Skoči na vsebino

BMW 650 GS,Honda AT,Honda TA,Yamaha Bulldog - glas ljudstva


Katerega?  

35 članov je glasovalo

  1. 1. Katerega?

    • Yamaha BT 1100 Bulldog
      42
    • Honda Transalp 650
      20
    • Honda Africa Twin 750
      50
    • BMW 650 GS
      33


Priporočene objave

Objavljeno

Dokaj raznovrstni motorji za izbor - anketo !

Objavljeno

Ran, kako si se odločil?

:)

Objavljeno
Ran, kako si se odločil?

:)

RAN je izgleda (še kar) na dopustu in se ne odloča sploh...

Objavljeno

Ko sem prebral, kar ste mi napisali, sem še bolj " zmešan" kot prej.

Kar pa ne pomeni, da ni bilo koristno. Daleč od tega, mislim da ste mi vsi skupaj konstruktivno pomagali.

Po moje se bom mačici pridružil.

Pa bo topic TRANSALP še bolj na sporedu.

Ampak ni še 100 %.

:)

Sem obe Hondi skupaj združil, pa imata največ glasov.

Večji del se bom sam okrog prevažal.

Moja draga ni nobenemu nič naredila, da bi se morala na stara leta z motorjem okol prevažat. Potem je pa Transalp dokaj dobra izbira.

Objavljeno

Evo kaj sem jst rekla. Lojzi bi pa kr temo o TA zaklenu :(

Objavljeno
Ne zaklent ne, jo pa lahko za še kakšen moped odpremo.

Tist pa kr. Sam prej preveri, če že ne obstaja.

Objavljeno
Ko sem prebral, kar ste mi napisali, sem še bolj " zmešan" kot prej.

Kar pa ne pomeni, da ni bilo koristno. Daleč od tega, mislim da ste mi vsi skupaj konstruktivno pomagali.

Po moje se bom mačici pridružil.

Pa bo topic TRANSALP še bolj na sporedu.

Ampak ni še 100 %.

:)

Sem obe Hondi skupaj združil, pa imata največ glasov.

Večji del se bom sam okrog prevažal.

Moja draga ni nobenemu nič naredila, da bi se morala na stara leta z motorjem okol prevažat. Potem je pa Transalp dokaj dobra izbira.

Najslabši nakup motorja je takrat ko ne veš kaj bi rad imel.Najprej se moraš odločit za KAJ in kakšne vožnje boš imel motor potem ti bo pa dosti lažje.Ja pa še to tudi srce igra veliko vlogo ali si sportaš endurist čoperist itd.Želim ti dober nakup.

Objavljeno

Najslabši nakup motorja je takrat ko ne veš kaj bi rad imel.Najprej se moraš odločit za KAJ in kakšne vožnje boš imel motor potem ti bo pa dosti lažje.Ja pa še to tudi srce igra veliko vlogo ali si sportaš endurist čoperist itd.Želim ti dober nakup.

Veš kaj stari čist prav imaš. Ampak vseeno, sploh nisem vedel kaj je to motor, pa sem Virageca nabavil pa z njim zelo užival in trenutno še. Razen hib, ki sem jih na začetku tega topica navedel, je to za začetek kar dober motorček.

Podobno sedaj, vendar podprt z mnogo mnenji MOTOSVETA grem naprej.

Če ne bo v redu, bom pa prodal.

Objavljeno

če si se odločil si se odločil. Pravim pa, da moči ni nikoli dovolj sam denarja je premal. Africa v tej izbiri!

LP Boriss

Objavljeno

AFRICA. Na začetku si napisal, ko te je nekdo za TDM spraševal, da se bojiš večjih moči/hitrosti... PA SEJ NI TREBA DO KONCA TIŠAT!! Prav fino pa je, da imaš mal več konjev in navora, ko si jih/ga zaželiš ali pa celo POTREBUJEŠ. Kar se pa denimo stroškov registracije tiče, so pa AT, TA in F650 v istem razredu. Ti kr še mal o AT premisli :wink: .

Objavljeno

Zadnjič sem peljala AT. Sicer nekoliko starejsši letnik, ampak AT se po moje zadnjih 10 let niso bistveno spreminjale. Bila sem račorana nad razliko v moči med tisto AT in mojo TA. Ker je praktično ni bilo čutit. Tko da je ta nova TA popolnoma dovolj. Pa še lažja okretnejša in nižja je od AT.

Objavljeno
Kubiko sa poa kubiki...
:?: :?: :? :shock: :lol:
Objavljeno
Mačica, ampak ti se pa sama voziš. Kubiko sa poa kubiki...

Pomota. Jaz se veliko vozim sama, zadnje čase pa vedno več s sovoznikom, ki niti ni med lahkokategorniki. In takrat moji ubogi TA kr precej manjka moči oz. moram precej več prestavljat v nižje prestave. Predvsem pri prehitevanju.

