Skoči na vsebino

Razlika med 2 in 4 valji


gattolina

Priporočene objave

Navor je sorazmeren s konji, zato je tko... Če je več konjev nad 10k bo tudi navor tam večji...

IPB Slika

Toraj se strinjava. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toraj se strinjava. :grim

Strinjava se samo v tem pogledu da so čedalje bolj racing napiljeni stroji(beri:maalooo navora pri nižjih obratih, kar je do 10k RECIMO) dost neuporabni za kulturno vožnjo po slovenskih cestah...

Zato sem reku da kupi Twina, ki že v osnovi razvije manj obratov in ima več navora...

Že SV650 ali ER-5(Burnout :OK: ) je tak motor da ni dost važno v keri brzini maš in kolk obratov je :D

Drugo je kak napiljen Duče alpa RSV... pa še zmeraj je razlika proti 4cilindrcu ogromna...

Ko sem se tisti prvi mesec vozu z Gixxerjem, se mi je zdelo prou bogo k do 9000rpm ni šu nikamor!!!

Pa sm prej vozu 15KM NSRko... Mel sem občutek da gre NSR do Suzukijevih 9000rpm boljše :D

Naslednji motor bo verjetno twin :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjava se samo v tem pogledu da so čedalje bolj racing napiljeni stroji(beri:maalooo navora pri nižjih obratih, kar je do 10k RECIMO) dost neuporabni za kulturno vožnjo po slovenskih cestah...

Zdaj si pa poglej malo grafe navora za novejše litrske SS motorje, pa boš videl, da imajo praktično vsi po vrsti zelo uporaben navor vsaj od 4000 vrtljajev/min. naprej. Recimo CBR1000RR 2006 letnik ima od slabih 3000 vrtljajev na voljo že več kot 75 Nm navora! Isto velja za Gixxerja 1000, le Yamaha R1 2006 je malo slabša in ima kakih 10Nm manj pri tako nizkih vrtljajih. To je še vedno več, kot ima tvoj moped MAX navor... :P

Ducati 999 ima pri 3000 obratih slabih 80Nm... Prav tako SV1000... :naughty:

Upoštevati pa je treba še različna prestavna razmerja, ki so pri hitrejših mopedih načeloma daljša in zato v nizkih vrtljajih (kjer imajo 'malo' navora) dajo občutek manjše odzivnosti in moči...

Zato sem reku da kupi Twina, ki že v osnovi razvije manj obratov in ima več navora...

Že SV650 ali ER-5(Burnout :OK: ) je tak motor da ni dost važno v keri brzini maš in kolk obratov je :D

Drugo je kak napiljen Duče alpa RSV... pa še zmeraj je razlika proti 4cilindrcu ogromna...

Ko sem se tisti prvi mesec vozu z Gixxerjem, se mi je zdelo prou bogo k do 9000rpm ni šu nikamor!!!

Seveda si se vozil s 600cc Gixxerjem, kjer zgodba o neuporabnem navoru v nizkih vrtljajih še (za silo) drži.

Naslednji motor bo verjetno twin :devil:

Tako je tudi prav! :D

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjava se samo v tem pogledu da so čedalje bolj racing napiljeni stroji(beri:maalooo navora pri nižjih obratih, kar je do 10k RECIMO) dost neuporabni za kulturno vožnjo po slovenskih cestah...

Zato sem reku da kupi Twina, ki že v osnovi razvije manj obratov in ima več navora...

Že SV650 ali ER-5(Burnout :OK: ) je tak motor da ni dost važno v keri brzini maš in kolk obratov je :D

Drugo je kak napiljen Duče alpa RSV... pa še zmeraj je razlika proti 4cilindrcu ogromna...

Ko sem se tisti prvi mesec vozu z Gixxerjem, se mi je zdelo prou bogo k do 9000rpm ni šu nikamor!!!

Pa sm prej vozu 15KM NSRko... Mel sem občutek da gre NSR do Suzukijevih 9000rpm boljše :D

Naslednji motor bo verjetno twin :devil:

:hmm: :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, mogoče bom mimo ustrelil, ker nisem čist prepričan, samo mislm da se twin mal hitreje zavrti, ker ma manj obratov in obenem nekoliko več navora... In če ne drugega je vsaj občutek da bolj potegne... Nevem, mogoče sem mimo ustrelu...

Vsekakor se mi zdi Twin bolj uporaben. Vsaj ta 600ka moja ne gre nikamor, dokler se ji ne strže... Un bogi mali, mehki ER5 je pa kr vleku vsakič ku sm dal gas... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, mogoče bom mimo ustrelil, ker nisem čist prepričan, samo mislm da se twin mal hitreje zavrti, ker ma manj obratov in obenem nekoliko več navora... In če ne drugega je vsaj občutek da bolj potegne... Nevem, mogoče sem mimo ustrelu...

