Skoči na vsebino

Pesek na cesti


Priporočene objave

Objavljeno

Na to vprašanje je blo govora tudi v Medvodah 6. marca, ko je o varni vožnji predaval Brane Legan. On sploh ni delal take panike glede peska na cesti kakor sem pričakoval. Je zatrdil, da se v vsak ovinek da normalno peljat, čeprav je na njem pesek. Skoz ovinek naj bi vsakega motorista vodil pogled usmerjen na kolesnice kjer vozijo avtomobili, kjer pa nikoli ni peska. Le na ta način (pogled na kolesnice) se da opeljat idealno linijo po čistem cestišču. In zdi se mi dokaj realna rešitev - s svojim znanjem se rešiš iz problema - za padec ni kriva nobena cestarska služba. :OK:

Objavljeno

samo intermezzo......... dokler kolesnice so.

ko pa je cel ovinek poln peska pa lahko gledas kamor koli.....

Objavljeno (popravljeno)

Meni ni pesek razbil šipe na lučki, ampak kamen :devil:

Popravljeno . Popravil motoristek
Objavljeno

To sm jest samo povedou kaj strokovnjaki pravjo na opisano tematiko. ;)

Objavljeno

Pesek je svina na kvadrat - k te odnese te odnese - pol jokat kdo je odgovoren je prepozno... :cry:

Objavljeno

Evo eno butasto vprašanje, ko vidite, da je na ovinku pesek, a motor poravnate in s poravnanim zapeljete skozi pesek in takoj ko je peska konec spet "poln" nagib? A greste "skozi" kar v nagibu :?

Objavljeno
Recimo da peles po zaviti lokalni cesti izven naselja... Pripeljes v ovinek, in sredi ovinka opazis pesek...zdrsnes in tako dalje...

...si sam kriv! Za vse posledice, najsibo, ce se samo zvaljas na travnik in si edini poskodovan, priletis v drugega, poskodujes sebe ali tudi nekoga drugega. To za zmeraj zapomni! Ne smes zdrsnt, ker moras to preprecit. Ce z druge strani nekdo vate zdrsne, v isti situacijipa ni tvoja krivda! Upostevati pa moras, da tu ni vazno ali je 90, 50, ali 130. Logicno bi sicer bilo, da ce je manjsa brzina, imas vec casa za odreagirat, samo to ni vedno pravilo. Ne mores bit pa toliko egoisticen in zvalit krivdo na malomarneza, ki mu je padel pesek z kasona. Niti ne mores kriviti narave, ker je hudournik nanesel pesek na cestisce, niti na cestarja, ki ga ni ravno pred teboj pometel. Uporabljaj glavo, ker edino ta ti bo pomagala pravilno razsojati v kocljivih situacijah, kapis!?

Objavljeno
Evo eno butasto vprašanje, ko vidite, da je na ovinku pesek, a motor poravnate ...

Zelo pametno vprasanje, motor poravnas, ce imas seveda prostor, ce ga ne poravnas si padel!

Objavljeno
Pesek je svina na kvadrat - k te odnese te odnese...

Veliko sem odnesel od tvojega odgovora!

Objavljeno
samo intermezzo......... dokler kolesnice so.

ko pa je cel ovinek poln peska pa lahko gledas kamor koli.....

Ja odvisno kaksen je ovinek! Lahko je tudi cel popeskan, sicer panika je, resis se pa le!

Objavljeno
Na to vprašanje je blo govora tudi v Medvodah 6. marca, ko je o varni vožnji predaval Brane Legan. On sploh ni delal take panike glede peska na cesti kakor sem pričakoval. Je zatrdil, da se v vsak ovinek da normalno peljat, čeprav je na njem pesek. Skoz ovinek naj bi vsakega motorista vodil pogled usmerjen na kolesnice kjer vozijo avtomobili, kjer pa nikoli ni peska. Le na ta način (pogled na kolesnice) se da opeljat idealno linijo po čistem cestišču. In zdi se mi dokaj realna rešitev - s svojim znanjem se rešiš iz problema...

Ja kok pa je sploh normalno 60, 90, 170? Ne posplosevat, se pravi ce so kolesnice, potem normalno 90 naprej, ce je pa cela cesta popeskana pa ti normalno peles...? Mrbit je on drugac razlozu, kot si ti nahitro natipkal zdejle...

Objavljeno
...te ucijo predvidevanja. To je ravno takrat, ko odpovejo vsa pravila in zakoni, se mraš zanesti na svojo lastno zdravo presojo... (ceprav ravno jaz nisem tega delala par dni nazaj, ampak vseeno), ...Dejansko je kriva služba za skrb cest,...

