Skoči na vsebino

Drža rok!


Zx_R

Priporočene objave

Ko vozim daljšo turo- vozim z vsemi prsti na balanci,ko bremzan(močno-naglo) moram tako ali tako spustiti gas in takoj na bremzo ponavadi z vsemi 4-rimi prsti. Pri počasnejšem zaviranju samo z 2-mi.Rad bi videl junaka na nakedu pri 260 + Km/h z dvemi ali tremi prsti na krmilu. :eek:

Ps:Res pa,da dam dva prsta na zavoro pri vožnji,kjer je res potrebno veliko zavirati npr:šporna vožnja,(norenje), serpentine,gorski pasovi,gozdne ozke ceste mogoče tudi po naseljih.Na sklopki nikdar ne držim prstov v pripravljenosti samo takrat,ko jo uporabim in to samo pri speljavanju in šaltanju navzdol. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem dosti bral odgovorov, ker niti nimam časa ...

samo eno "pripombo" imam ... zakaj bi ves čas držal prste na sprednji bremzi, saj tudi kondoma menda nimaš ves čas na kurcu?

:P :naughty:

:P Dobra

Jaz sem to hibo pridobil na CR-ki ko smo se še naganjali po blatu. Dejansko je na motokros motorju to precej uporabna stvar. Vedno pripravljen takoj zavirati za kakšne minimalne korekcije, brez drsenja sklopke na 125 tici pa itak nikoli ni šlo kot treba :naughty:

Mi je pa to ostalo v podzavesti za vedno, čim se usedem na motor prsti zdrsnejo na sklopko in zavoro pa naj sedim na športni mašini za divjanje po puščavskih brezpotjih [attachmentid=90776]

Ali na eni največjih potovalnih mrcin namenjeni motoristični populaciji v zrelejših letih :P

[attachmentid=90777]

Pač stvar navade.

Sicer pa nisem še od nobenega osebka kot so npr. Legan in podobni tiči slišal da je bolj pametno držati balanco z vsemi prsti kot bika za roge :P

post-311-1170096569_thumb.jpg

post-311-1170096795_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym pa ZX-R sta lepo nakazala.

Ko vam bo jasno kaj počno na motorju še ostali deli telesa, vam bo tudi za prste jasno!

Do takrat pa svetujem čim manj pametovanja in čim več poslušanja tistih, ki vožnje učijo in vedo kaj počno. Od Legana, Stanovnika pa do Maxija. Sprobavat 1000 in en recept motosvetovske raje z je podobno kuhanju rižote na toliko načinov. Naenkrat in v istem loncu. Ni vrag, da se ne prismodi!

Kako pogrešam Motosvet zgodnjih let, ko se je še kaj pametnega in argumetiranega lahko prebralo. Zdaj so pa še izjeme skrite pod goro buč in klobas. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sredinec in kazalec med vožnjo po naseljih vedno na ročici zavore.

LP

tako je najboljše..

seveda mora bit ročica pravilno nastavljena..

nisem zasledil, da bi kdo objavil da je priporočljivo držati prste tudi na sklopki. ko pride do situacije v kateri je potrebno silovito zaviranje je potrebno tudi prestave nižat, da mašina ne ugasne in začne cukat ob zmanjšanju hitrosti, !!! !!! !!

prav tako morajo biti stopala v pripravljenosti... levo s prsti na stopalki, desno pa malo pomaknjeno naprej proti pedalu zadnje zavore... .. tako je reakcija najhitrejša .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se že gre za "čimboljšo in čimhitrejšo reakcijo", se tudi priporočajo motorji s širokimi in visokimi krmili - superšportniki so za hitro manevriranje bistveno manj primerni :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Leteči: pri dodajanju oz. še bolje, ožemanju :D gasa je malo potratno držati dva prsta na zavori. Če že toliko zganjate teorijo, kaj če ti nekaj prileti u desno roko in trzneš? :P

Sicer pa nisem nikjer zapisal da je treba balanco držat kot bika za roge. Le nepotrebno se mi zdi prste imet ves čas na zavori (ali pa sklopki). Halo, toliko motorike pa imate menda da jih v doglednem času prestavite na zavoro kadar je to potrebno.

@rebel: :lol1: :fredy: upam da si tole pisal s sarkazmom ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Halo, toliko motorike pa imate menda da jih v doglednem času prestavite na zavoro kadar je to potrebno.

