Onim Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Zanima me, kolikšna je natančnost merilnika hitrosti pri motociklih, koliko varira in zakaj. Ali imajo še vsi motorji t.im. polža, slišal sem, da nekateri merijo na menjalniku? Koliko je elektronski števec (prikaz) bolj natančen od analognega, če sploh je? Kako merijo hitrost novi športni motorji? Hvala in lp, Onim
hotschko Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Ja imam na Monstru l.99 polža, na novih pa sem videl, da ima senzor na zadnjem kolesu, ki zaznava število mimohodov matic zavornega diska. Predvidevam , da je elektronski način natančnejši po celem območju hitrosti, vidiš pa lahko tudi, s kakšno hitrostjo kuriš gume :).
busa Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Sam sem se že igral z letalskim GPS jem in videl da pri nizkih hitrostih zadeva še kar natančno špila (odstopa 5km/h) kasneje pa stvar naraste. Če bi lahko, bi ti lahko poslal sliko števcev Hayabusa, ki kaže 345km/h in referenčnega merilnika, ki kaže resničnih 311km/h, pa je žal ne morem naložiti v odgovor. Zakaj lažejo ? Zaradi različnih stvari, kot so zdrs in tudi politike proizvajalca, da ne bi preveč divjal naokoli in se počutil prehudega frajarja. Najlažje je števec nafrizirat :lol: :lol: busa
Noise Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Sem slišal, da proizvajalci po nekih tihih dogovorih zanalašč naredijo da kaže malo več (tudi do 10%), da folk ne vozi prehitro (zakoni)...
strom Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Podatki za 78 letnik yamaho XS1100 Speedometer error 30 mph indicated, actual 29.41 60 mph indicated, actual 58.10 Odometer error: plus 0.6% LP
dunker Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Men se zdi, da sem nekje prebral da je normalno odstopanje pri motorjih 3 - 5 %. Ve se, v katero smer! :lol:
AREA Objavljeno December 28, 2002 Opozori Objavljeno December 28, 2002 Podatki so za ZX-9R iz MOTO REVIJA, 6.12.94 50 - resnično 47 80 76 100 95 130 125 200 188 283 268 torej pri končni hitrosti dobrih 5%...
manjak Objavljeno December 28, 2002 Opozori Objavljeno December 28, 2002 Podatki so za ZX-9R iz MOTO REVIJA, 6.12.94 50 - resnično 47 80 76 100 95 130 125 200 188 283 268 torej pri končni hitrosti dobrih 5%... A se pol sploh splača met števc če ti kr neki kaže :?
Jason Objavljeno December 28, 2002 Opozori Objavljeno December 28, 2002 Vsak števec mora kazat preveč, ker bi v nasprotnem primeru vsak, ki ga (zaradi prevelike hitrosti) ustavijo policaji, lahko težil proizvajalcu. Saj zastopite. (tihi dogovori gor ali dol) Odstopanja pa med drugim nastajajo tudi zaradi obrabljenosti (in napihnjenosti) gum.
hotschko Objavljeno December 29, 2002 Opozori Objavljeno December 29, 2002 Vsak števec mora kazat preveč, ker bi v nasprotnem primeru vsak, ki ga (zaradi prevelike hitrosti) ustavijo policaji, lahko težil proizvajalcu. Saj zastopite. (tihi dogovori gor ali dol) Odstopanja pa med drugim nastajajo tudi zaradi obrabljenosti (in napihnjenosti) gum. odvisno je precej od tega na katerem kolesu meriš hitrost... Pogonsko kolo se vedno vrti hitreje od drugega !!
pero Objavljeno December 29, 2002 Opozori Objavljeno December 29, 2002 Pogonsko kolo se vedno vrti hitreje od drugega !!
Tratnjak Damijan Objavljeno December 29, 2002 Opozori Objavljeno December 29, 2002 Jaz sem zvedu kok mi laže števc ko me je ustavu policaj z radarjem. Cca 5 km/h pri 80. Mal drago je blo to ugotavljanje.
