Skoči na vsebino

BMW 650 GS,Honda AT,Honda TA,Yamaha Bulldog - glas ljudstva


RAN

Katerega?  

35 članov je glasovalo

  1. 1. Katerega?

    • Yamaha BT 1100 Bulldog
      42
    • Honda Transalp 650
      20
    • Honda Africa Twin 750
      50
    • BMW 650 GS
      33


Priporočene objave

Hmm, zanimive (presenetljive) številke... :shock:

Številke povejo en kura* o motorju in njegovem karakterju ... se je treba gor vsest in probat ... druge ni ... :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Številke povejo en kura* o motorju in njegovem karakterju ... se je treba gor vsest in probat ... druge ni ... :!:

Joj hotschko, ne pretiravaj no, eno je obcutek pri voznji, zvok itd. itd., ampak krivulja moci in navora, prestavno razmerje in izguba pri prenosu povedo prav vse o moznostih pospesevanja motorja ... aja pa masa se seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj hotschko, ne pretiravaj no, eno je obcutek pri voznji, zvok itd. itd., ampak krivulja moci in navora, prestavno razmerje in izguba pri prenosu povedo prav vse o moznostih pospesevanja motorja ... aja pa masa se seveda.

:shock: ... in ti to iz izkušenj ... :twisted: :twisted: :wink: :D :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:shock: ... in ti to iz izkušenj ... :twisted: :twisted: :wink: :D :lol:

Hehehe, ti kar podje*avaj :D :wink: :wink: Ne, cisto tako ... fizikalno razmisljanje. Sicer pa, naj se kdo drug pove mnenje, da me ne bos mogel s temi "izkusnjami" .... :twisted: :lol: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, cisto tako ... fizikalno razmisljanje...

Jaz sem tudi včasih mislil, da številke pa fizika štimata, ampak je resnica pri motorjih drugje ... na cesti. Verjemi ... samo izkušnja na motorju v živo ti pove kaj je res in kaj ne z nekim motorjem. Moč in navor izmerjen na sklopki (običajno je to tovarniški podatek) pove bolj malo o tem kako motor potegne in kako se vozi...

Predvsem pa ni bistveno samo to kako hitro pospešiš do 100 ampak tudi vsi občutki, ki jih ob tem doživiš ... Jaz s svojimi 62 konji in 60 NM pospešujem in peljem bistveno bolje kot vsi trije zgoraj omenjeni ... pa ti zdej to meni razloži zakaj je tako, čeprav so številke čisto skupaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj hočeš. Al hočeš poskočnega, al nekaj takega kar je sicer bolj mirno ma pa večjo končno.

Pomojem sta od vseh teh BWM in AT najbolj poskočna, AT pa bolj zaspan (po podatkih in postih, ki jih berem). AT men pač zgleda bolj grdo, tak da če bi jst izbiral bi izbral BMWja. Pač moja odločitev.

Drgač pa če se že odločaš za nakup kakšnega enocelidraša poglej tut za Aprilio Pegaso. Z BMWjem sta praktično ista, men pr BMWu ne sede sam prvi blatnik. Aprilia mi je pač lepša.

Aja, Hočko. Moreš ti tut vedet, da je tvoj Ducati 3000+ Evrov dražji od zgoraj navedeh motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, Hočko. Moreš ti tut vedet, da je tvoj Ducati 3000+ Evrov dražji od zgoraj navedeh motorjev.

Novi Monster 750 i.e. košta okoli 1,8 mil SIT ampak ima tudi opremo neprimerno boljšo (vzmetenje, zavore ...) samo to pri pospeških in hitrosti nima dosti veze... ali pač :shock: :)

A ti motorji so potemtakem okoli 1,1 mil SIT ... olala ... kupim dva takoj prec :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letniki 2002 :

Ducati Monster 750 i.e - 9200 Euro

BMW F 650 GS - 6950 Euro

Honda Africa Twin XRV 750 - 8690 Euro

Honda Transalp XL 650 V - 7390 Euro

K sm reku 3000 euro sm res mal v temo brcno. Ampak tko zlo velik manj pa tut ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letniki 2002 :

Ducati Monster 750 i.e - 9200 Euro

BMW F 650 GS - 6950 Euro

Honda Africa Twin XRV 750 - 8690 Euro

Honda Transalp XL 650 V - 7390 Euro

K sm reku 3000 euro sm res mal v temo brcno. Ampak tko zlo velik manj pa tut ni.

