Skoči na vsebino

Motor s pravim "glasom"?


Priporočene objave

Objavljeno

Tako naj bi se vedli 3-valjni motorji.

Oglej si stran (ce si je že nisi) http://www.tornadobenelli.com/ in poslušaj tudi zvok nekje.

Drugace pa RSV mille brez blokade in walkman s KTM kaseto še najbližje.

Objavljeno

quote:

...ni res da se duce najboljsi dere, a si slisal za kdaj kakega KTM enocilindrasa?

tisto je globoki glas da se vse trese!

KTM se dere in poka ampak grmi pa ne. Kar naj gre po parkirišcu 10km/h pa da vidmo kolk alarmov se bo vžgalo.

Se mi zdi, da je globina zvoka precej odvisna tudi od konstrukcije izpušnega sistema.

Ce pri svojem Ducati-ju zaprem en izpuh je skoraj enako glasen vednar pa najnižji basi popolnoma izginejo. Glede na to, da oba cilindra potiskata izpušne pline skozi oba lonca, se mi zdi to precej zanimiv detajl.

hotschko

Objavljeno

KTM ne grmi ce ma normalne avspuhe, probaj jih odmontirat pa bos videl. sicer pa je najboljsi avspuh za GLASEN (ne pa nujno lep) zvok drag pipe brez dusilcev (prazen).

kolega ma na VN 800 dva tanka drag pipa gor, pa vse ven pobrano tako da je v principu prazna cev. je dosti ce se pelje mimo parkirisca po cesti da se vsi alarmi pred trgovino sprozijo. samo meni to ni vsec, glasnost ni vse - bolj je pravi ton vazen.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

quote:...glasnost ni vse - bolj je pravi ton vazen...

No sej sej, glasnost res ni vse. Vaznoje da GGGRRRMMMMI

Moj motor je dalec od glasnega. Še sosed (75 let) je reku, da lepo prede in mu je všec. Ko je parkiran in prižgan pred hišo misliš, da grmi zarad vremena in ne veš, da gre za motor dokler ne stopiš ven in pogledaš.

hotschko

Objavljeno

najlepsi sound je duc 916/996 s termingoni race,ali S&S strocker z sinus izpuhi,pika.konec diskusije.

Objavljeno

Koncna sodba in razsodba:

moja Gilerca, rahlo hladna, v prostem teku z auspuhom proti priprtim garažnim vratom

Brrrm

Objavljeno

Saj Ducatiji majo v redu zvok, ko se enkrat mal bolj vrtijo, ampak na standgasu pa zvenijo kot da bojo glihkar razpadli, vse neki klenka pa ruzi.

Objavljeno

To je pa zaradi suhe sklopke.

Ducati s standard auspuhom - sploh m600 imajo pa tako dolgoooocaaaaasno štimo.

Objavljeno

JA jebes ti predelave avspuhov, pol lahko tak vsak motor dobro zveni. MG ma pa original tak glas kot se spodobi.

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

kkkkaaaaajjj? MG ma z orig. avspuhom dober glas?

samo ce ti je vsec zvok kovinskih struznic! vse zvoni kot da bi kovinsko skatlo za orodje tresel in bi se orodje premetavalo. prosim vas lepo!!!! saj je lepo ce mas rad svoj motor ampak to pa je ze prevec!!!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Meni je imel MG V11 sport kar lustno stimo ni pa bila nic posebnega v primerjavi z japonsko konkurenco.

Sem ga testiral in po dveh urah testiranja se mi je zdelo, da že vse rožla not po mašin.

No to so po vsej verjetnosti bili le odviti šraufi - vsaj za izpuhe sem videl kako so se kar okoli vrtel.

Drugace kar lušten motor, sam cena je pa 5.000 dem previsoka za tako preprosto, zastarelo tehniko. Tisti denar, ki ga placuješ za znamko (tudi BMW, Agusta, Ducati, ...) naj si pa nekdo v rit zabije.

