Ni3ous Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Drža rok/prstov med vožnjo z motorjem je odvisna pri meni od: -vrste motorja ki ga vozim (pri kotaljenju s čoperjem ti ni treba biti vseskozi s prsti na zavori/sklopki, na kroski običajno zadostuje en prst na zavori, pri mojem Banditu imam za zaviranje z enim prstom premalo moči in občutka, tako da vpliva tudi mehkoba/trdota zavore) -cestnih razmer (gostota prometa, dež, asfalt/makadam, po makadamu lahko uporabiš manj prstov za natančnejše doziranje zaviranja ...) -stila vožnje ( drugače sem pripravljen s prsti na zavori kadar ga žgem po cesti npr. Dvor-Kočevje, kot pa pri lagani turistični vožnji z panoramskim razgledom... Prosim ne se učit iz reklamnih fotografij, ker so te fotke prirejene estetiki in ne funkcionalnosti. Tam imajo motoristi prste na zavori zaradi "lepega" da je lepša fotka in iz takih fotk ne moreš potegnit ven kake koristne teorije pravilne vožnje. Razmere na cesti narekujejo različne "prijeme" in nesmisel je govoriti koliko prstov je pravilno imeti venomer na zavori, ker razmere lahko varirajo pri posamezni situaciji. Med vožnjo, še posebej v kritičnih situacijah ni časa razmišljati s koliko prstov lahko najučinkoviteje zaviram. Pomembneje je zadevo strenirat s ponovitvami do te mere, da ti pridejo prijemi zavorne ročke s prsti v podzavest. Ko znaš refleksno reagirat in rešit situacijo, takrat imaš pravilno držo rok. Tisti ki menite da je vedno pravilno imeti 2 prsta na zavori, e za vas menim da ste zelo togi vozniki. To je moj odgovor na vprašanje kako držim roke na balanci.
misty Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Če v sili stisneš sklopko, se ne rabiš ukvarjati z ročico plina. Tegale s sklopko osebno nikoli ne prakticiram. Tukaj ima IMHO rebel prav (to nima veze z položajem rok): ko zaviraš, nikoli ne veš ali se bo ponudila kakšna priložnost za rešitev situacije, tako da stisneš gas in odpelješ mimo, zato imam vedno v pravi prestavi, sklopko pa spuščeno. Ni3ous :worship:
Ice Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 desna roka je na miski, leva pa na tipkovnici; noge stegnjene pod mizo, ali na stolu, ali na mizi, ali....... saj smo tako samo internetni bajkerji. "profiji" pa nam tocno vedo povedati kaj vse delamo narobe. (cudno, da sem prezivel 280k+ km na motorjih brez vecjih posledic.)
Vanga Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Kadar vozim, kjer je kar prometno, imam vedno dva prsta na ročici zavore. Ko vozim na kakšni cesti, kjer ni veliko udeležencev prometa, ponavadi ne držim ročic zavor. Enako :grim
MARE 65 Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Jaz pa pojma nimam kako držim ročke, ker nisem nikoli pozoren na to.. Ampak pomoje imam prste na bremzi.. Bo treba enkrat preverit :) Ne sekiraj se. To si sigurno že slišal, ko vprašajo profesorja z dolgo brado, kam da brado, ko gre spat, pod odejo ali nad odejo. Tip ni vedel odgovora in jim je rekel, da jim bo povedal naslednji dan. Zjutraj pride na predavanja ves zmečkan in nahruli študente, da so oni krivi, ker celo noč ni spal, ker je celo noč razmišljal, kam naj da brado, pod odejo ali nad odejo. Sorry, če sem :topic: , mogoče pa tud ne.
tati Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Ne sekiraj se. To si sigurno že slišal, ko vprašajo profesorja z dolgo brado, kam da brado, ko gre spat, pod odejo ali nad odejo. Tip ni vedel odgovora in jim je rekel, da jim bo povedal naslednji dan. Zjutraj pride na predavanja ves zmečkan in nahruli študente, da so oni krivi, ker celo noč ni spal, ker je celo noč razmišljal, kam naj da brado, pod odejo ali nad odejo. Sorry, če sem :topic: , mogoče pa tud ne. :OK: :OK: :OK:
moto rider Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Drža rok? Malo pokrčeno in "non stop" dva prsta na zavori.
Desert Soul Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 @rebel: Nihče te ne sili, da si del t.i. "motosekreta". Še vedno pa verjamem, da si to zapisal v trenutku labilnosti in pretirane čustvene prizadetosti in da ti je kasneje za napisano postalo žal. @mnogi: Verjetno "držanje prsta/ov na zavori" nujno še ne pomeni, da je/sta prst/a zavit/a okrog ročice (razen morda pri kakšnem pianistu). Sam imam (in vsi esteti na propagandnih fotografijah) prst/a (razlika razložena v moji prejšnji objavi) položen/a na ročici. Razlog, da pred zaviranjem zaprem plin ni ta, da bi me bil nekdo naučil, da se z odprtim plinom ne zavira, temveč to, da imam prekratke prste, da bi lahko pri odprtem plinu še objel ročico zavore. S tem, ko zaprem plin, se prst/a pomakne/ta naprej, objame/ta ročico in jo stisne/ta. Z držanjem prstov NA ročici eliminiram izgubo časa z razpiranjem prstov, premikom skrčenih (tukaj bi stegnjena bila že predolga in bi sicer zadela ročico s spodnje strani) prstov okrog ročice ter ravnanjem prstov na zgornji strani ročice.
SiR Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 Kaj pa, če vas en prst na roki boli - kako pa zavirate takrat? :devil:
bmwslo Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 Kaj pa, če vas en prst na roki boli - kako pa zavirate takrat? :devil: Težko :blink:
Port Folio Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 Kaj pa, če vas en prst na roki boli - kako pa zavirate takrat? :devil: Če boli je za potrpeti, kaj ko je NE-FUNKCIONALEN (polomljen-zlomljen) :devil: :devil:
Desert Soul Objavljeno Februar 3, 2007 Opozori Objavljeno Februar 3, 2007 Kaj pa, če vas en prst na roki boli - kako pa zavirate takrat? :devil: Ko me je bolel palec na levi roki, sem zaviral popolnoma b.p. Preciziraj vprašanje (sicer pa je lepo, da držiš temo v središču pozornosti). In sicer, kako si drugače?
suhi Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 Bremza se s prestavami!!! lepo v nižjo pa je :naughty: drgač pa tud jz vedno na obeh ročkah po dva prsta - drgač sploh ne gre, nikakor ne morm dat cele roke na gas k me res neverjetno že mot (ja neki km je že šlo tak...) Poza pa vedno mal naprej nagnjeno (na preži hehe), pa komolci široko, noge glih tako ajd
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se