Skoči na vsebino

Razlika med 2 in 4 valji


Priporočene objave

Objavljeno

Mene so učili tako da moram imet v ovinku gas... Tudi na avtu...

Počasi v ovinek, hitro ven... Vmes pa dodajaš gas :OK:

A po ta novem moraš dodajat gas tud k greš V ovinek :hmm:

Objavljeno

Ne dodajaš ga brutalno, ovinek odpelješ le z rahlo odprtim plinom. :OK:

Ko pa si nekaj postov zgoraj pisal da je težje peljati twina čez ovinek kot pa v4 motor, tisti ki imajo izkušnje z obojnimi pravijo da je ravno obratno. .)

Objavljeno

Ne dodajaš ga brutalno, ovinek odpelješ le z rahlo odprtim plinom. :OK:

Ko pa si nekaj postov zgoraj pisal da je težje peljati twina čez ovinek kot pa v4 motor, tisti ki imajo izkušnje z obojnimi pravijo da je ravno obratno. .)

Jest sm spraševal, kaj delaš ko greš v ovinek - halo :angry:

Objavljeno

Spomlad te povabm na en giro do Jezerskega. Jest štartam u Predvoru, ti pa u Kranj. Če boš pred mano, bo to dokaz, da je BMW - 0. Pol bova pa štartala oba z Jezerskega, da boš vidu kako gre BMW.

no no ne se razburjat. nikjer nisem pisal če se BMW da peljat ali ne, če boš prebral sem pisal izključno o motorju - agregatu in roko na srce, BMW-jev twin ni slab agregat, ampak daleč od športnega, tako po moči kot navoru in polju delovanja.

je R 1100 S se lepo pelje, sem ga vozil enih 14 dni in bolj kot sem se matral, manj mi je ratalo pobrusit cilindra :devil: , parkrat sem ga dobil do asfalta ampak za trenutek, lep dolg KRAZZZZZ mi pa ni ratal :grrr

Objavljeno (popravljeno)

Kaj je športno je stvar štoperice. Če pa primerjaš npr R1 in S potem to ne moreš primerjat vse skozi konje. Če ima Ri skoraj še enkrat več konjev, zato na cilju ne boš še enkrat hitreje. Ko se peljem na Jezersko, mi 98 KM povsem zadostuje, ker jih tako ne morem vseh izkoristiti, na Grobniku pa kakšen konček več ne bi škodoval.

Pri S-ih ne moreš brusit cilindra ker si s fustrasterjem prej na tleh. Cilindri so sedaj mnogo višje kot včasih.

Tist k vidš pobrušene cilindre oz. pokrove cilindrov, pa lohk kupš pod dodatno opremo.

Popravljeno . Popravil hajamoto
Objavljeno

Nimajo duše, hehe :OK: :yea2: . Probi enkrat pelat dučeta, guzzija al pa npr. buella. Potem boš vedu o čem govorim. :closedeyes:

Za nepoučene še enkrat definicija "duše" motocikla...

Motor ima dušo takrat, ko si ga že toliko previjačil, da ga v dušo poznaš, kaj bo naslednja stvar, katero bo vzel hudič...

Italjani imajo definitivno dušo! :devil: :P

Objavljeno

A po ta novem moraš dodajat gas tud k greš V ovinek :hmm:

Ne, greš pa v ovinek zako da ko začneš zalagat dodajaš gas, ne pa da z mašino bremzaš še globoko v ovinek...

v ovinku nimaš kaj bremzat... No, razen če gre kaj narobe...

Objavljeno

Ne, greš pa v ovinek zako da ko začneš zalagat dodajaš gas, ne pa da z mašino bremzaš še globoko v ovinek...

v ovinku nimaš kaj bremzat... No, razen če gre kaj narobe...

kako z mašino ne!ima da jo pelješ pod gasom stački in ščitniki imaš da pa bremzaš :OK:

Objavljeno

Ne, greš pa v ovinek zako da ko začneš zalagat dodajaš gas, ne pa da z mašino bremzaš še globoko v ovinek...

v ovinku nimaš kaj bremzat... No, razen če gre kaj narobe...

