A_je_to Objavljeno Julij 10, 2001 Opozori Objavljeno Julij 10, 2001 To je pa lepo slisati _________________________ Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI
badfreek Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 quote: stage III dynojet-komplet za GSF 1200 pride v AUT ATS 2.250.- in odprti filtri (2x2) se enkrat isto,brez montaze,z davki. ----- clean and sober Ice, a ti mogoce ves kaj vec o odstranitvi t.i. Eko - blokade na GSX 750? badfreek rock till you drop
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 quote: Ice, a ti mogoce ves kaj vec o odstranitvi t.i. Eko - blokade na GSX 750? badfreek mislis PAIR sistem? ce ja,pri mojem GSFu ga ze zdavnaj ni vec. ni pa nobena blokada.sluzi samo manjsim vrednostim izpusnih plinov pri nizkih obratih; dovod svezega zraka v izgorevalni trakt (izpuh). kateri letnik GSXa imas v mislih? ----- clean and sober
badfreek Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 Letnik je 2000. Finta pa bi naj bila v manjsih (plitvejsih) kapicah fergazerjev, zaradi AUT zakonov izpusnih emisij. badfreek rock till you drop
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 kapice fergazerjev? zgoraj ali spodaj? to potem vpliva na sedez igel? kaj pa PAIR se ima? ----- clean and sober
badfreek Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 Ice nimam pojma kaj je Pair??? Original ima motor 86 konjev, moj pa trenutno 75, ravno zaradi teh omejitev emisij, ki so jih dosegli z plitvejsimi pokrovi na fergazerjih ZGORAJ. badfreek rock till you drop
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 PAIR je sekundarni dovod zraka v izpusni sistem za blazitev emisijskih vrednosti izpusnih plinov = metanje peska v oci,ker se s tem nic ne zmanjsa,razen cifer na displaju. menjaj kapice.tako lahko igle obesis visje in pridobis na moci,ker lahko fergazer vec zraka in benca v cilindre "pretoci".ali prepusti to mojstru,da se opravi pregled na roli in ti nastavi kompleten sistem,da bo v redu. ----- clean and sober
badfreek Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 Ja zgleda da ni druge variante kot da menjam pokrove. badfreek rock till you drop
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 ja,je.mr.turbo ima en komplet za GSX masine z min.130 rwhp pa do 370 rwhp z masivnimi posegi v masino. ----- clean and sober
badfreek Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 Caki, caki Ice, daj ti to malo bolj na siroko!!! badfreek rock till you drop
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 vec info re turbo: www.mrturbo.com www.turbofast.com.au www.turbomotorcycle.org za NOS: www.nitrousexpress.com www.nosnitrous.com ----- clean and sober Edited by - Ice on 11/07/2001 10:47:51
badfreek Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 Kak izpuh pa imas ti Ice? badfreek rock till you drop
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 scorpion bolt-on,s/s. ----- clean and sober
vrho1679 Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 Glede TURBO in turbo luknje. A ni malo nevarno za motor (da ne govorim o gumah in verigi). Po mojem je to bolj za ameriške ceste in drag dirke kot pa za naše ceste, kjer je še moped lahko vcasih prehiter. Že avto s Turbo je treba voziti z veliko previdnostjo (sploh v dežju), pogoni pa so ce se ne motim le spredaj in 4×4, ne pa zadaj. Po mojem si na spolzki cesti mrtev - nisem pa še peljal kak tak motor (GPz750 turbo).
Ice Objavljeno Julij 11, 2001 Opozori Objavljeno Julij 11, 2001 vecina nizkotlacnih sistemov (do 150-160 rwhp) nima vec turbo-luknje (ali pa je zelo majhna),zaradi katere sredi 80tih turbo-motorji niso bili vozni. so pa pri "navitih" drag-sistemih ocitne.samo tam je itak vseeno. na spolzki sem ze z mojim pecen,kolikor navora ima. ----- clean and sober Edited by - Ice on 11/07/2001 12:30:31
david125 Objavljeno Januar 2, 2003 Opozori Objavljeno Januar 2, 2003 Ice, kulk sem uspel tuki prebrat si ti kao nek strokovnjak za to navijanje in to. Pa mi povej, ker me to zlo zanima. Kako povečati moč (in s tem hitrost in pospeške) na 2T 125-ki? :D Zanima me vse: ali je možno namontirati turbo (ne se smejat :P , ker sm bolj laik :shock: ), NOS, kater izpuh dat gor, mogoče kake predelave v mašini (bat, sklopka), zračni filter, itd. Torej vse. Pa pol mi še povej, kje bi se to v Sloveinji dalo nabavt in za kake dnarje? :x-mas:
STARI Objavljeno Januar 2, 2003 Opozori Objavljeno Januar 2, 2003 quote: ...grmi vsaka V-masina... Zakaj pa ravno V mašina tako grmi? Zanima me prav fizika tega pojava. Ce kdo ve, na dan z besedo. Ice glede na tvoj široki spekter znanja pricakujem kašen odgovor. tnx vnaprej. hotschko Nekaj zaradi dveh cilindrov in kubature največ pa Ducati in Harley zaradi kota ojnic. Japonci pa imajo zopet drugačen sound ker imajo zopet ojnice pod drugačnim kotom.
