Skoči na vsebino

Slovenec naredil revolucionaren motor?


Priporočene objave

Objavljeno

Prijatelj mi je poslal skeniran izrezek iz Dela, kar zanimiva zadeva, ampak nevem kje bi našel kaj več...

Na kratko: večja moč, nižja poraba, skoraj nično onesnaževanje, kompaktnejši motor

IPB Slika

Objavljeno

Sploh si ne predstavljam kako bi deloval 3 taktnii motor. :?

:worship: Drugače čestitke za dosežek, upajmo da ne bodo spek kaki naftarji vmes prste vtikal.

Objavljeno

wanklove masine so zakon. mislm da jih majo clo ta nove Mazde odrX8 dalje? vcasih so bli veliki problemi s temi bati ki se vrtijo, ker so se prehitro izrabli robovi, ampak mislm da so to ze odpravli. nekje sm celo slisal da naj bi meu natuniran 1000 kubicni motor v nekem avtu nekaj okol 300 konj. ampak za tem ne stojim.

skratka....zvok pa ubija..v zvok tega motorja sm pa zalublen

Objavljeno

wanklove masine so zakon. mislm da jih majo clo ta nove Mazde odrX8 dalje? vcasih so bli veliki problemi s temi bati ki se vrtijo, ker so se prehitro izrabli robovi, ampak mislm da so to ze odpravli. nekje sm celo slisal da naj bi meu natuniran 1000 kubicni motor v nekem avtu nekaj okol 300 konj. ampak za tem ne stojim.

skratka....zvok pa ubija..v zvok tega motorja sm pa zalublen

MAzda RX-7, priljuben import tunerski avto ima že Wankla, tanova RX-8 nadaljuje tradicijo...

Ima dva "cilindra" po 650ccm, torej 1.3 in razvije 231KM :devil:

Samo problem je ker se vrti zlo visoko in baje da nima nobenega navora... Je treba žgat na obrate če hočš da grejo, poraba je višja...

Če mene uprašaš->V8 ali straight 6 turbo :grim :evilgrin:

Objavljeno

Aja wankel, pol nej pa napiše da je wankel ne pa 3 taktni, bomo vsaj takoj razumel.

Drugače pa vankel, ne vem koliko je ravno ekološki, ker olje prihaja v prostor izgorevanja.

Objavljeno (popravljeno)

Prvi Wankel se je zavrtel že v NSU-ju leta 1951. Ampak o tema je o Slovenskem proizvodu in kapo dol, da je en sam Slovenec naredil revolucijo na tem področju. Upam, da dobi patent za masovno proizvodnjo.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno (popravljeno)

Pri nas imemo kar nekaj odličnih inovatorjev. Problem pri nas ni sama invencija, ampak trženje. Problem je to idejo lansirati kakšnemu večjemu igralcu v industriji, kaj šele poslati na trg oz. jo tržit. Poznam možakarja, ki je tudi izumil motor z notranjim izgorevanjem, 4 cilindri postavljeni na križ. Če se prav spomnim naj bi se motor z lahkoto vrtel med 15.000 in 20.000 vrtljaji na minuto, pri čemer naj bi imel nizko porabo in visok izkoristek. Nažalost je že kar nekaj let odkar sem to stvar nazadnje videl, tako da ne znam podat vseh podatkov. Jah super motor, ampak zakaj ga še ni v obliki prototipa, kaj šele, da bi se zanj zanimala kakšna večja tovarna.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

wanklove masine so zakon. mislm da jih majo clo ta nove Mazde odrX8 dalje? vcasih so bli veliki problemi s temi bati ki se vrtijo, ker so se prehitro izrabli robovi, ampak mislm da so to ze odpravli. nekje sm celo slisal da naj bi meu natuniran 1000 kubicni motor v nekem avtu nekaj okol 300 konj. ampak za tem ne stojim.

skratka....zvok pa ubija..v zvok tega motorja sm pa zalublen

ne boš verjel - celo pred tanovo RX8 so jih že vgrajevali v Mazde ... in še v kake druge mašine.

Objavljeno

:worship: svaka mu čast :worship:

Objavljeno

Wanklov motor ima še zmeraj problem z obrabo, pri mazdi rx8 mislem, da je priporočena menjava batov na 100k km.

Drgač pa super tole, da je Slovenc neki tazga pogruntu, mogoče bodo pa 2t mašine spet zaživele :D

Objavljeno

Aja wankel, pol nej pa napiše da je wankel ne pa 3 taktni, bomo vsaj takoj razumel.

Drugače pa vankel, ne vem koliko je ravno ekološki, ker olje prihaja v prostor izgorevanja.

NIkjer ne piše da je to Wanklov, piše sam da je tritaktni motor, mogoče je neki svojga .)

Pri nas imemo kar nekaj odličnih inovatorjev. Problem pri nas ni sama invencija, ampak trženje. Problem je to idejo lansirati kakšnemu večjemu igralcu v industriji, kaj šele poslati na trg oz. jo tržit. Poznam možakarja, ki je tudi izumil motor z notranjim izgorevanjem, 4 cilindri postavljeni na križ. Če se prav spomnim naj bi se motor z lahkoto vrtel med 15.000 in 20.000 vrtljaji na minuto, pri čemer naj bi imel nizko porabo in visok izkoristek. Nažalost je že kar nekaj let odkar sem to stvar nazadnje videl, tako da ne znam podat vseh podatkov. Jah super motor, ampak zakaj ga še ni v obliki prototipa, kaj šele, da bi se zanj zanimala kakšna večja tovarna.

Mašina na rožico obstaja in se uporablja večinoma za letala :OK: Imajo pa te letalske mašine blazno dobre performanse ob nizki porabi...