:?

Objavljeno

še ena debata po načelu jebe lud zbunjenog

nič novega

men so še zmer 2-valjniki bolj všeč, ker bolj ropotajo, na njih pač ni občutek kot na kakšnem elektromotorju

Objavljeno

men so še zmer 2-valjniki bolj všeč, ker bolj ropotajo, na njih pač ni občutek kot na kakšnem elektromotorju

:OK:

Objavljeno

Kaj je športno je stvar štoperice. Če pa primerjaš npr R1 in S potem to ne moreš primerjat vse skozi konje. Če ima Ri skoraj še enkrat več konjev, zato na cilju ne boš še enkrat hitreje. Ko se peljem na Jezersko, mi 98 KM povsem zadostuje, ker jih tako ne morem vseh izkoristiti, na Grobniku pa kakšen konček več ne bi škodoval.

govorim o športnem agragatu iz strogo tehničnega vidika. kaj pokaže štoparica, kdo, kje kako vozi itd. je druga stvar, nenazadnje dober in hiter motor ni samo zaradi agregata ampak tudi zaradi ogromno drugih komponent na motorju, če v tem tehničnem smislu voznika tako ali tako izvzamemo. in ker tukaj govorimo o 2 vs 4 valjih mislim tu predvsem na razlike v športnih agregatih ala ducati, aprilia, vtr vs. športni japonci.

še enkrat, po mojem mnenju BMW-jev bokser ne sodi v kategorijo športnih dvovaljnikov in to je vse kar sem hotel povedat.

Objavljeno

Ni to sam razlika. Bistvena razlika je v navoru. Dva cilindra imata več navora, in pri nizkih obratih se motor težje vrti- klenka po domače. Zato je med vožnjo dvocilindraš bolj grob, pri zapiranju gasa pa bolj bremza od 4 cilindrov, zato ga je čez ovinke težje peljat (hitro - če se voziš počas ni problema.)

Sicer pa, najboljše je probat, potem pa veš kako je. :grim

Čez ovinke, da je težje peljat dvocilindraša??? Ravno v ovinkih si hitrejši saj ne potrebuješ prestavljati v nižjo brzino. Dvovaljniki so ravno na ovinkih precej hitrejši.

:OK: :OK:

Ne dodajaš ga brutalno, ovinek odpelješ le z rahlo odprtim plinom. :OK:

Ko pa si nekaj postov zgoraj pisal da je težje peljati twina čez ovinek kot pa v4 motor, tisti ki imajo izkušnje z obojnimi pravijo da je ravno obratno. .)

Kaj pa vzdržljivost DVOVALJNIKA. Gledam, da nekateri proizvajalci npr. APRILIA že daje 4 LETNO GARANCIJO za dvovaljnike. Pri Japončkih še tega nisem videl (so vsaj za 2 leti zadaj).

Objavljeno

Bojim se da Ice-u ta debata kmal ne bo več všeč... :whistle:

nima veze vsec ali ne; debata je predvsem pokazatelj nivoja in izobrazenosti posameznikov. naj si misli kdorkoli kar si hoce.

in da bo se v zvezi s temo: sem vozil vse tipe masin do in vkljucno z V8 (200+ razlicnih modelov). vsaka ima svoje prednosti in pomanjkanja. da trenutno vozim 4 valjnega japonca ima tudi veze z mojo skrtostjo, ker se prvic nisem pripravljen za kup pleha in plastike zadolziti do uses in 2. je tudi motor zame "samo" prevozno sredstvo.

mogoce je taksno stalisce pogojeno z stevilom ze prevozenih kilometrov. :?

Objavljeno

Čez ovinke, da je težje peljat dvocilindraša??? Ravno v ovinkih si hitrejši saj ne potrebuješ prestavljati v nižjo brzino. Dvovaljniki so ravno na ovinkih precej hitrejši.

hočeš rečt, da je Honda Transalp hitrejša od Yamahe FZ6 v ovinkih?

