suzuki Objavljeno September 1, 2002 Opozori Objavljeno September 1, 2002 Hvala Desmo, sem šel pogledat tja in si bom za jutri zjutraj tudi jest nastavil video ker bo ob 8:30 "relive". Me zanima, kako je bilo z drugo dirko SBK... :wink: freya in SharpNinja 2
suzuki Objavljeno September 2, 2002 Opozori Objavljeno September 2, 2002 Hola! No, končno postajajo letošnje moto dirke bolj zanimive: v MotoGPju je za to poskrbel Biaggi, pri SBKjih pa peta zaporedna zmaga Edwardsa. Morda je pa le še možna kakšna sprememba tudi v samem vrhu... :wink: Mimogrede: le kako se počutijo pri Yamahi, ko je pravkar odpuščeni Biaggi (končno) zmagal... :shock: :? freya in SharpNinja 2
Leteči Objavljeno September 20, 2002 Opozori Objavljeno September 20, 2002 Kaj pravite na Biaggijev prestop k Hondi? Po moje ni nevaren Rossiju. Se mu je bolj za bati Kata ki bo dobil isto Hondo kot Rossi, tak da v naslednji sezoni bi znal Rossi njemu gledat v izpuh. :D :D :D LP Leteči
Val46ossi Objavljeno September 20, 2002 Opozori Objavljeno September 20, 2002 Upam da bo sezona bol zanimiva k ta. Za 1. mesto se bodo po mojem mnenju fajtal Rossi, Max,Kato ... pa mogoce se kdo. Kdo bo komu izpuh vohal pa nebi napovedovau. :)
F1voznik Objavljeno September 20, 2002 Opozori Objavljeno September 20, 2002 Rezultati kvalifikacij št. 2: 1 Max Biaggi Yamaha 1:50.568 2 Valentino Rossi Honda 1:50.827 3 Jeremy Mcwilliams Proton 1:50.862 4 Garry Mccoy Yamaha 1:50.927 5 Carlos Checa Yamaha 1:50.978 6 Daijiro Kato Honda 1:51.066 7 Olivier Jacque Yamaha 1:51.160 8 Jurgen Vd goorbergh Honda 1:51.197 9 Tohru Ukawa Honda 1:51.211 10 Nobuatsu Aoki Proton 1:51.287 11 Norick Abe Yamaha 1:51.476 12 Loris Capirossi Honda 1:51.481 13 Shinya Nakano Yamaha 1:51.517 14 John Hopkins Yamaha 1:51.624 15 Alex Barros Honda 1:51.670 16 Kenny Roberts Suzuki 1:51.753 17 Regis Laconi Aprilia 1:51.820 18 Sete Gibernau Suzuki 1:51.994 19 Tetsuya Harada Honda 1:52.339 20 Jose Luis Cardoso Yamaha 1:52.747 Na eurosportu so morali kar vriskati, ko sta proton in J. McWilliams prisla na tretji startni polozaj. BTW.: Kato vozi Hondo V5 od VN Brna (Češka).
kycysymet Objavljeno September 21, 2002 Opozori Objavljeno September 21, 2002 Upam da bo sezona bol zanimiva k ta. Za 1. mesto se bodo po mojem mnenju fajtal Rossi, Max,Kato ... pa mogoce se kdo. Kdo bo komu izpuh vohal pa nebi napovedovau. :) DESMO16 + CAPIREX :?:
Val46ossi Objavljeno September 21, 2002 Opozori Objavljeno September 21, 2002 Bomo vidl, kaj bo dukati prnesu u motogp, pa kako se bo znajdu Capirossi na njem, pa tut kaj bojo pri yamahi in suzukiju napravl. We'll see. :o
Roman Objavljeno September 21, 2002 Opozori Objavljeno September 21, 2002 Letos ga ne more ustaviti nihče več... :D
Ales Objavljeno September 22, 2002 Opozori Objavljeno September 22, 2002 Rossi je znova dokazal da je najboljši na najboljšem motorju :twisted: Z zmago v Braziliji, je odločil svetovno prvenstvo. Saj mu privoščim zmago, samo bi si vseeno želel boja za svetovno prvenstvo do zadnje dirke! Čeprav navijam za Rossi-ja, mam raje dirke pri katerih se odvija dober boj za zmago in do zadnjega neveš če bo zmagal ali ne. Vseeno zame je itak najboljši, obvlada motor do pike.