@rebel: :lol1: :fredy: upam da si tole pisal s sarkazmom ;)

:doze:

upam da ti pišeš s sarkazmom :slap:

dogledni čas ???? lej .. meni je zmanjkalo samo 2 metra in bi bil pod kolesi kamiona... padec je bil pri 60km/h .. se pravi hitrosti nekaj več.. 0.5 sekunde v kateri položiš prste in stopala na komande pomeni več kot 2 metra pri taki hitrosti!!!!

v prometu je pripravljenost in reakcija zelo pomembna... vsaj meni... ti lahko voziš po svoje, ala grobnik in marof..

.. pa tudi na grobniku sm bil priča presenetljivim situacijam.. sicer ne vem kako je voznik reagiral ob padcu motorista, ki je vozil pred njim in če bi imel kakšno možnost za rešitev.. padla sta oba.. tisti drugi zelo neumno...

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym pa ZX-R sta lepo nakazala.

Ko vam bo jasno kaj počno na motorju še ostali deli telesa, vam bo tudi za prste jasno!

Do takrat pa svetujem čim manj pametovanja in čim več poslušanja tistih, ki vožnje učijo in vedo kaj počno. Od Legana, Stanovnika pa do Maxija. Sprobavat 1000 in en recept motosvetovske raje z je podobno kuhanju rižote na toliko načinov. Naenkrat in v istem loncu. Ni vrag, da se ne prismodi!

Kako pogrešam Motosvet zgodnjih let, ko se je še kaj pametnega in argumetiranega lahko prebralo. Zdaj so pa še izjeme skrite pod goro buč in klobas. :huh:

Ja kako pa učijo vsi tisti ki si jih omenil?

Mislim da nisem kaj dost zgrešil ali pač?? :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@rebel: nope, nič sarkazma v mojem postu.

Ravnine so ponavadi pregledne, u ovinku pa tudi ne vem kdaj bi mi pomagalo če bi imel prste na bremzi. Glej, da ti razložim moj pogled na situacijo. Si v ovinku, gas je malo odprt. Nenadoma opaziš oviro na cesti.

Sedaj sva v situaciji kjer bova različno ravnala (če sem te prav razumel)

- ti imaš prste na prednji zavori, levo s prsti na stopalki, desno pa malo pomaknjeno naprej proti pedalu zadnje zavore, v trenutku zaviraš na polno

- jaz najprej spustim gas, v tem času (in zaradi premika roke naprej) pa imam takoj prste na bremzi. Motorju se ta čas tudi posede sprednje vilice, ker si ne predstavljam kako bi zanihal če bi takoj na polno užgal po bremzi.

Zadnjo zavoro rabiš zelo malo, Šaltat nižje pa šele potem ko si že izgubil nekaj hitrosti, se pravi, časa za to je dovolj potem ko že tiščiš sprednjo zavoro in iščeš prostor kjer boš obvozil oviro.

še enkrat, kar sem hotel poudariti: Namesto da iščeš metre na bremzi jih išči na števcu, oviro na cesti pa obvoziti, ne pa najprej imet v glavi samo to kako se boš do ovire ustavil.

rebel, voziš cestaka, kaj misliš se bo naredilo v primeru da držiš prste na sprednji bremzi in fašeš čisto enega navadnega shimmyja?

PS: diplome se pišejo že tukaj o banalnih stvareh :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat, kar sem hotel poudariti: Namesto da iščeš metre na bremzi jih išči na števcu, oviro na cesti pa obvoziti, ne pa najprej imet v glavi samo to kako se boš do ovire ustavil.

rebel, voziš cestaka, kaj misliš se bo naredilo v primeru da držiš prste na sprednji bremzi in fašeš čisto enega navadnega shimmyja?

PS: diplome se pišejo že tukaj o banalnih stvareh :ninja:

shimmyja sm redko fasal in takrat raje dam prste iz bremze in sklopke na ročice krmila... večkrat rabim hitro zaviranje kot pa umirjanje krmila...

in tudi v ovinku se raje takoj lotim zaviranje.. kot pa postopka ki ga sam prakticiraš... če takoj reagiraš lahko tudi lepše padeš .. zdrsneš motor namesto da se zaletiš v traktor z balirko, ki vozi čez ovinek....

nimka smisla zdej dajat take primere...teh situacij je ogromno.. vseeno se mi zdi boljše imet komande takoj pod kontrolo, da ta položaj pade že v podzavest in v kritični situaciji iščeš samo smer izhoda...

