Skoči na vsebino

Natančnost merilnika hitrosti


Onim

Priporočene objave

Zanima me, kolikšna je natančnost merilnika hitrosti pri motociklih, koliko varira in zakaj. Ali imajo še vsi motorji t.im. polža, slišal sem, da nekateri merijo na menjalniku? Koliko je elektronski števec (prikaz) bolj natančen od analognega, če sploh je? Kako merijo hitrost novi športni motorji?

Hvala in lp,

Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imam na Monstru l.99 polža, na novih pa sem videl, da ima senzor na zadnjem kolesu, ki zaznava število mimohodov matic zavornega diska.

Predvidevam , da je elektronski način natančnejši po celem območju hitrosti, vidiš pa lahko tudi, s kakšno hitrostjo kuriš gume :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem se že igral z letalskim GPS jem in videl da pri nizkih hitrostih zadeva še kar natančno špila (odstopa 5km/h) kasneje pa stvar naraste.

Če bi lahko, bi ti lahko poslal sliko števcev Hayabusa, ki kaže 345km/h in referenčnega merilnika, ki kaže resničnih 311km/h, pa je žal ne morem naložiti v odgovor.

Zakaj lažejo ? Zaradi različnih stvari, kot so zdrs in tudi politike proizvajalca, da ne bi preveč divjal naokoli in se počutil prehudega frajarja. Najlažje je števec nafrizirat :lol: :lol:

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem slišal, da proizvajalci po nekih tihih dogovorih zanalašč naredijo da kaže malo več (tudi do 10%), da folk ne vozi prehitro (zakoni)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki za 78 letnik yamaho XS1100

Speedometer error

30 mph indicated, actual 29.41

60 mph indicated, actual 58.10

Odometer error: plus 0.6%

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi, da sem nekje prebral da je normalno odstopanje pri motorjih 3 - 5 %. Ve se, v katero smer! :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Podatki so za ZX-9R iz MOTO REVIJA, 6.12.94

50 - resnično 47

80 76

100 95

130 125

200 188

283 268

torej pri končni hitrosti dobrih 5%...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki so za ZX-9R iz MOTO REVIJA, 6.12.94

50 - resnično 47

80 76

100 95

130 125

200 188

283 268

torej pri končni hitrosti dobrih 5%...

A se pol sploh splača met števc če ti kr neki kaže :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak števec mora kazat preveč, ker bi v nasprotnem primeru vsak, ki ga (zaradi prevelike hitrosti) ustavijo policaji, lahko težil proizvajalcu. Saj zastopite. (tihi dogovori gor ali dol)

Odstopanja pa med drugim nastajajo tudi zaradi obrabljenosti (in napihnjenosti) gum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak števec mora kazat preveč, ker bi v nasprotnem primeru vsak, ki ga (zaradi prevelike hitrosti) ustavijo policaji, lahko težil proizvajalcu. Saj zastopite. (tihi dogovori gor ali dol)

Odstopanja pa med drugim nastajajo tudi zaradi obrabljenosti (in napihnjenosti) gum.

odvisno je precej od tega na katerem kolesu meriš hitrost...

Pogonsko kolo se vedno vrti hitreje od drugega !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zvedu kok mi laže števc ko me je ustavu policaj z radarjem. Cca 5 km/h pri 80. Mal drago je blo to ugotavljanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temle se pa nebi strinjal!Pogonsko kolo se vrti hitreje od ostalih(na istem vozilu) le v primeru da zdrsne!No hitrosti koles so seveda odvisne tudi od oboda (premera) posameznega kolesa!

Ciao,by Pero

točno...in ker nikoli ne vozimo na idelani podlagi, pogonsko kolo med vožnjo vedno malce zdrsava...sicer pa je bilo nekje na forumu že napisano, da se pogonsko kolo vrti cca.2% hitreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

, da se pogonsko kolo vrti cca.2% hitreje

Ne vedno. V povprečju. Pri pospeševanju več, pri enakomerni vožnji malo manj, pri pojemanju z zaviranjem z motorjem pa zopet mao več, vendar v obratno smer, torej počasneje.

Fizika že v osnovi trdi, da se nobene količine ne da izmeriti absolutno točno. Lahko se le bolj ali manj približamo. In merilniki, kot jih imamo v prevoznih sredstvih sedaj ne morejo biti ne vem kako natančni, ker se jim deli merilnega orodja (pnevmatike) spreminjajo.

Bomo prej ali slej prešli na kaj brezkontaktnega, kot je laser (podobno kot optične miške) ali pa čez satelite (GPS ali kako se mu že reče).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

upam da še ni bilo (iskalnik ne najde 0)

torej...zanima me zakaj števci lažejo ko motor položiš v ovinek (manjši premer kolesa ali kaj drugega?)

primer:

http://www.superbike.co.uk/images/for_web/...lian%20Road.wmv

tam nekje v 35 sekundi posnetka, levi ovinek, mu števec skoči iz 217 na 240 in čez trenutek na 260...predvidevam da takih pospeškov zx10 nima :xx:

k razmišljanju me je spodbudilo, ko sem na kačjih ridah v glavni ovinek po števcu pripeljal 75 (pogledal sredi ovinka), pa se mi pozneje niti približno (max. 65, motor manj založen - pa ni to to, da če bi ga pač bolj položil bi lahko hitreje odpeljal - ne za 10 km/h) ni uspelo približat temu, da bi lahko varno odpeljal ovinek...

mnenja, opažanja, vaše ugotovitve...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pospeski so ze hudi, se bolj hudo pri tem posnetku pa je ko ga pri 280 zvrne v ovinek, in mu stevec zabije (299 km/h), kar je definitivno posledica nagiba. sicer pa lahko to napako tudi izracunas - izmeris razdaljo med osjo in robom gume, in pa razdaljo med osjo in tlemi v srednji (pokoncni) legi motocikla, in primerjas procentualno napako. .)

pi es: me je res zacelo zanimat, zal pa sem v MB, in motorja nimam tukaj. :(

post post skriptum (:P): '04 letniki litrskih SS motociklov podpirajo pospesevanje iz ovinka z drsenjem gume (daljsa in manj toga zadnja nihajka!), lahko da nekaj te hitrosti pridela tudi to... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Merilnik hitrosti deluje pač odvisno od nastavljenega parametra, ki pove, kakšen je obseg kolesa - merilnik izračuna hitrost iz podanega obsega kolesa in iz števila vrtljajev, ki jih to kolo naredi v dani časovni enoti... Obseg se seveda meri na vrhu oboda in ne na robu... torej, ko vozimo po robu pnevmatike, je obseg manjši, kolo se zavrti večkrat v dani časovni enoti, kotna hitrost je torej večja, zato tudi merilnik oziroma kalkulator hitrosti vozila malce pogoljufa, saj še vedno misli, da vozimo naravnost - čeprav ležimo v ovinku.

simpl ko tapreprost pasulj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da še ni bilo (iskalnik ne najde 0)

torej...zanima me zakaj števci lažejo ko motor položiš v ovinek (manjši premer kolesa ali kaj drugega?)

Sej se ti malo pozna da si včasih na strojno hodil,če ne drugega razmišljaš v pravi smeri .)

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, pol je to to :OK:

Se pravi v ovinku ne gledat na števc (če pa že, pa ne okol hitrosti govort, ker so cifre bolj lovske... :xx: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!