igralec Objavljeno Julij 19, 2002 Opozori Objavljeno Julij 19, 2002 hmm, pol bi jest lahko naredil izpit za do 25KW, kupil R6 in jo zablokiral za dve leti... S tem bi prihranil precej denarja. R1 pa raje ne :)
JAN49 Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 A ve mogoče kdo kako je sedaj s homologacijo motornih vozil? Preusmerili so me namreč v Koper k AVTOPLUS, češ da homologacije za motorna vozila delajo samo tam. :? Kdo ve kaj potrebuješ preden sploh greš v Koper, verjetno kakšen papir al še kej? In če kdo ve koliko to stane (homologacija)? LP.
peco Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 Jaz sem Akrapoviča homologiral na LPP v Lj., če ti to kaj pove oz. pomaga. .)
HHV Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Ali kdo ve kaj povedati o možnosti blokiranja in seveda homologiranja motorja? Kawasakija ZRX 1200. Se poigravam z mislijo, da je za moje potrebe 72KW čisto dovolj.
MARJA Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Ali kdo ve kaj povedati o možnosti blokiranja in seveda homologiranja motorja? Kawasakija ZRX 1200. Se poigravam z mislijo, da je za moje potrebe 72KW čisto dovolj. Nekje, sam ne vem v kateri temi je bil link do prodajalca blokad se mi zdi v Nemčiji, kjer je tudi razpredelnica o posameznih blokadah motorjev. Ti pa mora blokado vgradit pooblaščen serviser, ki ti izda papir, da greš pol na homologacijo. Vprašaj na Kawasaki servisu. Seveda se da blokirat na 72 kW.
gebre Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Evo link blokade od te firme vgrajuje štern, za tvojo makino obstaja celo blokada an 25kW :) .
MarduK Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 A se splača??? Edino zaradi registracije. Znanec je blokiral CBR-ko 900, motor je veliko izgubil tudi v spodnjih obratih, vlekel neenakomerno, da ne omenjam gromozanske luknje v moči v srednjih obratih, za nameček mu pa še več žre (pri tem motorju so s plastičnim dušilnikom blokirane povezave med sesalnimi loputami in glavo motorja, posledica je vrtinčenje plinov in s tem eno samo sranje). Plus strošek blokade+montaže+homologacije+zajebancija z vsem+vožnja gor pa dol... Mogoče homologiraš, takoj po tem pa pobereš ven... (pa upaš, da nihče ne opazi) :grim
_ales_ Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 (pa upaš, da nihče ne opazi) :hmm: otem bi mogu še mal razmislt, ker npr. če je prometna nesreča tut če nisi kriv pa če maš odstranjeno blokado, imaš pa samo izpit do 25kW, si avtomatsko kriv ti, ker si brez izpita... ampak no risk no fun :blush: :whistle:
Stric Burek Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 A se splača??? Edino zaradi registracije. Znanec je blokiral CBR-ko 900, motor je veliko izgubil tudi v spodnjih obratih, vlekel neenakomerno, da ne omenjam gromozanske luknje v moči v srednjih obratih, za nameček mu pa še več žre (pri tem motorju so s plastičnim dušilnikom blokirane povezave med sesalnimi loputami in glavo motorja, posledica je vrtinčenje plinov in s tem eno samo sranje). Plus strošek blokade+montaže+homologacije+zajebancija z vsem+vožnja gor pa dol... Mogoče homologiraš, takoj po tem pa pobereš ven... (pa upaš, da nihče ne opazi) :grim Moj Gixxer 600 mi žre okrog 5litrov, največ je blo se mi zdi da 5.5L/100km. S tem da ima dost navora... V klance mi vleče skor povsod v 6. Ena primerjava... Tipo 1.9TD gre v en klanec v 2., 3. ne pospešuje več, tudi če 2. prbijem do rdečga - Suzuki gre v 5. komot, 6. ne pospešuje...
snoopy Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Kolk pa kj stanejo blokade in vgradnje le teh,pa homologacija?Samo okvirno!100€,200€...??
Stric Burek Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Kolk pa kj stanejo blokade in vgradnje le teh,pa homologacija?Samo okvirno!100€,200€...?? Blokada 200€, vgradnja ene 100€(odvisno od motorja), homologacija je nekaj čez 100€
MarduK Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 :hmm: otem bi mogu še mal razmislt, ker npr. če je prometna nesreča tut če nisi kriv pa če maš odstranjeno blokado, imaš pa samo izpit do 25kW, si avtomatsko kriv ti, ker si brez izpita... ampak no risk no fun :blush: :whistle: O tem bi se blo treba pozanimat ja... Sam ponavad ni čist tko. Ponavadi pač plačaš kazen, kriv pa nisi, npr. če maš na avtu nehomologirana platišča, je kazen. Glede posegov v motor pa verjetno isto, ali pač ne? :hmm:
HHV Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Marja, Gebre, hvala! Se bom pozanimal, pa za informacijo tu napišem. Cena je po tem seznamu 75ojrotov. bomo videli, koliko je montaža in ostali stroški. Potem pa o tem sli se splača. Čao!
GrCaR Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 O tem bi se blo treba pozanimat ja... Sam ponavad ni čist tko. Ponavadi pač plačaš kazen, kriv pa nisi, npr. če maš na avtu nehomologirana platišča, je kazen. Glede posegov v motor pa verjetno isto, ali pač ne? :hmm: še najmanjši problem je v izpitu... večji problem je, kaj zavarovalnica reče :BUA:
snoopy Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Blokada 200€, vgradnja ene 100€(odvisno od motorja), homologacija je nekaj čez 100€ Hvala. Moj zaključek:bom šu raj narest predčasno A neomejeno
Stric Burek Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Marja, Gebre, hvala! Se bom pozanimal, pa za informacijo tu napišem. Cena je po tem seznamu 75ojrotov. bomo videli, koliko je montaža in ostali stroški. Potem pa o tem sli se splača. Čao! Če boš naroču preko Šternovega servisa računaj blokado 100€ več. Hvala. Moj zaključek:bom šu raj narest predčasno A neomejeno predčasno A-neomejeno? Kaj si tu mislil?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se