Skoči na vsebino

Drža rok!


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me kako držite roke na krmilu, večina dirkačev pa tud ostalih voznikov motornih koles namreč ročico plina drži z celotno pestjo beri vsemi prsti, v šolah varne vožnje pa zmeraj učijo da je potrebno in zelo učinkovito držati z dvema prstoma tudi ročico zavore ker to zmanjša reakcijski čas v primeru nenadnega zaviranja.

Sam ima zmeraj dva ali tri prste na ročici zavore ker sem se pač tako navadil, zanima me kako je pri vas??

Objavljeno

Kadar vozim, kjer je kar prometno, imam vedno dva prsta na ročici zavore. Ko vozim na kakšni cesti, kjer ni veliko udeležencev prometa, ponavadi ne držim ročic zavor.

Objavljeno

ja jst pa kadar je gužva držim z enim prstom (kazalec) predno ročko za bremzo :) na začetku je blo boleče sam ko se navadiš ni problem.... :) ko pa ni gužve pa ne držim sploh bremze :)

Objavljeno

jest mam ponavad 2 al pa 3 prste skoz na ročki...velikrat pa še clo na ročki od sklopke :blush:

Objavljeno
Vedno dva prsta na zavorni ročki.

Enako

z levo se pa čoham

Objavljeno

Jest imam večinoma simetrično, na sklopki tudi kdaj pa kdaj držim prste-kot za eno oporo. Tudi nekje sem bral. Ni vse to da maš 2prsta na bremzi zarad bremzanja, ampak tudi "ravnotežje", občutek, je boljši, ker ti nudi oporo.

Sicer pa res ne razmišljam o tem med vožnjo, zato se mi zdi tema kr mal smešna. Večinoma pač kukr mi paše .)

Objavljeno

Jep, en ali dva prsta na zavori. Eden obvezno zaradi natančnosti na ročici za plin, drugi pa za večjo varnost in hitre reakcije.

Objavljeno

Jep, en ali dva prsta na zavori. Eden obvezno zaradi natančnosti na ročici za plin, drugi pa za večjo varnost in hitre reakcije.

Pravijo, da je skoraj bolje, da držiš z enim kot dvema, ker si z dvema lahko premočan... :naughty:

Objavljeno

Prednjo zavoro imam naštelano tako, da za "normalno" zaviranje zadostuje kazalec, ki je med vožnjo ves čas na ročici zavore.

Objavljeno

Vedno dva prsta na sklopki in zavori

Objavljeno

Vedno dva prsta na sklopki in zavori

Enako, ampak samo v naseljih ali gostem prometu.

Objavljeno

js pa kokr je situacija... v naselji, mestih pa tm kjer je bol prometno ali naseljeno področje, držim 2 prsta na premzi in 2 na sklopki, po navadnih cestah pa samo krmilo, mislim da na taki cesti ni potrebe za držat bremo pa sklopko...

Objavljeno

če mene vprašate nimam pojma če mam kaki prst na brenzi al ne. vem samo da sem se še vedno zaustavil pravočasno. pa v večini ko pospečujem da se primem belance z celo roko ko pa konstantna vožnja pa je prst ali dva na brenzi

Objavljeno

Osebno nimam dovolj moči v dveh prstih, da bi motor varno ustavil (star motor, švoh voznik). Imam pa vedno lepo dvignjene komolce in razširjene roke...

Objavljeno

Ko pa je potrebno hitro zavirati pa vas večina z ročico priščipne prstanec ter mezinec :fredy:

Objavljeno

Dva prsta :grim za nesramneže pa enega :kva2:

Objavljeno

Vedno dva prsta na sklopki in zavori

Enako, razn off - road

Objavljeno

Ko pa je potrebno hitro zavirati pa vas večina z ročico priščipne prstanec ter mezinec :fredy:

Ja, če imaš gnile zavore. :closedeyes:

Objavljeno

Tako kot jaz na Cometu :)

Objavljeno

Zanima me kako držite roke na krmilu, večina dirkačev pa tud ostalih voznikov motornih koles namreč ročico plina drži z celotno pestjo beri vsemi prsti, v šolah varne vožnje pa zmeraj učijo da je potrebno in zelo učinkovito držati z dvema prstoma tudi ročico zavore ker to zmanjša reakcijski čas v primeru nenadnega zaviranja.

Sam ima zmeraj dva ali tri prste na ročici zavore ker sem se pač tako navadil, zanima me kako je pri vas??

Izkušnje te naučijo, da se telo - roka zelo različno samodejno odziva - odvisno od situacije. V gostih naseljih in ko pričakuješ kritične situacije ti dva prsta samodejno zlezeta na zavorno ročico - ni se potrebno nič spraševati koliko prstov naj bo na zavori. Izven naselja, na avtocesti, ko so dolge fure samodejno izteguješ prste iz preprostega razloga, da jih prekrvaviš. Na slabih cestah (vzhod Evrope), pa tako stiskaš krmilo z obema rokama, da ti tudi na misel na pride, da bi imel roke na zavori, saj ko padeš v luknjo ali letiš po zraku je najslabše, da v paniki še bremzaš.

Čimveč nabiraj kilometraže in iz izkušenj bo telo samo povedalo, kje naj bodo prsti. :slap:

Objavljeno (popravljeno)

Saj pravim zanimivo mi je predvsem to da noben od dirkačev (vsaj po slikah sodeč, ki so objavljene v zato primernih temah) ne drži prstov na ročici zavore. :hmm:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

sem pa na dirkah moto gp-ja videl še en zanimiv način držanja prstov na zavori. mislim, da je bil nakano in je na zavori držal prstanec in mezinec, z kazalcem in sredincem pa je držal ročico za plin.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!