MaraudeR Objavljeno December 29, 2002 Opozori Objavljeno December 29, 2002 S temle se pa nebi strinjal!Pogonsko kolo se vrti hitreje od ostalih(na istem vozilu) le v primeru da zdrsne!No hitrosti koles so seveda odvisne tudi od oboda (premera) posameznega kolesa! Ciao,by Pero točno...in ker nikoli ne vozimo na idelani podlagi, pogonsko kolo med vožnjo vedno malce zdrsava...sicer pa je bilo nekje na forumu že napisano, da se pogonsko kolo vrti cca.2% hitreje
Brrrm Objavljeno December 30, 2002 Opozori Objavljeno December 30, 2002 , da se pogonsko kolo vrti cca.2% hitreje Ne vedno. V povprečju. Pri pospeševanju več, pri enakomerni vožnji malo manj, pri pojemanju z zaviranjem z motorjem pa zopet mao več, vendar v obratno smer, torej počasneje. Fizika že v osnovi trdi, da se nobene količine ne da izmeriti absolutno točno. Lahko se le bolj ali manj približamo. In merilniki, kot jih imamo v prevoznih sredstvih sedaj ne morejo biti ne vem kako natančni, ker se jim deli merilnega orodja (pnevmatike) spreminjajo. Bomo prej ali slej prešli na kaj brezkontaktnega, kot je laser (podobno kot optične miške) ali pa čez satelite (GPS ali kako se mu že reče).
misty Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 upam da še ni bilo (iskalnik ne najde 0) torej...zanima me zakaj števci lažejo ko motor položiš v ovinek (manjši premer kolesa ali kaj drugega?) primer: http://www.superbike.co.uk/images/for_web/...lian%20Road.wmv tam nekje v 35 sekundi posnetka, levi ovinek, mu števec skoči iz 217 na 240 in čez trenutek na 260...predvidevam da takih pospeškov zx10 nima :xx: k razmišljanju me je spodbudilo, ko sem na kačjih ridah v glavni ovinek po števcu pripeljal 75 (pogledal sredi ovinka), pa se mi pozneje niti približno (max. 65, motor manj založen - pa ni to to, da če bi ga pač bolj položil bi lahko hitreje odpeljal - ne za 10 km/h) ni uspelo približat temu, da bi lahko varno odpeljal ovinek... mnenja, opažanja, vaše ugotovitve...
Zok Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 pospeski so ze hudi, se bolj hudo pri tem posnetku pa je ko ga pri 280 zvrne v ovinek, in mu stevec zabije (299 km/h), kar je definitivno posledica nagiba. sicer pa lahko to napako tudi izracunas - izmeris razdaljo med osjo in robom gume, in pa razdaljo med osjo in tlemi v srednji (pokoncni) legi motocikla, in primerjas procentualno napako. .) pi es: me je res zacelo zanimat, zal pa sem v MB, in motorja nimam tukaj. :( post post skriptum (:P): '04 letniki litrskih SS motociklov podpirajo pospesevanje iz ovinka z drsenjem gume (daljsa in manj toga zadnja nihajka!), lahko da nekaj te hitrosti pridela tudi to... :hmm:
Thundercat Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 nikoli nisem kaj podobnega opazil v ovinku...ker števca ne gledam....
SiR Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 Merilnik hitrosti deluje pač odvisno od nastavljenega parametra, ki pove, kakšen je obseg kolesa - merilnik izračuna hitrost iz podanega obsega kolesa in iz števila vrtljajev, ki jih to kolo naredi v dani časovni enoti... Obseg se seveda meri na vrhu oboda in ne na robu... torej, ko vozimo po robu pnevmatike, je obseg manjši, kolo se zavrti večkrat v dani časovni enoti, kotna hitrost je torej večja, zato tudi merilnik oziroma kalkulator hitrosti vozila malce pogoljufa, saj še vedno misli, da vozimo naravnost - čeprav ležimo v ovinku. simpl ko tapreprost pasulj.
Leteči Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 upam da še ni bilo (iskalnik ne najde 0) torej...zanima me zakaj števci lažejo ko motor položiš v ovinek (manjši premer kolesa ali kaj drugega?) Sej se ti malo pozna da si včasih na strojno hodil,če ne drugega razmišljaš v pravi smeri .) LP Leteči
misty Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 OK, pol je to to :OK: Se pravi v ovinku ne gledat na števc (če pa že, pa ne okol hitrosti govort, ker so cifre bolj lovske... :xx: )
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se