Skoči na vsebino

blokade


chris

Priporočene objave

Ojla!

Zanima me, a je ze kdo dal zablokirat motor? Men so v TC Motoshopu svetoval tkole; zanimala sem se za Hornet 250, pa so rekl, da je to stran metanje denarja, ce bom itak kasnej kupla Hornet 600. Pol so pa rekl, nej takoj (sem zacetnica) kupim Hornet 600, pa nej jo dam zablokirat, tko da bo sla sam ene tok kot 250, pol, k mi bo pa izpit "dovolil", pa jo dam spet odblokirat.

Zanima me, a je ze kdo imel izkusnje s tem???

LP

Chris :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušnje nimam.

Imam le opozorilo, ki pravi, da mora biti blokiranost motocikla razvidna iz homologacijskih listin.

Torej, če se boš pri trgovcu dogovorila za blokiranje motocikla, se dogovori tako, da v ceno storitve spada tudi vročitev ustrezne homologacijske listine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Zanima me, a je ze kdo dal zablokirat motor? Men so v TC Motoshopu svetoval tkole; zanimala sem se za Hornet 250, pa so rekl, da je to stran metanje denarja, ce bom itak kasnej kupla Hornet 600. Pol so pa rekl, nej takoj (sem zacetnica) kupim Hornet 600, pa nej jo dam zablokirat, tko da bo sla sam ene tok kot 250, pol, k mi bo pa izpit "dovolil", pa jo dam spet odblokirat.

Zanima me, a je ze kdo imel izkusnje s tem???

LP

Chris :wink:

Sigurno je to pameten nasvet.

Pa še možnost goljufati imaš. Kateri policaj bo pa ugotovil, da imaš na črno odblokiranega. Po dokumentih pa boš imela ustreznega.

Jao meni ljudi k goljufiji nagovarjam.

:oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In nikar se ne pusti speljati na led, da ne napišem ravno nategniti.

Če ti bodo rekli, kupi 600tico in jo pelji na servis XYZ, jih poznamo, so dobri in naredijo tako, kot je prav, odvrni, da je to lepo, ampak da naj kar trgovec motor odpelje tja in zahteva izvedbo blokade in naj tudi sam uredi papirje (homologacija). V nasprotnem primeru obstaja velika verejtnost, da se te bodo oboji hitro odrekli, ko boš zahtevala papirje.

Preden pa odšteješ denar na mizo, pa temeljito preberi homologacijski karton in maso motocikla in kilovate, ki so tam vpisani in si hitro izračunaj zahtevano razmerje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V TC Moto so mi svetovali, nej grem to narest h generalnemu zastopniku, torej v As Domzale. Pol sem sla pa tja, pa so rekl, da tega sicer se niso naredl, pa de bi mogla eno posebno maso??? kupit, pol bi pa njihovi mehaniki to naredl... (Al neki tazga)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojim se, da bi bilo potrebno potem na novo homologirati vozice, kar pa po vsej vrjetnosti ne bi bilo poceni :idea:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni štos, kako se to naredi. Načinov je najbrž več. Profesionalnih načinov že manj, štos je v tem da moraš dokumente dobit. Tako kot pravi Brrm, če hočjo motor prodat, naj ti še dokumente zrihtajo.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najlazje se to naredi,da se vstavijo druge igle in dize v razplinjace,mogoce se drugi plovci,ali preko elektronike (chip,pri vbrizgu goriva).nobene "posebne mase" ne potrebujejo.to stane v AUT cca.€ 200-300.-.najvazneje je,da ti izrocijo ustrezne dokumente,kjer so navedeni KW in masa motocikla,da ti priznajo tistih 0,16kW/kg (al kolk ze).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uvozniki, ki so opravili tipski homologacijski postopek dobijo pravico sami izdajati homologacijske dokumente za tisti tip vozil.

Ker bo tu šlo za nestandardni motocikel v njihovem prodajnem programu (omejen), bodo morali itak delati posebni homologacijski postopek.

Če ti ne gori pod nogami, se z uvoznikom poskusi domeniti, da po tvojem naročilu uvozi motocikel po tvojih željah (torej že s tovarniško vgrajeno omejitvijo).

To za trge Zahodne Evrope ni nič posebnega in ker naši po vsej verjetnosti ne uvažajo neposredno iz Japonske, temveč čez kakšne nemške ali pa avstrijske veletrgovce, bi ti tak motorček načelno mogli (če bodo seveda želeli) uvoziti.

Ker tisto dušenje z maso, ki jo moraš sama kupovati bo bolj tako, da o homologaciji ne govorimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Zanima me, a je ze kdo dal zablokirat motor? Men so v TC Motoshopu svetoval tkole; zanimala sem se za Hornet 250, pa so rekl, da je to stran metanje denarja, ce bom itak kasnej kupla Hornet 600. Pol so pa rekl, nej takoj (sem zacetnica) kupim Hornet 600, pa nej jo dam zablokirat, tko da bo sla sam ene tok kot 250, pol, k mi bo pa izpit "dovolil", pa jo dam spet odblokirat.

Zanima me, a je ze kdo imel izkusnje s tem???

Sigurno je to pameten nasvet.

Pa še možnost goljufati imaš. Kateri policaj bo pa ugotovil, da imaš na črno odblokiranega. Po dokumentih pa boš imela ustreznega.

Jao meni ljudi k goljufiji nagovarjam.

