Skoči na vsebino

BMW 650 GS,Honda AT,Honda TA,Yamaha Bulldog - glas ljudstva


RAN

Katerega?  

35 članov je glasovalo

  1. 1. Katerega?

    • Yamaha BT 1100 Bulldog
      42
    • Honda Transalp 650
      20
    • Honda Africa Twin 750
      50
    • BMW 650 GS
      33


Priporočene objave

Pomagajte mi pri odločitvi.

Če ne bo zajebancije, bodo rezultati ankete odločali kot glas ljudstva s težo 50 %.

Jeseni, po vsej verjetnosti pa spomladi drugo leto, nabavim nov motor.

Opcije so :

1.BMW 650 GS

2.Honda Transalp

3.Honda Africa Twin

nekoliko iz konteksta toda vendar :

4.Yamaha Buldog

Zaželjena tudi utemeljitev.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od hond sploh če bi rad tudi potoval. Če v dvoje bolj afrika, za solo pa je že transalpka dovolj.

Zakaj ne BMW in buldog? BMW je enocilindraš, buldog pa težek in manj uporaben od obeh hond 8) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK , deloma se strinjam s Climberjem, ... hmm za dva vozit na potovanja (kar pomeni več prtljage) heh jap Africo itaQ.

Če pa sam pa, Hmm, teška med Transalpo in BMWjem še nekje vidim neko podobnost, kje si pa Doggyja not potegnu pa res ne.

No ja med Transalpo in BMW-jem sem itaQ spet za Hondo, večja, udobnejša, lepša za vozit, boljši performansi, ....

Kar se tiče Bulldoga pa, ... JA če si SAM na motorju, ... JA če veš da boš imel pod ritjo čoperistični navor in relativno malo konjev. JA če imaš umirjeno roko na dolgih turah, ... tuki lahko prideš brez probblemov na porabo nekje 4,6-4,8 litra/100km, ...normalno povprečje 6,00 litra (mesto in relacija), ...če ga boš žgal pa 8,0 litra absolutni Ma kar sem ga zabeležil. Absolutnio minimum, Lendava-Lj 4,25 l/100km. Če ti kardan do sedaj ni presedel (sej ga maš ne?) in hočeš perfektne gume in lego na cesti ter zavore, ki DELAJO, ... potem no ja kupi Bulldoga. Nezahteven, zanesljiv in vleče.

Hmm položaj na Bulldogu (normalno saj sem za njega glasoval, je pa itaQ naravno sproščen in dolge relacije ti itaQ ne pridejo do živega, ...oz. odvisno samo od tvoje pripravljenosti voziti in vozit in vozit, ...). No ja po 10 k km, bi ga sam še enkrat kupil, ... vetrjetno to pove dovolj zakaj sem glasoval za zadnjo opcijo, čeprav je koncept motorja daleč stran od ostalih treh, za katere mislim da so nekje skoraj ista zgodba v treh izvedbah morjev in prostornin (ma ja cestni enduro je cestni enduro pa konec)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

africa twin; za potovanje tudi v dvoje dovolj mocan,a se vedno dovolj okreten na spolzkem terenu.sprobana tehnika podolgem in pocez,edina "napaka" je relativna podhranjenost masine (62 KM).stroski vzdrzevanja vec ali manj enaki transalpki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne BMW in buldog? BMW je enocilindraš, buldog pa težek in manj uporaben od obeh hond   8)  :D

Manj uporaben OK, samo asfalt pa manj prostora, samo glede teže sva pa z Africo prekleto skupi. 8) :lol: :P :wink:

OK po podatkih na Motosvetu ima Bulldog heh precej več navora, ...par konjev več in ja 16 kg manj od Africe. :wink: :P 8)

Aha, še to (ma ja ta post je za dopolnjevanje), ...sorry če se non stop spreminja. Preveri še stroške vzdrževanja (gume in servisi) in strošek registracije, ...morda kaska!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popazi malo tudi na višino sedeža. Enduro motorji so visoki težki,.. (na mestu).

Če se vozis na malo daljše vožnje vsekakor AT ali z malo več denarja Varadero ali BMW 1150GS. Za po mestu in okolici zadostuje TA, če pa so ti všeč enicilindraši pa F 650GS (CS), s katerim se prav tako dlje odpelješ, samo...

