v tem kaj izkoristiš, dosti ljudi tudi 125ccm športaka nebi izkoristilo, pa ga noben ne vozi. S 1000ccm se lahko dosti bolj umirjeno pelješ kot s kakim 600ccm nabrito raketo. Sploh pa če je 2valjnik...

Kar se tiče zaviranja z mašino, ki ga nekateri omenjate...nevem kaj je tu slabega, šparaš na zavorah, na turah praktično ne uporabljam zavore, razen če je kaka kriza, če malo bolj prbijem in če je kje kak semafor. Če mene vprašaš, je lažje vozit 1000 V2 kot pa 600 l4, manj je treba razmišljat(kolk obratov mam, v keri brzini je, bremzanje,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da pristavim še moje razmišljanje... Čist praktično: ko sem vozil še er-6F sem ga imel priliko priložnostno zamenjat za fazer ali cbf 600... in napram njima, me je kavasakijev dvovaljnik resnično navduševal... še posebej če smo se zapodili v kake Dolomite, Golico... Enostavno... velekel je prej, odločneje, prestavljanja je bilo bistveno manj... JA, bilo pa je tudi znatno več vibracij kot pri obeh konkurentih... tudi porabo je imel za cel liter nižjo... Fazer je bil hitrejši šele od cca 180 km/h dalje, a tudi na F je števec pokazal 220!

Zdaj na i4... 1300 in 108 NM navora je zgodba spet ZNAAATNOOOO druga... IN če se je na dvovaljnem kawasakiju začelo rdeče polje nakje okrog 11, 12000, se na XJR začne pri 9500..., pri 4000 obr pa smo že krepko čez 100 kmh... Hočem povedat da tudi i4 lahko pri dovolj veliki kubaturi vleče praktično od nizkih obratov... Preizkušeno!

Se pa strinjam, da je verjetno edina prava prihodnost v V4, ala VFR ali Vmax...:notworthy::notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi glasujem za V2. Sicer V4 nisem še vozil ampak jih ni ravno veliko na cestah v primerjavi z V2 in i4. Sam imam Tuono 1000 letnik 2004.

Razlika med 2 in 4 cilindri? Se ne spoznam na formule ampak imam izkušnje. Res je da če imaš v višji prestavi (3.-4.) in je motor pod 3500rpm rad trese če daš na hitro gas.

Realen primer ki se mi je večkrat zgodil:

Voziš za avtom ki ga ne moreš prehitet. Recimo 5. prestava približno 4500rpm nekje 80-90km/h. Pride prilika, jaz samo gas dam in me ni več. Prijatelj z vrstnim 4 pa more vsaj 2 prestavi dol, da lahko s takim pospeškom gre mimo avta. Torej iz 80-90km/h na 120-130 z začetkom 4500rpm in v 5. prestavi. Brez prestavljanja dol. Podobno je v ovinku. Lahko pridem z višjo prestavo in ko dam gas me izstreli iz ovinka.

Nobenega motorja ne moreš ocenit na 50km-ski turi. Jaz sem se našel na tem in mi popolnoma ustreza.

2 cilindra je bolj uglajen in miren za vožnjo kljub izobilju moči (vsaj 1000ccm) vseeno pa se zna zavrtet do 10.000rmp.

Moj motorč in jaz pa najbolj uživava na kakšni gorski zaviti cesti. :yea1:

Mnenja, mnenja, mnenja in izkušnje pa še enkrat mnenja. To je pač še eno!

Vsak svoje zagovarja jaz sem tudi eden od takih. :yea2:

Vse na tem svetu ima dobre in slabe lastnosti! Tako pač je!

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en glas za V2 (Mille). :closedeyes:

Primerjava s CBR 600RR- če hočeš da kam gre, je treba imet 10k+rpm, če se voziš v dveh moraš biti dvojno pazljiv. Na obrate, pri prehitevanju rado dvigne, pod nižjimi obrati ne prehitiš nikoli. Mille, samo gas, ni važno od prestave, sam vozi miško.

Ni vse v tem kaj izkoristiš, dosti ljudi tudi 125ccm športaka nebi izkoristilo, pa ga noben ne vozi. S 1000ccm se lahko dosti bolj umirjeno pelješ kot s kakim 600ccm nabrito raketo. Sploh pa če je 2valjnik...

Kar se tiče zaviranja z mašino, ki ga nekateri omenjate...nevem kaj je tu slabega, šparaš na zavorah, na turah praktično ne uporabljam zavore, razen če je kaka kriza, če malo bolj prbijem in če je kje kak semafor. Če mene vprašaš, je lažje vozit 1000 V2 kot pa 600 l4, manj je treba razmišljat(kolk obratov mam, v keri brzini je, bremzanje,...)

Tole je ena redkih zanimivih debat, ki se celo nadaljuje..