mene je že dostikrat to rešilo.. 2x pa je nažalost zmanjkalo časa ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

shimmyja sm redko fasal in takrat raje dam prste iz bremze in sklopke na ročice krmila... večkrat rabim hitro zaviranje kot pa umirjanje krmila...

in tudi v ovinku se raje takoj lotim zaviranje.. kot pa postopka ki ga sam prakticiraš... če takoj reagiraš lahko tudi lepše padeš .. zdrsneš motor namesto da se zaletiš v traktor z balirko, ki vozi čez ovinek....

nimka smisla zdej dajat take primere...teh situacij je ogromno.. vseeno se mi zdi boljše imet komande takoj pod kontrolo, da ta položaj pade že v podzavest in v kritični situaciji iščeš samo smer izhoda...

mene je že dostikrat to rešilo.. 2x pa je nažalost zmanjkalo časa ;)

:D

tale tvoj odgovor glede shimmyja je tko tko :D

zdi se mi da ne veš kaj sploh to je. Ker potem ne bi napisal da takrat daš roke dol. Začutil ga boš ko bo ruknilo balanco. Na tvoji roki in prstih. Vendar pa takrat bo balanca že porinla ročico zavore proti tvoji roki. Verjemi da parkrat, preden boš lahko karkoli naredil.

Tole o podzavesti se pa strinjam. Vendar pri meni zaviranje na polno pomeni mejo drsenja in tukaj imaš še malo druzga dela kot sam iskanje izhoda.

Sicer pa ne da se mi. :D

Se prepoznam pri tistem traktorju in balirki ;) Če bi sam takrat zaviral na polno bi treščil vanj s cca 80 km/h, v mojem primeru pa sem ga obvozil z 100 (pogledal na števec tisti trenutek ko sem peljal mimo, tko, kot zanimivost da poznejše analize ;)).

In takih situacij je bilo ogromno. Preveč. Lahko mi verjameš, ali pa tudi ne, da s tvojim načinom vožnje niti do danes ne bi preživel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@rebel: nope, nič sarkazma v mojem postu.

- jaz najprej spustim gas, v tem času (in zaradi premika roke naprej) pa imam takoj prste na bremzi. Motorju se ta čas tudi posede sprednje vilice, ker si ne predstavljam kako bi zanihal če bi takoj na polno užgal po bremzi.

Zadnjo zavoro rabiš zelo malo, Šaltat nižje pa šele potem ko si že izgubil nekaj hitrosti, se pravi, časa za to je dovolj potem ko že tiščiš sprednjo zavoro in iščeš prostor kjer boš obvozil oviro.

se podpišem pod to, ker sem tudi sam to preizkusil (samo na cesti, ni izkušen iz pist)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

tale tvoj odgovor glede shimmyja je tko tko :D

zdi se mi da ne veš kaj sploh to je. Ker potem ne bi napisal da takrat daš roke dol. Začutil ga boš ko bo ruknilo balanco. Na tvoji roki in prstih. Vendar pa takrat bo balanca že porinla ročico zavore proti tvoji roki. Verjemi da parkrat, preden boš lahko karkoli naredil.

Tole o podzavesti se pa strinjam. Vendar pri meni zaviranje na polno pomeni mejo drsenja in tukaj imaš še malo druzga dela kot sam iskanje izhoda.

Sicer pa ne da se mi. :D

Se prepoznam pri tistem traktorju in balirki ;) Če bi sam takrat zaviral na polno bi treščil vanj s cca 80 km/h, v mojem primeru pa sem ga obvozil z 100 (pogledal na števec tisti trenutek ko sem peljal mimo, tko, kot zanimivost da poznejše analize ;)).

In takih situacij je bilo ogromno. Preveč. Lahko mi verjameš, ali pa tudi ne, da s tvojim načinom vožnje niti do danes ne bi preživel.

?? kje piše da se balanco izpusti ?? ali piše da gredo prsti iz bremze in sklopke na ročke krmila ?

ne vem .. do sedaj sm mislu da je to "shimmy"

http://www.youtube.com/watch?v=7UwqKSAGTrY

ta položaj vidim pri vseh motoristih... in po logiki se mi zdi dober.. [attachmentid=90862]

[attachmentid=90863]

[attachmentid=90864]

če tebi uspe na drug način boljše reagirat je vsekakor super odlično!!! :smoke:

post-1823-1170189469_thumb.jpg

post-1823-1170189486_thumb.jpg

post-1823-1170189498_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@rebel: nope, nič sarkazma v mojem postu.

