Skoči na vsebino

BMW R80/100 RT proti Moto Guzzi Californija


motofrik

Priporočene objave

Mogoče bo komu brezvezno, samo res sem v dilemi, kaj bi bilo boljše kupit. Oko sem vrgel na R80-100RT, ko pa sem gledal oglase, pa sem zasledil tudi Californijo 1000. Pa sem nekako na meji... Kar se BMW tiče, približno vem kako in kaj. Za MG pa nekako... Čeprav mi je vizuelno všeč, pa me zanima, ali je stroj trpežen, kot BMW. Kako je kaj z vzdrževanjem Guzzija? Najbolj bi bili zaželjeni komentarji bivših in sedanjih lastnikov, ker teoretični podatki so eno, izkušnje lastnikov pa drugo. Ali ima kakšne slabe točke...- eni in drugi.

Pa cene. Za BMW nekako okvirno vem, pri oglasu za Californijo pa cena po dogovoru.

Kako kaj z rezervnimi deli za Guzzija? Če bi moral po vsak del samo v Italijo lavfat, potem raje BMW. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni brez zveze.

Človek ima dosti želja, le možnosti uresničitve je bolj malo. Zato so na spisku želja tudi čisto nasprotujoče si zadeve.

BMW bo verjetno vozil in tudi rezervne dele imajo.

Za Guzzija, tudi moja neuslišana ljubezen, pa ne znam povedati.

Zato pa priporočam, da pregledaš motogucijevski forum.

Sam ga že dolgo nisem bral, pač, ker sem motogucijevsko željo dal na hladno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno v tem je fora, ne bi rad kupil nekaj, kar bi mi potem stalo v garaži, ker bi moral čakati na del iz tujine....

Sem že bil tik pred nakupom ex policijskega RT, pa sem po razgovoru z bivšim letečim sklenil, da dam raje par eurov več, pa da bo bolj ohranjen. Nekako mi je namignil, da dajo v odprodajo tiste, ki so bili skreširani... Čeprav tudi za ostale ne veš kaj je bilo z njimi, dokler ne pogledaš pod plastiko. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno v tem je fora, ne bi rad kupil nekaj, kar bi mi potem stalo v garaži, ker bi moral čakati na del iz tujine....

Sem že bil tik pred nakupom ex policijskega RT, pa sem po razgovoru z bivšim letečim sklenil, da dam raje par eurov več, pa da bo bolj ohranjen. Nekako mi je namignil, da dajo v odprodajo tiste, ki so bili skreširani... Čeprav tudi za ostale ne veš kaj je bilo z njimi, dokler ne pogledaš pod plastiko. :?

Jaz sem imel dva take ex P BMW-ja. Oba sta odlično služila, nobenih težav ali okvar. Tudi nekaj znancev jih vozi in ne spomnim se nikogar, ki bi imel z njim težave. Je pa res da je lepše dobit kakšnega lepšega in bolje ohranjenega.

Kolikor vem sedaj nekje v Grosuplju prodajajo kar nekaj teh ex P motorjev in sicer pri neki avtohiši oziroma avtovleki.

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Motofrik!Mislim,da si ravnal pravilno.Policija proda polomljene motorje,katere se jim ne splača poravljat z orginalnimi deli ,najboljšemu ponudniku na licitaciji.Ponudnik po tem motorje popravlja z ravnanjem in podobnimi kleparskimi prijemi in le malo kateremu uspe spravit motor v brezhibno stanje .Zato je bolje,da narediš kod si si zamislil lp .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Motofrik!Mislim,da si ravnal pravilno.Policija proda polomljene motorje,katere se jim ne splača poravljat z orginalnimi deli ,najboljšemu ponudniku na licitaciji.Ponudnik po tem motorje popravlja z ravnanjem in podobnimi kleparskimi prijemi in le malo kateremu uspe spravit motor v brezhibno stanje .Zato je bolje,da narediš kod si si zamislil lp .)