Če imaš možnost poskusi jih peljat, pa potem odloči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je ze Climber razlozil zakaj AT. Sicer pa ima tudi "bulldog" dolocene predosti:

-npr. to, da je naked.

- to, da ima kardan

- z drugimi "auspuhi" :wink: :idea: omamen zvok!

-čopersko dušo 8) (po tvojem avatarju sklepam, da ti to lahko dosti pomeni!!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že današnji odgovori so me kar malo presenetili. Nisem si mislil, da BMW tako slabo kotira.

Ja več ljudi več ve. Izgleda da so Honde dokaj priljubljene, lastniki pa ne preveliki hvalisavci.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-čopersko dušo 8)  (po tvojem avatarju sklepam, da ti to lahko dosti pomeni!!)

Čoper mi zelo malo pomeni ali skoraj nič.

Ker sem v kategoriji do 350 ccm imel bolj malo izbire je Virago 250 pač noter padel.

Ko sem pa ugotovil, kako nenormalna drža vpliva na bolečine v križu in zakrčenost nog v mečih, me je čoper style za vedno minil.:cry:

Na šoli varne vožnje pri Leganu smo mal po razgibanem terenu vozili, pa naj bi s primernim sedenjem kompenzirali udarce terena, ti povem, čoper je pravo mučilno orodje.

Za Amerikance je ta stil prava iznajdba, ob predpostavki da so masohisti.

Sem na Buldogu sedel in je to čisto nekaj drugega.

Matr sem bedak, ko ga bom prodajal, bom moral pa ploščo obrnit.

Ne ne Virago 250 sploh ni slab motor.

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm glasoval za Bulldoga.

+ 1100 ccm in navor, ki ga potrebujese ce imas nalozen motor.

+ boljse dozivljanje ovinkov :)

+ izgled

- ni za teren, ceprav tudi makedam ne bi smel biti problem. Ni pa to njegov teren.

Ce je mozno gor montirat top case pa stranske kovcke ne vidim problema

potovanj..tudi v dvoje. A je sedenje zadaj tako slabo za sopotnika?

Nobenega od teh motorjev nism vozu tko da je to bolj teoretsko mnenje :)

Je pa moja boljsa/2 preizkusila sedenje na TA in krajso furo in ji je bolj vsec sedeti na viragu 750. Komentar je bil v stilu da TA deluje plasticno, da se cuti da je motor lazji in da je bolj fixna na viragu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

buldog ... eden od treh motorjev, ki bi jih imel ... :) ... a zakaj ... ne me vprašat, ker ne vem ... pač feeling ... :? :) :wink: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz sem glasovala za Africo in sicer iz razloga, ker predvidevam, da če že kupuješ takšen motor, bi najbrž rad potoval. In predvidevam, da ne sam. In iz razlogov, ki jih je naštel že Climber bi ti priporočila AT. Jaz imam TA (kot ve že cel vesoljni motosvet) in za vožnjo just me, myself and I je idealen motor. Ko pa sedeva gor oba z mojim dragim postane vožnja precej podobna čoperski (kar se pospeškov tiče). Ampak najbrž bi preživela tudi kako potovanje, če se mi ne bi prav pretirano mudilo.

Predpostavljam, da ste fantki tut mal močnejši od nas punčk in ti tistih 30 kg razlike v teži najbrž ne bo povzročalo prevelikih problemov.

Glavna pomanjkljivost BMWja je znana: 1 cilinder

Buldoga pa ne morem komentirat, ker ga ne poznam tako dobro, čeprav zgleda hudo lep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je mozno gor montirat top case pa stranske kovcke ne vidim problema

potovanj..tudi v dvoje. A je sedenje zadaj tako slabo za sopotnika?

Top Case in stranski kufri so ŽE opcija, od par potnikov na zadnjem sedežu (potnic), se nobena ni pritoževala nad položajem ali "omejenim" komfortom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to da nisi v izbor dodal kake yamahe TDM 900/850?

Ker imam pred veliko močjo in z njo veliko končno hitrost, še mal rešpekta.

Drugače pa mislim, da je to super motor.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ran sej končna 220 ali 200 Who cares?!

Je pa res da gre TDMa kot motor bolj h bulldogu kot TA ali AT.

Hmm, najprej ugotoviti kakšen tip motorja in za kja in predvsem kje voziti kupuješ potem pa iskat model med znamkami v določenem segmentu.

