SiM Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Opazil sem, da so se rabljeni motorji s prihodom € podražili. Gledam predvsem SS 600 in 1000. A se še komu isto zdi?
peter1 Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 djmoto: daj napsii podatke in ceno, da vidimo te, kako je bilo Jaz sem lansko leto prodal Hornetko S, letnik 2002, kupljen leta 2003 za 885.000SIT s cisto novimi gumami D220. MOtor super ohranjen in realnih 16.000 plus nekaj dodoatne opreme. In sem ga komaj prodal. Imas pa cvetke po oglasih. Motor par let star, prevozenih XXXXX km za 100-200 jurjev ceneje od novega. Ponavadi moras en velik servis naredit in si skoraj pri ceni novega. primer, en sodelavec prodaja fazerja, 1. lastnik, 2004, cca. 30.000km, gume se par mm, veriga in zobniki prvi, zadnja cena je 1.250.000SIT. Zdaj pa racunaj: nove gume, kmalu zobniki in veriga, morebiti zav. ploščice in še druge stvari. Nov tak je 1.45 mio SIT, mogoce se da kaj se shandlat. Za smejat. Najvecji hec so coperji. Nov Virago 535 je bil cca. 1.2 mio, 7 leti stari se prodajajo po 0.9 mio SIT, ali pa virago 250, kateri se prodaja 7 let star po 600kSIT. Eh da dol pades. Pa se proda se ,ti povem iz lastnih izkušenj in to pozimi navs verjel za ene cca 400€ vec kokr sem ga julija prodajal :OK:
Provokator Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Opazil sem, da so se rabljeni motorji s prihodom € podražili. Gledam predvsem SS 600 in 1000. A se še komu isto zdi? Po mojih izkušnjah še marsikateri svoje ceni preračunal v €.
Pervy Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 OK evo konkreten (moj) primer: kawasaki ZR7, letnik 99, prva pošiljka v SLO, sestavljen in vedno servisiren pri klemenčiču toneju v MB. motor ima realnih 39.800 km ker sem imel dosti testnih motorjev in sem mojega uporabljal samo ko nisem imel testnih ali ko sem imel kako 125-250 jajco in sem rabil malo razvedrila. pri nekje 28.000 km sem menjal lamelo sklopke, pri nekje 30-32.000 km zobnike in verigo. enkrat vmes sem dal v vilice gostejše olje ker je bil motor premehek, vtrgala se mi je gas zajla, drugače pa motor laufa kot ura. servisiran je bil na 6000 km ali če mi to slučajno ni ratalo v sezoni, vsako spomlad. bil je z mano na elefantentreffen v snegu do mašine, v 22 urah je prišel 1600 km do barcelone, na marofu gre z zjebanimi gumami na koleno brez problema. NIKOLI NISEM Z NJIM PADEL! vse kar je bilo da sem ga nežno položil na bok ko sem ga nerodno premikal po garaži, ampak samo položil ker me je prevagal in sem ga zadržal do poda, se mu sploh ne vidi. vsako zimo je bil v nezakurjeni garaži pa je še vedno prvi akumolator in še vedno spomladi vžge brez najmanjšega problema. motor jasno da ni nov, si pa upam trdit da še vedno dela kot nov. nikoli nisem se vozil po zadnji, pokal na srečanjih ali delal drugih bedarij z njim. v celem življenju ga je vozil samo moj mehanik in jaz. ima nekaj skoraj nevidnih prask od napenjanja gum ko sem vozil šotor in podobno in na vrhu tanka prasko ko sem dobil kamenček po tank torbo. kako sem postavil ceno? pogledal sem cene rabljenih v ne, aut in slo. pogledal cene slabših motorjev (ER5 in kompanija) in se odločil da bo cena 800.000 sit. nekateri se z 20.000 km prodajajo za 50.000 sit manj ampak če je motor star 6-7 let in ima samo 20.000 km ne verjemem da so km realni ali pa je vse skupaj leno in zapocano da maksimuma. skratka odločil sem se, da je moj motor vreden toliko, če se bo našel kupec ki ve kaj kupuje bo toliko dal za njega, drugi pa naj kupujejo ceneje in se potem tepejo po glavi ko bodo delali servise ki jih glede na kilometražo še nebi smeli. če ga ne prodam do konca marca bom mogoče še popustila za kakih 100 €, več pa ne, ga pač bom še mel. me pa razpizdijo ljudje ki pridejo kupovat motor kot je moj, skratka super zadeva za ta letnik, in hočejo za drobiž (jebi ga, za 