Ravnine so ponavadi pregledne, u ovinku pa tudi ne vem kdaj bi mi pomagalo če bi imel prste na bremzi. Glej, da ti razložim moj pogled na situacijo. Si v ovinku, gas je malo odprt. Nenadoma opaziš oviro na cesti.

Sedaj sva v situaciji kjer bova različno ravnala (če sem te prav razumel)

- ti imaš prste na prednji zavori, levo s prsti na stopalki, desno pa malo pomaknjeno naprej proti pedalu zadnje zavore, v trenutku zaviraš na polno

- jaz najprej spustim gas, v tem času (in zaradi premika roke naprej) pa imam takoj prste na bremzi. Motorju se ta čas tudi posede sprednje vilice, ker si ne predstavljam kako bi zanihal če bi takoj na polno užgal po bremzi.

Zadnjo zavoro rabiš zelo malo, Šaltat nižje pa šele potem ko si že izgubil nekaj hitrosti, se pravi, časa za to je dovolj potem ko že tiščiš sprednjo zavoro in iščeš prostor kjer boš obvozil oviro.

še enkrat, kar sem hotel poudariti: Namesto da iščeš metre na bremzi jih išči na števcu, oviro na cesti pa obvoziti, ne pa najprej imet v glavi samo to kako se boš do ovire ustavil.

rebel, voziš cestaka, kaj misliš se bo naredilo v primeru da držiš prste na sprednji bremzi in fašeš čisto enega navadnega shimmyja?

PS: diplome se pišejo že tukaj o banalnih stvareh :ninja:

Dragi kolega, ne zdej kle primerjat nas cruiserjev z tiščanjem na meji :P

Shimmya na svoji kravi še živ dan nisem fasal :P

Tisto kar pa rebel piše da v ovinku zavirat :headbang:

Moraš vedeti kdaj boš stisnil zavoro in kdaj ne. Če pa kdo tukaj na polno zavira ob vsaki malenkosti ki se pojavi na cesti potem naj prste krepko stisne v pest okoli balance in niti približno naj ne pomisli da bi jih držal stegnjene preko ročke, je prenevarno :yes:

Ljudje pa kje imate pamet, da razmišljate kako boste lepše padli namesto kako se boste izmotali iz situacije. Tako ravnajo histerične babnice.

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pametovanja in odkrivanja tople vode, ko pa je bilo glede tega že vse povedano. Govorim seveda v smislu varne vožnje v prometu. Tehnika vožnje po dirkališču me zanima samo dvakrat na leto, druge dni pa skrbim za svoje preživetje.

Pa še glede sklopke. Rebel je zapisal, da pri silovitem zaviranju šaltaš navzdol, da agregat ne bi cukal. :slap:

Pri silovitem misliš najbrž na zaviranje v kritični situaciji, ko je ves moment, ki ga kolesu daje mašina odveč. Takrat stisneš sklopko do konca zato, da preprečiš agregatu poganjanje motocikla, ker moraš sicer z zaviranjem ustavljati še mašino in je zato manj moči na voljo za zaviranje. Ali ni nihče od vas za izpit vadil zaviranja v sili na poligonu? Pa ne mi govorit o zaviranju z močjo motorja, ker te pri zaviranju v sili ne moreš izrabit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fuck off ejj .. al ste nekateri trdi kot beton, al je že ura pozna .. :headbang: :slap: ta forum je ratal tako sranje, da se iz vseh objav ne more izločit ene koristne in preverjene informacije... saaami dohtarji in inženirji :wacko:

@Lucky

bravo !! kot v avtošoli !!!... probaj iz 150km/h (6 prestava) bremzat na 70km/h, potem spusti sklopko in v isti prestavi hitro odpelji manever :slap: al pa sanjaj tam sredi ceste in čakaj avtošolo da ti udari po menjalniku

@Leteči

bistro kolega!! v ovinku na polno stisneš bremze .. blokiraš kolesa !!! točno to sm napisal.. karkoli o kontroliranem zaviranju v ovinku tu nima veze.. al gas do konca, al morajo gume cvilit..

da o načrtovanju padca, ko ni izhoda niti ne pišem ker je očitno atomska fizika..

tle si preberite... kaj pišejo norci ki nimajo pojma kako vozi cyberfolk iz motosekreta..

nekaj omenjajo tudi hitre reakcije :huh:

post-1823-1170196179_thumb.jpg

post-1823-1170196549_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sproščenost pri vožnji je najboljši porok za ustrezne reakcije.