AT in Bulldoga primerjat je skoraj tako nesmiselno kot 998 in Bulldoga, ...moje mnenje med tako različnimi motoprji niti ne moreš primerjati. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ran sej končna 220 ali 200 Who cares?!

Je pa res da gre TDMa kot motor bolj h bulldogu kot TA ali AT.

Hmm, najprej ugotoviti kakšen tip motorja in za kja in predvsem kje voziti kupuješ potem pa iskat model med znamkami v določenem segmentu.

AT in Bulldoga primerjat je skoraj tako nesmiselno kot 998 in Bulldoga, ...moje mnenje med tako različnimi motoprji niti ne moreš primerjati. 8)

Se strinjam, zato sem že na začetku omenil Buldoga, da je nekoliko iz konteksta.

Je pa res, da me mika in tako kot pravi Hočko, ne vem zakaj in glede na same + od tebe in drugih je to to.

Sicer pa ugotoviti tip motorja - isto kot ugotoviti tip ženske, ni slabih, so samo dobre in boljše.

:wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa ugotoviti tip motorja - isto kot ugotoviti tip ženske, ni slabih, so samo dobre in boljše.

:wink:

Na to se pa pije! :lol: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa ugotoviti tip motorja - isto kot ugotoviti tip ženske, ni slabih, so samo dobre in boljše.

:wink:

Na to se pa pije! :lol: 8)

Z veseljem.

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN je prej napisal da BMW slabo kotira.

Seveda, ker je najmanjši najšvohnejši, in še enocilindraš nekako ne spada zraven. Če bi zbiral med Aprilio pegaso, KLE500,... bi boljše kotiral.

Morda res, bi zraven prištel še TDM900

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN je prej napisal da BMW slabo kotira.

Seveda, ker je najmanjši najšvohnejši, in še enocilindraš nekako ne spada zraven. Če bi zbiral med Aprilio pegaso, KLE500,... bi boljše kotiral.

Morda res, bi zraven prištel še TDM900

Sploh anketa ni mišljena kot tekmovanje kateri je boljši, ampak katerega mi priporočate. Mislim, da ima BMW enake možnosti, saj kdor meni, da je bolj ta prav, mi ga lahko tudi priporoča. Jaz sam sem presenečen, ker sem ga do sedaj imel na prvem mestu.

Ne nazadje je :

- BMW

- enocilindraš je lahko tudi prednost (obratovalni in vzdrževalni stroški)

- moči ima kot TA

- je od omenjenih najcenejši

skratka kar nekaj argumentov za njega.

Anketa je zelo zanimiva.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN je prej napisal da BMW slabo kotira.

Seveda, ker je najmanjši najšvohnejši, in še enocilindraš nekako ne spada zraven. Če bi zbiral med Aprilio pegaso, KLE500,... bi boljše kotiral.

Morda res, bi zraven prištel še TDM900

Ja RAN, v tej tvoji druščini je BMW res švohoten in nereferenčen motorček. In ker vem, da ti moč, hitrost in nevemkakšni pospeški ne pomenijo prav dosti, mi nekako ne gre v štih, zakaj si greniš življenje. V tem času, ko ni problem dobiti motorja tudi na test za kakšen dan mislim, da je najbolje, da si vsakega sposodiš in stestiraš. Koneckoncev po dveh letih zdaj veš, kako naj bi sedel na motorju, da ne boš utrujen, da ti bo vožnja v užitek in veselje. Meni od tvoje izbire nekako ne potegne AT, ker mi te velike endure delujejo precej okorne, so mi pa drugače zelo všeč. Na koncu se boš itaq odločil sam....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri BMW 650 gs je ena težava. Ko voziš po mokrem, ti s predjega kolesa meče vodo v obraz. Rešitev: večja šipca spredaj, ali pa 650CS, ki ima spodnji blatnik na sprednjem kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos spomladi sem kupil bmw 650 gs pa moram rect da se mi zdi super motorcek, res pa je da ne poznam africe in bulldoga, tako da ti ne morem povedat nicesar glede teh. Je pa bmw pac bmw in po zacetnih 3000 km nobenga problema (tud s tistim groznim enim cilindrom ko je blo tolko pripomb ze povedanih :)...

ok, bil je en problem na zacetku - puscalo je olje (ampak to se garancija zrihtala, tko da rajs ne piz*** prevec :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN, dajem ti glas za BMW!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!