:naughty:

V principu je najbolje kupit nov motor a ne. Ponudnik motorjev ne popravlja ampak proda take, kot jih je kupil od policije dalje. Kaj kupuješ pa kljub temu ne veš za 100 % zato pa so cene take kot so. Če ga dobro porihtaš je lahko motorček še prav OK. Moj K je naprimer pri meni zdržal 4 leta in še malo in čez 50.000 km brez okvare, če odštejem krepan akumulator. Pa priznam, da ni bil ravno vzorno skupaj spravljen (jaz sem ga kupil iz druge roke, torej ne direktno od posrednika) .

Vsak naj se odloči po svoje in vsake oči imajo svojega malarja . :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mogoče bo komu brezvezno, samo res sem v dilemi, kaj bi bilo boljše kupit. Oko sem vrgel na R80-100RT, ko pa sem gledal oglase, pa sem zasledil tudi Californijo 1000. Pa sem nekako na meji... Kar se BMW tiče, približno vem kako in kaj. Za MG pa nekako... Čeprav mi je vizuelno všeč, pa me zanima, ali je stroj trpežen, kot BMW. Kako je kaj z vzdrževanjem Guzzija? Najbolj bi bili zaželjeni komentarji bivših in sedanjih lastnikov, ker teoretični podatki so eno, izkušnje lastnikov pa drugo. Ali ima kakšne slabe točke...- eni in drugi.

Pa cene. Za BMW nekako okvirno vem, pri oglasu za Californijo pa cena po dogovoru.

Kako kaj z rezervnimi deli za Guzzija? Če bi moral po vsak del samo v Italijo lavfat, potem raje BMW. :hmm:

Imam oba: Guzzija in BMW-pa ne taka modela o katerih razmišljaš ti. Če si gucist, kupi gucija. Če si povprečnež, kupi BMW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da sem povprečnež, ker sem imel dva BMW, MG pa še ne... Hmmm.. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da sem povprečnež, ker sem imel dva BMW, MG pa še ne... Hmmm.. :hmm: :hmm:

Karkoli napišem bo spet izvenelo kot hvala in me bo moral ICE spet moje poste brisat-ali pa spet na HLADNO- zato se bom vzdržal ampak Italijana BMW- voznik :hmm: :headbang: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ brumer:

imas kaj za povedati o R 80, R 100 RT ali MG 1000 ali ne ?

bos spet samo tvojo superopevano K 1200 R hvalil ?

ce ti do danes se vedno ni jasno zakaj si bil na hlajenju ti tudi v bodoce ne bo. se pa lahko vzdrzis taksnih totalno brezpredmetnih postov, ki ne povejo nic.

to kar si napisal je samo za v smeti in nic drugega.

malo razmisli o svojem bodocem nacinu komuniciranja na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MG na tem forumu ni preveč priljubljen, jaz imam dobre izkušnje. Vozim sicer ta malega guzzija, Californija je "big block" in naj bi bila v vseh pogledih boljša. Californij je več vrst in se precej razlikujejo po opremi, npr. št. diskov, oblika balance, sedežev, prtljažnikov in raznih dodatkov.

Servisiranje je zelo enostavno in skoraj vse opravim sam, za dele se moraš malo potruditi, a so dobavljivi tudi v Sloveniji, poglej na MG forum ali pošlji PM. Sicer se nima kaj pokvarit, saj je vse predimenzionirano kot pri traktorju :) . Za razliko od večine motorjev imajo vsi guzziji suho sklopko in tri vrste olja: za motor, za menjalnik in za kardan (večina BMW-jev ima enako). Pogon je torej narejen kot pri avtomobilih ( :topic: le da enosledna vozila nimajo diferenciala: tista bunka na koncu kardana pri zadnjem kolesu vsebuje pastorek in stožčasti zobnik ter ležaje). Torej ima prava olja za svoj namen in ne nekaj vmesnega pomešanega z opilki s sklopke :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moras se zavedat, da ti mi ne mormo motorja izbrat. Tvoj dnar, ti zapravljaj. Eni se znamo kr prelevit v tebe in ti hocmo vsak na svoj nacin zapravit tvoj denar. Mislenja so kot ritne lukne, vsak ma svojo in jo bo tud zagovarjal. Kupi kar cutis,vozi in uzivaj z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo, januarja sem kupil BMW R80 v Grosuplju in ga malo preuredil (glej priponko), mašina dela BP, za enkrat zelo zadovoljen.

Lp.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!