Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Do prve dirke je še zelooo dolgo :zzz: , pa vseeno... Mi na obali pridno izkoriščamo sončne (ali meglene) vikende za treninge.

Kot ste verjetno že zasledili, je na AMZS že objavljen pravilnik - in v tej kategoriji je postavljena starostna omejitev. Tako, da za tekmovalce velja starost od 12 do 21, tekmovalke pa od 14 do 26 let.

Objavljeno

A starostna omejitev velja za Cup ali 125 Open varianto? :hmm:

Objavljeno

sedaj ni več 125 CUP in OPEN ampak samo še en razred "SM 125" .... predviden pa je ženski pokal SM 125W

Objavljeno

In zakaj starostna omejitev?

Objavljeno (popravljeno)

To tut mene zanima. Ker če bo tako naprej bom lih do 21 leta zbral denar in pol ga nam mu za nč porabt (edino če se v babo oblečem) :P Mal heca, sam tadva izpuha sta pa sexy :OK:

Popravljeno . Popravil gapi
Objavljeno

V januarju je AMZS šport spremenil "pravila igre" - po novem bo moral voznik za pridobitev licence za panoge karting, supermoto in skuter še na izobraževanje in opraviti preizkus znanja

btw...tudi za amatersko prvenstvo (minimoto) bo po novem potebna vozniška licenca

Objavljeno

Sklepi, ki so bili sprejeti mislim, da ne bodo zdržali dolgo...

Sam bom, kot dosedanji tekmovalec v tem razredu in kot predstavnik društva, ki je imelo v pretekli sezoni v tem razredu 4 tekmovalce in smo vsi presegali to starostno mejo, absolutno proti takemu pravilniku, ki brez utemeljenih razlogov prepoveduje nastop starejšim tekmovalcem!

Nova ženska klasa naj bi se imenovala SM 125W! Domnevam, da zadnja črka W pomeni WOMAN! Pri tem se sprašujem ali res nimamo slovenskega izraza za to kategorijo???

Delovanje nove komisije za supermoto v tem trenutku ni samo slabo, ampak celo škodljivo za razvoj supermota v Sloveniji.

LP

Objavljeno

Se strinjam s teboj Bladzo.

Me pa zanima kakšen bo ta preizkus znanja, ter kdaj in kje naj bi se to dogajalo. A bomo mogli za kakšen mesec v šolo?

Objavljeno
A bomo mogli za kakšen mesec v šolo?

Seveda! Ker dirkanje v sloveniji je namreč na takem visokem nivoji, da si je težko skozi leta zapomniti vsa pravila igre, zato se bomo zdej vsi učil, pisal test in kdor ne bo naredil ne dobi licence :P

Objavljeno

A bomo mogli za kakšen mesec v šolo?

ja pa če bo vse po sreč bojo znižal cno licenc da bojo vsi veseli pol pa plačaš šolanje(izpit/tečaj) ene par več €€€ in bojo vsi vesel....(predvidevam) v sloveniji je vse možn

LUKNJA TUKAJ,

LUKNJA TAM,

PA PADE NEKAJ,

VEČ TUDI K NAM,

(pa ni od Franceta je od uspešnega špornega komisarja)

Objavljeno

Kot ste verjetno že zasledili, je na AMZS že objavljen pravilnik

Morda kdo ve, zakaj po sezoni ni bilo sestanka na AMZS :?

Objavljeno

Morda kdo ve, zakaj po sezoni ni bilo sestanka na AMZS :?

Morda zato, da so bili lažje sprejeti tile njihovi "sklepi".

Borisu (abn) pa kot kandidatu za člana komisije za supermoto in skuter javno naslavljam vprašanje o namenu in vzrokih za starostno omejitev v klasi SM125.

Ker leta definitivno niso merilo za SM izkušnje, to pa je edini logični razlog, da bi omejevali pristop k SM125 klasi.

Objavljeno

Najprej me zanima, kdo BRIŠE članke oz. komentarje iz te rubrike in kakšni so motivi za to?? :BUA:

Kot drugo pa...če je že Tomos odmaknil roke stran od svojega pokala - hvala bogu da se je pokazala še ena varianta za izpeljavo vsaj ,,podobnih,, dirk - in da ne bo vse skupaj potonalo v pozabo.