Na cesti je vsak posameznik sam odovoren za svoja dejanja. Takrat je brezpredmetno ugotavljati krivca. Zanesi se samo nase in boš dalec prišel v življenju.

kisses

Pupa

Ja Pupa pravilno razmisljas, razen tistega, da so verjetno krivi cestarji , ker niso pometli...in , da pelji pocasneje, ce jih ne poznas. Midva se peljeva lahko po cesi in oba ne poznava in ti bos hitrejsa od mene, ker pac bolje vozis. Vsak naj vozi, kolkor je sposoben trezno kontrolirati!

Objavljeno
Sem imel pa dogodivšcino tudi na poti nazaj.

Levi ovinek nekaj srednjega, hitrost okoli 80 km/h, ga jaz "položim" po moje, kot vem in znam, vendar na prvi tretjini ugotovim, da sem preblizu sredinske crte, pa še avto je šel nasproti in sem cviknil in popustil plin, da se spravim bolj k robu. Ko sem zmanjšal plin, mi je zadnji del motocikla zanihal, kot da bi vozil z zvitim platišcem, 2x je zanihal, potem pa se je umiril in sem nekako naredil, kar sem hotel. Dobro, Gilerca verjetno ni ne vem kaj glede voznih lastnosti, vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe

Brrrm

Potisniti bi moral krmilo z desno roko naprej. Lahko bi tudi potegnil krmilo z levo roko nazaj. Pri tej tehniki ni potrebno spreminjati tvojega polozaja ali tezisca na motorju a vendar motor odreagira zgolj z akcijo rok. Spuscati plina ne bi bilo potrebno, ker si ga pa , ti je pa zanihal, ker nimas usklajenega vzmetenja.

Objavljeno
quote:

vendar kljub temu: Kaj sem naredil narobe

Brrrm

da si v ovinku odvzel plin.moral bi se malo vec "poloziti" in bi brez problema speljal in se oddaljil od sredinske crte.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

..ja prav imas samo ne brez 150-h konj in z poverslajdom, tako mocnim, da ti se prvo kolo za sabo potegne...

Objavljeno
Hvala,

bom na enem praznem in znanem ovinku preveril.

Brrrm

..ne poskusaj tega delati sam brez mentorja!

Objavljeno (popravljeno)

Glede na to da je bil ovinek levi in si bil prelizu crte, bi moral po gasu stopit, da bi šel lahko bolj ven. Men se zdi ???

Kot sem ze povedal v tej situaciji samo poteg z levo, ali porines desno krmilno rocico!

Popravljeno . Popravil Shargo
Objavljeno
za vse manevre v ovinku: pravilno polaganje-iskanje VARNE meje nagiba, izogibanje in podobno je najboljsi kak velik rondo (npr. pesnica al pa glavni na LJ obvoznici)..

...rondoji ven visijo, boljsi so izvozi iz avtocest, po moznosti vzpenjajoci.

Objavljeno

Riding Skills Series: Cornering Through a Crisis

1. This is the classic scenario: You're clipping along at a good pace, flicking through corners in a controlled rhythm, when around a blind bend you see water, dirt or some other debris directly in your path. What to do? Here, the rider has spotted the debris but is already committed to the cornering line, carrying a respectable amount of lean angle. This rider was able to spot the debris because he was looking well through the turn. Make sure you don't "ride the front wheel," which will limit your field of vision and therefore lessen the amount of time you have to react to certain situations. If it's water or dirt, it's not a good idea to cross it with very much lean angle. Once you've spotted the debris-but before you reach it-increase your lean angle to tighten your cornering line. This will give you more room to work later in the corner.

2. Just before you cross the debris, stand the bike straight up (or as close to it as possible). If necessary get on the brakes, but make sure to get your braking done early and release them before you get to the slick stuff.

3. Try to avoid braking through the problem area at all costs; it's immeasurably safer to roll through with the throttle slightly open than it is to even lightly apply the brakes.

4. Once past the offending slag, lean the bike back into the corner to avoid exiting your lane, which would either take you into oncoming traffic or off the road. It's a good idea to practice this procedure in an imaginary crisis when there is nothing at stake. Just remember: When the real thing happens, don't panic. Firm, thoughtful inputs will have you on your way without so much as a rise in heart rate.

This story was originally published in the June 1995 issue of Sport Rider.

Objavljeno

Mal preveč moralco nabijate.

Dejstvo je, da so vzdrževalci cest po zakonu dolžni odstraniti ovire, ki bi lahko predstavljale nevarnost za udeležence v prometu, prav tako morajo urediti hudournike in ostalo odvodnavanje, da le-to ne nananaša na vozišče peska ali drugih stvari, ki bi lahko predstavlajle nevarnost za udeležence v prometu. Prav tako zakon omenja, da se tovor ne sme stresati s kesona.

