Skoči na vsebino

Pesek na cesti


Priporočene objave

Objavljeno

Recimo da peles po zaviti lokalni cesti izven naselja. Omejitev je 90, recimo da vozis tudi nekje blizu te hitrosti. Pripeljes v ovinek, in sredi ovinka opazis pesek...zdrsnes in tako dalje...

Kdo je zdej tu kriv? Motorist, ki ni predvideval moznosti peska? Je to tko kot, da zdrsnes zaradi vlazne ceste?

Ce je cestna sluzba odgovorna za vzdrzevanje cest in placujem takso za ceste bi morala biti cesta cista in varna. Torej so krivi vzdrzevalci? Al je sam se ena novica v crni kroniki in kriv motorist ki je z neprilagojeno hitrostjo pripeljal v ovinek..

Objavljeno

quote:

Recimo da peles po zaviti lokalni

Taka razglabljanja so brez veze kdo je kriv.

Ce upoštevaš, da ima motorist prednost zgolj v nebesih potem ti je vse jasno.

lp RAN

Objavljeno

že v avtošoli te ucijo predvidevanja. To je ravno takrat, ko odpovejo vsa pravila in zakoni, se mraš zanesti na svojo lastno zdravo presojo.

Moje mnenje je, da ce se po cesti prvic pelješ, tako ali tako nimaš kaj v ovinke noreti (ceprav ravno jaz nisem tega delala par dni nazaj, ampak vseeno), ampak greš malo pocasneje, saj jih ne poznaš. V kolikor cesto poznaš, pa tudi veš, da se zna zgoditi da priletiš v ovinek kot sneta skira, sredi ovinka pa na tvojo žalost zagledaš pesek. Torej tudi zaradi tega ne noriš potem tam.

Dejansko je kriva služba za skrb cest, ampak ti verjetno to nic ne pomaga, ce te bodo potem v krsto skupaj sestavljali. Kruto a realno.

Na cesti je vsak posameznik sam odovoren za svoja dejanja. Takrat je brezpredmetno ugotavljati krivca. Zanesi se samo nase in boš dalec prišel v življenju.

kisses

Pupa

Objavljeno

Služba za vzdrževanje zest je kriva v primeru razlitja olja oz. podobnih tekocin (rabiš pa dobrega odvetnika), pri pesku pa ti niti najboljši odvetnik ne bo mogel pomagati. Žal je pac tako, da kontrolorji cestišc niso zmeraj povod tam, kjer bi morali biti oz. jih tudi ni dovolj za vse naše ceste in "ceste".

lp Easyrider

Objavljeno

mogoce vam lahko povem en podatek: eurostar-chrysler in SFT (avto-tovarni v graz-u) ze nekaj let vozita svoje prototipe po SLO-cestah zaradi sprobavanja vzdrzljivosti in kvalitete montaze.le zakaj?

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Objavljeno

pesek na cesti,kuplungo stisnes,presurfas pesek in se peljes dalje.ce pa pristanes v botaniki upaj na pomoc,ali si pomagaj sam.tough luck,shit happens.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Objavljeno

Kakrsnakoli pizdar*** je na cesti, predvsem sredi ovinka, nikoli ne smes gledat vanjo! Usmeri pogled naprej od ovire in se pelji. Da ne bi slucajno bremze pohodu.

Objavljeno

quote:

... nikoli ne smes gledat vanjo...

... in se pelji ...

... ne bi slucajno bremze pohodu ...

Ad.1. ce si dovolj karakterja

Ad.2. ce ti še uspe

Ad.3. ce odklopiš reflekse

lp Easyrider

Objavljeno

quote:

Ad.1. ce si dovolj karakterja

Ad.2. ce ti se uspe

Ad.3. ce odklopis reflekse

lp Easyrider

ad ad1) to bi slo

ad ad2) odvisno od razmer

ad ad3) ni teorije

Zal... Pesek me sicer ne daje, ker motorja ne morem dovolj poloziti (tacke so prenizko), me pa se vedno dovolj zanese, da bi lahko odletel...