Edited by - rok on 06/07/2001 13:13:12

Objavljeno

Najlepše zvoke so pa spušcali stari motocikli.

Ste že kdaj bili na dirkah veteranov ?

npr.: Benelli 350/4 4 izpuhi, NSU rennmax, Agusta 500/3, Gilera Saturno, Honda 500 four, Angleški paralelni twini, ....

muzika za ušesa

Objavljeno

Pozdrav vsem!

Slucajno sem na matkurji vtipkal, da mi išce "moto" pa sem našel motosvet.com stran in tudi tale forum. Ko sem malo prebrskal trenutne in pretekle teme sem videl, da kar dobre razdirate.

Kot po narocilu imam trenutno ravno na temo "auspuh" nekaj nejasnosti.

Kako vam uspe z direktnimi izpuhi preživeti srecanje s policajem? Še posebej kadar vašo pravkar prevoženo pot kažejo avto alarmi. Kakšne so lahko sankcije, samo denarna kazen ali še kaj vec?

Sam se za mojega M600 ravno vceraj v Udinah kupil Termignonije in bolj direktni kot so najbrž ne bi mogli biti. Prodajalec mi je demonstriral zvok na S4 in stvar kar dobro ropota že pri prostem teku. Zdaj sem pa malo v dilemi ali naj jih sploh montiram, saj bi se rad še kdaj peljal tudi po Ljubljani ne da bi me specialci lovili.

Vprašanje zate hotschko, ali imaš poleg Vincijev vgrajen tudi kakšen DynoJet kit ali zadeva dela v redu tudi s standardnim vplinjacem? Sam namrec ravno kolebam med Stage 1 in 2 DynoJetom in K&N filtrom.

To je zaenkrat vse. Glede na to, da bom zdaj poskušal biti reden gost tega foruma pa mislim, da se bo kmalu še kaj našlo.

Desmo

Objavljeno

policaji so mala južna...

prej ti bo zatežil zarad cesa drugega kot pa auspuha. Sploh pa ce imaš nekaj 'originalnega' ga lahko nategneš da so bli že ob nakupu gor ti rori

Edited by - gregs on 09/07/2001 00:30:12

Objavljeno

quote:

Kako vam uspe z direktnimi izpuhi preživeti srecanje s policajem? Še posebej kadar vašo pravkar prevoženo pot kažejo avto alarmi. Kakšne so lahko sankcije, samo denarna kazen ali še kaj vec?

Sam se za mojega M600 ravno vceraj v Udinah kupil Termignonije in bolj direktni kot so najbrž ne bi mogli biti. Prodajalec mi je demonstriral zvok na S4 in stvar kar dobro ropota že pri prostem teku. Zdaj sem pa malo v dilemi ali naj jih sploh montiram, saj bi se rad še kdaj peljal tudi po Ljubljani ne da bi me specialci lovili.

Vprašanje zate hotschko, ali imaš poleg Vincijev vgrajen tudi kakšen DynoJet kit ali zadeva dela v redu tudi s standardnim vplinjacem? Sam namrec ravno kolebam med Stage 1 in 2 DynoJetom in K&N filtrom.

Desmo

Direktni auspuhi se mi sploh ne zdijo tako glasni, da bi bilo problematicno. Policaji pa te na motorju ne ustavljajo, razen ce si naredil prekršek. Mene še na meji ne povohajo in samo gledajo kak lep motor imam.

Alarmi se resda sprožajo :-))) ampak saj noben policaj ne ustavlja na parkrišcu. Ali pac ??

Pri Ducatijih rori itak bolj grmijo kot ropotajo in ce si auspuhe že kupil, bi bil greh ne motirat jih. Ducati z neodprtimi rori je tako kot sex s kondomi: "Saj je fajn ampak ne cist."