Sam sproščeno ne moreš vozit, če divjaš. Takrat res rabiš prste na ročki, drugače pa jih verjetno ne bi tam držal. Rad se zapeljem sproščeno kako furco, kak ovinek odpeljem tud mal za dušo, sam po navadi ne pretiravam, tako, da tudi bremze ne rabim preveč. Večino zaviranja opravi guzzi kar sam, dost da zaprem plin. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa pojma nimam kako držim ročke, ker nisem nikoli pozoren na to.. Ampak pomoje imam prste na bremzi.. Bo treba enkrat preverit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta položaj vidim pri vseh motoristih... in po logiki se mi zdi dober.. [attachmentid=90862]

...na pisti.

Pa ne mi govorit o zaviranju z močjo motorja, ker te pri zaviranju v sili ne moreš izrabit.

To sem probal samo enkrat in končal lepo na ograji na Kačjih ridah... jebiga ,dvovaljnik je malo trmast, ko dol šaltaš.

Pa še jaz nisem neki "racing mentality guy".

tle si preberite... kaj pišejo norci ki nimajo pojma kako vozi cyberfolk iz motosekreta..

nekaj omenjajo tudi hitre reakcije :huh:

ne smeš vsega verjet za suho zlato.

vse ponujene možnosti so v kategoriji "ena od možnosti". Odvisno je pa seveda od posameznika. Živimo v času, ko nič ni povsem "prav", je pa pač "moj način" (ali tvoj, njegov, njen...).

Skratka - ni kaj teoretizirat. Ampak takih teoretskih tem je vse več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Leteči, cenjeni kolega cybermotorist, nima smisla se kle prepucavat, nisem delal primerjave z vami turerji, sem prevozil tudi kak km s tabo in podobnimi (hinko je zakon!!) in ne grem delat primerjave. Moje pisanje je komplet letelo na "upornika", ki pa vozi SS, ampak je dovolj trmast da ne dojame ali noče dojet.

@Lucky, tudi moje pisanje se je nanašalo na vožnjo po navadnih cestah.

@rebel, zadnjič

tisto je shimmy, ja, zdaj pa prosim uporabi že kako sivo celico in povej kako boš umaknil prste iz ročke za bremzo če pa se boš shimmija zavedel šele potem ko bo balanca že udarila naprej in nazaj.

Pa še enkrat. Predlani ko še nisem vozil samo po pisti, sem v eni sezoni naredil več kot 20.000 km. 150km/h v 6. prestavi moj motor ni videl, bremzal pa sem tudi iz 200+ po kolenu v ovinek na cca 20 ko mi je traktor s prikolico "zaprl" pot. Zaprl v narekovajih zato, ker je bila komplet moja krivda.

Pa še enkrat. Prsti na zavori pri vožnji ti ne pomagajo 0 ker moraš VEDNO najprej spustiti gas!!!

Žal mi je zate ker glede na tvoje pisanje na motorju sploh ne uživaš več, vedno si pripravljen na zaviranje in iskanje izhodov v sili, žalostno

PS: del tega "motoskreta" si tudi ti in pljuvanje po drugih še ne naredi tebe za nekaj več. Si pa pokazal svojo naravo s tem žaljenjem in pljuvanjem.

@all, da se še izjasnim na zastavljeno vprašanje v prvem postu: prsti so vedno na ročki, kadar spustim gas jih avtomatsko premaknem na zavoro, razen med prestavljanjem. Ta avtomatika je pač posledica dejstva da gasa ne spuščam razen kadar je potrebno zaviranje :D

PS: symru, a se teb u lifu kake spremembe dogajajo? vse pogosteje se strinjam s tabo, pa sedaj ne vem več ali gre meni na slabše ali tebi :P :D

malo heca ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam.

Na začetku, preden sem se navadil na motor, sem z desno roko držal gas tako, da je bilo zapestje nekoliko upognjeno nazaj. Zakaj. Ker, če bi v primeru da bi preveč navil gas in bi šel motor na zadnje kolo, bi pri tem manevru avtomatsko odnehal gas. V nasprotnem primeru pa na zadnjega in po tleh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še enkrat. Prsti na zavori pri vožnji ti ne pomagajo 0 ker moraš VEDNO najprej spustiti gas!!!

Če v sili stisneš sklopko, se ne rabiš ukvarjati z ročico plina.

@rebel: live and let live. Avtošolske metode so pa itak največja traparija na tem svetu, a ne? Ker ko stopiš v nadaljevalno šolo vožnje, učijo pa vse obratno. Si že bil v kakšni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!