Speedo Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 Ker imam zadnje case posebej izostren sluh vid in sluh za motorje se nisem mogel nacuditi dokodku, ki se mi je zgodil predvcerajanjim: Ko sem jo pea mahal po glavni cesti, sem po zvoku sodec zacutil, da me bo vsak cas prehitela ena "orenk mrcina". Nisem se mogel nacuditi, ko sem zagledal dva mulca na cisto navadnem Daelimu (125 ccm), ki je "zvenel" kot kakaen Harley. Sliaal sem le, da je mogoce doseci takaen zvok z nekakanim "navrtanjem" notranjih delov izpuanega sistema, brez kakranih koli drugih "dodatkov", vendar ne vem, kako je v resnici s tem. Ce ima kdo kakane iskuanje z izboljaanim glasom 125 ccm "cebel", bi mu bil zelo hvalelen, da opiae svoje izkuanje ter navede kje (po molnosti v blilini Celja) in za koliko SIT se da to urediti. Hvala. Edited by - speedo on 28/06/2001 21:14:16
easyrider Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 Zadevo je možno popraviti z "navrtanjem" notranjih delov izpišnih cevi, samo to ni najbolj pametna odlocitev. Izpuhi so namrec optimirani glede na karakteristike agregata, ki pa se pri takšnem "popravljanju" lahko zelo poslabšajo (padec tlaka izpušnih plinov). Kaj misliš, zakaj toliko firm ponuja posebej izdelane izpušne cevi za tocno dolocene tipe motorinckov? lp Easyrider
miki Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 mene pa nekaj druga zanima? koliko je zgornja meja glasnosti, da dobia atest? a je 105 db ae v mejah normale? BTW: tut jest sem predelu izpuh za mojga GPZ-ja, pa lohk recem da je kr neki pridobil na performansah, ae vec pa na 'atimi'.
Ice Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 EU od 2000 naprej 80,prej 82 (od leta 94/95),se prej pa 88 in 90 db(a).SLO ne vem. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
miki Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: BTW: tut jest sem predelu izpuh za mojga GPZ-ja, pa lohk recem da je kr neki pridobil na performansah, ae vec pa na 'atimi'. star je dokaj enostavna: krivine sem predelal od KLE500 (mal jih je treba 'prepigati'), dušilec je pa ?ist moje delo. Pri tem je treba povedati, da sem moral demontirati stojalo (kdo to sploh rabi), ?e pa bom hotu namontirat spodnji oklep, pa bom mogu naredit novi desni nosilec za oklep, vendar spodnjega oklepa tako nimam gor, ker mi je tako motor bolj vše?, pa še nasedem ne. Aja, naslednja stopnja pa je še vgradnja 'konusa', trenutno testiram brez njega, pa lahko re?em da je pove?anje mo?i kar ob?utno, sploh v višjih vrtlajjih, tako da pri?akujem tudi pove?anje kon?ne hitrosti. ?e te še kaj zanima pa vpraši. Edited by - gregs on 01/07/2001 18:13:54
easyrider Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: ... je povecanje moci kar obcutno, sploh v višjih vrtlajjih, tako da pricakujem tudi povecanje koncne hitrosti ... Pa misliš, da je to dobro za material? Kaj pa vzdržnost? lp Easyrider
Einherjar Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Who gives a Fu**, vazn je da leti :)) Vsaj do prvega ovinka :)) Moje izkusnje... Predelane krivine in na zacetku straight-through pipes (brez vsega znotraj), zdaj pa zamenjal z original "dusilci" od Harleya... Tisti, ki ste ga ze slisali pa ocenite... Einherjer ------------- SUPPORT YOUR LOCAL FIRESTARTER!
Gregs Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: ...aja, naslednja stopnja pa je še vgradnja 'konusa', trenutno testiram brez njega, pa lahko recem da je povecanje moci kar obcutno, sploh v višjih vrtlajjih, tako da pricakujem tudi povecanje koncne hitrosti. Ufff..... Skoda, da se malo bolj ne spoznam na motorje oz. na predelave. Vsaj jaz jih ne delam ali bolje: ne znam SPLOH delati.... Ce taka predelava ne bi vplivala na vzdrzljivost motorja, potem bi jo se dal narediti. Ampak kot je easy rekel: ce slabo vpliva na vzdrzljivost, potem to odpade.
