Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
zdravo..pa da čujem od majstrou...je smiselno na model husa TE510 stavt gor supermoto platišča..pa nebi rabu za nobena tekmovanja al pa kej...pač enostavnu za vozt se...pa kolk kej košta ta modifikacija?

Če ne rabiš za dirke potem lahko brez problema daš gor supermoto kit. Po internetu zaslediš dosti uporabnikov kateri so hard endurote predelali v supermote. Glede cene pa vse je odvisno ali hočeš novo ali rabljeno ali boš zamenjal samo platišča in gume kar je nuja ali še spredaj disk.Cena lahko zelo varira. Za rabljeno cca 1000 eurov za novo cca 2000-2500 eurov

Js bi tud eno offtopic vn butno.. Gledam VOR-e 530 oz 570 supermoto.. kaj mislite o teh strojih? Ali naj raje kupim kkega KTM-ja SMR 450? :unsure:

Vora raje ne kupuj ker boš imel probleme z deli. Pa še tovarna je šla v stečaj. Če boš kupil ktm-ja z deli sigurno ne boš imel problemov samo še dobrega mehanika si najdi pa nekaj denarja si prišparaj in si zmagal. Verjetno veš da supermoto zna bit drag šport še posebej če se spuščaš v dirkalne namene.Aja pa še nekaj smrja se uradno ne da registrirat.

Objavljeno

Če ne rabiš za dirke potem lahko brez problema daš gor supermoto kit. Po internetu zaslediš dosti uporabnikov kateri so hard endurote predelali v supermote. Glede cene pa vse je odvisno ali hočeš novo ali rabljeno ali boš zamenjal samo platišča in gume kar je nuja ali še spredaj disk.Cena lahko zelo varira. Za rabljeno cca 1000 eurov za novo cca 2000-2500 eurov

boris :worship: obe feltni z gumami zadaj zobnik spredaj disk pa smo zmagal

:P :D :D

Objavljeno (popravljeno)
Vora raje ne kupuj ker boš imel probleme z deli. Pa še tovarna je šla v stečaj. Če boš kupil ktm-ja z deli sigurno ne boš imel problemov samo še dobrega mehanika si najdi pa nekaj denarja si prišparaj in si zmagal. Verjetno veš da supermoto zna bit drag šport še posebej če se spuščaš v dirkalne namene.Aja pa še nekaj smrja se uradno ne da registrirat.

Registracija me niti ne zanima. Motor bi imel samo za 2,3x tedensko nažiganje... Se pravi KTM? Kateri pa ima boljše vozne lastnosti in komponente?

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Registracija me niti ne zanima. Motor bi imel samo za 2,3x tedensko nažiganje... Se pravi KTM? Kateri pa ima boljše vozne lastnosti in komponente?

Kaj Husqvarna ti pa ne diši al kaj????

Pa še registrirati jo je mogoče!

Objavljeno

baje da bolj težko vžigajo vroče...

vsaj tako sem slišala fante pravit :krneki:

Objavljeno

Vse je vredu.. le da so KTM-ji in VOR-i najugodnejši v Italiji.. :rolleyes:

Objavljeno
baje da bolj težko vžigajo vroče...

vsaj tako sem slišala fante pravit :krneki:

Tele tvoji fantje pojma nimajo, oziroma so mal za cajtom...

Sicer pa malo pomisli kaj letos ni velikokrat vžgalo na DP...

Objavljeno

ja no, ne kupujejo vsi novih mopedov :)

rabjene tudi..

Objavljeno (popravljeno)

Kar se pa starih jajc tiče, je pa itaq bolj od sreče odvisno...

Husqvarna SMR 450 in 510 imata še El. štarter, kar je nadvse priročno...

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno

Js nebi kupil glih 10 let starega, 3, 4 pa.. Kako pa je potem z vzdrževanjem? Oz kolk kej zdržijo te mašince sploh?

Objavljeno (popravljeno)
Js nebi kupil glih 10 let starega, 3, 4 pa.. Kako pa je potem z vzdrževanjem? Oz kolk kej zdržijo te mašince sploh?

Odvisno kako so bile vzdrževane. Dirkači ponavadi kar redno vzdržujejo. Vsaj tisti pri vrhu, saj jim ni glih do odpovedi mopeda na dirkah zaradi ne zamenjanega olja ali pa kaj podobno.

Kupi predvsem tisto znamko, ki ima pri nas tudi solidno podporo. Torej KTM, Husqvarna, Aprilia, Yamaha, Honda.

Sicer pa glede na to, da imaš Tomosa SM 125, bi lahko za začetek tudi z njim odpeljal kakšno sezono...

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno
Registracija me niti ne zanima. Motor bi imel samo za 2,3x tedensko nažiganje... Se pravi KTM? Kateri pa ima boljše vozne lastnosti in komponente?

za vozne lastnosti je več al majn odvisno od šoferja :krneki:

Objavljeno (popravljeno)

Že že tomos.. ampak odkar sem peljal Yamaho YZ450F.. je tomos enostavno premalo zanimiv hehe. Zato kupujem k hočem nekej da trga, da hoče na zadnjega skos.. pač, da je fajn :krneki: Kako pa je pri KTM-jih z recimo menjavami batov? Na koliko ur se menja?