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Ja bravo Symru, točno to hoče povedati :rolleyes:

Objavljeno

Čez ovinke, da je težje peljat dvocilindraša??? Ravno v ovinkih si hitrejši saj ne potrebuješ prestavljati v nižjo brzino. Dvovaljniki so ravno na ovinkih precej hitrejši.

čez kateri ovinek? zaprt, pol-odprt, 180 stopinjski,..... :eek: :slap:

kaj pa če je hitrost v ovinku ravno takšna da je preveč za idealne vrtljaje druge prestave dvovalnjika in premala za 3 prestavo?

ajajaj iz teme o tehničnih razlikah med agregati smo ugotovili da je bilokateri dvovaljnik (bokser, prečni twin, vzdolžni twin, 90-stopnijski, 60 stopinjski,.....) hitrejši v ovinkih :slap:

se mi je vedno zdelo da je motogp honda počasna v ovinkih zdaj pa vem, jasno če ima celo 5 cilindrov! :slap:

kaj pa enovaljnik? ta bi šele moral trgat v ovinkih :lol1:

Objavljeno

čez kateri ovinek? zaprt, pol-odprt, 180 stopinjski,..... :eek: :slap:

kaj pa če je hitrost v ovinku ravno takšna da je preveč za idealne vrtljaje druge prestave dvovalnjika in premala za 3 prestavo?

ajajaj iz teme o tehničnih razlikah med agregati smo ugotovili da je bilokateri dvovaljnik (bokser, prečni twin, vzdolžni twin, 90-stopnijski, 60 stopinjski,.....) hitrejši v ovinkih :slap:

se mi je vedno zdelo da je motogp honda počasna v ovinkih zdaj pa vem, jasno če ima celo 5 cilindrov! :slap:

kaj pa enovaljnik? ta bi šele moral trgat v ovinkih :lol1:

Se strinjam s tabo.

Tema je šla čist mem. Jest sm na začetku napisov, moj vtis razlike med 2 in 4 cilindri, pol so pa eni pograbil kost in iz nje naredil slona. Pišejo pa sam še traparije. :eek:

Objavljeno

Premal strokovnosti....ce se ze govori nekej nej se to podkrepi s kakim grafom al pa vsaj pisno obrazlozitvijo. Pa tud primerjave motorjev so nesmiselne ker kar se mene tice je lahko relavantna samo primerjava agregatov pa tud to takih stririvaljnikov in takih dvovaljnikov ki so si sorodni po namenu in motorju v katere so namesceni. Brez smisla je primerjat dvovaljno enduro z nekim naked ali cestnim motorjem s stirimi valji....Tudi karakteristike motorja ki te naredijo hitrega so odvisne od tega na kaksnem okvirju je uporabljan, za kaksen namen je uporabljan, po kaksnem terenu ali pac cesti, v katerem obmocju vrtljajev potrebujemo najvecjo moc/navor.... sj enim je to jasn kako se primerja motor...nekateri pa kljub svojim " dolgoletnim izkusnjam" ven mecejo bedarije.... zdj pa kr komentirajte tako je moje mnenje :trance_33_sleep:

Objavljeno

Dvovaljnik, ki ne trese in cuka od 2000rpm naprej je zakon. :grim

Objavljeno

Dvovaljnik, ki ne trese in cuka od 2000rpm naprej je zakon. :grim

Honda Varadero .)