Vedno pa je tako, da imajo o določeni stvari nekateri pametnjakoviči veliko za povedat. Nihče pa ne vidi tukaj ozadja, za katerim stojijo ljudje, ki se max trudijo zadevo rešit in jo izpeljati po najboljših močeh....kljub temu da jim nekateri postavljajo ogromne ovire. VEDNO SAMO KRITIZIRAMO STVARI in LJUDI.....

In še nekaj...BLADZO - ko te toliko moti ta izraz nove ženske klase SM 125 in črka W na koncu...Če si že takšen pristaš slovenskih izrazov, zakaj pa te potem izraz OPEN in CUP ne motita. A to sta slovenska izraza??????????????

Objavljeno

Osebno sem mnenja, da bi morala biti kategorija "podvojena" in sicer pod 21 in nad 21 let. V prvi bo po meni znanih podatkih v najslabšem primeru 8, v slednji pa bi bilo - sicer po neuradnih podatkih - dva. Da bi se razred razdvojil, pa amzs zahteva vsaj 5 tekmovalcev. Kategorija pa je bila mišljena za mlajše oz. za odskočno stopnico... V tem ne vidim nič slabega, vsekakor pa če se prijavi več kot 5 voznikov nad 21 - je pa druga zgodba. Torej, kot sem rekel vem za dva nad 21, če jih je več naj se javijo - s tem je večja verjetnost, da se popravi pravilnik. Res, da sem član komisije, ampak o tem ne odločam sam...

Tomos se je letos uradno umaknil iz dirk. Alterantivo za tekmovanje v 125 sem predstavil na prvem postu, vendar je bil brisan.... očitno vsak po svoje dela, da kategorija "izpuhti". Za enkrat je ostal še moj pm, kjer lahko zainteresirani dobite informacije in upam, da tudi ta stavek ne bo "izpuhtel". :)

Objavljeno (popravljeno)

Razprava s tabo KiiKii ne bo obrodila sadov, saj očitno nimaš pojma o čemu je debata.

POKALNA TEKMOVANJA NISO PREDMET TE DEBATE!!!! BERI NASLOV TEME!!!

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno

Osebno sem mnenja, da bi morala biti kategorija "podvojena" in sicer pod 21 in nad 21 let. V prvi bo po meni znanih podatkih v najslabšem primeru 8, v slednji pa bi bilo - sicer po neuradnih podatkih - dva. Da bi se razred razdvojil, pa amzs zahteva vsaj 5 tekmovalcev. Kategorija pa je bila mišljena za mlajše oz. za odskočno stopnico... V tem ne vidim nič slabega, vsekakor pa če se prijavi več kot 5 voznikov nad 21 - je pa druga zgodba. Torej, kot sem rekel vem za dva nad 21, če jih je več naj se javijo - s tem je večja verjetnost, da se popravi pravilnik. Res, da sem član komisije, ampak o tem ne odločam sam...

Kaj zdaj? Za mlajše ali za odskočno stopnico?

TO JE VELIKA RAZLIKA!

Zakaj bi se moralo delit po letih? Če je to odkočna stopnica za tekmovalca, zakaj bodo v tej klasi tekmovalci že TRETJO sezono!

Objavljeno

V nekaterih športih (kros, rally) je ta delitev popolnoma normalna in če se ne motim, ima en 12 ali 14 letnik vsekakor manj izkušenj, kot 25-letnik. Iz tega vidika se s to delitvijo strinjam in tudi lansko leto, je tomos delil tekmovalce, glede let - brez razburjenja. Torej naj bo za mlajše ali odskočna deska je popolnoma vseeno - vsekakor bodo ti "mladi" lažje presedlali na 450 (ko bodo v to pripravljeni, upam, da vsaj te pravice jim ne smemo vzeti) , kot bi sicer oz. če sploh bi in predvsem z vsaj osnovnimi izkušnjami.