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

če te skrbi za supermoto kit.... kupiš feltne od tomosa tiste ta širše(cup), čeljusti pustiš obstoječe in samo lepo nardiš distančnike in prirobnice in si zmagau! In po vsej sreči te  pride cela stvar kej čez... 500€ (odvisno za kollko dobiš feltne in kolko je materjala in dela za prirobnice...) tako sm naredu jst mojo hondo 125 kros v motard z minimalnimi stroški.... :whistle:

Objavljeno
baje da bolj težko vžigajo vroče...

vsaj tako sem slišala fante pravit :krneki:

pa ni treba ugasnit motorja :krneki:

Objavljeno

Tako ti bom povedal. Kot prvo kupi znamko da boš imel dobro podporo s kosi, drugo najdi si dobrega in zaupanje vrednega mehanika. Ne žali husqvarne ker so letos dokazale na državnem prvenstvu in na svetovnem da so v samem vrhu.Tukaj malo razumem Gregorja Zupana zakaj ima polna jajca takšnih , ki non stop grajajo husqvarne. Ne vem kako je bilo pred leti, v zadnjih letih sem prebral kar nekaj dobrih stvari o tej znamki in spoznal kar nekaj zadovoljnih uporabnikov. Roko na srce bile so na slabem glasu, ampak kar so naredile v zadnjih 5 letih od noxa naprej je res samo za pohvalit. Edino kar me moti je da na obali nimajo nobenega serviserja. Najbljižji je Trst samo kaj ki če kupiš motor v Sloveniji ne velja garancija in obratno. Drugače je še serviser v Ilirski Bistrici samo to je ene 70 km-80 od obale. Husqvarna je edina znamka katera da 2 leti garancije na hard enduro in supermoto motorje. Vprašajte Ktm, Aprilijo, pa Japonce kolko dajo oni?? Husqvarna je ena redkih znamk katera ima modele s katerimi voziš po cesti in daš dol luči, smerokaze in ogledala in se podaš na stezo. Aprilija, TM, Husaberg imajo tudi iste možnosti vendar TM in Husabergi se niso dobro prijeli v Sloveniji. Da lahko dosežeš dober rezultat z husqvarno sm 450r lahko potrdi dokaz, da je na zadnji dirki v Logatcu zmagal v skupini supermoto amaterji z tem motorjem pred honda crf 450 v dirkaški izvedbi. Največja zamera pa gre po mojem mnenju japoncem (yamaha, suzuki ,kawasaki, honda) da enostavno se ne da kupiti njihove motorje v supermoto verziji glede na to da jih imajo v kros in hard enduru kar močno podraži končni izdelek. Pustimo zdej določene male firme kot so hmmoto za hondo, pa klmotors za kawasaki in valenti racing za suzuki. Tudi ktm me je razočaral da ponuja samo dirkaško verzijo supermoto modela, tako da se najdejo privrženci ki kupijo hard enduro motor (exc) in ga predelajo v supermoto. Da ne bo kdo rekel sej ktm ima supermtoto modele 625,640, 660 in 690. Jaz govorim o modelih pod 125 kg, da so konkurenčni tudi za po progi. Smr-ja pa se uradno ne da registrirat, razen če nimaš veze ali če koga ne podplačaš. Tako da če misliš kupit motor za dirke in da ne rabiš za po cesti ti svetujem ktm smr 450 je eden lažjih modelov , za začetnika najbolj primeren , pa najcenejsi, pa kose boš sigurno dobil. Kar se pa tiče vzdrževanja pa tukaj nikakor ne smeš šparat, če nimaš denarja za vzdrževanje, potem raje ne jit v nakup dirkalnega supermota. Če misliš pa da boš dirkal z istimi gumami celo sezono pa nič menjal olje v mašini, pa filtre, svečke, štelal ventile se zelo motiš... da ne boš potem jokal če se ti zgodi kej takega.

Primer honde crf katera je znana potem da rabi dobro vzdrževanje, pa dokaz da tudi japonci zaribajo.

http://www.ultramotard.com/bb/viewtopic.ph...&highlight=

Objavljeno

Stroške kot so gume, olje, svečke itak da moreš sprejet, sej to je potrošni material :whistle:

Objavljeno

Če koga zanima Aprilia SXV 550,letnik 2006, bo nared za prodajo čez cca tri tedne.

Motor ima vgrajeno STM antihoping sklopko, Akrapoviš izpuh + mapping za Akrapoviča, tekmovalno vzmetenje, boljšo ročico zavore od originalne.

Več info na 031-657-259, Janez

Objavljeno
Stroške kot so gume, olje, svečke itak da moreš sprejet, sej to je potrošni material :whistle:

ne govorit kt tk neki, da je to potrošni material, če ti je pa problem dat 30 EUR za servis.

Gume so 300 EUR, menjava olja na 10 ur, ki jih boš naredil v enem tednu, če se boš drajcal itn...

