alexb Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 Recimo da peles po zaviti lokalni cesti izven naselja. Omejitev je 90, recimo da vozis tudi nekje blizu te hitrosti. Pripeljes v ovinek, in sredi ovinka opazis pesek...zdrsnes in tako dalje... Kdo je zdej tu kriv? Motorist, ki ni predvideval moznosti peska? Je to tko kot, da zdrsnes zaradi vlazne ceste? Ce je cestna sluzba odgovorna za vzdrzevanje cest in placujem takso za ceste bi morala biti cesta cista in varna. Torej so krivi vzdrzevalci? Al je sam se ena novica v crni kroniki in kriv motorist ki je z neprilagojeno hitrostjo pripeljal v ovinek..
RAN Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 quote: Recimo da peles po zaviti lokalni Taka razglabljanja so brez veze kdo je kriv. Ce upoštevaš, da ima motorist prednost zgolj v nebesih potem ti je vse jasno. lp RAN
pupa Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 že v avtošoli te ucijo predvidevanja. To je ravno takrat, ko odpovejo vsa pravila in zakoni, se mraš zanesti na svojo lastno zdravo presojo. Moje mnenje je, da ce se po cesti prvic pelješ, tako ali tako nimaš kaj v ovinke noreti (ceprav ravno jaz nisem tega delala par dni nazaj, ampak vseeno), ampak greš malo pocasneje, saj jih ne poznaš. V kolikor cesto poznaš, pa tudi veš, da se zna zgoditi da priletiš v ovinek kot sneta skira, sredi ovinka pa na tvojo žalost zagledaš pesek. Torej tudi zaradi tega ne noriš potem tam. Dejansko je kriva služba za skrb cest, ampak ti verjetno to nic ne pomaga, ce te bodo potem v krsto skupaj sestavljali. Kruto a realno. Na cesti je vsak posameznik sam odovoren za svoja dejanja. Takrat je brezpredmetno ugotavljati krivca. Zanesi se samo nase in boš dalec prišel v življenju. kisses Pupa
easyrider Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 Služba za vzdrževanje zest je kriva v primeru razlitja olja oz. podobnih tekocin (rabiš pa dobrega odvetnika), pri pesku pa ti niti najboljši odvetnik ne bo mogel pomagati. Žal je pac tako, da kontrolorji cestišc niso zmeraj povod tam, kjer bi morali biti oz. jih tudi ni dovolj za vse naše ceste in "ceste". lp Easyrider
Ice Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 mogoce vam lahko povem en podatek: eurostar-chrysler in SFT (avto-tovarni v graz-u) ze nekaj let vozita svoje prototipe po SLO-cestah zaradi sprobavanja vzdrzljivosti in kvalitete montaze.le zakaj? ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
Ice Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 pesek na cesti,kuplungo stisnes,presurfas pesek in se peljes dalje.ce pa pristanes v botaniki upaj na pomoc,ali si pomagaj sam.tough luck,shit happens. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
mopedfan Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Kakrsnakoli pizdar*** je na cesti, predvsem sredi ovinka, nikoli ne smes gledat vanjo! Usmeri pogled naprej od ovire in se pelji. Da ne bi slucajno bremze pohodu.
easyrider Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: ... nikoli ne smes gledat vanjo... ... in se pelji ... ... ne bi slucajno bremze pohodu ... Ad.1. ce si dovolj karakterja Ad.2. ce ti še uspe Ad.3. ce odklopiš reflekse lp Easyrider
Einherjar Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: Ad.1. ce si dovolj karakterja Ad.2. ce ti se uspe Ad.3. ce odklopis reflekse lp Easyrider ad ad1) to bi slo ad ad2) odvisno od razmer ad ad3) ni teorije Zal... Pesek me sicer ne daje, ker motorja ne morem dovolj poloziti (tacke so prenizko), me pa se vedno dovolj zanese, da bi lahko odletel... Einherjer ------------- SUPPORT YOUR LOCAL FIRESTARTER!