pero Objavljeno Januar 2, 2003 Opozori Objavljeno Januar 2, 2003 Ice, kulk sem uspel tuki prebrat si ti kao nek strokovnjak za to navijanje in to. Pa mi povej, ker me to zlo zanima. Kako povečati moč (in s tem hitrost in pospeške) na 2T 125-ki? :D Zanima me vse: ali je možno namontirati turbo (ne se smejat :P , ker sm bolj laik :shock: ), NOS, kater izpuh dat gor, mogoče kake predelave v mašini (bat, sklopka), zračni filter, itd. Torej vse. Pa pol mi še povej, kje bi se to v Sloveinji dalo nabavt in za kake dnarje? :x-mas: Joj jest bi temu na kratko reku------------------kup si močnejši motor! Ciao,by Pero
johan Objavljeno Januar 2, 2003 Opozori Objavljeno Januar 2, 2003 Ice, kulk sem uspel tuki prebrat si ti kao nek strokovnjak za to navijanje in to. Pa mi povej, ker me to zlo zanima. Kako povečati moč (in s tem hitrost in pospeške) na 2T 125-ki? :D Zanima me vse: ali je možno namontirati turbo (ne se smejat :P , ker sm bolj laik :shock: ), NOS, kater izpuh dat gor, mogoče kake predelave v mašini (bat, sklopka), zračni filter, itd. Torej vse. Pa pol mi še povej, kje bi se to v Sloveinji dalo nabavt in za kake dnarje? :x-mas: Joj jest bi temu na kratko reku------------------kup si močnejši motor! Ciao,by Pero Bo verjetno res ceneje.
Zoolo Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 quote: ...ni pogoj V maaina, pogoj je veliko kubikov v cimmanj cilindrih... Ampak se mi vseeno zdi, da ima V mašina še posebno grmec in globok zven. Se ti ne zdi ? hotschko 1100 na dva cilindra odprti rori, ... Hotschko Eat My Shorts! Hej Amigo pa sej veš o čem govorim! :lol: 8)
burgy Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 quote: Ice, a ti mogoce ves kaj vec o odstranitvi t.i. Eko - blokade na GSX 750? badfreek mislis PAIR sistem? ce ja,pri mojem GSFu ga ze zdavnaj ni vec. ni pa nobena blokada.sluzi samo manjsim vrednostim izpusnih plinov pri nizkih obratih; dovod svezega zraka v izgorevalni trakt (izpuh). A mogoče kdo ve kako je kaj blokadami pri GS 500(letnik 99) :?: So dve različici ena ima (približno) 25 Kw druga pa 34Kw. Ko sem o tem vprašal prejšnjega lastnika je rekel, da so ob prvem servisu odstranili blokado, ampak on itak ni vedel ravno za kaj se je šlo :? Me zanima ali se blokado pri tem motorju lahko res samo odstrani ali pa bi moral kakšen del zamenjati :?: Drugače pa ima en kolega GPZ-ja pa moram reči, da nisem ravno zaostajal, verjetno bi bilo opazit če bi imel skoraj pol manj konjev :?:
Ice Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 Ice, kulk sem uspel tuki prebrat si ti kao nek strokovnjak za to navijanje in to. Pa mi povej, ker me to zlo zanima. Kako povečati moč (in s tem hitrost in pospeške) na 2T 125-ki? :D Zanima me vse: ali je možno namontirati turbo (ne se smejat :P , ker sm bolj laik :shock: ), NOS, kater izpuh dat gor, mogoče kake predelave v mašini (bat, sklopka), zračni filter, itd. Torej vse. Pa pol mi še povej, kje bi se to v Sloveinji dalo nabavt in za kake dnarje? :x-mas: Joj jest bi temu na kratko reku------------------kup si močnejši motor! Ciao,by Pero Bo verjetno res ceneje. david,resnica je vecinoma kruta....in v tem primeru se strinjam z predgovornikoma.ce vracunas vse dele in delo (se ce znas sam bo ta pot vseeno ena sama muka) za taksno predelavo prides kmalu na vsote,ki so vecje od vrednosti motorja.da ne govorimo o tem,da za 125tke 2T skoraj ni taksnih delov! turbino se sicer da prilagoditi oz. izbrati "pravo" velikost (ceprav bi bila tezka izbira),z sobami za NOS bi pa moral eksperimentirati; kolikor mi je znano,kaj takega na 125 2T se niso montirali. za turbo (NOS podobno) za zacetek vecinoma zmanjsas kompresijsko razmerje.potem so pa se drugi bati,ojnice,mazalni sestav,vetili & fedrce,lezaji itd itd..... odvisno koliko imas denarja in kaj hoces. in ne nisem noben strokovnjak,samo malo imam uho napiljeno za kaksne informacije.
david125 Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 Ok, bi kupo jačjega, če b mel izpit (in seveda denar) :x . Zdej to s turboti je blo sam teoretično vprašanje, ker vem da so zlo dragi. Ka b mi pa drugač priporočal? Da namontiram Gianellija (to nameravam) pa mogoč še kej druga? Mogoč kak športni zračni filter, mg bate ali kaj podobnega? :?
Brrrm Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 David, poglej na stvar takole: na 125ici boš še največ 2 leti (vendar verjetno nekaj manj). Glej na to dobo in na motor, ki ga poseduješ, kot na nekaj prehodnega, kar bo v kratkem mimo in le še zgodovina. Vsakih 10000 tolarjev, ki jih boš po nepotrebnem obesil na 125ko, ti bo čez 2-x leti manjkalo pri nakupu resnega motocikla in obratno, na 125ko lahko obesiš za dva resna motorja tolarjev, a še vedno bo pod teboj ne ravno čisto pravi motocikel. Kakšno torbo ali ogledalo že, raketnega motorja se pa gor resnično ne izplača nameščati. Malo potrpi, varčuj in kmalu bo veselo.
Ice Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 david sorry,poznavanje 125tk in delov za le-te je pri meni zelo luknjicasto.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se