Clovek, ne sam to... A ves kok cenej je registracija... Bom dal svojga zablokirat zdej takoj... :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol sem sla pa tja, pa so rekl, da tega sicer se niso naredl, pa de bi mogla eno posebno maso?? kupit, pol bi pa njihovi mehaniki to naredl... (Al neki tazga)

Ja ene 250kg (dodatne mase) boš rabla sabo vozit, pa boš v kategoriji 0.16kW/kg

:? :? :? :D :D :D :D :wink: :wink: :wink: :wink:

Zdej pa resno:

Ni pomembno kolk kW ma motor (nihče jih nikol ne bo meru), samo da v papirjih piše 25kW. Zato vztrajaj, dokler ne dobiš ustreznega papirja (homologacijski kartonček z vpisanimi 25kW). Vse ostalo ni pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti chris, ampak kje bi pa dobila Horneta 250? Novega, rabljenega?

Ce si s tem hotel povedati, da se Horneta 250 v slo. ne dobi, imas prav! po vsej verjetnosti pa bi sla v nemcijo - se prav, da bi rabljenga (prijatelj je od tam pripeljal Hornet 600 F, pa pravi, da se je splacalo... samo pol pa pride se homologacija, uvozna dajatev....)...

ampak me je trgovec v TC opozoru, da je se moznost z blokado...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaammmmm.......ne vem,ce honda uvaza hornet 250 v nemcijo.te 250tke (a la bandit,fazer,hornet,CB itd.) so vecinoma narejene za japonski trg.

se nekaj: v nemciji se po zelji dobijo skoraj vsi modeli motorjev z 25 kW (npr. GSX-R 1100,pan european,YZF R1 itd.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa to je lahko pol po želji? A lohk kakšno 600 zablokirajo na 11kW? Sam to za skor 30-40kW blokada?? iz cca. 50kW na 11kW (kuk jih pač dovoljuje do 125cc - s 16 leti)..

Aja, pa če ve kdo približne cene za to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope,najnizji razred je 25 kW (34 KM),naslednji 37 Kw (50 KM),72 kW (98 KM) in odprti razred (nad 72 kW).taka razdelitev je zaradi nemskih zavarovalnic,katere tako razdeljujejo motocikle.ne po kubih,temvec po kW.najbolj pogoste so blokade na 34 in 72 kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahh, škoda pol..

Noja, sem bo 125 zaenkrat tut dovolj...itak je pr mojih letih 130km/h čist ok cifra :) :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lohk kakšno 600 zablokirajo na 11kW? iz cca. 50kW na 11kW (kuk jih pač dovoljuje do 125cc - s  16 leti).

Pa ne da si misli, da bi tak motor lahko vozil z izpitom za 125&11kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa to je lahko pol po želji? A lohk kakšno 600 zablokirajo na 11kW? Sam to za skor 30-40kW blokada?? iz cca. 50kW na 11kW (kuk jih pač dovoljuje do 125cc - s  16 leti)..

Aja, pa če ve kdo približne cene za to..

Omejitev imas DO 125 CCM in 11kW, medtem ko je drugi A razred samo omejen na 25kW, se pravi brez kubikov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Zanima me, a je ze kdo dal zablokirat motor? Men so v TC Motoshopu svetoval tkole; zanimala sem se za Hornet 250, pa so rekl, da je to stran metanje denarja, ce bom itak kasnej kupla Hornet 600. Pol so pa rekl, nej takoj (sem zacetnica) kupim Hornet 600, pa nej jo dam zablokirat, tko da bo sla sam ene tok kot 250, pol, k mi bo pa izpit "dovolil", pa jo dam spet odblokirat.

Zanima me, a je ze kdo imel izkusnje s tem???

LP

Chris :wink:

Kot pooblaščeni serviser znamke CAGIVA sem kar nekaj blokad ugradil v CAGIVE MITO 125. V začetku leta 95 so vsi motorji prihajali v Slovenijo z 17KW, šele po sprejemu zakona o 11KW je uvoznik začel uvažati motorje z primerno močjo. Pojavil se je problem kaj z rabljenimi 17KW motorji, nihče jih ni hotel kupovat, saj so bili po papirjih premočni za 125/11KW vozniško dovolenje. Sami smo ugrajevali blokade (seveda po tovarniških navodilih) in izdajali strankam Tehnična poročila o predelavi moči motorja. Z temi potrdili smo stranke napotili v Koper AVTOPLUS (Tomo Lenarčič), kjer so motorno kolo pregledali in na podlagi našega poročila ugotovili da ima motor po novem 11KW. Izdali so poročilo o pregledu in ustreznosti vozila, s tem potrdilom pa je šla stranka na matično občino po novo prometno za 11KW. Zadeva v Kopru je takrat stala cca 15.000,00 sit, naša blokada in pa poročilo pa cca 20.000,00sit.

lp

Gidl :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope,najnizji razred je 25 kW (34 KM),naslednji 37 Kw (50 KM),72 kW (98 KM) in odprti razred (nad 72 kW).taka razdelitev je zaradi nemskih zavarovalnic,katere tako razdeljujejo motocikle.ne po kubih,temvec po kW.najbolj pogoste so blokade na 34 in 72 kW.

.....ravno zato so mi nemške zavarovalnice bolj všeč kot naše (naše delijo po ccm).......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce iz Nemcije uvozis 600ccm motor z blokado pol itak ma to ze zapisano v prometni. Pol pa naredis prepis in zadeva bi morala spilat.

Sicer nimam pojma ce je tako, Ice bo vedel!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!