Furioso Objavljeno September 22, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2002 Pa kako pri h%&("" mu rata, da ga pri zaviranju na mokrem gre popolnoma "popreko" in se ne pref"#%/$#%(????? Svašta. Tri zmage na treh _mokrih_ dirkah. Svaka čast.
Ales Objavljeno September 22, 2002 Opozori Objavljeno September 22, 2002 Pa kako pri h%&("" mu rata, da ga pri zaviranju na mokrem gre popolnoma "popreko" in se ne pref"#%/$#%(????? Svašta. Tri zmage na treh _mokrih_ dirkah. Svaka čast. Najbolj zanimivo mi je pa to, da Rossi na zacetku v 125,250, pa tudi prvo leto v 500cc ni maral dežja in je bil v dežju bolj "slab" :!: Zdaj pa zgleda da se z leti uči in do neverjetno dobro, zdaj je tudi v dežju boljši od konkurence. Fant res obvlada motor,respekt!
Wobewt Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 V dežju je bil vedno odličen tudi Carlos Checa, kar je še enkrat dokazal v Riu!!! Pa čestitke prvaku Rossiju! Obvlada popolnoma!
Wobewt Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Pa ne vem, kdo bo drug let pri Yamahi namesto Max-a! Najbolš bi blo , če bi uzel iz Superbike-a kšnga Edwardsa (Troy zaseden?), al pa spet Hago za svoje Norije.... :shock: :D 8)
Desmo Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Najbolš bi blo , če bi uzel iz Superbike-a kšnga Edwardsa (Troy zaseden?),.. Edwards zaseden... :wink:
Ales Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Pa ne vem, kdo bo drug let pri Yamahi namesto Max-a! Najbolš bi blo , če bi uzel iz Superbike-a kšnga Edwardsa (Troy zaseden?), al pa spet Hago za svoje Norije.... :shock: :D 8) Nekaj je bilo na Eurosportu govora da bo mogoče Norick Abe šel k tovarniški Yamahi.
Ice Objavljeno September 24, 2002 Opozori Objavljeno September 24, 2002 rossija? letos? .......nobeden vec. :lol: 8)
Wobewt Objavljeno September 26, 2002 Opozori Objavljeno September 26, 2002 Sej se je že vedl, samo uradno je še manjkal....Tsar!!! Drug let, we'll see....Rossi, pol pa drugi najbrž :(
SiR Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 izšla je Rossijeva avtobiografija ... Čas je bil, da povem mojo resnico V Angliji pred dnevi izšla biografija superzvezdnika Valentina Rossija T. V., Pon 12.09.2005, 09:00 [Čas je bil, da povem mojo resnico] Valentino Rossi | foto: EPA Orodja Ogromno črnila je bilo zadnja leta prelitega o italijanskem superzvezdniku Valentinu Rossiju, ki je zadnja leta v cestno-hitrostnem motociklizmu z neverjetno nadarjenostjo in neposrednostjo, na trenutke že z burkaštvom, povsem prevzel dogajanje na sceni. Talenta, ki se rodi le vsakih nekaj desetletij in mu je doslej prinesel že šest naslovov svetovnega prvaka, mu ne oporeka nihče. Še manj mladostne predrznosti, ki se ga še kar drži, čeprav je februarja že dopolnil 26 let in bi po vseh nenapisanih pravilih že moral prestopiti prag adolescence. Koliko je v tem resnice in koliko nastopaštva, pa v resnici ne ve pravzaprav nihče. Delček ozadja razkriva njegova prva avtobiografija z naslovom Kaj če ne bi nikoli poskusil, ki je pred dnevi izšla v Angliji, v kateri pa še vedno trmasto skriva svojo zasebnost in svoje poglede na svet. »Napočil je trenutek, da povem resnico. O meni je bilo napisanih že preveč bedarij,« pravi eden najbogatejših italijanskih športnikov, ki je pisanje knjige zaupal novinarju tednika Motosprint Enricu Borghiju, ki ga spremlja že osem let. Spregovoril je o svoji selitvi v Anglijo, odnosih z Maxom Biaggijem, zgodovinskem prestopu k Yamahi konec leta 2003 in tajnih pogajanjih pred odločilnim korakom, o