Skoči na vsebino

BMW 650 GS,Honda AT,Honda TA,Yamaha Bulldog - glas ljudstva


Katerega?  

35 članov je glasovalo

  1. 1. Katerega?

    • Yamaha BT 1100 Bulldog
      42
    • Honda Transalp 650
      20
    • Honda Africa Twin 750
      50
    • BMW 650 GS
      33


Priporočene objave

Objavljeno

Lojzi, kako ni problem dobit motorja na test? Povej mi trgovino, kjer bodo komaj čakali da ti dajo motor za testirat! Še najboljš gre to res pri BMWju, vsepovsod drugje je pa križ. V ASu sicer imajo testne motorje ampak jih nič kaj radi ne dajejo ven. Kako pa je z Aprilio pa ne vem točno. Ostali tudi od daleč nimajo kakih testnih voženj.

Velike endure mogoče res 'delujejo' okorne, ampak so pa bolj okretne od vseh cestakov, čoperjev in kar je še podobnih enoslednikov.

Objavljeno
africa twin; za potovanje tudi v dvoje dovolj mocan,a se vedno dovolj okreten na spolzkem terenu.sprobana tehnika podolgem in pocez,edina "napaka" je relativna podhranjenost masine (62 KM).stroski vzdrzevanja vec ali manj enaki transalpki.

Ma ICE....k da si mi z jezika snel.

Objavljeno

Noja bolj okretne od SS vrjetno niso. So pa kuj za njimi.

Drgač pa res poglej še za Pegasotom.

Meni se pač Honde ne dopadejo oh in sploh. Tu notr sta pa še pol oba BMX (GS in CS). Sploh pa se mi najbojl opade Pegaso. Lohk ti zagotovim, da bo šol komot 170 (če boš sam). Več pa se ponavadi itak z Endurotom ne vozi. Udobje pa je itak na vseh endurcih na višku. Pa naj bo Aprilia, Honda alpa BMW.

Tak, da jest bi zbral Aprilia Pegaso i.e. alpa BMX 650 GS.

Itak pa so pri BMWju zlo prjazni, tak da pomojem ti tut kaka vožnja nebi ušla. Zagotovi pa so tut pr Avto Triglavu, dost pametni za kaj takega - upam..

Objavljeno
Velike endure mogoče res 'delujejo' okorne, ampak so pa bolj okretne od vseh cestakov, čoperjev in kar je še podobnih enoslednikov.

sej so vredu, sam tolk fajn pa spet ne :) :lol:

Objavljeno
Za kaj takega bi te moral kar dobro poznati  :wink:  :idea:  :wink:

Jap CYC, 200% pravilen odgovor.

Motorji so si preveč različni celo TA in AT, ..hej Ran če si 155 pol na AT nimaš kaj iskat, ...če maš 100 kg nimaš kaj iskat na BMW-ju, .... in podobno, hočeš kakšno vožnjo kje, ... shit ponavljam se, no ja ne bom več grem nekam na pivo.

Objavljeno
Noja bolj okretne od SS vrjetno niso. So pa kuj za njimi.

zakaj so endure bolj okretne,kot kaksen sportnik ali turer: ker so serijsko opremljene z siroko balanco in vecjim moznim kotom obracanja balance.ne mesati hitrosti skozi ovinek in okretnosti pri enakih hitrostih.pri vsakem sportiku moras vec "delati" pri voznji skozi ovinke,kot pa na endurah.

Objavljeno

Ran :!:

Naj ti povem, da sem bil pred enako dilemo kakor ti. Letos sem si prvič kupil svojega težaka in izbiral med KLE in TA ali AT. Tudi jaz sem iskal posvete na forumu. Večina mi je priporočala TA in nazadnje sem ga tudi kupil.- Niti malo mi ni žal, pa čeprav sem kupil rabljenega. Imam kolega, ki se je na koncu odločal med BMW in TA. Po vseh premislekih je kupil TA, ker je preprosto boljši.

Moram ti pa priznati, da je BMW 650 cs zelo dober in kvaliteten, žal samo en cilinder.

Zoži izbor na samo dva modela, ti bo veliko lažje.

Glede testnih voženj vem, da v MB Integra za BMW-je brez problema posodi.

LP :lol:

Objavljeno

Ice : drži kar si napisal ja. Sam nevem. K se peles s SS skoz ovinek (no jest se s čim težjim like Aprilia RS 125 še nisem pelal - tko na kako dalšo razdaljo) maš občutek, da ni šans da te ven vrže. Ker se gume prou prlimajo na asfalt in ga položiš ko ti srce želi..

Za endurca pa tut vsi pravjo, da se ful dobr skoz ovinke pelat. Sam k gledal slike pa tkole na cesti pa u salonih tele 'krave' če jim lohk tko rečem, se kr mal vprašam kak gre to skoz ovinek. Tko obotn, pa velk, ..

Objavljeno

Sam k gledal slike pa tkole na cesti pa u salonih tele 'krave' če jim lohk tko rečem, se kr mal vprašam kak gre to skoz ovinek. Tko obotn, pa velk, ..