To ni hec, ker se ti lahka zgodi, da boš po okvari imel doma nepremičnino, ker ne boš inel 1500 EUR za popravilo, pol pa bojo solze

Objavljeno

Jaz imam ttr-ca letnik '99 predelanga u motard in mi ni delal nobenih tezav!

Zdej sem ga malo sfriziral,da bo palil malo vec,drugace pa so stroski za vzdrzevanje minimalni!

Objavljeno
če te skrbi za supermoto kit.... kupiš feltne od tomosa tiste ta širše(cup), čeljusti pustiš obstoječe in samo lepo nardiš distančnike in prirobnice in si zmagau! In po vsej sreči te pride cela stvar kej čez... 500€ (odvisno za kollko dobiš feltne in kolko je materjala in dela za prirobnice.. .) tako sm naredu jst mojo hondo 125 kros v motard z minimalnimi stroški.... :whistle:

Sz TTR-cem menjam olje 2\3krat LETNO

gume pa trajajo precej.

Ne hodim na progo,seveda...a se peljem vsak dan (zdej bolj malo ki ga sraufam..).

Drugi stroski so ploscice za rajse in kvecemu ena svecka na leto (3\4€).

Filtre sem si nabavil pri Loiusu (3€ vsak) tako da ni panike!

Ce koga briga en kit motard imam jaz enega na voljo!

500€ vse komplet... :whistle:

Objavljeno

baje bo nora dirka v Morongu, kjer je tudi Aleš Hlad..

the Morongo Resort and Casino it's SuperMotoOnline babeee!!!

(11:30am PST) Just got back from walking the WHOLE track........WOW! THIS is going to be a layout for the ages with some LONG LONG straights, a number of dirt sections connecting them and some bitchin' undulations that are part of the asphalt surface as it completely circles the casino grounds here. The Gary Trachy Supermoto School has been out on parts of the track for the last couple hours and I stopped and listened while the students were getting instruction about a particular "section" they were about to work on while I was strolling the track. Looked and sounded like a great way to work on techniques and hone those skills! Also, chatted with Mark Burkhart for a sec who was out checkin' out the track and he said he felt great and was ready to put it to the rest of the 450 boyz! Ok.....Pro practice coming up in a couple hours and I'll have photos and more!

(10am PST) It's been a little breezy here this morning but it's warmin' up slowly and should be a great day weatherwise. Just took a few shots of the super bitchin' and scenic track that the TroyLee Designs people have produced and it looks killer!! Click HERE for the gallery or just keep an eye on the Photo Gallery Page as I'll have shots getting loaded up there as the action evolves!

November 7 2007

There will be an array of activities and events goin' on at the Morongo Resort and Casino in addition to the racing action on top of the "Doubleheader" on-track action!

On Thursday night at the Morongo's brand new state-of-the-art bowling center RacerX Magazine will present the "RacerX Supermoto Bowl". Both racers and the public is welcome to attend and at $45 for a five man team it's a great funtime bargain as well as a chance to rub elbows with your Supermoto racing heroes! "We're taking over the entire 24-lane facility - which is right in the middle of our "Mayhem" racetrack - for a fantastic and fun evening of bowling and bench racing with the stars," said Troy Lee Designs GM, Bob Weber. "You don't have to be a great bowler to participate... all skill levels are welcome. We're anticipating a full house and we'll be lighting the whole thing off with our pre-event press conference." "Red Bull has already entered their all-girl bowling team and they've thrown out a challenge for others, especially the pro racers, to come out and test their skills on the lanes," said Weber. "Of course our own Team TLD Honda Red Bull crew is in, and we encourage every factory team to don a pair of those ultra-stylish bowling shoes and see if they can out-score us!"

Preceding the bowling will be a press conference and interview session for the media.....(for which the AMA says they have received about 10 times the usual requests for this round) featuring all the top riders and maybe a couple surprise celebrities.

And speaking of "surprise" star racers.....last week at Galveston there was a major influx of Europeans, and this week there will be one more European hotshoe added to the mix in the form of French Championship rider Raphael Gelidi-Porte. The biggest star making a cameo, however, is certainly America's and Northern California's own Ben Bostrom! "B.Boz" will be riding a RedBull Yamaha alongside the Graves Yamaha team.....(the destinction being Graves is Monster Energy Drink sponsored). Anyone who has seen Ben ride a Supermoto bike knows he'll definitely be a contender for the wins on Saturday and Sunday.....(it'll be interesting to see what kind of leathers/helmet look the sideburned one will be sporting as he's known for some wild styles!).

Ok.......stay tuned here for all the goin's on and action as there should be LOTS to write about very soon!

pa še hladova medalja iz Teksasa ;-)

h78o3v48sr_1194280998.jpg

Objavljeno

Na hr forumu sem zasledil, da se je na dirki hudo poškodoval njihov dirkač, Goran Gajič, večini poznan iz dirk CHD in Supermoto.

Poškodba naj bi bila resna, za nadaljno njegovo kariero dirkača, lahko pa ga zaznamuje tudi za vse življenje.

Več o tem pa Tukaj

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!