Einherjer

-------------

SUPPORT YOUR LOCAL FIRESTARTER!

Objavljeno

quote:

Ko sem šel v Lendavo, sem naletel na pesek na ovinku. Ohranil prisebnost in stisnil sklopko in ne zavore. Pesek lepo preplaval.

Še dve resnici: ovinek je bil bolj blage sorte, hitrost pa meni primernih 70 km/h.

Brrrm

Bravo Brrrm! Prestal si peskovni krst. Pa tudi obrazložitev okolišcin je korektna in poštena!

lp Easyrider

Objavljeno

lahko potrdim brrrm-ovo izjavo,saj sem se o njegovi "celi" navzocnosti v lendavi osebno preprical....

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Objavljeno

Sem imel pa dogodivšcino tudi na poti nazaj.

Levi ovinek nekaj srednjega, hitrost okoli 80 km/h, ga jaz "položim" po moje, kot vem in znam, vendar na prvi tretjini ugotovim, da sem preblizu sredinske crte, pa še avto je šel nasproti in sem cviknil in popustil plin, da se spravim bolj k robu. Ko sem zmanjšal plin, mi je zadnji del motocikla zanihal, kot da bi vozil z zvitim platišcem, 2x je zanihal, potem pa se je umiril in sem nekako naredil, kar sem hotel. Dobro, Gilerca verjetno ni ne vem kaj glede voznih lastnosti, vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe

Brrrm

Objavljeno

quote:

vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe

Brrrm

da si v ovinku odvzel plin.moral bi se malo vec "poloziti" in bi brez problema speljal in se oddaljil od sredinske crte.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Objavljeno

Hvala,

bom na enem praznem in znanem ovinku preveril.

Brrrm

Objavljeno

quote:

Sem imel pa dogodivšcino tudi na poti nazaj.

Levi ovinek nekaj srednjega, hitrost okoli 80 km/h, ga jaz "položim" po moje, kot vem in znam, vendar na prvi tretjini ugotovim, da sem preblizu sredinske crte, pa še avto je šel nasproti in sem cviknil in popustil plin, da se spravim bolj k robu. Ko sem zmanjšal plin, mi je zadnji del motocikla zanihal, kot da bi vozil z zvitim platišcem, 2x je zanihal, potem pa se je umiril in sem nekako naredil, kar sem hotel. Dobro, Gilerca verjetno ni ne vem kaj glede voznih lastnosti, vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe

Brrrm

Glede na to da je bil ovinek levi in si bil prelizu crte, bi moral po gasu stopit, da bi šel lahko bolj ven. Men se zdi ???

hotschko

Objavljeno

Hotschko: po moje mas tudi prav... Vec gasa, bolj bi ga moralo ven nesti.

Einherjer

-------------

SUPPORT YOUR LOCAL FIRESTARTER!

Objavljeno

Verjetno, bom preizkusil, ceprav zaloge gasa pri Gilerci ni nevem vec koliko.

Tisti trenutek sem premišljeval takole, bilo je casa za eno samo misel, ce dam gasa, se bom moral še bolj nagniti in bo šla buca še bolj na crto, pa sem popustil v stilu: Previdnost je mati modrosti. Vendar je kljub temu postala mati.

Brrrm

Objavljeno

eeeeeeeeeehhh,SORRY BRRRM,sem se enkrat prebral in bi moral gilerco malo zravnati in potem spet poloziti,da prides od crte v levem ovinku.tisto kar sem prej napisal velja za desnega.

se enkrat se oproscam.

zgoraj opisani manever pa najbolje vadis na kaksnem praznem parkiriscu.ga vedno znova rabis.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Objavljeno

za vse manevre v ovinku: pravilno polaganje-iskanje VARNE meje nagiba, izogibanje in podobno je najboljsi kak velik rondo (npr. pesnica al pa glavni na LJ obvoznici).