Ice Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 miki,je to tvoj subjektiven obcutek,da ima GPZ sedaj vec moci ali si ti to stestiral na roli? ker se lahko zgodi,da spodaj in na sredini zgubis,zgoraj pa ostanes (ali kaka druga kombinacija) na istem in se ti potem zdi,da bolje vlece.rola je pa neosebna in vsaj bolj objektiva kot "rit-meter". ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown. Edited by - Ice on 28/06/2001 10:56:31
miki Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: miki,je to tvoj subjektiven obcutek,da ima GPZ sedaj vec moci ali si ti to stestiral na roli? ker se lahko zgodi,da spodaj in na sredini zgubis,zgoraj pa ostanes (ali kaka druga kombinacija) na istem in se ti potem zdi,da bolje vlece.rola je pa neosebna in vsaj bolj objektiva kot "rit-meter". ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown. Edited by - Ice on 28/06/2001 10:56:31 maš rolo?? jaz je nimam opazno poslabšanje je do 2000 obratov, kjer motor sedaj ne da nic od sebe, naprej je pa 'veselica'. Sicer pa....motorju nisem povecal obratov, tako da tudi material ni bolj obremenjen. Sem samo odprl auspuh, ki je na originalu prevec dušen. Po vaši teoriji so potem vsi motorji z 'neoriginalnimi' auspuhi preobremenjeni? Edited by - miki on 28/06/2001 16:44:04
Einherjar Objavljeno Junij 29, 2001 Opozori Objavljeno Junij 29, 2001 quote: Po vasi teoriji so potem vsi motorji z 'neoriginalnimi' auspuhi preobremenjeni? Po moje bi Ice to komentiral, da ne preobremenjeni, ampak z drugacnimi lastnosti, kar se pozna tudi na mojemu - je pa res da imam tudi drugacne vergaserje... Einherjer ------------- SUPPORT YOUR LOCAL FIRESTARTER!
Ice Objavljeno Julij 1, 2001 Opozori Objavljeno Julij 1, 2001 za info: GSF 1200 masina je "preobremenjena" pri 160 KM na zadnjem kolesu,ce ne menjas "notranjosti" (bati,ventili,ventilni fedri,itd.) ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
miki Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: za info: GSF 1200 masina je "preobremenjena" pri 160 KM na zadnjem kolesu,ce ne menjas "notranjosti" (bati,ventili,ventilni fedri,itd.) ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown. ...in kako dobiš to "preobremenitev" brez posega v notranjost??
Ice Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 NOS,turbo so najlazje in najdrazje,drugace pa GSXR odmicne gredi,kompresijo zvecati,druge razplinjace,obdelava glave (shaving in benchflow) in vecje ventile.... ce hoces se da ti zdrzi,pa drugi bati in batne rocke,ventil-fedri,drazji ventili (titan ali magnezij) itd.sky´s the limit. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
hotschko Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 Edini motor s pravim glasom je DUCATI z odprtimi rori. GGGGGrrrrrrrrmmmmmmmi. Na parkirišcu se vsi alarmi vžgejo, tudi ce greš 5km/h. hotschko Edited by - hotschko on 03/07/2001 19:11:49
Ice Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 eh,hotschko,grmi vsaka V-masina,ce ima odprte rore in dosti kubov.sistemsko pogojeno (V8 ?) ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
hotschko Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: ...grmi vsaka V-masina... Zakaj pa ravno V mašina tako grmi? Zanima me prav fizika tega pojava. Ce kdo ve, na dan z besedo. Ice glede na tvoj široki spekter znanja pricakujem kašen odgovor. tnx vnaprej. hotschko
Ice Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 ima neke veze z vrstnim redom vziga cilindrov in z bati,ki so vezani na eno ojnico ne v vrsto,ampak v obliki crke V.nisem pa preprican,ker se tako zelo pa spet ne spoznam.kje so kaksni strojniki? ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
miki Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: NOS,turbo so najlazje in najdrazje,drugace pa GSXR odmicne gredi,kompresijo zvecati,druge razplinjace,obdelava glave (shaving in benchflow) in vecje ventile.... ce hoces se da ti zdrzi,pa drugi bati in batne rocke,ventil-fedri,drazji ventili (titan ali magnezij) itd.sky´s the limit. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown. ti si napisal "ce ne menjaa notranjosti!!" zdaj pa mi naatevaa svaata tlele! povej kako dobia 162 konjev na zadnjem kolesu brez pipanja maaine?? kar si ti naatel je le super predelava maaine
miki Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: quote: ...grmi vsaka V-masina... Zakaj pa ravno V mašina tako grmi? Zanima me prav fizika tega pojava. Ce kdo ve, na dan z besedo. Ice glede na tvoj široki spekter znanja pricakujem kašen odgovor. tnx vnaprej. hotschko predvsem grmi maaina, ki ima malo cilindrov in veliko kubturo (ogromne sesalne in izpuane ventile in ogromne vplinjace ce jih ae ima), in se ne vrti v previsoke vrtljaje. To so pa trenutno maaine ala Ducati, TL1000, VTR1000, Aprilia mille.... ni pogoj V maaina, pogoj je veliko kubikov v cimmanj cilindrih.
