Zx_R Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Zanima me kako držite roke na krmilu, večina dirkačev pa tud ostalih voznikov motornih koles namreč ročico plina drži z celotno pestjo beri vsemi prsti, v šolah varne vožnje pa zmeraj učijo da je potrebno in zelo učinkovito držati z dvema prstoma tudi ročico zavore ker to zmanjša reakcijski čas v primeru nenadnega zaviranja. Sam ima zmeraj dva ali tri prste na ročici zavore ker sem se pač tako navadil, zanima me kako je pri vas?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Kadar vozim, kjer je kar prometno, imam vedno dva prsta na ročici zavore. Ko vozim na kakšni cesti, kjer ni veliko udeležencev prometa, ponavadi ne držim ročic zavor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 ja jst pa kadar je gužva držim z enim prstom (kazalec) predno ročko za bremzo :) na začetku je blo boleče sam ko se navadiš ni problem.... :) ko pa ni gužve pa ne držim sploh bremze :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 jest mam ponavad 2 al pa 3 prste skoz na ročki...velikrat pa še clo na ročki od sklopke :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DenisR Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na zavorni ročki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
atek Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na zavorni ročki. enako Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sjeng Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na zavorni ročki. Enako z levo se pa čoham Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Jest imam večinoma simetrično, na sklopki tudi kdaj pa kdaj držim prste-kot za eno oporo. Tudi nekje sem bral. Ni vse to da maš 2prsta na bremzi zarad bremzanja, ampak tudi "ravnotežje", občutek, je boljši, ker ti nudi oporo. Sicer pa res ne razmišljam o tem med vožnjo, zato se mi zdi tema kr mal smešna. Večinoma pač kukr mi paše .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lucky Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Jep, en ali dva prsta na zavori. Eden obvezno zaradi natančnosti na ročici za plin, drugi pa za večjo varnost in hitre reakcije. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Jep, en ali dva prsta na zavori. Eden obvezno zaradi natančnosti na ročici za plin, drugi pa za večjo varnost in hitre reakcije. Pravijo, da je skoraj bolje, da držiš z enim kot dvema, ker si z dvema lahko premočan... :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Prednjo zavoro imam naštelano tako, da za "normalno" zaviranje zadostuje kazalec, ki je med vožnjo ves čas na ročici zavore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na sklopki in zavori Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na sklopki in zavori Enako, ampak samo v naseljih ali gostem prometu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dunkl Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Legan nam je svetoval 2 prsta. Jaz pa kakor kdaj, odvisno od prometa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 js pa kokr je situacija... v naselji, mestih pa tm kjer je bol prometno ali naseljeno področje, držim 2 prsta na premzi in 2 na sklopki, po navadnih cestah pa samo krmilo, mislim da na taki cesti ni potrebe za držat bremo pa sklopko... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 če mene vprašate nimam pojma če mam kaki prst na brenzi al ne. vem samo da sem se še vedno zaustavil pravočasno. pa v večini ko pospečujem da se primem belance z celo roko ko pa konstantna vožnja pa je prst ali dva na brenzi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Osebno nimam dovolj moči v dveh prstih, da bi motor varno ustavil (star motor, švoh voznik). Imam pa vedno lepo dvignjene komolce in razširjene roke... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Ko pa je potrebno hitro zavirati pa vas večina z ročico priščipne prstanec ter mezinec :fredy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Dva prsta :grim za nesramneže pa enega :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BremzPenzl Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na sklopki in zavori Enako, razn off - road Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Ko pa je potrebno hitro zavirati pa vas večina z ročico priščipne prstanec ter mezinec :fredy: Ja, če imaš gnile zavore. :closedeyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Tako kot jaz na Cometu :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LORD&LADY Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 Zanima me kako držite roke na krmilu, večina dirkačev pa tud ostalih voznikov motornih koles namreč ročico plina drži z celotno pestjo beri vsemi prsti, v šolah varne vožnje pa zmeraj učijo da je potrebno in zelo učinkovito držati z dvema prstoma tudi ročico zavore ker to zmanjša reakcijski čas v primeru nenadnega zaviranja. Sam ima zmeraj dva ali tri prste na ročici zavore ker sem se pač tako navadil, zanima me kako je pri vas?? Izkušnje te naučijo, da se telo - roka zelo različno samodejno odziva - odvisno od situacije. V gostih naseljih in ko pričakuješ kritične situacije ti dva prsta samodejno zlezeta na zavorno ročico - ni se potrebno nič spraševati koliko prstov naj bo na zavori. Izven naselja, na avtocesti, ko so dolge fure samodejno izteguješ prste iz preprostega razloga, da jih prekrvaviš. Na slabih cestah (vzhod Evrope), pa tako stiskaš krmilo z obema rokama, da ti tudi na misel na pride, da bi imel roke na zavori, saj ko padeš v luknjo ali letiš po zraku je najslabše, da v paniki še bremzaš. Čimveč nabiraj kilometraže in iz izkušenj bo telo samo povedalo, kje naj bodo prsti. :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Januar 28, 2007 Avtor Deli Objavljeno Januar 28, 2007 (popravljeno) Saj pravim zanimivo mi je predvsem to da noben od dirkačev (vsaj po slikah sodeč, ki so objavljene v zato primernih temah) ne drži prstov na ročici zavore. :hmm: Popravljeno Januar 28, 2007. Popravil Zx_R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tom Objavljeno Januar 28, 2007 Deli Objavljeno Januar 28, 2007 sem pa na dirkah moto gp-ja videl še en zanimiv način držanja prstov na zavori. mislim, da je bil nakano in je na zavori držal prstanec in mezinec, z kazalcem in sredincem pa je držal ročico za plin. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se