CBR še nisem vozil, sem pa zx 636 '03 (podoben karakter), pa vseeno ni tako črna slika. Od spodaj lepo potegne, če prehitevaš običajne avtomobile (s tem ne mislim m3 in podobne variante) si hitro mimo tudi ne s tako hudimi obrati, prav tako s sopotnikom. Sploh če se recimo voziš 120 in ne 180 ter si v fazi prehitevanja kanček časa več. Pri dirkalnem režimu pa ne bo zdržal niti sopotnik niti tvoje roke.

Motor je lahek, agregat močan in če imaš pri 6000rpm samo 35 konj je to isto razmerje moč/masa kot povprečno težek avto s 150 konji pa isto pri 6000 obratih. =Ni tak hud problem.

Tudi primerjava mille/cbr600 ni na mestu, kvečjemu 748 2cilindra ali pa 675 3cilindri.

Tu zmaga serijski i4, pri litraših isto, konec koncev pa za ležerno 'navorasto' vožnjo niso ne eni ne drugi. To je zgrešitev segmenta.

Nasprotno pa mille izgubi na vsi moči iz grobiške 'lukne'

Popravljeno . Popravil RHonda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno kar boste toplo vodo izumili,najprej sprobajte prave motorje nad 1000ccm (neglede V-2 ali vrstni 4-cil.) z vsaj 150 + Ps in več kot 130 Nm/navora potem pa dajejte komentarje.

Lahko pa si tudi kake primerjalne teste preberete,ki so jih naredili strokovnjaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno kar boste toplo vodo izumili,najprej sprobajte prave motorje nad 1000ccm (neglede V-2 ali vrstni 4-cil.) z vsaj 150 + Ps in več kot 130 Nm/navora potem pa dajejte komentarje.

Lahko pa si tudi kake primerjalne teste preberete,ki so jih naredili strokovnjaki.

Ja dokler nimaš 150km pod ritjo ni nič. :slap: :slap:

Jaz imam že slabo leto BMW-ja f800 z i2 motorjem. 86KM, 86Nm navora. Sem vozil že marsikaj težjega in tudi med vožnjo včasih nebi škodlo še 20-30 konjev ampak že v naslednjem trenutku ugotovim da se že itk peljem mnogo prehitro. :wallbash: :wallbash:

Jaz sem osebno z dvocelindrašem občutno bolj zadovoljen kot z 4celindrašem. Če hočeš imeti isto odzivnost motorja noraš vozit hondo na 6-8kRPM, BMW-ja vozim pa na cca 3.000RPM. Kot so bili že komentarji: ko je treba nekaj prehiteti daš samo gas in si mimo. Za primerjavo ninja 636 pri 10.000rpm res zdivja. ampak ko sem se na njo vsedu iz BMW-ja je bila razlika očitna. BMW bolj skoči od 2.000 kot ninja od 5.000. Poraba je na BMW-ju pri isti vožnji 1,5 l na 100km nižja od CBR-ke 600f. Na dirkališču i4 sigurno opere i2 ali v2 ampak pri vsakodnevni vožnji in pri "potovalnih" hitrostih boš z dvocelindrašem hitrejši in vožnja manj stresna. :worship: :worship:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je 4 cilindraš v bistvu le dvojni dvocilindraš, tule enostavno sadite buče.

Bistveno je kako je agregat narejen, kakšne so bile zamisli inženirjev, ko so se ga lotili delati.

Nekaterim je pomembnejši navor, ergo podajanje moči v nižjem in srednjem območju vrtljajev, drugim pa so pomembni obrati in moči, ki jih manj kubični agregati pridobivajo pač z obrati, ker so enostavno drugače narejeni.

A poznamo dvocilinderce, ki delajo na obrate, recimo kakšne odpuljene RS-ke in štiricilinderce ki so polni navora in te sunejo v rit v kateremkoli območju vrtljajev hočeš.

Ne poenostavljajte vsega samo na število valjev!

Osebno sem pristaš agregatov večjih prostornin in 4 ali več valjev, ker imam rukanja tja v prostato že počasi pri svojih letih dovolj.

Seveda pa je odločitev posameznika ali bo sedel na vrtalki ali pa kompresorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je 4 cilindraš v bistvu le dvojni dvocilindraš, tule enostavno sadite buče.

Bistveno je kako je agregat narejen, kakšne so bile zamisli inženirjev, ko so se ga lotili delati.

Nekaterim je pomembnejši navor, ergo podajanje moči v nižjem in srednjem območju vrtljajev, drugim pa so pomembni obrati in moči, ki jih manj kubični agregati pridobivajo pač z obrati, ker so enostavno drugače narejeni.

A poznamo dvocilinderce, ki delajo na obrate, recimo kakšne odpuljene RS-ke in štiricilinderce ki so polni navora in te sunejo v rit v kateremkoli območju vrtljajev hočeš.