easyrider Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 quote: Ko sem šel v Lendavo, sem naletel na pesek na ovinku. Ohranil prisebnost in stisnil sklopko in ne zavore. Pesek lepo preplaval. Še dve resnici: ovinek je bil bolj blage sorte, hitrost pa meni primernih 70 km/h. Brrrm Bravo Brrrm! Prestal si peskovni krst. Pa tudi obrazložitev okolišcin je korektna in poštena! lp Easyrider
Ice Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 lahko potrdim brrrm-ovo izjavo,saj sem se o njegovi "celi" navzocnosti v lendavi osebno preprical.... ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
Brrrm Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 Sem imel pa dogodivšcino tudi na poti nazaj. Levi ovinek nekaj srednjega, hitrost okoli 80 km/h, ga jaz "položim" po moje, kot vem in znam, vendar na prvi tretjini ugotovim, da sem preblizu sredinske crte, pa še avto je šel nasproti in sem cviknil in popustil plin, da se spravim bolj k robu. Ko sem zmanjšal plin, mi je zadnji del motocikla zanihal, kot da bi vozil z zvitim platišcem, 2x je zanihal, potem pa se je umiril in sem nekako naredil, kar sem hotel. Dobro, Gilerca verjetno ni ne vem kaj glede voznih lastnosti, vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe Brrrm
Ice Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 quote: vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe Brrrm da si v ovinku odvzel plin.moral bi se malo vec "poloziti" in bi brez problema speljal in se oddaljil od sredinske crte. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
Brrrm Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 Hvala, bom na enem praznem in znanem ovinku preveril. Brrrm
hotschko Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 quote: Sem imel pa dogodivšcino tudi na poti nazaj. Levi ovinek nekaj srednjega, hitrost okoli 80 km/h, ga jaz "položim" po moje, kot vem in znam, vendar na prvi tretjini ugotovim, da sem preblizu sredinske crte, pa še avto je šel nasproti in sem cviknil in popustil plin, da se spravim bolj k robu. Ko sem zmanjšal plin, mi je zadnji del motocikla zanihal, kot da bi vozil z zvitim platišcem, 2x je zanihal, potem pa se je umiril in sem nekako naredil, kar sem hotel. Dobro, Gilerca verjetno ni ne vem kaj glede voznih lastnosti, vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe Brrrm Glede na to da je bil ovinek levi in si bil prelizu crte, bi moral po gasu stopit, da bi šel lahko bolj ven. Men se zdi ??? hotschko
Einherjar Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 Hotschko: po moje mas tudi prav... Vec gasa, bolj bi ga moralo ven nesti. Einherjer ------------- SUPPORT YOUR LOCAL FIRESTARTER!
Brrrm Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 Verjetno, bom preizkusil, ceprav zaloge gasa pri Gilerci ni nevem vec koliko. Tisti trenutek sem premišljeval takole, bilo je casa za eno samo misel, ce dam gasa, se bom moral še bolj nagniti in bo šla buca še bolj na crto, pa sem popustil v stilu: Previdnost je mati modrosti. Vendar je kljub temu postala mati. Brrrm
Ice Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 eeeeeeeeeehhh,SORRY BRRRM,sem se enkrat prebral in bi moral gilerco malo zravnati in potem spet poloziti,da prides od crte v levem ovinku.tisto kar sem prej napisal velja za desnega. se enkrat se oproscam. zgoraj opisani manever pa najbolje vadis na kaksnem praznem parkiriscu.ga vedno znova rabis. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