Na svojem M750 imam poleg Leo Vincijev tudi Dyno Jet in stvar res super vlece brez cukanja že pri zelo nizkih obratih in tako po celem obmocju vrtljajev. Pocasna mestna vožnja je zaradi tega zelo enostavna. Poraba je za 0,5 l višja. Prej 6 zdaj 6,5. Koncna brzina enaka kot prej, pa saj itak pri Monstru velike brzine niso zanimive. Motor je pac za ovinke narejen.

hotschko

Objavljeno

Se strinjam. Kdo ti je DynoJet montiral?

Objavljeno

quote:

Se strinjam. Kdo ti je DynoJet montiral?

Megaavto Ljubljana - Aleš. Zjutraj pripeljal popoldan odpeljal. Takrat so bili še pooblašceni prodajalec in serviser Ducatija, zdaj pa ne vem, ce še kaj DUC-e šraufajo.

hotschko

Objavljeno

Prosim za razlago za motoristicno manj razgledane.

Kaj je to DynoJet?

Zakaj ga je smiselno vgraditi?

Brrrm

Objavljeno

quote:

Prosim za razlago za motoristicno manj razgledane.

Kaj je to DynoJet?

Zakaj ga je smiselno vgraditi?

Brrrm

Dyno Jet je upgrade sesalnega sistema.

Menja se igle in dize v vplinjacu, filter za zrak in verjetno še kaj.

S tem dosežeš vsaj dva efekta:

1. Motor se sliši tudi iz vplinjaca ko dodajaš gasm, in ne samo iz dimnikov.

2. Motor vlece(navor) ful dobr na celotnem obmocju vrtljajev. Koncne brzine pa ne poveca.

Mislim, da Dyno Jet kompleti obstajajo za vse sorte motorjev, ne vem pa sigurno, ker so mi ga vgradili zastonj jaz pa nisem prav veliko spraševal, kaj in kako in kje in ....

hotschko

Objavljeno

Megaauto je out kar se tice Ducatija, mislim da je out tudi Mihelic. Se bom moral zgleda kar pri Zorniku zmenit.

quote:

Kaj je to DynoJet?

Zakaj ga je smiselno vgraditi?

Brrrm

Kratek odgovor bi lahko bil: bolj odprt vplinjac (dize). Standardna nastavitev pri Ducatijih z vplinjacem je precej zadušena, tako da se lahko kupi že originalen Ducati Performance kit ali pa original DynoJet kit, ki je na voljo v vec stopnjah in se potem kombinira tudi z razlicno odprtimi zracnimi filtri. Vec si lahko prebereš na http://www.dynojet.com/carbjet.shtml, kjer ponujajo komplete tudi za druge znamke motorjev.

Objavljeno

quote:

2. Motor vlece(navor) ful dobr na celotnem obmocju vrtljajev. Koncne brzine pa ne poveca.

Mislim, da Dyno Jet kompleti obstajajo za vse sorte motorjev....

ce povecas moc motorja je velika verjetnost,da se tudi koncna hitrost poveca.

listo dynojet-kompletov bi moral imeti vsak,ki se z njimi bavi.

-----

clean and sober

Objavljeno

Kolk $$ pa da bi to zneslo, ce bi moral ta DynoJet placati? :)

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI

Edited by - gregs on 09/07/2001 18:34:42

Objavljeno

quote:

Kolk $$ pa da bi to zneslo, ce bi moral ta DynoJet placati? :)

Moj DynoJet (Stage 1) je na poti za 58 GBP, K&N filter pa za 38 GBP (plus poštnina, ki še ne vem koliko bo, 10-20 GBP najbrž).

Desmo

Objavljeno

Hmm nice!

Ampak poraba se poveca za 0.5 litra....

BWAHAHAHHAHAHAHHA... tist ki bo namontiral ze ve zakaj je to naredil in mu ne bo zal tiste 5 deci a ne? jih bo pa sam mal manj popil pa bo :)

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI

Objavljeno

stage III dynojet-komplet za GSF 1200 pride v AUT ATS 2.250.- in odprti filtri (2x2) se enkrat isto,brez montaze,z davki.

-----

clean and sober

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!