hotschko Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: ...ni pogoj V maaina, pogoj je veliko kubikov v cimmanj cilindrih... Ampak se mi vseeno zdi, da ima V mašina še posebno grmec in globok zven. Se ti ne zdi ? hotschko
miki Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: quote: ...ni pogoj V maaina, pogoj je veliko kubikov v cimmanj cilindrih... Ampak se mi vseeno zdi, da ima V mašina še posebno grmec in globok zven. Se ti ne zdi ? hotschko o tem telko kaj pametnega recema ker ne poznam kake vrstne 2 - cilindricne maaine s 1000 ccm....
Ice Objavljeno Julij 3, 2001 Opozori Objavljeno Julij 3, 2001 quote: ti si napisal "ce ne menjaa notranjosti!!" zdaj pa mi naatevaa svaata tlele! "notranjost" so za mene bati,batne rocke,ventili in fedri,kuplunga itd. odmicne gredi in fergazerji so pa vec ali manj blagi tuning.pri GSXR in GSF masini lahko s temi dodatki dobis 160 km na zadnjem,samo ti masina ne zdrzi prevec dolgo. quote: povej kako dobia 162 konjev na zadnjem kolesu brez pipanja maaine?? kar si ti naatel je le super predelava maaine pa kaj bi ti zdaj rad? magicno navodilo za tuning? preberi se enkrat moj post. "brez pipanja masine",jebemtis,si res tko ozek,da se ti mora vse cisto tocno natancno s prstom pokazat? al zajebavas? vsak ti bo odgovoril,da brez da bi se masine dotaknil ne gre.torej kaj hoces? glede super predelave: skupaj dele vrzt ni tezko,problem nastane v usklajevanju posameznih delov v celoto,tako da masina res ima moc,katero lahko dalj casa zanesljivo tudi drzi. bistveno pri takih posegih so pa se zmeraj bati in rocke ter lagerji na ojnici,ventili in kapice pod odmikaci (kaj ti jaz vem kako se to po slo rece).v glavnem najhitreje oscilajoce mase v masini. glede turbo ali NOS: ce ne zmanjsas kompresije ti gre masina takoj rakom zvizgat.plus periferijo moras uskladiti. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
vrho1679 Objavljeno Julij 4, 2001 Opozori Objavljeno Julij 4, 2001 Meni ma dobro štimo V4 mašina (honda vf, vfr , yamaha v-max ). Mora pa imeti odprte izpuhe, drugace je pa precej bedno. Ste že slišali zvok starih trocilindricnih LAVERD (jota,mirage 1000-1200). Triumph ima tudi lepo štimco.
Pervy Objavljeno Julij 4, 2001 Opozori Objavljeno Julij 4, 2001 kubatura - cilindri - zvok. ste ze rekli, vec kubature manj cilindrov boljsi zvok! hotscho: ni res da se duce najboljsi dere, a si slisal za kdaj kakega KTM enocilindrasa? tisto je globoki glas da se vse trese! sicer pa bi jaz mel KTM-jev glas, navor dvovaljnika in obrate pa konje stirivaljnika! a kdo ve za kako tako masino? SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se