Od kje pa imaš te cene, ker 9200EUR za M750 i.e. je preko 2mil SIT, kolikor pa pri nas stane M900 i.e. :?: :?: :arrow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noja cene so bolj informativne. So pa za celo evropo. No za slovenijo so pa take :

Honda XRV 750 Africa Twin - 2.059.000

Honda XL 650 V Transalp - 1.799.000

Aprilia Pegaso - 1.479.990

BMW F 650 GS - cca. 1.500.000 (se spomnem, da je bil pa jurjev dražji od Aprilie)

Torej če tvoj podatek drži, je še Duče kr pocen. Hondi pa odpadejo. So pa tile podatki od zastopnikov. (AS Domžale, Avto-Triglav, Tehnounion)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko smo že zašli, pa naj dodam še cene Monstrov v SLO... (kopiram še v Ducati Monster temo)

M620 = 1.562.880 SIT

M620S = 1.616.160 SIT

M750 Dark = 1.764.900 SIT

M750 = 1.869.240 SIT

M900 Dark = 1.995.780 SIT

M900 = 2.160.060 SIT

M S4 = 2.499.720 SIT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz s svojimi 62 konji in 60 NM pospešujem in peljem bistveno bolje kot vsi trije zgoraj omenjeni ... pa ti zdej to meni razloži zakaj je tako, čeprav so številke čisto skupaj ...

Hja, jaz bi rekel vsakega po malem, monster je malo lazji, med 50/53KM in 62KM tudi ni tako majhna razlika - ~20% ... no ja, za navor sem mislil, da ima zaradi 750cc boljsi, pa je ravno navor enak ...

No, se zmerom menim, da se s sicer zelo suhoparnimi stevilkami da opisati vse, razen obcutka na motorju. In pod "vse" pospesevanje zagotovo spada ... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WTF?!

Vrjtno je to cena za CS verzijo! :roll: :shock:

Ker čene - je mogu bit takrat VELIK popust, da sm ga jets vidu za neki čez maljon pa pol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se je dobil za 1.640.000 ampak brez ABS in gretja ročk...s popustom pa se ga je dalo dobit za 1.560.000 (lansko model brez ABS in gretja ročk!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jup, pol sm pa očitno gledal to akcijo :?

Sicer pa - gretja ročk? Kak to deluje v praksi? A pomaga? To je ja isto kot, da se furaš v kabrioletu in maš pržgano klimo! 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa - gretja ročk? Kak to deluje v praksi?

FULL pomaga. Preizkusil na R1150R na 2700m visokih prelazih v Dolomitih. Če ne bi imel gretja ročk bi se fural 4 dni namesto treh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se je dobil za 1.640.000 ampak brez ABS in gretja ročk...s popustom pa se ga je dalo dobit za 1.560.000 (lansko model brez ABS in gretja ročk!)

Menda ima stari zastopnik na zalogi nekaj lanskih modelov po 1,4 MIO SIT, oz 1,5 MIO SIZ z ABS-om in drugo opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČE IŠČEŠ MOTOR ZA MALO DALJŠA POTOVANJA, PREDVSEM V DVOJE POTM BULDOG ODPADE.JAZ BI POTEM IZBIRAL MED AT IN TA, BMW SE FINO PELJE, MI JE VŠEČ, IMEL GA PA NEBI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa - gretja ročk? Kak to deluje v praksi? A pomaga? To je ja isto kot, da se furaš v kabrioletu in maš pržgano klimo! 8)

Tos i pa zdaj lih tko reku, kot takrat, ko voznik fičkota sam sebe tolaži, da mercedes je pa sam za šminkerje. Ogrevanje ročk je ZAKON!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi Bulldog od teh štirih še najmanj praktičen, ampak če bi jaz zbiral, bi si kupu ravno Bulldoga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!