Čist simpl. Na kravi prideš v ovinek, dodaš gas, da krava naredi "muuuuuuuuuuuuu", pa si skoz. :twisted: Pa še prav luštn je... :lol:

Objavljeno

bulldog... še najbolj mi sede.... kajpavem...vsaj vizuelno. Za kej več bi mogu pa reč za kakšen krog.

LP

Objavljeno

Najprej rasčisti pri sebi kateri stil vožnje ti je bolj ušeč in v kakšne namene imaš uporabljati motor.Meni je BT full všeč na prvi pogled je nekaj extra in full zažiga,peljala ga še nisem ampak mislim da je zakon motor.Odločitev pa je seveda tvoja.Me pa matra če boš kupil tistega, ki ti ga bo glas ljudstva predlagal.To me pa res zanima.Učasih tudi ljudstvo zajebe.

Objavljeno

Sam k gledal slike pa tkole na cesti pa u salonih tele 'krave' če jim lohk tko rečem, se kr mal vprašam kak gre to skoz ovinek. Tko obotn, pa velk, ..

Čist simpl. Na kravi prideš v ovinek, dodaš gas, da krava naredi "muuuuuuuuuuuuu", pa si skoz. :twisted: Pa še prav luštn je... :lol:

Če se ti pa zdi da gre vseskup prepočas, si pa za feeling še bika za sabo nadraži :twisted: :twisted: ffiiiiiiiiiijummmmmm :P :P :P

Objavljeno

Od kolikor si jih navedel Africa Twin 100% najboljš, Buldog pa kar nekako ne paše zraven. Kar sem prebral o njem ni bilo najbolša hvalnica, razen če je komu všeč oblika - BREZ ZAMERE PROSIM

Objavljeno

Hmmm, kaj naj rečem kot lastnik AT :? .

Drugih motorjev ne bom ocenjeval, moje mnenje o AT pa je:

+ izredno okretna in lahka za vožnjo, odlična vetrna zaščita (tudi kolena), vsenamensaka.

- visoka (za majhne), pomanjkanje moči, pri priganjanju visoka poraba, za daljše vožnje v voznikovem delu preozek sedež, absolutno predraga.

Končna ocena:

Z "voznostjo" izniči vse slabosti.........razen cene.

Objavljeno

Jst sm za hov hov....se mi zdi nekaj svežega, zanimiv in strupen, baje se lepo vozi

Objavljeno

Jaz sem tudi glasoval za Bulldoga.

Lep izgled, čoperaški stil...

Vozil nisem še nobenega. Od ostalih treh ne bi sigurno nobenega kupu.

Na koncu je to tvoj odločitev, srečno :)

Objavljeno

Če hočeš se vozit dlje je najmanj AT ali večje "krave", za po Sloveniji pa TA ali BMW (TA 2 cilindra, mirnejši tek motorja - BMW nižja cena vzdrževanja)

Hitrost je približno enaka (TA - BMW).

Objavljeno

Honda AT ni dvoma

Objavljeno

Africa Twin.

Ker nisi povedal kaj pri motorju iščeš ti moje izbire tudi ne bom utemeljeval na dolgo in široko;

duel TA-AT: TA postala preveč plastik fantastik, če kupiš ta staro OK <<< torej, če bi kupval star motor, bi kupil TA in ne AT.

Objavljeno

OK, resno... IMHO

Bulldog... zase, za užitkarsko vožnjo bi ga mel...

TA... dela vse kar češ... zadost moči kljub manjši kubikaži (glede na konkurente). Sem videl kaj zmore...

AT... ja, za daljše fure... preveč kravast za moj okus... ni neki.

F650... prešvoh... prešvoh... aja, pa prešvoh je tud. Peljal zadevo, gre ne nikamor sploh. Vleče lih ene tolk kot moj ex guzzi 350...

LP

Objavljeno

Hmmmm ja. Sklicujoc se na Motokatalog 2002, ima TA vsega 3KM vec og GSa. Zdaj mi ni jasno, kaj so pri BMW delali s prenosom, ker ima TA dejansko za vec kot sekundo boljsi pospesek do 100km/h :?:

Objavljeno
Sklicujoc se na Motokatalog 2002, ima TA vsega 3KM vec og GSa. Zdaj mi ni jasno, kaj so pri BMW delali s prenosom, ker ima TA dejansko za vec kot sekundo boljsi pospesek do 100km/h :?:

:idea: 1 vs 2 cilindra, vse jasno :?:

Objavljeno

Ne.

KTM lc-4 ima tudi enega .. in ravno 50KM, pa ga cisto nic ne ovira to :wink: Za navore pa ne vem ...

Objavljeno
Za navore pa ne vem ...

F650 GS:

Navor (Nm): 60

Navor pri vrtljajih/min: 5000

Transalp:

Navor (Nm): 55

Navor pri vrtljajih/min: 5500

Africa Twin:

Navor (Nm): 62

Navor pri vrtljajih/min: 6000

Hmm, zanimive (presenetljive) številke... :shock:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!