Skoči na vsebino

Razlika med 2 in 4 valji


gattolina

Priporočene objave

Hola!

ful mi je všeč, kako vsak berač svojo malho hvali :naughty:

npr masterbike lani je dvovaljnik! res, res... ampak - kaj pa vsa prejšnja leta? in očitno je zmanjkalo prostora dopisat, da so lani spremenili pravila - mogoče zato, ker bi po starih spet zmagal 4V?? :hmm:

al pa večna fama, kako majo V2 motorji več navora pri nizkih obratih kot 4V: na papirju - res (pa še to ne vedno!) v praksi pa... ne bi rekel... npr prav pred nekaj dnevi sem imel priliko narediti slabih 100 km z Ducatijem 749 (serijski, nič predelan, ne vem al je bil navaden, S al R, gor je pisalo tud Superbike?) in lahko povem, da se ga pod 3500 obrati sploh ni dalo peljati brez drseče sklopke, ker je sicer samo poskakoval po cesti!! muka ježeva za mestno vožnjo!! kaj mi tle pomaga njegov navor, moč, karkoli, pri nizkih obratih - če se z njimi sploh ne da peljati?? 600 ccm japonec ali 675 ccm anglež gre gladko in brez težav od 1500 obratov naprej... in niti ne tko slabo, če pogledamo meritve Motorradovih testnikov iz lanskega testa 600takov (slika) se lepo vidi, da ima glih Ducati (s 150 več ccm!!) daleč najslabšo meritev navora v praksi - pospeševanje od 60 do 100, 140, 180... :hmm:

a po drugi strani, ko sem peljal VTR 1000, ER-5, ER-6, SV 1000 (vsi 2V) sem brez težav vozil tudi z nizkimi obrati, celo luštno je bilo :hmm:

zato poanta tega posta nikakor ni v nič dajat 2V na splošno, le ta fama "čudežnega" 2V navora mi gre na tist organ, ki ga punčke nimajo... bi se mogoče dalo razumet, da je teorija (tehnični podatki) eno, praksa (voznost, RL) pa lahko tudi čisto nekaj drugega??

moje mnenje je, naj vsak sproba čim več različnih motorjev, saj bo tako najlažje našel zase takega, ki mu bo najbolj sedel - pa vseeno kolk bo valjev, navora, moči, whatever...

vsem veliko lepih in varnih km v 2007!!

PS pa še ena slikca, kako so se SSi obnesli na pisti

post-163-1169120957_thumb.jpg

post-163-1169121025_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... bi se mogoče dalo razumet, da je teorija (tehnični podatki) eno, praksa (voznost, RL) pa lahko tudi čisto nekaj drugega??

In prav zaradi tega je trg bolj nagnjen k vrstnim štirivaljnikom, ker večina kupcev motociklov nima zadosti lastnih izkušenj in je pač presojo primoran prepustiti novinarjem in tehničnim podatkom ter seveda če bo denar se bo pač odločil za tistega kateremu krivulja navora ter moči daleč presega konkurenco in ima najmanjšo težo, da slučajno ne bo pri vožnji s prijatelji zadnji.

Že desetletja spremljam tuje in naše revije in prebral kar nekaj motociklistične literature ter spletnih strani in malo se tudi spoznam na novinarstvo tako, da ne me narobe razumet da preziram tisk, ampak na organ .) mi pa grejo ljudje, ki vsa leta kupujejo samo stvari, ki zmagujejo na raznoraznih testih in ve povedat o svojem novem motorju samo to, da je ZMAGOVALEC VEČINE TESTOV !!!! :?

Prevozil preko 200 000 kilometrov z cestnimi štirivaljniki in sedaj vozim V2 in nisem nikakeršen goreč zagovornik enega od teh, ker oba pač imata svoje hibe ter prednosti in pač zadnja leta prisegam na V2, ker motocikel s takšno zasnovo bolj ustreza mojemu načinu vožnje. Mi grejo pa res na živce "načitanci" brez izkušenj in na ves glas hvaljo neki k ponavad drgje k v medijih sploh še od blizu vidl niso. Hočem samo povedat, da je realnost dostikrat drugačna kot prikaže monitor ali papir, ki marsikaj preneseta, cesta ali pa dirkališče pa podata popolnoma drugačno sliko.

Suzuki: Ta post ni letel osebno nate, da ne bo zamere in verjetno tudi sam veš na kaj mislim .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzukijevo pisanje lahko strnemo le v dve preprosti dejstvi:

ugotavlja, da so štirivaljniki bolj prijazni na cesti, v civilni rabi

kar se mene tiče - superšportniki pač ne sodijo na cesto :-)

mislim, pospeševanje od 60 do 140 v 6 prestavi - kdo pa to uporablja :devil: (karikiram)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzukijevo pisanje lahko strnemo le v dve preprosti dejstvi:

ugotavlja, da so štirivaljniki bolj prijazni na cesti, v civilni rabi

kar se mene tiče - superšportniki pač ne sodijo na cesto :-)

mislim, pospeševanje od 60 do 140 v 6 prestavi - kdo pa to uporablja :devil: (karikiram)

S prvo navedbo se strinjam. Z drugo ne. Odgovor na tretjo navedbo je:"Vsak ki vozi motorno kolo."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzukijevo pisanje lahko strnemo le v dve preprosti dejstvi:

ugotavlja, da so štirivaljniki bolj prijazni na cesti, v civilni rabi

kar se mene tiče - superšportniki pač ne sodijo na cesto :-)

mislim, pospeševanje od 60 do 140 v 6 prestavi - kdo pa to uporablja :devil: (karikiram)

pospeševanje od 60-140 v 6 prestavi...kdo uporablja? Čisto vsak motorist,ki mu ni samo do podiranja rekordov in drgnenja drsnikov do planinskih rid,bližnjega bufeta in domov.........