750 ccm motor je 700-800.000 sit drobiž) imeti boljši motor kot je iz trgovine. taki mi ga lahko samo popušijo in spizdijo nekam kjer jih bodo nategnili po celi črti! vsi so pametni kako je v tujini cenejše, zakaj pa se protem sploh še katei motor v SLO proda? kot da je v SLO vsak, ki prodaja rabljen motor pokvarjen in lopov, v tujini pa sploh ni profi dilerjev in posameznikov ki ti sesuto kanto prodajo kot novo :slap: PS: dodatno jezo mi podžge še prodajanje puncinega avta kjer imam opravit z istimi ali še hujšimi pacienti. vsi bi brez denarja kupovali rabljene avte za ceno bureka. jebi ga, kolko dnarja tolko muzike :whistle:
Frips Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Čaki....kako gre že tista lestvica s procenti koliko naj bi zgubil motor vsako leto? Vem, da je nekje že zapisano, samo ne najdem. Me prav zanima, kako bo potekala prodaja mojega naslednje leto :D
Denny Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 (popravljeno) Za moje pojme je bila ta hornetka šenkana. Da ne bo nesporazuma, mene ne zanima kjuč, da ocenim vrednost mopeda. Zanima me samo, koliko mislite, da je vreden vaš moped in zakaj je mislite da je toliko vreden. Pa kake zanimive številke, kot je nekdo omenil zgoraj. Ta tema je mišljena bolj kot provokacija nekaterim prodajalcem, ampak se noben ni oglasil tukaj. Meni npr. je naprimer tisti, ki prodaja 4 leta star Z750 za 5800€, rekel, da je motor vreden toliko, ker je jeseni nanj dal nove gume. Ko sem mu rekel, da ima novi vse novo, ne samo gume, pa je odložil telefon....... Ma ni, mogoce bi dobil malo vec, ce bi bil v LJ ali okolici, ker me je 95% klicalo iz tega obmocja in ni nobeden hotel priti v moj kraj pogledat (v treh krasnih ob CRO meji). Samo realna cena bi bila tu nekje. Kar se tice Honde CBF mislim, da ni tako zanimiv motor, ker je kar slabsi od hornetke (vecja masa, manj moci itd). Je pa res, da je malenkost cenejsi. Po mojem ta majhna razlika v ceni se ne preprica kupca in seze raje po hornetki ali fazerju. Popravljeno Februar 11, 2007. Popravil Denny
Provokator Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 (popravljeno) Ja, pervy, ne mi zamerit, ampak tvoj moped je star 8 let. In za osem let star moped ne moreš zahtevati cene, ki je za pol manjša od cene novega motorja. Na internetni strani, a v t o .net dobim z750, star 3 leta za 4k€. Zakaj bi jih torej tebi dal za tvojega 3k??? Popravljeno Februar 11, 2007. Popravil poln presenečenj
Frips Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Sej ti je lepo razložil zakaj. Kupi pač Z-ja :grim
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Čaki....kako gre že tista lestvica s procenti koliko naj bi zgubil motor vsako leto? Vem, da je nekje že zapisano, samo ne najdem. Me prav zanima, kako bo potekala prodaja mojega naslednje leto :D Lestvica gre takole prvo leto -15 do 20% vsako naslednje leto še dodatnih 5%. Npr če je motor star 5 let in lepo ohranjen,gume vsaj 50%,servisna knjiga-štemlana na servisu,nesme biti paden in ca 50-60K kil.je vreden nova cena -35-40%. :OK:
Frips Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 (popravljeno) E to me je zanimal....thx Ej Brum...kje si pa videl, da imajo motorji v SLO, stari 5 let..že tok prevoženih hehehhe (malo provociram)...vsi imajo okoli 20k max :naughty: Popravljeno Februar 11, 2007. Popravil Frips
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 E to me je zanimal....thx Ej Brum...kje si pa videl, da imajo motorji v SLO, stari 5 let..že tok prevoženih hehehhe (malo provociram)...vsi imajo okoli 20k max :naughty: Kdor letno neprevozi vsaj 10K kil. ima motor za šminkat in šminkanje pač tudi nekaj stane ANEDA. :OK:
Frips Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Hotel povedat, da ima 90% motorjev teh letnikov nekam "slabo" kilometražo :rolleyes: Samo o tem smo že debatirali nekje....
