Skoči na vsebino

Širša zadnja guma


Blade

Priporočene objave

Imam vprašanje v zvezi z zadnjo gumo.

Sdaj imam zadaj 160/60/ZR17 pa me zanima kako bi se motor obnašal z širšo gumo 170 ali 180.

Kaj bi se izboljšalo oz poslabšalo.Ali me lahko zaradi širše gume od predpisane kdo zaje…(na tehničnem ali policaji).

Cena se mi zdi da nebi smela bit obupno višja.(odvisno od proizvajalca)sam ne mi rečt da se je o tem že ogromno pisalo če pa se je pa mi prosim dopišite linke ker je robe preveč da bi cel dan iskal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogromno se je že pisalo...

Ampak OK... zgledal bi najbrž boljš, vprašanje pa je glede geometrije... dost mejhna verjetnost je, da bo kej bolš...

pa še vprašanje je, če bi šla not širša guma, pa če nebi blo treba pol še feltne menjat...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem ne boš s širšo gumo nič pridobil,kvečjemu lahko

poslabšaš vozne lastnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sdaj imam zadaj 160/60/ZR17 pa me zanima kako bi se motor obnašal z širšo gumo 170 ali 180.

Slabo (sedaj poskočni konjiček, bo postal okorna krava)! Sploh pa, če daš širšo gumo na preozko platišče, sploh ne bo tolk širša kot misliš, ampak sam bolj zaobljena (za 170 in 180 je treba met 5.5 palčno felgo, tvoja pa je 5 palčna).

1. zjebu boš vozne lastnosti,

2. guma se bo hitreje obrabla,

3. nova te bo več koštala,

4. aja, pa ker bo 0.5 cm širša, bo motor lepš zgledu :?: :?: :?:

:D ne se hecat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10mm širša guma se pri zmerni vožnji še ne pozna. Če pa boš motor peljal bolj ostro, se boš pa kaj hitro tolkel po glavi......motor se obnaša prav bedno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če tukaj pridejo v poštev moje skuteristične izkušnje pa vseeno... saj je ravno tako motor z dvema kolesoma.

Kolega ima na skuterju zadnjo gumo za 10mm širšo in - nekako se pri zalganju obnaša bedno. Do neke meje ga je trdo založit, pol pa kr sam dol pade... tko nekak.

Motor je pač narejen za take gume kot so na začetku gor - take so optimalne.

Če pa si res želiš zamenjat gumo, ti pa nihče od nas ne bo niti poskusil braniti, kajne fantje? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sm itak sam za mnenje pa izkušnje prašu :lol: .

Na prejšnemu fzr600r l.91 se mi zdi da bi mogla bit tam okol 140 pa sem imel 160 tako da ne vem kako se je obnašal z originalno dimenzijo.

Pol me pa še zanima kolk je zadna meja za zalaganje s tačko mi je že ratal drgnt :twisted: a je to še deleč do zdrsa zadnjega kolesa ali sem bil že na skrajni meji :?:

Sej vem veliko je odvisno od asvalta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Sej vem veliko je odvisno od asvalta.

V bistvu si si že sam povedal + hitrosti (hiter, počasen ovinek)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Širša guma ti s to feltno nebi prinesla niti lepega izgleda :!: :!: , samo ukrivil bi gumo in cisto unicil vozne lastnosti motorja.

Nikakor ti ne svetujem sirše gume, če bi rad imel širšo gumo menjaj motor, pa boš že gor dubu širšo gumo :lol: :lol:

Kar se pa nagibanja fazera tiče, pošraufaj ven distančnike in ko ti po tem podrsa tacka, je zdravo odnehati z nagibanjem. :lol: :wink:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti originalno gumo, ker je to najbolj optimalno. Lepota je minljiva, uzitki v ovinku pa trajajo... in trajajo najbolje z originalno gumo. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blade, a veš kolk brihtnih glavic je konstruiralo tvoj motor ... pa da boš vedel, so tud o dimenziji gum dobro premislili ... zaupaj njim in še nekaterim, ki ti svetujemo originalno dimenzijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Širša pnevmatika ti bo zjebala vozne lastnosti, pa še izgled bo choperski, zaradi ukrivljenosti. Prav zaradi nepravilne ("felne") ukrivljenosti, se čudno obnaša v ovinkih (ne nalega pravilno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat smo o tem že debatirali pa bi sedaj samo povzel.

V primeru zanemarljive debeline gume je nagnjenost motorja v ovinku zgolj funkcija njegove hitrosti.

Hitreje skozi ovinek greš bolj moraš biti nagnjen in to velja za vse motorje ob gornji predpostavki seveda.

No hudič se ponavadi skriva v detaljih in motorji nimajo zanemarljivo male debeline gum. Tukaj pa nastopi problem, da se motor ne zvrača preko točke, ki je podaljšek simetrale motorja na cestišče ampak zaradi debeline gume na točki, ki je zamaknjena.

Posledica je, da se mora motor za isti učinek bolj nagnit, pri čemer pa motorji z nižjim težiščem (vsi chooperji) še nekoliko bolj.

Skratka, hotel sem z gornjim povedat, da debelejša kot je guma, bolj se boš moral pri isti hitrosti v ovinku nagibat ali pa, ni vseeno kakšne gume gor daš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar te konkretnega zanima o fazerju, vkljucno z obnasanje motocikla v odvisnosti od gum (tudi 170 in 180) si oglej www.fazer.de. Zal je v nemscini ampak se da tudi iz slikc in tabel razbrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... poznamo pa tut primere, ko damo na motor ožje gume, kot so original. Pa ne zarad cene, ampak zato, ker enostavno lepše leži. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!