Skoči na vsebino

Razlika med 2 in 4 valji


gattolina

Priporočene objave

Prihodnost ni v klasicnih elektricnih motorjih, ampak v vodikovih celicah.

Če misliš gorivne celice, se mi zdi da ni več neke perspektive, je bilo že dosti denarja, interesa in raziskav vloženih v to, pa se še vedno ni prijelo.

Prihodnost je definitivno v elektriki, edino izvor elektrike bo treba še dodobra izpopolnit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak pridobivanje vodika je za enkrat še preveč "umazano" da bi bilo okolju prijazno.

elektroliza je precej čist in enostaven postopek, če bi se dogajal čez noč, ko je večina hidroelektrarn zdaj ugasnjenih. Ni volje/interesa.

Če misliš gorivne celice, se mi zdi da ni več neke perspektive, je bilo že dosti denarja, interesa in raziskav vloženih v to, pa se še vedno ni prijelo.

Prihodnost je definitivno v elektriki, edino izvor elektrike bo treba še dodobra izpopolnit.

Dogaja se neka tiha revolucija ki bi lahko v desetletju že osmislila elektromobil. Problem električnih vozil so drage baterije ki se dolgo polnijo. Ta problem bi radi rešili z standardizacijo baterij, avti pa bi se prodajali brez le-teh. Baterijo bi najel, na zato namenjenih "črpalkah" pa bi jih menjaval avtomat. Prazno za polno. . . .

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modra ideja, kot plinske jeklenke... Seveda pa bi si jo lahko napolnil tudi doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elektroliza je precej čist in enostaven postopek, če bi se dogajal čez noč, ko je večina hidroelektrarn zdaj ugasnjenih. Ni volje/interesa.

A slučajno pozabljaš iz kje dobijo elektriko za to delo :naughty: :naughty: In še en hint. Za izdelavo vodika porabiš več elektrike kot je potem iz celic dobiš :rolleyes: :rolleyes: Tako da dobre baterije so in bojo mnogo bolj uporabne kot uporaba celic in skladiščenje nevarnega vodika v avtomobilu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elektroliza je precej čist in enostaven postopek, če bi se dogajal čez noč, ko je večina hidroelektrarn zdaj ugasnjenih. Ni volje/interesa.

A slučajno pozabljaš iz kje dobijo elektriko za to delo :naughty: :naughty:

Saj je napisal, da bi za to uporabljal hidroelektrarne ponoči, ko je -načeloma- višek energije...

In še en hint. Za izdelavo vodika porabiš več elektrike kot je potem iz celic dobiš :rolleyes: :rolleyes:

Ne morš verjet, a? :naughty:

Če bi bilo kakorkoli drugače, bi kaj kmalu imeli perpetuum mobile.

Tako da dobre baterije so in bojo mnogo bolj uporabne kot uporaba celic in skladiščenje nevarnega vodika v avtomobilu.

Pozabljaš, da je tudi za proizvodnjo baterij potrebno veliko energije (in surovin)?

Pa da bom vsaj 0,1% on-topic - 2 valjniki rulajo in so dosti bolj fajn za vozit po cesti... :P

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni vse tako preprosto. glavni problem pri baterijah je njih polnjenje. kar izračunajte si tok, ki je potreben, da eno konkretno baterijo (kaj pa vem kolk Ah bi mele te baterije, recmo samo za primer 500 Ah). torej, če hočemo 500 Ah baterijo napolnit v 5 minutah (pa še to je v primerjavi s tankanjem bencina relativno dolgo časa) rabimo imeti na voljo tok 12x500 = 6000A!!!! lahko si predstavljate, da takega toka iz navadne 220V utičnice pač ne dobimo.

in še glede univerzalnih baterij - kaj boš ti enako baterijo tlčau v cliota in ferrarija? ali če govorimo v motorjih, bo BMW tlačil enake v GSa in S1000RRa? mislim, da se proizvajalci ne bodo ravno strinjali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Saj je napisal, da bi za to uporabljal hidroelektrarne ponoči, ko je -načeloma- višek energije...

Ne morš verjet, a? :naughty:

Če bi bilo kakorkoli drugače, bi kaj kmalu imeli perpetuum mobile.

Pozabljaš, da je tudi za proizvodnjo baterij potrebno veliko energije (in surovin)?

Pa da bom vsaj 0,1% on-topic - 2 valjniki rulajo in so dosti bolj fajn za vozit po cesti... :P

D.

Danci, hotel je povedat, da ko je visek el. energije, je lazje ponoci direkt baterije polnit, kot pa ustvarjat vodik ;) Ce bi bile baterije standardizirane, bi jih komot na samih crpalkah od 22h do 6h polnili...ti bi pa samo prisu na crpalko in zamenjal prazno za polno ;) Ce pa doma sam filas, jo bi pa itak tudi ponoci, ko je cenejsi tok...

da bom tudi jst 0,1% on-topic, se strinjam - 2 valjniki rulajo in so dosti bolj fajn za vozit po cesti... :P So mi pa zanimivi tudi trivaljniki, nisem še vozu, ampak baje imajo precej navora pri nizkih, in orng moci pri visokih?

ni vse tako preprosto. glavni problem pri baterijah je njih polnjenje. kar izračunajte si tok, ki je potreben, da eno konkretno baterijo (kaj pa vem kolk Ah bi mele te baterije, recmo samo za primer 500 Ah). torej, če hočemo 500 Ah baterijo napolnit v 5 minutah (pa še to je v primerjavi s tankanjem bencina relativno dolgo časa) rabimo imeti na voljo tok 12x500 = 6000A!!!! lahko si predstavljate, da takega toka iz navadne 220V utičnice pač ne dobimo.

in še glede univerzalnih baterij - kaj boš ti enako baterijo tlčau v cliota in ferrarija? ali če govorimo v motorjih, bo BMW tlačil enake v GSa in S1000RRa? mislim, da se proizvajalci ne bodo ravno strinjali.

Žorž. to tut fizično ni mogoče, da bi baterijo v 5min nafilal, in nihče tudi o tem ne razmislja, ker bi se pregrela. Baterije bi se komot polnilo lepo počasi, čez noč, ko bi blo viska el. energije.

Vodik pa se nikakor ne obnese, prevelike izgube so. Izkoristek je prenizek, da bi ga bilo racionalno uporabljat. Poleg tega, da so stroški izdelave gorivnih celic precej visoki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljši motor bo na " atomski" pogon!

Sicer pa glede na to v kakšni državi živimo in kakšne zakone imamo motorjev čez kakih 20 let- ne bo!Bomo kar vsi peš hodili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!