Še par linkov, do zanimivih principov, imate tudi neke animacije:

Liquid Piston

Regtech

Trochilic Engines

Revetec

Objavljeno

V članku ne omenja ne wankla (ki btw deluje v 4 taktih), ne 3 taktnega (ki je omenjen le kot prejšnji projekt) ampak 2 taktni motor, se pravi mašina na mešanico, ki doseže boljši izkoristek in precej nižje emisije brez uporabe katalizatorja.

Za tolk zanimive zadeve si uzemite čas vsaj prebrat cel članek in ne takoj smetit z neumnostmi, ki pridejo na misel ob prebiranju uvoda.

Objavljeno (popravljeno)

:grim Točno tako. Govora je samo v novem 2. T. eksplozijskem motorju brez katalizatorja, ki bo imel dvakrat večji izkoristek v primerjavi s sedanjimi agregati.

Popravljeno . Popravil šokac
Objavljeno

zlo zanimiva tale zadevca.

wanklove masine so zakon. mislm da jih majo clo ta nove Mazde odrX8 dalje? vcasih so bli veliki problemi s temi bati ki se vrtijo, ker so se prehitro izrabli robovi, ampak mislm da so to ze odpravli. nekje sm celo slisal da naj bi meu natuniran 1000 kubicni motor v nekem avtu nekaj okol 300 konj. ampak za tem ne stojim.

skratka....zvok pa ubija..v zvok tega motorja sm pa zalublen

wanklov motor so zasnovali in izdelali že nemški inžinerji v času 2. svetovne vojne. hitler je za ta projekt vložil kr precej denarja... na koncu mu je celo uspelo, ampak največji problem je bil in bo tesnenje in zelo onasnežuje okolje...

Objavljeno

Prijatelj mi je poslal skeniran izrezek iz Dela, kar zanimiva zadeva, ampak nevem kje bi našel kaj več...

Na kratko: večja moč, nižja poraba, skoraj nično onesnaževanje, kompaktnejši motor

%7Boption%7Dhttp://www.mobisux.com/album/data/500/32930Motoorr.jpg

Iz svojih izkušenj vem, kako je težko spraviti idejo v prakso. Leta 1980 sem dobil na strojnem faksu idejo pogona motorja z vodikom. S pomočjo elementa bi razstavljal vodo na vodik in kisik. Ideja se je vsem zdela zanimiva, tudi na Inštitutu Jožef Štefan, pa nismo zbrali denarja....tako da realizacije še do danes ni.

Čestitam Damjanu! :OK:

Objavljeno

Hmm, .... samo preverjam, ... a govorimo o gorivnih celicah?

Vsaj kolikor vem se v gorivni celici vodo lomi na kisik in vodik, kar služi za pogon.

Ideja torej živi in niti ni več daleč od tržne aplikacije.

Respect,

Zoolo :blink:

P.S.: Drugače pa čestitke na invoaciji in upam tudi na dobro zaščitenem patentu.

P.P.S.: Prekletstvo majhnih držav je prav v možnostih tržne aplikacije patentov, inovacij, ... Redki, zares redki uspejo z idejo prodreti na trg. (čenedrugegajimkdoukradeidejoPRESS :( )

Objavljeno (popravljeno)

Hmm, .... samo preverjam, ... a govorimo o gorivnih celicah?

Vsaj kolikor vem se v gorivni celici vodo lomi na kisik in vodik, kar služi za pogon.

Ideja torej živi in niti ni več daleč od tržne aplikacije.

da nije možda the other way, kolega? Tankaš vodik, izgoreva s kisikom, nastaja voda + energija (sprošča se energija, ko se veže v H2O).

...

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Mašina na rožico obstaja in se uporablja večinoma za letala :OK: Imajo pa te letalske mašine blazno dobre performanse ob nizki porabi...

Mislim, da se ne uporablja več, zaradi slabega mazanja. Od pilota mi je bilo razloženo, da se je olje vsedalo na spodnje in slabše mazalo zgornje cilindre. Bi pa verjetno delovalo vse v ležečem stanju. Drugače pa se spomnite Le manovih dirk, kakšne inovacije so izumljali v prejšnjem stoletju, pa so vse prepovedali (po seveda nekaterih zmagah teh revolucionarnih strojev: wankel, trije pari koles, bolid s turbino podobno helikoptrski itd.), ter se vrnili k ottovem motorju. Še diesel jim danes ni preveč po pogodu. Verjetno, da je glavni problem okoli porabe, saj dobavitelji goriva težijo k temu, da bi bila čim večja :D

Objavljeno

Iz svojih izkušenj vem, kako je težko spraviti idejo v prakso. Leta 1980 sem dobil na strojnem faksu idejo pogona motorja z vodikom. S pomočjo elementa bi razstavljal vodo na vodik in kisik. Ideja se je vsem zdela zanimiva, tudi na Inštitutu Jožef Štefan, pa nismo zbrali denarja....tako da realizacije še do danes ni.

Čestitam Damjanu! :OK:

[/quote

Zadevo že uspešno prakticirajo v Nemčiji BMW vendar je še nekaj velikh ??????

:grim Točno tako. Govora je samo v novem 2. T. eksplozijskem motorju brez katalizatorja, ki bo imel dvakrat večji izkoristek v primerjavi s sedanjimi agregati.

Točno tako, lahko pa še deluje tritaktno in štiri.......še enkrat to ni noben sistem kao Wankel, ki ga je najbolj dodelala Mazda ki je odkupila licenco....vendar je še vedno problem tesnenje, poraba olja, goriva in vzdržjivost, najverjeteje bo tako tudi ostalo :grim

Objavljeno

¸BMW...

ej, dej premisli - a oni tankajo vodo, pa delajo vodik pa kisik, al tankajo vodik, pa vn pride voda + energy?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!