Vsekakor se mi zdi Twin bolj uporaben. Vsaj ta 600ka moja ne gre nikamor, dokler se ji ne strže... Un bogi mali, mehki ER5 je pa kr vleku vsakič ku sm dal gas... :blush:

Twin ni primerljiv s 4 cyl. Spodaj bolj vleče, zgoraj pa nima tiste brutalne moči. 600 ccm motocikel sicer lepo gre, po ovinkih, moči pa mu v nižjih vrtljajig definitivno manjka. Nekaj popravi Akrapovič (komplet), čudeža pa seveda ni. Tudi sam sem nihal med twinom in 4 cyl., pa se na koncu nisem odločil za twina. Ne vem. Klub zvenečemu imenu, mi voznost pomeni več. Stvar okusa pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Twin ni primerljiv s 4 cyl. Spodaj bolj vleče, zgoraj pa nima tiste brutalne moči. 600 ccm motocikel sicer lepo gre, po ovinkih, moči pa mu v nižjih vrtljajig definitivno manjka. Nekaj popravi Akrapovič (komplet), čudeža pa seveda ni. Tudi sam sem nihal med twinom in 4 cyl., pa se na koncu nisem odločil za twina. Ne vem. Klub zvenečemu imenu, mi voznost pomeni več. Stvar okusa pač.

Voznost? Kaj s tem misliš? Se nismo pravkar pogovarjali o tem da je Twin bolj "uporaben"? :blink:

Ice! Premik! :D :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Twin ni primerljiv s 4 cyl. Spodaj bolj vleče, zgoraj pa nima tiste brutalne moči. 600 ccm motocikel sicer lepo gre, po ovinkih, moči pa mu v nižjih vrtljajig definitivno manjka. Nekaj popravi Akrapovič (komplet), čudeža pa seveda ni. Tudi sam sem nihal med twinom in 4 cyl., pa se na koncu nisem odločil za twina. Ne vem. Klub zvenečemu imenu, mi voznost pomeni več. Stvar okusa pač.

Pr šestotakih to drži,

pr jurjakih pa ne vem če je vse to res :hmm:

Vozu ninjo 1000-ko pa je vlekla, čim sem ključ ubrnu :grim

Novemu milletu, pa po drugi strani, baje kr paše če ga v višje obrate vrtiš :)

Včasih je bila razlika bolj očitna, zdej se že mal izenačujejo.

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kašno pomanajkanje moči ? Ma govorimo o tisočaku (halo!!!)... Tud če ima 10% v nizkih obrati moči še zmeraj dovolj potegne da ti čist noben auto ne pride zraven, kaj se kregaste brez veze.. Pa pizda ja je narejen super sport motor že po imenu vidiš da je za na pisto to pomeni da ima konjenico v visokih obratih katero na cesti ne moreš uprabit, to je res vendar še zmeraj ima moči tudi na nizkih brez skrbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kašno pomanajkanje moči ? Ma govorimo o tisočaku (halo!!!)... Tud če ima 10% v nizkih obrati moči še zmeraj dovolj potegne da ti čist noben auto ne pride zraven, kaj se kregaste brez veze.. Pa pizda ja je narejen super sport motor že po imenu vidiš da je za na pisto to pomeni da ima konjenico v visokih obratih katero na cesti ne moreš uprabit, to je res vendar še zmeraj ima moči tudi na nizkih brez skrbi

Saj se ne kregamo. Le malo komentiramo. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi razvijala debato in če si prepričan ljubitelj twinov, te ne bi mogel prepričati. Ker pa je govora o R1, sem hotel reči, da spet navijajo konje in navor na račun obratov, ki so postavljeni tako visoko, da 98% življenjske dobe motocikla ostajajo neizkoriščeni.

Se strinjam z napisanim in naj te potolažim, nisem ljubitelj twinov (v bistvu mi je vseeno, koliko celindrov ima mašina) . Tudi meni se zdi, da moč&navor, ki se pridobi z višanjem obratov, v običajni vožnji ni prav uporabna. Ampak ker sem le enkrat vozil enega cestnega šetotaka, ne bom preveč pametoval.

Navor je sorazmeren s konji, zato je tko... Če je več konjev nad 10k bo tudi navor tam večji...

IPB Slika

Gotovo, ampak učinek navora bo bistveno bolj opazen pri običajni vožnji s strojem, ki ima npr. 70 NM pri 6800 rpm, kot pa če bi imel 85 NM pri 12000 rpm. Čeprav čoperji tole s konji in navorom malce postavijo pod vprašaj. Imajo recimo 60 konjev in 100 NM navora (če gledaš pri cestakih so številke prvega in drugega ponavadi dosti podobne, npr. 120 KM in 89 NM ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z napisanim in naj te potolažim, nisem ljubitelj twinov (v bistvu mi je vseeno, koliko celindrov ima mašina) . Tudi meni se zdi, da moč&navor, ki se pridobi z višanjem obratov, v običajni vožnji ni prav uporabna. Ampak ker sem le enkrat vozil enega cestnega šetotaka, ne bom preveč pametoval.