Objavljeno

V nekaterih športih (kros, rally) je ta delitev popolnoma normalna in če se ne motim, ima en 12 ali 14 letnik vsekakor manj izkušenj, kot 25-letnik. Iz tega vidika se s to delitvijo strinjam in tudi lansko leto, je tomos delil tekmovalce, glede let - brez razburjenja. Torej naj bo za mlajše ali odskočna deska je popolnoma vseeno - vsekakor bodo ti "mladi" lažje presedlali na 450 (ko bodo v to pripravljeni, upam, da vsaj te pravice jim ne smemo vzeti) , kot bi sicer oz. če sploh bi in predvsem z vsaj osnovnimi izkušnjami.

Z tale odgovor pa bom rabla par ur... da ga razvozlam.

Tolko dreka zavitega v celofan pa še ne!

Ker očitno ti nisi imel nič s tem pravilnikom in na njegovo spremembo ne moreš vplivati, se ne bom več pregovarjala s tabo na tem mestu.

Vsak ima pač svoje mnjenje. Pomembno pa je, da obstaja vrhovna organizacija, ki sprejema pravila, ki so v povprečju primerna za vse in ne samo za posameznike in njihove interese.

Nadalje bom svoje pripombe dajala tam, to pa naj ostane tema za vse ljubitelje supermota in bodoče voznike v SM125 klasi. Upam, samo, da se bo našlo v tej klasi tudi mesto za nas, starčke...

Objavljeno

Res je, take delitve so povsod bile in povsod bodo in prav je tako! Potrebno je razumeti tudi kje so takšne delitve! So v tako imenovanih "CUP" klasah.

Tu je govora o kategoriji SM 125, ki ni nadomestek Tomosove izpadle kategorije, ampak je splošna kategorija in tako namenjena vsem!

V primeru, da so se pri AMZS šport odločili ukiniti to kategorijo, naj jo ukinejo, če mislijo, da ni več potrebna! Zanimivo je, da nas je bilo kar nekaj starejših od 21 v tej klasi in da si nas ne želijo več.

Sicer je zanimivo tudi to, da je Tomos lansko leto razprodajal dirkalne motorje in ni nikomur povedal, da 125 kategorije ne bo več in da bo ostal le še "POKAL MLADIH"!

To je tudi moj predlog, naj ukinejo SM 125 klaso, ker baje ni zanimanja, in naj naredijo "POKAL MLADIH"!

Sam sem sodeloval v SM 125 zato, ker sem bil v svetu dirkanja neizkušen in ker je bila ta kategorija dovolj poceni za moj žep.

lp

Objavljeno (popravljeno)

Kategorija pa je bila mišljena za mlajše oz. za odskočno stopnico...

...in to bi AMZS lahko povedala klubom in voznikom že na koncu lanske sezone (ko ni bilo zgornej meje glede starosti), da bi se temu ustrezno prilagodili, oz. bi lahko tudi povprašali za mnenje klubov in tekmovalce ... tudi na skupščini AMZS športa v decembru 2006 se to ni omenjalo - zadeva je bila objavljena šele 6.2.2007 (sklep seje komisije za SM z dne 22.1.2007) na spletni strani AMZS

vsekakor pa če se prijavi več kot 5 voznikov nad 21 - je pa druga zgodba

...in kako naj se starejši vozniki prijavijo...naj plačajo licenco, zdravniški pregled (po možnosti kupijo še motor in opremo) ter potem čakajo na odločitev AMZS in spremembo pravilnika?

Če AMZS ni imela interesa pred spremembo pravilnika povprašati klube in tekmovalce, močno dvomim da bo sedaj razveljavila določila glede starosti...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

V nekaterih športih (kros, rally) je ta delitev popolnoma normalna in če se ne motim, ima en 12 ali 14 letnik vsekakor manj izkušenj, kot 25-letnik.

To niti ni nujno. Za primer lahko dam Pistotnika in sebe.

Pistotnik je bil lani star 12 let in je že 6 let bil voznik motokrosa z licenco (vsaj tako je govoril njegov oče).

Jaz sem bil lani star 33 let in voznik motornih koles 17 let (brez licenc).

(Pistotniku se že v naprej opravičujem za primerjavo, vendar je bil najmlajši udeleženec 125 Open in obetaven talent - skratka, vse dobro ;)).

Oba sva prvo leto vozila SM in je bil precej boljši kot jaz. Zakaj?