Seveda si, ko padeš, vedno delno sam kriv, saj bi lahko padec preprečil tako ali pa tako ali pa tako,.... Ko pa padeš in je vzrok padca pesek na cesti in lahko dokažeš, mislim, da je tu tudi odgovornost vzdrževalca cest. Drugače je pa najbolje, da se vozimo po cestah 10 km/h, saj se bomo le tako lahko izognili vsem možnim oviram, pa še takrat nas lahko preseneti kakšen kamen iz kakšnega pobočja. Vzdrževalci cest pa naj pobirajo denarce iz naših žepov in brez odgovornosti sedijo ob cestah, saj ne morejo biti krivi, če niso vedeli, da je na cesti pesek.

:yea2:

Objavljeno (popravljeno)

Če vam je hrvaščina bližja, je ta članek preveden na Motori.hr.

Popravljeno . Popravil bedanc
Objavljeno (popravljeno)
Mal preveč moralco nabijate.

...

Vse res Vime, samo ko si enkrat razliman ko pasji drek, ti prav malo pomaga kdo je kriv in kdo bi kaj moral narediti. Zato so tako pomembni previdnost, predvidevanje, primerna hitrost in vaja izogibanja takim pastem.

Glede prevoda zgoraj nalimanega članka. Podobni in v bodočnosti tudi omenjen članek so prevedeni na Maksijevih straneh pod "Maksi svetuje". Poučno in koristno.

http://www.drustvo-maksi.si/

LP HHV

P.S.: Motori.hr je pa tud fajn stran.

Popravljeno . Popravil HHV
Objavljeno

A je že kdo kdaj poslal vzdrževalcem kak dopis v stilu... :angry:

Lepo bi bilo, da očistite pesek, ki ste ga pozimi ob vsakem dežju (včasih pa kar na suho) tako vneto metali na ceste...

A bi pomagalo... :hmm:

Seveda bi... :lol1:

Objavljeno

Ja res so dolzni, samo, ko bos ti uveljavljal skodo, ce bos se ziv, bojo rekli pa da si se prehitro pripeljal, kajti ce bi se pripeljal po omejitvah bi moral ustaviti, ali obvoziti oviro. No zgodilo se mi je, da mi je padel kamen na havbo na odseku ceste, kjer je postavljen znak "Kamenje pada" in tudi znak 60 km/h. Pravtako je po celem hribu razpeta mreza katera zadrzuje padanje kamenja. Stvar je prisla na sodisce in cestarji so kao vse naredili, opozorilni znak, omejitev, mreza, vendar dokazali smo jim, da kljub vsemu kamenje pada in da kljub vsemu niso preprecili padanje kamenja. Stvar se je vlekla po sodiscih 4 leta in izgubili so. Ocitali so mi pa preveliko hitrost in mojo nepazljivost,(jaz sem peljal 57) ampak meni je padla skala na avto in je nisem povozil, ce bi jo pa povozil bi pa izgubil tozbo. No, bottom line vsega je, da jim ne bos dokazal krivde, ce bos zviznil na pesku! Dolni pa so skrbet za cese po zakonu!

Objavljeno (popravljeno)
Veliko sem odnesel od tvojega odgovora!

Ok, tle mas tadolgo verzijo. V vsak ovinek naj bi peljal s tako brzino, da se lahko potencialni oviri ali situaciji izzognes. Uporabljaj oci in glej globoko v ovinek. (You don't want to take your bike anywhere your brain wasn't there 3 seconds earlier!)Ce situacija dopusca - prazna cesta se morda lahko pesku izzognes. Poravnas motor, zapeljes cez pesek - nato podres motor in nadaljujes v ovinek. Ce pa situacija tega ne dopusca - naprimer avto na nasprotni strani ceste - ti pa si commited (nagnjen) z max hitrostjo v ovinek je pa adijo mare - underside will result. To je zivot - that's life - to je rizik letenja po cestah na nasih konjih in po nasih klincevih Slovenskih cestah - rajd previdno - ker, ko naides na pesek pri 100km/h v zategnjenem ovineku pa se s kolenon drajsas po tleh bo tvoja zadja misel sigurno o F@#ck now what!!!!

.)

Aja pa se to nobenga ti ne bo ratal tozit. Cestno podjetje pac ne more imeti cloveka na vsakem ovinku, da bi gledal ce je kej peska na cesti. (Kok ovinkov je v Sloveniji?) :hmm:

Popravljeno . Popravil Terminator

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!