Objavljeno

Dvovaljnik, ki ne trese in cuka od 2000rpm naprej je zakon. :grim

SV :grim :OK: :yea1:

Objavljeno

Premal strokovnosti....ce se ze govori nekej nej se to podkrepi s kakim grafom al pa vsaj pisno obrazlozitvijo. Pa tud primerjave motorjev so nesmiselne ker kar se mene tice je lahko relavantna samo primerjava agregatov pa tud to takih stririvaljnikov in takih dvovaljnikov ki so si sorodni po namenu in motorju v katere so namesceni. Brez smisla je primerjat dvovaljno enduro z nekim naked ali cestnim motorjem s stirimi valji....Tudi karakteristike motorja ki te naredijo hitrega so odvisne od tega na kaksnem okvirju je uporabljan, za kaksen namen je uporabljan, po kaksnem terenu ali pac cesti, v katerem obmocju vrtljajev potrebujemo najvecjo moc/navor.... sj enim je to jasn kako se primerja motor...nekateri pa kljub svojim " dolgoletnim izkusnjam" ven mecejo bedarije.... zdj pa kr komentirajte tako je moje mnenje :trance_33_sleep:

:OK: :OK:

Čez ovinke, da je težje peljat dvocilindraša??? Ravno v ovinkih si hitrejši saj ne potrebuješ prestavljati v nižjo brzino. Dvovaljniki so ravno na ovinkih precej hitrejši.

:OK: :OK:

Kaj pa vzdržljivost DVOVALJNIKA. Gledam, da nekateri proizvajalci npr. APRILIA že daje 4 LETNO GARANCIJO za dvovaljnike. Pri Japončkih še tega nisem videl (so vsaj za 2 leti zadaj).

Še vedno nobenga komentarja :? :? :? :?

Objavljeno (popravljeno)

:OK: :OK:

Še vedno nobenga komentarja :? :? :? :?

Če si že ravno prosiš... :devil:

Čez ovinke, da je težje peljat dvocilindraša??? Ravno v ovinkih si hitrejši saj ne potrebuješ prestavljati v nižjo brzino. Dvovaljniki so ravno na ovinkih precej hitrejši.

Hitrost čez ovinke je odvisna od marsičesa, še najmanj pa od zasnove motorja. Pri manjših mopedih (npr. 600cc I4 in 650cc V2) se razlika v navoru v nižjih obratih še pozna, seveda pa se ravno obratno pozna razlika v moči v višjih.

Pri 1000ccm mopedih pa razlik v navoru praktično ni več - kar poglej si kakšne dyno grafe, pa boš videl, da imajo tako eni kot drugi uporaben navor že pri 3000 obratih.

Je pa seveda en drug razlog, zakaj je povprečen voznik z V2 lahko hitrejši v ovinkih - moderni, ultra močni 1000ccm superšportniki imajo tako veliko navora in moči, da so težko obvladljivi in hitro izgubijo oprijem. V2, tudi če ima moči in navora na pretek, le-to podaja drugače, v pulzih, kar omogoča boljši oprijem (zato so tudi v MotoGP večinoma prešli na 'big bang' konfiguracijo vžiga, ki simulira delovanje V2 motorjev). Zato lahko povprečni motoristi na V2 odpiramo gas z manj skrbi in smo seveda hitrejši (ali pa imamo vsaj tak občutek). :)

Kaj pa vzdržljivost DVOVALJNIKA. Gledam, da nekateri proizvajalci npr. APRILIA že daje 4 LETNO GARANCIJO za dvovaljnike. Pri Japončkih še tega nisem videl (so vsaj za 2 leti zadaj).

Aprilia si to lahko privošči, ker le redki Apriliaši z V2 motorji prevozijo kaj več kot 2000-3000km letno. Kar v štirih letih znese 12000km, kar pa zdržijo celo Aprilie... :naughty:

So pa tako I4 kot V2 ob zadostnem vzdrževanju vzdržljivi še pa još. Moj japonski V2 ima trenutno nekaj čez 55000km in deluje b.p., bratov japonski I4 600ccm pa jih je tudi imel skoraj 50000 - brez problemov (no, razen menjalnik, ki pa s samo zasnovo motorja spet ima nič)...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Dvovaljnik, ki ne trese in cuka od 2000rpm naprej je zakon. :grim

viš, men je pa glih všeč, če cuka in ne teče gladko ...

tako smo si različni

od 4-valjnikov pa imam rad tiste, ki se jim na polovici obratomera utrga.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!