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 OK evo konkreten (moj) primer: kawasaki ZR7, letnik 99, prva pošiljka v SLO, sestavljen in vedno servisiren pri klemenčiču toneju v MB. motor ima realnih 39.800 km ker sem imel dosti testnih motorjev in sem mojega uporabljal samo ko nisem imel testnih ali ko sem imel kako 125-250 jajco in sem rabil malo razvedrila. pri nekje 28.000 km sem menjal lamelo sklopke, pri nekje 30-32.000 km zobnike in verigo. enkrat vmes sem dal v vilice gostejše olje ker je bil motor premehek, vtrgala se mi je gas zajla, drugače pa motor laufa kot ura. servisiran je bil na 6000 km ali če mi to slučajno ni ratalo v sezoni, vsako spomlad. bil je z mano na elefantentreffen v snegu do mašine, v 22 urah je prišel 1600 km do barcelone, na marofu gre z zjebanimi gumami na koleno brez problema. NIKOLI NISEM Z NJIM PADEL! vse kar je bilo da sem ga nežno položil na bok ko sem ga nerodno premikal po garaži, ampak samo položil ker me je prevagal in sem ga zadržal do poda, se mu sploh ne vidi. vsako zimo je bil v nezakurjeni garaži pa je še vedno prvi akumolator in še vedno spomladi vžge brez najmanjšega problema. motor jasno da ni nov, si pa upam trdit da še vedno dela kot nov. nikoli nisem se vozil po zadnji, pokal na srečanjih ali delal drugih bedarij z njim. v celem življenju ga je vozil samo moj mehanik in jaz. ima nekaj skoraj nevidnih prask od napenjanja gum ko sem vozil šotor in podobno in na vrhu tanka prasko ko sem dobil kamenček po tank torbo. kako sem postavil ceno? pogledal sem cene rabljenih v ne, aut in slo. pogledal cene slabših motorjev (ER5 in kompanija) in se odločil da bo cena 800.000 sit. nekateri se z 20.000 km prodajajo za 50.000 sit manj ampak če je motor star 6-7 let in ima samo 20.000 km ne verjemem da so km realni ali pa je vse skupaj leno in zapocano da maksimuma. skratka odločil sem se, da je moj motor vreden toliko, če se bo našel kupec ki ve kaj kupuje bo toliko dal za njega, drugi pa naj kupujejo ceneje in se potem tepejo po glavi ko bodo delali servise ki jih glede na kilometražo še nebi smeli. če ga ne prodam do konca marca bom mogoče še popustila za kakih 100 €, več pa ne, ga pač bom še mel. me pa razpizdijo ljudje ki pridejo kupovat motor kot je moj, skratka super zadeva za ta letnik, in hočejo za drobiž (jebi ga, za 750 ccm motor je 700-800.000 sit drobiž) imeti boljši motor kot je iz trgovine. taki mi ga lahko samo popušijo in spizdijo nekam kjer jih bodo nategnili po celi črti! vsi so pametni kako je v tujini cenejše, zakaj pa se protem sploh še katei motor v SLO proda? kot da je v SLO vsak, ki prodaja rabljen motor pokvarjen in lopov, v tujini pa sploh ni profi dilerjev in posameznikov ki ti sesuto kanto prodajo kot novo :slap: PS: dodatno jezo mi podžge še prodajanje puncinega avta kjer imam opravit z istimi ali še hujšimi pacienti. vsi bi brez denarja kupovali rabljene avte za ceno bureka. Nikjer nisi napisal nove cene tega motorja.Za njega boš dobil max. 45% do 50% takratne cene novega. Za tak denar ga takoj prodaj,prvi kupec je najboljši kupec. :OK: Problem bo mogoče še stisto, ko pade na tla,to vsak pravi samo,če motor pade na tla in ga zadržiš se pozna edino na ročki pedalu ali auspuhu kar pa ni nikakršen problem spolirat vidi se po smeri prask in poten vsak popravi,da je pač pri speljevanju ali v križišču ali kaj podobnega kar vedno NEVŽGE. :OK:
Pervy Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Ja, pervy, ne mi zamerit, ampak tvoj moped je star 8 let. In za osem let star moped ne moreš zahtevati cene, ki je za pol manjša od cene novega motorja. Na internetni strani, a v t o .net dobim z750, star 3 leta za 4k€. Zakaj bi jih torej tebi dal za tvojega 3k??? ne zamerim, ampak glej. na avto-netu če že omenjaš imaš samo enega z750 z750 4000 € pa še ta je brez slike. ne rečem da je kaj narobe ampak.... ostali so od 4380 € dalje, večina nad 5000 € ZR7 so od 3100 € dalje, moj je 3300 €. imaš pa tudi tega ZR7 , ki je super ugoden, samo 2900 €. piše da ima samo 28000 km kar pomeni da te verjetno čaka menjava zobnikov in še kaj kar počasi pride pri teh km (če so realni), piše pa tudi da je odlično ohranjen in nikoli na tleh. že iz slike vidim da ima drugo bilanco kar se vidi po utežeh na koncu ročajev in neoriginalno levo ogledalo, desnega pa sploh ni. želim ti UGODEN nakup .) PS: nekdo ki mu 1000 € ni problem bo dal raje 4300€ za Z750, nekdo ki pa ni tako pri denarju bo mogoče zbral 3300 € za mojega, do 4300 pa ne bo segel. spet tretji pa bo kupil UGODNO in v eni sezoni vložil toliko da bi lahko imel najmanj mojega, verjetno pa tudi Z750. :whistle:
Pervy Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Nikjer nisi napisal nove cene tega motorja.Za njega boš dobil max. 45% do 50% takratne cene novega. Za tak denar ga takoj prodaj,prvi kupec je najboljši kupec. trance_40_thumbup.gif Problem bo mogoče še stisto, ko pade na tla,to vsak pravi samo,če motor pade na tla in ga zadržiš se pozna edino na ročki pedalu ali auspuhu kar pa ni nikakršen problem spolirat vidi se po smeri prask in poten vsak popravi,da je pač pri speljevanju ali v križišču ali kaj podobnega kar vedno NEVŽGE. trance_40_thumbup.gif cena je bila leta 99 oziroma novembra 98 ko sem ga vplačal v predplačilu 1 mio sit, redna cena pa mislim da okoli 1,2 mio sit. leta 2000 je bila tista drastična podražitev zaradi jena in je motor drugo leto stal okoli 1,4 mio sit. vsekakor pa 1 mio sit ni bil to kar je danes, inflacija naredi svoje. za primer, povprečna bruto plača za 2006 je bila 330.000 sit, leta 2002 pa 220.000 sit (za 1999 nisem našel podatka). recimo da je pri podobnem gibanju bila okoli 130.000 sit. takrat je motor stal (1,2 mio) 9,2 povprečnih plač, danes bi torej bilo to 9,2 povprečnih plač ali ekvivalent 3 mio sit. seveda ga takoj prodam za 40% cene :grim marka je bila aprila 1999 97,5 sit. 1,2 mio (pač ne štejem koliko sem jaz plačal ampak kolikor je bila redna cena) je bilo 12300 dem ali 6153 €, torej ga sedaj prodajam za 53% cene, 40% je 2460 €. jaz ga za to ceno ne dam, procentne kalkulacije gor ali dol, za tak denar bi ga že zdavnaj prodal. ampak trg pač dela cene ne % računi. glede padca na mestu. ja se vidi in na mojem se vidi ravna praska v barvi navzgor po zunanjem delu motorja tako da se vidi da ni drsel ampak je bil položen, na srečo na drugo stran kjer ni izpuha :grim drugje se ne vidi nič, si me pa spomnil ker je v principu samo črna barva na motorju, da grem še to popravit pa se ne bo videlo nič :lol1: vžge pa brez težav, če bi zaradi tega motorji ne vžigali potem v SLO 99% motorjev nebi vžgalo :lol1:
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2007 Opozori Objavljeno Februar 11, 2007 Ta tvoj motor je vreden točno med 2800 EUR in 3200 EUR ,če ti kdo ponudi tu vmes ga takoj prodaj sicer se boš kesal naslednje leto bo še dosti manj vreden in vedno ga bo težje prodati,nepozabi tudi ti si ga dobil ceneje (star letnik),spomladi je prišel nov boljši mogoče že z dodatnimi izboljšavami einšpric,boljše zavore itd.itd. :OK:
Pervy Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Ta tvoj motor je vreden točno med 2800 EUR in 3200 EUR ,če ti kdo ponudi tu vmes ga takoj prodaj sicer se boš kesal naslednje leto bo še dosti manj vreden in vedno ga bo težje prodati,nepozabi tudi ti si ga dobil ceneje (star letnik),spomladi je prišel nov boljši mogoče že z dodatnimi izboljšavami einšpric,boljše zavore itd.itd. :OK: no no ni ravno tako. glede cene imaš prav mogoče če bi ga moral nujno prodati, pa ga ne. ceneje sem ga pa dobil ker je motor bil leta 99 nov model, jaz pa sem ga vplačal že novembra, malo po tem ko so ga prvič sploh predstavili na salonu v munchnu, torej imam modelno leto 99 in je bil eden od prvih 5 motorjev ki so prišlo v slo. ZR7 se v vseh letih izdelave ni čisto nič spremenil, samo dobil je še S model z masko. sprememb ni bilo dokler ga niso zamenjali z Z750.