Ne poenostavljajte vsega samo na število valjev!

Osebno sem pristaš agregatov večjih prostornin in 4 ali več valjev, ker imam rukanja tja v prostato že počasi pri svojih letih dovolj.

Seveda pa je odločitev posameznika ali bo sedel na vrtalki ali pa kompresorju.

Ma saj res zgleda preprosto. Nima veze kako je motor postavljen. kolk celindrov ima, kakšen je kot med njimi. Res si je težko predstavljati zakaj so take razlike ampak dejstvo je da so !! Sigurno je razlog da se vsi motorji določene zasnove obnašajo zelo podobno. Imaš izjeme ampak so ravno to ....eksperimenti in izjeme s katerimi so hotl nekaj nardit ampak na koncu se spet pokaže isto. Vsaka zasnova motorja ima svoje prednosti in slabosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 valjniki bolj sekajo iz auspuha :surrender:

Tako je :P Sploh če maš naštudirano pri kolk obratih gas spustit in pri kolk ga spet dat da poči. Če to kombiniraš z brhkimi, nič kaj hudega slutečimi deklinami na pločniku in popolnim timingom, je veselje še toliko večje :naughty: :winkiss: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

use skupa pa seveda nima nobene veze s temo o razliki med 2 in 4 valniki. sam trenutno ropotam z dvovalnikom, čeprav se mi zdi 4valjnik boljša in udobnejša rešitev. dost sm poslušal o prožnosti in navoru literškega v2, paaaa nekako tega papirnatega dokaza ne vidim v praksi. zdi se mi da je šaltanja več, prožnosti pa precej manj kot pri litrskem 4 valniku.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj motor zelo lepo dela pa čeprav ima 4 cilindre in znori že od 2000 rpm. Star pregovor pa tako govori - za vsako rit se najde sekret :winkiss: . Da pa bila prihodnost v V4 motorjih? Pa dajte ga no nehat tako srat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihodnost je v elektromotorjih.

TAm se bomo spraševali:

- je boljše en ali dva agregata v okvirju?

- je bolje dva agregata centralno ali po eden v vsakem kolesu?

- kateri "mapping" navora in trajanja/kapacitete je boljši?

- a naj si dam v iPoda zvok od Ducatija al Yamahe? :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi prej rekel, da je prihodnost v motorjih na vodik.

Elektrika.. No, ja. Bomo pa namontirali ene hude zvočnike gor, da se bo slišalo brnenje. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihodnost je v elektromotorjih.

TAm se bomo spraševali:

- je boljše en ali dva agregata v okvirju?

- je bolje dva agregata centralno ali po eden v vsakem kolesu?

- kateri "mapping" navora in trajanja/kapacitete je boljši?

- a naj si dam v iPoda zvok od Ducatija al Yamahe? :-)

Pravzaprav so elektromotorji zaradi manjšega števila delov in nepotrebnega prenosa s katerim se izgublja energija v pestu kolesa. Do sedaj sem imel možnost preizkusiti dva električna skuterja. Zadeva se zelo spodobno pelje. Predvsem je vprašljiv varnostni vidik teh prevoznih sredstev, saj jih nismo vajeni.

Zgodilo se mi je na Moto boomu. Čeprav sem se cel dan vozil z električnim skuterjem po progi, so me zvečer, ko se je pospravljalo, skoraj povozili, ker sem prečkal parkirišče, ne da bi pogledal levo - desno, saj sem pričakoval kak zvok... Drugače pa je stvar odlična!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihodnost ni v klasicnih elektricnih motorjih, ampak v vodikovih celicah. Delujejo tako kot normalen motor, kolesa poganja elektrika, edini izpust je pa voda.

Honda to ze uporablja v FCX Clarity, samo vprasanje casa je, kdaj bodo arabci popustili grip okoli nafte in potem bo mir.

vodik je sicer potencialno eksploziven, ampak skladiscenje je isto kot pri stisnjenem zraku. Jeklenka pa smo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihodnost ni v klasicnih elektricnih motorjih, ampak v vodikovih celicah. Delujejo tako kot normalen motor, kolesa poganja elektrika, edini izpust je pa voda.

Honda to ze uporablja v FCX Clarity, samo vprasanje casa je, kdaj bodo arabci popustili grip okoli nafte in potem bo mir.

vodik je sicer potencialno eksploziven, ampak skladiscenje je isto kot pri stisnjenem zraku. Jeklenka pa smo.

Mešaš pojme. Imaš dve vrsti vozil na vodik:

- take, ki vodik kurijo v klasičnem motorju z notranjim izgorevanjem (BMW 760i Hydrogen)

- take, ki v vodikovih gorivnih celicah ustvarjajo napetost in jih poganjajo elektromotorji, ki se iz tega napajajo

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!