Ti se očitno vsako prestavo voziš do blokade..... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, od 60 do 140 pač ene dvakrat ali trikrat šaltam... recimo od tretje do šeste ... nič tako zelo napornega ...

ne vem, kje si razbral, da vsako teram do blokade?

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, od 60 do 140 pač ene dvakrat ali trikrat šaltam... recimo od tretje do šeste ... nič tako zelo napornega ...

ne vem, kje si razbral, da vsako teram do blokade?

Ljudje ne poznajo tvojega motocikla in ker smatrajo, da voziš Japonca, prihajajo pravilno do takšnih zaključkov. Če bi vedeli, kaj voziš, ne bi pisali takšnih postov. Preprosto. Pa seveda brez zamere, prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet samo podajam moje skromno mnenje narejeno na vožnji (ne branju testov) vseh aprilij in enega ducatija (multistrada), vseh BMW-jev (OK to je že druga pesem - športnost je nula), triumphov ST, daytona, tiger, legend TT,...(letnik 99 in 2000) in kupa 4cilind japoncev.

pri dvovaljniku je tudi meni spodaj cukalo - enostavno mi pri počasni vožnji niso "sedli" (beri suzukija, dosti je bilo dela z sklopko), vmes je vredu, pogrešal sem da bi se bolj zvrteli gor. pogrešam izkušnje z VTR, ta je baje drugčna. dvovaljni bokser BMW kot rečeno ni športnik, mi sploh ne sede kar se tiče športnosti.

trivaljni triumphi so se spodaj najbolje obnesli pa tudi zasukat jih je bil užitek.

japonci (750 ccm in več - 600 res spodaj mrkne) delajo povsod pa še zvrtijo se radi, meni osebno najbolj sedejo pa tudi spodaj čisto OK delajo.

kot rečeno in že zgoraj povedano - jaz neke prednosti V2 pri nizkem navoru nisem opazil :hmm: , še več na V2 imaš več dela da zadaneš pravo območje obratov ker je celo območje "uporabnih" obratov manjše.

skratka jaz ostajam na 4 cilindrih, mogoče bi šel na 3, na dva pa osebno ne.

sicer pa kako komu paše, jasno .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseh BMW-jev (OK to je že druga pesem - športnost je nula), triumphov ST, daytona, tiger, legend TT,...(letnik 99 in 2000) in kupa 4cilind japoncev.

Spomlad te povabm na en giro do Jezerskega. Jest štartam u Predvoru, ti pa u Kranj. Če boš pred mano, bo to dokaz, da je BMW - 0. Pol bova pa štartala oba z Jezerskega, da boš vidu kako gre BMW.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tako se ponavadi začne Stairway to heaven ali pa Road to hell :?

Meni se pa še vedno zdi da je trik v šoferju,kot pa v sami tehniki,znotraj nekih klas,seveda!

V-4 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam - vsak berač svojo malho hvali. Vse je pa odvisen od tega s čem lohk, pa kolk ti pe(a)š(a)e.

Popravljeno . Popravil hajamoto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste za malce heca :) ?

Razlika je najbolj očitna, ko delaš generalno. Pokaže se šele na koncu, ko je treba vse skupaj plačati :kva2: .

In najbolj očitna razlika med twin in V4 mašino (razen števila valjev, seveda :? ?

Prvi rabi dve, drugi pa štiri svečke :lol1: .

Toliko od mene, sedaj se pa vrnite k malo bolj resnim odgovorom, prosim :topic: .

Pa en lep pozdrav vsem skupaj, Andi. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z mojimi štirimi valji zgleda vožnja približno tako (kadar nimam popadkov .) ) : vaska višja brzina približno 10 km/h več, se pravi, pri 50 km/h sem že v peti in pri 60 km/h se mi še vedno gdaj zgodi da še vedno brcam navzgor v prazno :D Od 50 do 200 km/h pa prosto po Prešernu, odvisno od pogojev in razpoloženja. Štiri valji so zakon, ker še nobenega dvovaljnika nisem vozil ... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ga boš pa probu, ne boš več hotu japonca. Lahko Igorja Jermana vprašaš kaj misli o tem. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ga boš pa probu, ne boš več hotu japonca. Lahko Igorja Jermana vprašaš kaj misli o tem. :OK:

In kaj je narobe z dvovalnimi japonci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimajo duše, hehe :OK: :yea2: . Probi enkrat pelat dučeta, guzzija al pa npr. buella. Potem boš vedu o čem govorim. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimajo duše, hehe :OK: :yea2: . Probi enkrat pelat dučeta, guzzija al pa npr. buella. Potem boš vedu o čem govorim. :closedeyes:

Ma kolega dučeta, pa ga bom mogoč res kej zapelu, da končno najdem to dušo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimajo duše, hehe :OK: :yea2: . Probi enkrat pelat dučeta, guzzija al pa npr. buella. Potem boš vedu o čem govorim. :closedeyes:

In katere japonske dvovaljnike si že vozil?

