JeRn3j Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 sem pa na dirkah moto gp-ja videl še en zanimiv način držanja prstov na zavori. mislim, da je bil nakano in je na zavori držal prstanec in mezinec, z kazalcem in sredincem pa je držal ročico za plin. ja sam to morš met pa pomojem zeeelo velik moči pa občutek, da lohka tko bremzaš :blink:
Sanda7 Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 večinoma imam vse prste na ročkah itak kadar mislim bremzati,takrat dam pač desno roko naprej da zaprem plin do kraja in takrat gresta ponavadi dva prsta avtomatsko na bremzo.Enako kot pri avtu ko imam z desno nogo pohojen gas in če mislim bremzat valda spustim gas in z desno nogo pohodim bremzo.Se pravi nek povzetek tega,ko vozite in imate dva prsta na bremzi je nekako enako kot da bi imeli pri avtu levo nogo vedno v pripravljenosti na žlajfu. In po mojih izkušnjah če imaš odprt gas več kot na npr polovico in če imaš pač dva prsta na bremzi težko zapreš gas do konca.Se pa strinjam da imam dva prsta gor ponavadi pri nizkih hitrostih,takrat kadar samo prižlajfavam
BRANE Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 zame nastane problem z rokami zgolj če me pela kaka mlada dama na motorju..
Sanda7 Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 o ja poznamo tole tud mam zna biti včasih neprijetno zaradi drugih pogledov :blush:
Miha Z. Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 Vedno dva prsta na sklopki in zavori no jest tudi. v naselju,izven naselja,avocesti,.. no zmeraj in povsod. moč navade
bigi Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 Leva roka na ročki za gas, z desno pa kuplam. Leva noga žlajfa, desna pa šalta. Evo vse pošlihtano.
SiR Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 zmer držim krmilo in ročke kot kmečki fantje držijo barigle, ko hočejo koga prefukat trdno, krčevito, jezno ;) Pa še mal bolj resno -a vi vsi res vsakič enako držite prste? Prisebi sem opazil, da je to pač odvisno od dneva, počutja, motorja, rokavic, ki jih imam tisti dan gor, pa od tega, če me kaj prsti leve roke bolijo (vnetje karpalnega tunela povzroča čudne občutke v rokah), pa od tega, kakšen način vožnje želim skomandirat in še marsičesa ...
MarduK Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 Z eno roko gas, z drugo se pa po jajcih čohaš. Na Grobniku pa glih obratn...
danci1973 Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 Saj pravim zanimivo mi je predvsem to da noben od dirkačev (vsaj po slikah sodeč, ki so objavljene v zato primernih temah) ne drži prstov na ročici zavore. :hmm: Na dirkališčih ponavadi ni nepredvidenih ovir, jemanja prednosti ipd. Tam se (dokaj) točno ve, kdaj, kje treba zavirat in koliko. D.
GorazdH Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 :blink: se sploh ne zavedam kako držim...lahko pa ugibam, verjetno po mestu mam prste tudi na žlajfu kar precej ja :hmm:
bmwslo Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 zmer držim krmilo in ročke kot kmečki fantje držijo barigle, ko hočejo koga prefukat trdno, krčevito, jezno ;) Pa še mal bolj resno -a vi vsi res vsakič enako držite prste? Prisebi sem opazil, da je to pač odvisno od dneva, počutja, motorja, rokavic, ki jih imam tisti dan gor, pa od tega, če me kaj prsti leve roke bolijo (vnetje karpalnega tunela povzroča čudne občutke v rokah), pa od tega, kakšen način vožnje želim skomandirat in še marsičesa ... :lol1: Za nas, ki imamo običajno vedno iste rokavice (mogoče samo letne in zimske menjamo) in motor je zadeva pač bolj enostavna :lol1:
HHV Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Desna ležerno in nalahno drži balanco, leva pa prosto visi ob boku in občasno zvije cigaret. Lep pozdrav od John Wayna v drncu!
Lucky Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Pravijo, da je skoraj bolje, da držiš z enim kot dvema, ker si z dvema lahko premočan... :naughty: Hja, odvisno, kako močne zavore imaš. Pri mojem banditu se z enim prstom ustavljam zlo počas. :blink: Sploh pa je pri meni kazalec absolutno preblizu osi ročice, kar pomeni, da je učinek vzvoda švoh. Sem že poskusil zavirati tako, kot je bilo tu napisano, da vozi Nakano - prstanec in mezinec. Sem skoraj stopija naredil, tako močno je zagrabilo. Sploh ni toliko pomembna moč v prstih, pač pa tehnika in kje na vzvodu (ročici) stiskaš. Zato so vsi štirje prsti povsem premočni za natančno doziranje.
Brihta Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Zato so vsi štirje prsti povsem premočni za natančno doziranje. Pa kaj to vi pričate. Kaj komplicirate. Če se hočete ustavit, pritisnite bremzo. Simpl. Aja mimogrede, jst lahko tudi z vsemi petimi bremzam :grim
Original-One Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Pa kaj to vi pričate. Kaj komplicirate. Če se hočete ustavit, pritisnite bremzo. Simpl. Aja mimogrede, jst lahko tudi z vsemi petimi bremzam :grim Sploh ne bremzaš, je še najbolš
tomyyy Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 kadar pospešujem al pa kj takiga nimam nikol prstov na bremzi al pa sklopki sam kadar nisem prepričan v to kam grem al pa če je cesta fraj al pa če je kak kamen al pa karkoli na cesti takrat pa primem sklopko pa bremzo z dvema prstoma. Tut brezmam večinoma sam z dvema prstoma.