SF Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Moje menenje je, da kdor hoče nekaj prodat, mora imet primerno ceno... Eni bi motorje radi prodajal, eni pa prodali. To je pač velika razlika...
Denny Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 ...pogledal sem cene rabljenih v ne, aut in slo. pogledal cene slabših motorjev (ER5 in kompanija) in se odločil da bo cena 800.000 sit. ... Cuj, si pa optimist. Ala ti vera, ce bos nasel kupca za ta kes. Edino, ce pocakas 50 let in ga prodas kot oldtimer. Brez zamere, ampak malo pretiravas. Pa ne samo ti, tudi vecina drugih na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)-u, ko prodajajo motorje tudi po leto in vec. LP
Pervy Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Cuj, si pa optimist. Ala ti vera, ce bos nasel kupca za ta kes. Edino, ce pocakas 50 let in ga prodas kot oldtimer. Brez zamere, ampak malo pretiravas. Pa ne samo ti, tudi vecina drugih na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)-u, ko prodajajo motorje tudi po leto in vec. LP jebi ga sem pač optimist in vsi ki kupujejo pri nas so budale očitno. potem pa povej kje bi ti kupil ceneje? v nemčiji? ja mogoče ampak a imaš denar in čas hodit gor vsakega gledat ali si tako naiven da verjameš da če v oglasu piše da je dobro ohranjen je v resnici tudi? ma saj je brezveze, tema je koliko je vreden motor in zakaj? jaz sem za mojega napisal zakaj ga za toliko prodajam, ostali pa modrujte in kupujte novo v trgovini. je najboljše ja, ampak stane pa tudi. sicer pa kaj tebe boli koliko je cena, razen če si eden od tistih ki majo za burek pa bi radi vozli motorje.
KeC Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Jebi ga če nimaš denarja, ti tudi jamranje tukaj, kako so rabljeni motorji dragi, ne bo pomagalo. Pejdi raje znamke zbirat.
Pervy Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Jebi ga če nimaš denarja, ti tudi jamranje tukaj, kako so rabljeni motorji dragi, ne bo pomagalo. Pejdi raje znamke zbirat. ti p bodi tiho ko maš noro ceno za motor in ga zato že tak dolgo prodajaš. daj ga šenkaj za dobrobit slovenskih motoristov :devil:
Frips Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 (popravljeno) Kaj človeka napadate no...sej je lepo razložil kako in kaj. Men se zdi da je cena dokaj realna,ker pač hoče takšen motor met .(malenkost več kot se v dojčlandu vrtijo),. Ima pa prednost, da ni treba hodit gor,pa lastnik je domači, redno servisiran. Zbijanje cen na podlagi...sej je v tujini ceneje mi je :SS Popravljeno Februar 13, 2007. Popravil Frips
KeC Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 (popravljeno) ti p bodi tiho ko maš noro ceno za motor in ga zato že tak dolgo prodajaš. daj ga šenkaj za dobrobit slovenskih motoristov :devil: Move along, off topic. Je pa res, da se vedno bolj zabavam z idejo, da bi kar lepo obdržal vse motorje v svojem življenju in si lepo naredil zbirko. :hmm: Popravljeno Februar 13, 2007. Popravil KeC
Zdrawc Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Je pa res, da se vedno bolj zabavam z idejo, da bi kar lepo obdržal vse motorje v svojem življenju in si lepo naredil zbirko. :hmm: A veš, da sem jaz pred parimi dnevi ravno to razmišljal :blush: bom pač v štalo motorje parkiral namesto bikov :lol:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se