novinarjih, o tem, kako se je rodila njegova strast do motorjev, kako se počuti v noči pred dirko in zakaj res zaživi šele ponoči, podnevi pa je v stanju dremavosti. Podrobnosti o svojih spremljevalkah, o katerih njegovi rojaki vsa leta le ugibajo, zaslužkih, o pogledih na vero in politiko pri tem dosledno ohranja v tančico zavite skrivnosti, zato ni čudno, da so knjigo pospremili na pot s prepričanjem, da bo nekoč, ne pred njegovo upokojitvijo, sledilo tudi nadaljevanje. »Druga plat mojega življenja ni pomembna, zame štejejo moji dosežki in to, da motociklizem ohrani zabavno noto. Umetnost je na tak način voziti motor, je nekaj podobnega, kot da bi napisali lepo pesem, primerljivo je z načinom, kako Ronaldo igra nogomet,« pojasnjuje Rossi in zatrjuje, da bo vsakomur na koncu jasno, da je povsem normalen človek, ki je ohranil sproščenost tudi v najtežjih trenutkih. Pa vendarle pred leti s svojim rojakom ušel v London, kjer ima stalno prebivališče, čeprav je z dušo še vedno vezan na domače kraje. »Po letu 1997, ko sem osvojil prvi naslov svetovnega prvaka, sem postal neke vrste ujetnik svojega naroda. Vzamejo te za svojega in iz tebe naredijo svojo lastnino. Ne verjamem, da še kje obstaja narod, ki iz tebe naredi takšno veličino, vendar ob tem nisem mogel več normalno natočiti bencina na črpalki, si kupiti obleke,« pojasnjuje pobeg na Otok. V Brnu kot ljubimci v zavetju noči Prvič je na dan prišla tudi njegova resnica o sporu z »Batmaxom«, katerega je že davno zrinil z vrha priljubljenosti v italijanskih logih in s katerim je prišlo leta 2001 po dirki v Barceloni tudi do manjšega telesnega obračuna. »Ne sovražim ga, niti ga ne obožujem. Sovraštva niti ni med mojimi čustvi. Tistega leta sva se v Kataloniji spoprijela na stopnicah, ki vodijo k zmagovalnemu odru iz drugačnih razlogov in odtlej se pač napetost med nama stopnjuje. Slišal sem ga, ko je napadel mojega menedžerja in zavpil nanj, on pa je ostro odvrnil: Ali kaj iščeš? Pristopil sem, imel je rdeče oči, bil je togoten. Še nikoli ga nisem videl v takšnem stanju.« Da je že davno izgubil spoštovanje do starejšega tekmeca, je očitno na vsaki dirki, na kateri skupaj stojita na zmagovalnem odru. Stisk roke, če že, je bežen, fotografom se nastavljata vsaksebi, kot da bi se bala, da bi se vnovič zaiskrilo med njima. Biaggi pač težko prenaša tudi to, da po Rossijevem prestopu k Yamahi kot eden glavnih Hondinih adutov ne more in ne more splezati na vrh. In prav tej selitvi k drugemu proizvajalcu njegov mlajši tekmec v knjigi namenja osrednjo pozornost. Dirko v Welkomu leta 2004, prvo na motorju druge znamke, na kateri se je tudi nemudoma okitil z zmago, pa postavlja na sam vrh svojih dosežkov. »Tistega 8. aprila 2004 se je motociklizem za vselej spremenil. Na koncu dirke sem si rekel: prav si imel, da si zapustil Hondo. Eden od prijateljev mi je pripovedoval, da je nekaj mesecev prej Sete Gibernau ob pogledu name dejal, da se nikoli več ne bom vrnil na dirkališče, ko mi z Yamaho ne bo šlo,« pripoveduje o zadoščenju kariere, do katerega je prišlo po začetnih pogajanjih na Ibizi leta 2003 in skrivnem nočnem srečanju med dirko v Brnu, ko so med pogovori, kot pravi Rossi, izgledali kot ljubimci v zavetju noči …
bOnZy Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 to bo pa treba kupt pa prebrt ... zveni zlo zanimivo :D :D
eMBe Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 SymRu HOČEMO NADALJEVANJE :OK: :OK: :OK: perfektno branje :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se