Gotovo, ampak učinek navora bo bistveno bolj opazen pri običajni vožnji s strojem, ki ima npr. 70 NM pri 6800 rpm, kot pa če bi imel 85 NM pri 12000 rpm. Čeprav čoperji tole s konji in navorom malce postavijo pod vprašaj. Imajo recimo 60 konjev in 100 NM navora (če gledaš pri cestakih so številke prvega in drugega ponavadi dosti podobne, npr. 120 KM in 89 NM ).

:OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi kakšno staro temo o navoru. Boš videl kaj je to kompliciranje. :naughty:

Ali pa tisto temo, da vlak bolj lima kot motor. :kva2:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trg je pokazal kaj si želi. Če bi bila dva cyl. ljudska želja, bi Japonci že zdavnaj izdelovali samo še dvo-cyl. tehniko. Imajo pa lep zvok. Definitivno. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trg je pokazal kaj si želi. Če bi bila dva cyl. ljudska želja, bi Japonci že zdavnaj izdelovali samo še dvo-cyl. tehniko. Imajo pa lep zvok. Definitivno. :yea1:

In,če bi biu trg merodajen bi v SBK in GP-ju po večini zmagovali samo vrstni štirivaljniki, ker je pač trg najbolj naklonjen vrstnim štirivaljnikom. V vseh letih SBK-ja imajo največ zmag dvovaljniki in zadnja leta v GP-ju imajo največ zmag motocikli z V-zasnovo, ki je pa po zasnovi in delovanju bližje dvovaljnikom kot vrstnim štirivaljnikom, ampak verjetno inžinirji v Ducatiju, Hondi, Suzukiju... ne berejo dosti statistike trga in delajo nekaj po svoje in še vedno staromodno trajbajo V-zasnovo. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In,če bi biu trg merodajen bi v SBK in GP-ju po večini zmagovali samo vrstni štirivaljniki, ker je pač trg najbolj naklonjen vrstnim štirivaljnikom. V vseh letih SBK-ja imajo največ zmag dvovaljniki in zadnja leta v GP-ju imajo največ zmag motocikli z V-zasnovo, ki je pa po zasnovi in delovanju bližje dvovaljnikom kot vrstnim štirivaljnikom, ampak verjetno inžinirji v Ducatiju, Hondi, Suzukiju... ne berejo dosti statistike trga in delajo nekaj po svoje in še vedno staromodno trajbajo V-zasnovo. .)

Žal. :eek: :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal. :eek: :eek:

Aj aj aj Gattolina... govora je o prednostih/slabostih dvovaljnika/štirivaljnika, ne o tem česa Japonci več proizvedejo.

Naj te še opomnim, da je bil v svoji in owerall klasi za MASTERBIKE 2006 proglašen dvovaljnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aj aj aj Gattolina... govora je o prednostih/slabostih dvovaljnika/štirivaljnika, ne o tem česa Japonci več proizvedejo.

Naj te še opomnim, da je bil v svoji in owerall klasi za MASTERBIKE 2006 proglašen dvovaljnik.

Saj je vse o.k. Dvovaljnik je pač nekaj, česar masa ne mara. Pa imaš slabost. Čudovito poje, veliko navora, malo zaviranja. Prednost. Zadovoljen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno trdim, da se je brezveze obremenjevat s to dilemo ali 2 ali 4. Vzameš 3 valjnika in pobereš najboljše od ostalih. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno trdim, da se je brezveze obremenjevat s to dilemo ali 2 ali 4. Vzameš 3 valjnika in pobereš najboljše od ostalih. :grim

Ja, je tudi opcija. Vsak po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je vse o.k. Dvovaljnik je pač nekaj, česar masa ne mara. Pa imaš slabost. Čudovito poje, veliko navora, malo zaviranja. Prednost. Zadovoljen?

Z "maso" ali "trgom" (po domače) se na vsakem koraku manipulira. Potrebe trga so v veliki meri plod propagande. Recimo, če bi v GP tekmovali z enocelindrskimi mašinami in bi te propagirali kot "the best stuff", bi folk dejansko palil predvsem na enocelinderske. Množice hočejo to, kar se jih prepriča, da je carsko. Funkcionalnost tu ne igra nekega pretiranega pomena. Si pa še vedno upam reči, da je V2 mašina uporabnejša za vsakdanje razmere kot nek navit vrstni 4 celinderski stroj. No...moped je pa itak najbolj uporaben, le počasen je:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!