Pervy Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 za vse manevre v ovinku: pravilno polaganje-iskanje VARNE meje nagiba, izogibanje in podobno je najboljsi kak velik rondo (npr. pesnica al pa glavni na LJ obvoznici). AMPAK KO NI PROMETA IN NE DIRKALNO, DA NE BO POMOTE. glavna stvar pri ovinkih je da se pocutis sprosceno in te ni strah ce si nagnjen. ovinek moras znat speljat z konstantno hitrostjo se pravi brez dodajanja ali odvzemanja plina ali sirjenja krivulje. to lahko treniras na zunanjem krogu rondoja, prvo nekaj krogov pocasi nato pa dodajas gas. ko si siguren gres pocasi proti sredini in na koncu vozis cisto znotraj da se navadis zaprtih ovinkov (idealni trening za gorske prelaze z 180 stop. ovinki). to je dobro predvsem za zacetnike in spomladi, da se malo "zagrejes". se enkrat, ne to zamenjat z "zloglasnim" dirkanjem in delajte to takrat ko so ceste prazne. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Brrrm Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 To sem že opazil. Ko se spravim na motor, vozim ovinke dokaj trdo, dokler ne pridem do kakšnih rid, kjer je potrebno potelovaditi. Naslednje, "normalne" ovinke vozim potem mnogo bolj spršceno in gladko, kot tiste pred ridami. Brrrm
RAN Objavljeno Julij 2, 2001 Opozori Objavljeno Julij 2, 2001 Teorija kako se pelje ovinke v tips and techniks : http://www.msgroup.org/TIP039.html pa še mnogo drugega uporabnega vkljucno s prevedenimi clanki, ki jih ima motosvet pod rubriko nasveti/varnost. lp RAN
premza Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Tle je sicer govora o teoriji vožnje v ovinek, ampak po naslovu sedoč bo moje vprašanje za sem. Pri nas v Zasavju je na cestah še polno peska. Sicer so nekaj pometal, ampak še zdaleč ne dovolj. Pozimi namreč na ceste zmečejo abnormalne količine peska. Zanima me, če je povsod tako ali samo pri nas pozimi ceste tako vneto posipavajo, da so spomladi čisto preč in čiščenja več ne zmorejo... :hmm:
era Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Tle je sicer govora o teoriji vožnje v ovinek, ampak po naslovu sedoč bo moje vprašanje za sem. Pri nas v Zasavju je na cestah še polno peska. Sicer so nekaj pometal, ampak še zdaleč ne dovolj. Pozimi namreč na ceste zmečejo abnormalne količine peska. Zanima me, če je povsod tako ali samo pri nas pozimi ceste tako vneto posipavajo, da so spomladi čisto preč in čiščenja več ne zmorejo... :hmm: Tut na gorenjskem niso lih spucane! (na nekaterih odsekih). :angry: Poznam nekoga, ki je to sprobal na lastni koži prejšnjo nedeljo (bolj natančno na svoji glavi in rahle odrgnine na telesu in motorju). Padec ni bil videt lih lepo :cry:
Sanda7 Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Tuki pri nas na notranjskem je tud obup nekaj sicer pometajo še preden je zime konc pol pa spet posipajo in pesek gre dol od avtomobilov je pa res da pride spet nazaj na cesto ker eni vozijo mal po cesti mal po jarku tipičen primer so ride v taglavnem ovinku sam res ne vem a to za nalašč delajo da pesek nazaj namečejo al pa vozit ne znajo.Najbolj pa mi gr na živce če furam za kakim kamjonom ali avtom,ki vozi mal po cesti mal po jarku in potem prileti ves prah in pesek direkt v mene in motor.So pa nekateri ovinki na katerih je vedno pesek.
papirko Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Tuki pri nas na notranjskem je tud obup nekaj sicer pometajo še preden je zime konc pol pa spet posipajo in pesek gre dol od avtomobilov je pa res da pride spet nazaj na cesto ker eni vozijo mal po cesti mal po jarku tipičen primer so ride v taglavnem ovinku sam res ne vem a to za nalašč delajo da pesek nazaj namečejo al pa vozit ne znajo.Najbolj pa mi gr na živce če furam za kakim kamjonom ali avtom,ki vozi mal po cesti mal po jarku in potem prileti ves prah in pesek direkt v mene in motor.So pa nekateri ovinki na katerih je vedno pesek. " SO PA NEKATERI OVINKI NA KATERIH JE VEDNO PESEK" Tale ja pa bla grozovito pametna, sem mislu da bom kej pamtnga prebral, po pa take berem. Glih tak k b reku ene so zmeri mokre ene pa ne. :wacko: Uganeš ka sem mislu :devil: . Dej pametne pište, pa ne bit prveč brihtni vsevedi. Se mi zdi da pišete sam zato da b ne vem kakšne nazive mel. Ajd pa brez zamere.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se