Z Guzziji in Buelli sicer nimam nobenih izkušenj, Ducatije pa sem do zdaj imel priložnost samo porivat. :whistle: In če je to ta duša - potem hvala lepa... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In katere japonske dvovaljnike si že vozil?

Z Guzziji in Buelli sicer nimam nobenih izkušenj, Ducatije pa sem do zdaj imel priložnost samo porivat. :whistle: In če je to ta duša - potem hvala lepa... :naughty:

D.

tl 1000, vtr 1000, duče st 4, monter 900- razlika je očitna, men verjem. :closedeyes:

Je pa še vedno problem pri nas dobit nov motor na probno vožnjo. Vsi pričakujejo, da boš nov motor kar kupu prek kataloga. Kolega iz kluba je poklicu v Avstrijo nekega dilerja z ducatiji in buelli in so mu rade volje dali za sprobat kar je hotu. Kaj tazga boš pri nas težko doživel, razen če imaš kaj poznanga. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao jao jao, že med samimi 4 valjniki so tako velike razlike, kot med 2 ali 4 valjniki. Recimo Z750 ali pa GSX-r 750. Ista kubatura pa tako velika razlika. Pri Z750 ni blo problema vržt v 6 pri ene 80km/h in se potem cel dan peljati v 6. GSX-r na drugi strani si prav želi da ga zavrtiš preko 10k obratov. Potem pride tukaj recimo CBR-f 600 ki ga je užitek vozit ampak seveda vednov višjih obratih kot pa recimo Z750. Itd, itd. Če najdeš tisto kar tebi najbolj ustreza si zmagal, pa naj bodo to 1,2,3 ali 4 valji. Meni recimo pač ne sede vozit GSX-r ja (kljub temu da mi je fenomenalen motor) ker imam drugačen stil vožnje.

Jaz sem zase našel, za sedaj tisto pravo, kar mi omogoča točno to, kar sem si od motorja tudi želel. Če pa vi sami še niste, pa se še naprej obremenjujte kaj je bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Razmišljam že par dni, kaj je bistvena razlika me 2 in 4 valji in bolj ko razmišljam,

bolj ugotavljam da je glavna razlika v številu valjev :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Razmišljam že par dni, kaj je bistvena razlika me 2 in 4 valji in bolj ko razmišljam,

bolj ugotavljam da je glavna razlika v številu valjev :whistle:

Ni to sam razlika. Bistvena razlika je v navoru. Dva cilindra imata več navora, in pri nizkih obratih se motor težje vrti- klenka po domače. Zato je med vožnjo dvocilindraš bolj grob, pri zapiranju gasa pa bolj bremza od 4 cilindrov, zato ga je čez ovinke težje peljat (hitro - če se voziš počas ni problema.)

Sicer pa, najboljše je probat, potem pa veš kako je. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni to sam razlika. Bistvena razlika je v navoru. Dva cilindra imata več navora, in pri nizkih obratih se motor težje vrti- klenka po domače. Zato je med vožnjo dvocilindraš bolj grob, pri zapiranju gasa pa bolj bremza od 4 cilindrov, zato ga je čez ovinke težje peljat (hitro - če se voziš počas ni problema.)

Sicer pa, najboljše je probat, potem pa veš kako je. :grim

Mene so učili tako da moram imet v ovinku gas... Tudi na avtu...

Počasi v ovinek, hitro ven... Vmes pa dodajaš gas :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimajo duše, hehe :OK: :yea2: .

Dragi moj, še za ljudi govoriti o duši je precejšna neumnost, kaj šele za motorje, ki so konec koncev le stroji :eek: .

Lahko govorimo o 'karakterju', pa še tu se lahko dva motorja popolnoma razlikujeta, pa čeprav gre za isto znamko in celo isti model :) . En raje vžiga tako, drugega vžigaš malce drugače, sploh če je mraz, itd.

Prej bi rekel, da gre za nekak oseben - skoraj intimen :wub: - odnos med motorjem in njegovim lastnikom.

Sicer jim ne bi dajali ljubkovalna imena, jih pucali, štrihali in včasih celo pretirano vzdrževali in opremljali z vsemi mogočimi potrebnimi in nepotrebnimi dodatki in okraski, da se potem lahko postavljamo z njimi :OK: .

Bodimo pošteni, vsak motorist je ponosen na svoj motor. In prav je tako! :worship: :worship:

Lep pozdrav vsem skupaj in oprostite za :topic: , kriva je bila izjava o 'dušah'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!