Lahko preprosto pomeni, da je večji talent (in najbrž je, težko bo vedeti, ker jaz do 14 leta praktično nisem vedel za motor). Lahko pomeni, da neglede na to, da se stalno vozim po pistah s cestnimi motorji, mi to znanje ne pomaga toliko, kot njegovo znanje motorkrosa in drsenja skozi ovinke. Lahko tudi pomeni, da trenira več kot jaz. Če izvzamem to, da sem leta 1989 prvič skočil z motorjem 5 cm v zrak, do Zagorja nisem konkretno skočil. Ko se je Pistotnik vzporedno z mano pojavil na grbini, je njega odneslo v daljavo, jaz sem pa samo malo preskočil grbinco in že ga ni bilo več. Skratka, skočil je lepo kot sam hudič! :worship: V pravem SM bi imel še več prednosti kot jaz. Ta primer s skokom in povezavo z motorkrosom sem dal tudi zato, ker sem letos tudi sam začel spoznavati vožnjo motorkrosa in vidim, kako pomaga pri samem drsenju in skokih.

Kaj hočem povedati? Da sama leta niso tako pomembna, pomembno je, kako voziš z motorjem - torej katere sloge. Ne rečem, da če voziš cestne motorje leta dolgo, da ne moreš uspeti v SM. Dober voznik je dober povsod. Hočem samo reči, da starost oz. leta voznika niso tako pomembna, temveč bolj izkušnje.

In te ima nekdo, ki vozi SM (in njemu bolj sorodne panoge) leta in leta, več, kot pa nekdo, ki je samo star (kot jaz). S tega vidika starost nujno ne predstavlja prednosti. Jasno je, da se s starostjo lahko loči posamezne kategorije, vendar naj bo potem zadnja kategorija neomejena.

Sklep: omejevanje s starostjo mora biti v kontekstu. Tako kot je bilo lani, je bilo z mojega vidika zelo dobro: CUP za mlajše, ki naj bo valilnica prihodnjih letih in potencialne državne, evropske in svetovne prvake, OPEN pa za vse, neglede na leta. AMZS naj torej pove, ali omejuje zaradi nekih drugih interesov (in večina nas dobro predvideva, kateri so), ali pa naj točno pove, zakaj taka omejitev. Drugače bo to izpadlo spet kot samo še ena kuhinja, ki slabi šport in greni življenja.

MAKSI: to, da pa AMZS ni imela niti toliko spoštovanja do njenih članov, da bi obvestila o taki bistveni spremembi, je pa čista svinjarija (oprostite izrazu). V društvu MAKSI smo bili lani 4-je dirkači, vsi starejši od 25 let, kar avtomatično pomeni, da smo izločeni iz nadaljnjega udejstvovanja v 125. :BUA:

Objavljeno

Svoje mnenje sem povedal, tu lahko še dodam, da mi (vsaj meni) nihče ne "hodi v nos" in vsekakor to ni zraslo na mojem zelniku, kot sicer marsikdo nakazuje. Nasprotno, temu sem tudi nasprotoval. Ne nasprotujem pa, da se kategorija loči, kot sem že povedal, na pod 21 in nad 21 - podoben princip kot lani cup in open.

Vsekakor bodo dodatno prošnjo za popravek pravilnika na amzs poslali iz društva maxi, danes pa sem ga poslal tudi jaz. Verjetno se bo stvar še dala urediti, počakati pa bo potrebno do naslednjega tedna. Do takrat - vsaj mislim - me ni potrebno obmetavati s prikritimi obsodbami in predvidevanji kdo in zakaj.

Objavljeno

MAKSI: to, da pa AMZS ni imela niti toliko spoštovanja do njenih članov, da bi obvestila o taki bistveni spremembi, je pa čista svinjarija (oprostite izrazu). V društvu MAKSI smo bili lani 4-je dirkači, vsi starejši od 25 let, kar avtomatično pomeni, da smo izločeni iz nadaljnjega udejstvovanja v 125. :BUA:

Grdo so naredili, tak je pač njihov način.

Pa še en manjši joke: tudi v MotoGP klasi 125 ni prav veliko starejših od 25 let ;-)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!