krava Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Jaz zaviram in zavijam z gasom! Roke imam pa bolj na 'aerodinamično' postavljene. :OK:
Zdrawc Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Leva roka na ročki za gas, z desno pa kuplam. Leva noga žlajfa, desna pa šalta. Evo vse pošlihtano. Ti si mi neki jaki kaskader :eek:
Desert Soul Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Na trdni podlagi v gostem prometu dva, na terenu enega, pa se še tega poskušam odvaditi. Če prsta nimaš na zavori, med premikanjem prsta na zavoro pogosto ugotoviš, da bo bolje brez zaviranja in tako ostaneš na kolesih. Če je prst že pripravljen, pač impulzivno takoj opravi svoje. In potem ugotoviš, da če ne bi bil zaviral, bi bil še vedno na motorju. :P
Zx_R Objavljeno Januar 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 sem pa na dirkah moto gp-ja videl še en zanimiv način držanja prstov na zavori. mislim, da je bil nakano in je na zavori držal prstanec in mezinec, z kazalcem in sredincem pa je držal ročico za plin. Hehe meni se pa to sploh ne zdi čudno, namreč jaz točno tak držim prste na desni roki kot si opisal,drugače v bistvu niti ne znam, tako sem se navadil od začetka. :P Ne vem zakaj eni držite krmilo kot bika za roge, jaz ga držim čimbolj nežno, gre dost hitreje in lepše čez ovinek, ko enkrat začrtaš linijo gre motocikal itaq sam po liniji, popravki so minimalni, sem to preizkušal kar nekaj časa in ugotovil da gre tako nabolje. In vrjamite če me kawasaki 636 (brez stabilizatorja)ni pri taki drži rok stresel z sebe tudi vas kak drug motor nebo, tisti ki vozijo 636 pa tud desetko ninjo že vedo kaj mislim povedat. :) Silo pospeška fiksiram z nogami in telesom ob sedež, minimalno z rokami. Mislim da eni dajo bistveno premalo povdarka na razporeditev teže z nogami pri polaganju na koleno zame naprimer je to zelo pomemben faktor za dobro odpeljan ovinek. :winkiss:
SiR Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 wow, zx_r, teorijo si se napiflal - kaj pa praksa? :devil: men so drgač rekli ko sm se gor useu na motor prvič "Drži se dobro da te dol ne fukne". ;) pa brez zamere - ampak že miljavžtkrat je bilo, tudi za pohorce in hrastovške paciente, razloženo, da je krmilo za upravljanje in ni držalo, tak kot so štange na mestnem avtobusu :D mam pa še eno bolj teoretično vprašanje, ki bi super pasalo v nabor zadnjih hudih tematik: ko sedite na motorju in ste sklonjeni naprej, pa ga tak dokaj nežno jahate, sproščeno, a za kompenziranje neravnin na slovenskih cestah in za amortiziranje mase gornjega dela trupa bolj uporabljate trebušne mišice spredaj, ali hrbtne mišice ob hrbtenici? Meni se včasih zdi, da dokaj močno delajo tudi te bočne-stranske mišice, ki me predvsem fiksirajo v vertikalni liniji, da ne plahutam levo-desno med malo bolj divjo vožnjo ;)
_THUNDER_ Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Če prsta nimaš na zavori, med premikanjem prsta na zavoro pogosto ugotoviš, da bo bolje brez zaviranja in tako ostaneš na kolesih. Če je prst že pripravljen, pač impulzivno takoj opravi svoje. In potem ugotoviš, da če ne bi bil zaviral, bi bil še vedno na motorju. :P se strinjam.... :OK: ravno to sem sam že večkrat opazil... trdno a ne krčevito držim belanco, BUS varianta kot je rekel sym.... drugače te lahko še res ki dol f*kne, ko ožameš gas v kaki ekstra poskočni prestavi, kar je pri meni tretja... :grim
Zx_R Objavljeno Januar 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Sym_Ru zdaj ne vem čist točno če si to z pohorci al hrastovčani apeliral name al nasplošno, prepričan sem, da si ti bližje Hrastovca ko jaz, če se že menima o kraju bivališča. :devil: Tole z teorijo je pa tako, z veseljem si vzamem čas pa ti to tud v praksi pokažem, če boš le dohiteval da boš lahko tudi kaj videl !!:devil: :devil: , lokacija naj bo tvoja izbira. :) To kar sem pisal v mojem prejšnjem postu je izklučno moje mnenje ki sem ga pridobil na podlagi lastnih izkušenj, ti ga vzami kakor ga hočeš, mogoče ima kdo podobne izkušnje, mogoče se bo kdo ravnal po le teh in si ustvaril neko svojo sliko, ti si pač izrazil svoj ego ki itaq vem kakšen je. Ne vem zakaj provociraš, moj post ni bil tako zastavljen, kot jih je večina zadnje čase na MS. Ps: Pa sem mislil da si vendarle bil dovolj dogo na hladnem da si prišel k sebi, zadnje čase si bil čist znosen ampak očitno prihaja otoplitev. :D
misty Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 nisem dosti bral odgovorov, ker niti nimam časa ... samo eno "pripombo" imam ... zakaj bi ves čas držal prste na sprednji bremzi, saj tudi kondoma menda nimaš ves čas na kurcu? :P :naughty:
Guest Brumer Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 Leva roka na ročki za gas, z desno pa kuplam. Leva noga žlajfa, desna pa šalta. Evo vse pošlihtano. Pozabil si pripisat ,da si se narobe vsel na motor in gledaš nazaj,kaj se zatabo dogaja. :lol1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se