AMPAK KO NI PROMETA IN NE DIRKALNO, DA NE BO POMOTE.

glavna stvar pri ovinkih je da se pocutis sprosceno in te ni strah ce si nagnjen. ovinek moras znat speljat z konstantno hitrostjo se pravi brez dodajanja ali odvzemanja plina ali sirjenja krivulje. to lahko treniras na zunanjem krogu rondoja, prvo nekaj krogov pocasi nato pa dodajas gas. ko si siguren gres pocasi proti sredini in na koncu vozis cisto znotraj da se navadis zaprtih ovinkov (idealni trening za gorske prelaze z 180 stop. ovinki).

to je dobro predvsem za zacetnike in spomladi, da se malo "zagrejes".

se enkrat, ne to zamenjat z "zloglasnim" dirkanjem in delajte to takrat ko so ceste prazne.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

To sem že opazil.

Ko se spravim na motor, vozim ovinke dokaj trdo, dokler ne pridem do kakšnih rid, kjer je potrebno potelovaditi. Naslednje, "normalne" ovinke vozim potem mnogo bolj spršceno in gladko, kot tiste pred ridami.

Brrrm

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Tle je sicer govora o teoriji vožnje v ovinek, ampak po naslovu sedoč bo moje vprašanje za sem.

Pri nas v Zasavju je na cestah še polno peska. Sicer so nekaj pometal, ampak še zdaleč ne dovolj. Pozimi namreč na ceste zmečejo abnormalne količine peska. Zanima me, če je povsod tako ali samo pri nas pozimi ceste tako vneto posipavajo, da so spomladi čisto preč in čiščenja več ne zmorejo... :hmm:

Objavljeno
Tle je sicer govora o teoriji vožnje v ovinek, ampak po naslovu sedoč bo moje vprašanje za sem.

Pri nas v Zasavju je na cestah še polno peska. Sicer so nekaj pometal, ampak še zdaleč ne dovolj. Pozimi namreč na ceste zmečejo abnormalne količine peska. Zanima me, če je povsod tako ali samo pri nas pozimi ceste tako vneto posipavajo, da so spomladi čisto preč in čiščenja več ne zmorejo... :hmm:

Tut na gorenjskem niso lih spucane! (na nekaterih odsekih). :angry:

Poznam nekoga, ki je to sprobal na lastni koži prejšnjo nedeljo (bolj natančno na svoji glavi in rahle odrgnine na telesu in motorju).

Padec ni bil videt lih lepo :cry:

Objavljeno

Tuki pri nas na notranjskem je tud obup nekaj sicer pometajo še preden je zime konc pol pa spet posipajo in pesek gre dol od avtomobilov je pa res da pride spet nazaj na cesto ker eni vozijo mal po cesti mal po jarku tipičen primer so ride v taglavnem ovinku sam res ne vem a to za nalašč delajo da pesek nazaj namečejo al pa vozit ne znajo.Najbolj pa mi gr na živce če furam za kakim kamjonom ali avtom,ki vozi mal po cesti mal po jarku in potem prileti ves prah in pesek direkt v mene in motor.So pa nekateri ovinki na katerih je vedno pesek.

Objavljeno
Tuki pri nas na notranjskem je tud obup nekaj sicer pometajo še preden je zime konc pol pa spet posipajo in pesek gre dol od avtomobilov je pa res da pride spet nazaj na cesto ker eni vozijo mal po cesti mal po jarku tipičen primer so ride v taglavnem ovinku sam res ne vem a to za nalašč delajo da pesek nazaj namečejo al pa vozit ne znajo.Najbolj pa mi gr na živce če furam za kakim kamjonom ali avtom,ki vozi mal po cesti mal po jarku in potem prileti ves prah in pesek direkt v mene in motor.So pa nekateri ovinki na katerih je vedno pesek.

" SO PA NEKATERI OVINKI NA KATERIH JE VEDNO PESEK" Tale ja pa bla grozovito pametna, sem mislu da bom kej pamtnga prebral, po pa take berem. Glih tak k b reku ene so zmeri mokre ene pa ne. :wacko: Uganeš ka sem mislu :devil: .

Dej pametne pište, pa ne bit prveč brihtni vsevedi.

Se mi zdi da pišete sam zato da b ne vem kakšne nazive mel.

Ajd pa brez zamere.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!