Moč med TA in AT sem pa res primerjala za enega voznika. Torej nisem vozila Africe s sovoznikom in res ne bi vedela kako se pa takrat razlike vidijo (če se sploh).

Sicer je pa RAN reku, da se bo sam vozu in v tem primeru ima TA vrh glave zadost moči.

Objavljeno

Mačica, tukaj pa imaš čisto prav, za enga je TA čisto dovolj. Pa verjetno tudi dva s nekaj prtljage spodobno prevaža.

Objavljeno

Sicer je pa RAN reku, da se bo sam vozu in v tem primeru ima TA vrh glave zadost moči.

Hmmm.... Moja stara TA ima še 54 konjičev - no, vsaj, ko je bila nova, naj bi jih bilo toliko. V polni "bojni opravi" imam cca. 100kg, tako da bi si kakega dodatnega konja predvsem ob vzponih (npr. Sorica) kar želel. Po pripovedovanjih tistih, ki so imei TA in AT, Africa s svojo večjo maso (kakih 50kg težja od moje Transe, po nekaterih podatkih celo 60kg!) tistih nekaj dodatnih konj tudi sama "požre". Enkrat bi se rad za primerjavo peljal z AT, pa žal še ni bilo prilike... Zame bi bil idealen motor TA s 750ccm mašinco s kakimi 65 do 70 konji. Pa nekaj cm višji sedež bi mi prav prišel, ker imam v višino 2 metra. :?

Objavljeno

Honda AT... jst mam ze preko 120000km z njo... nobenih problemov, pred kakih 20000km menjal membrane frgazerja.... (kako se rece po slovensko?)

za dve osebi, polno nalozeni kufri... brez problema :D

Objavljeno
Honda AT... jst mam ze preko 120000km z njo... nobenih problemov, pred kakih 20000km menjal membrane frgazerja.... (kako se rece po slovensko?)

za dve osebi, polno nalozeni kufri... brez problema :D

Treker, a si prvi lastnik, kateri letnik je AT in kje se že vse bil?

Objavljeno

:) Ran, glede na to , da prehajaš iz 350 navzgor boš videl, da je tistih 50 km pri TA dovolj. Je zelo dobra. Premisli in jo tudi sprobaj.

Objavljeno
pred kakih 20000km menjal membrane frgazerja.... (kako se rece po slovensko?)

Treker, a sta imeli membrani luknjice ali je guma postala pretrda? Kakšni so bili problemi (simptomi) pred menjavo membran? Me res zanima, ker se mi Transalp nekam čudno obnaša pri prehodih, ko membrane odpirajo/zapirajo zrak. Pregledal sem jih že, pa sta obe celi. So pa menda svinjsko drage - okrog 45€ za kos - je to res?

Objavljeno

Aja, Treker, nisem dobro pogledal tvojega posta - "frgazar" je po slovensko "uplinjač".

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Hmmm, kaj naj rečem kot lastnik AT :? .

Drugih motorjev ne bom ocenjeval, moje mnenje o AT pa je:

+ izredno okretna in lahka za vožnjo, odlična vetrna zaščita (tudi kolena), vsenamensaka.

- visoka (za majhne), pomanjkanje moči, pri priganjanju visoka poraba, za daljše vožnje v voznikovem delu preozek sedež, absolutno predraga.

Končna ocena:

Z "voznostjo" izniči vse slabosti.........razen cene.

Ojla! Javljam se prvič. Kar zanimive debate se razvijajo tukaj. Replayav sem pa na Romanov text, ker imam tut sam @ (AT), pa še blizu sva doma :D Enkrat si mi delal engineguard za shadowko, zadnjic sem te pa po telefonu spraseval za @ (AT), ce bi mi ga naredil.

Ja @, meni se zdi zelo dober motor! Nekaj casa nazaj sem izgubil smisel voziti se s choperjem. Dolgo sem razmisljal in se na prigovarjanje

prijateljev (hvala jim za poskusno voznjo) odlocil za @. Ni mi zal. Lahkotna, zame in za tak tip motorja dovolj zmogljiva. Poraba mi se nikdar ni sla cez 6 litrov, pa sem jo po avtocesti kar priganjal. Edina zamera je preozek sedez. Po 200 km rit ze tako boli, da je za pop***it. Draga? Ja, je ze tako, da imajo dobre stvari pac svojo ceno :)

BTW, Roman, ali imas servisno knjigo za Afriko?

M@to

Objavljeno
Lahkotna, zame in za tak tip motorja dovolj zmogljiva. Poraba mi se nikdar ni sla cez 6 litrov, pa sem jo po avtocesti kar priganjal. Edina zamera je preozek sedez. Po 200 km rit ze tako boli, da je za pop***it. Draga? Ja, je ze tako, da imajo dobre stvari pac svojo ceno

BTW, Roman, ali imas servisno knjigo za Afriko?

M@to

Kar se tiče mnenja o razmerju moč/poraba, je očitno, da imava različna načina vožnje - meni normalno kuri 7,5 l (do sedaj min. 6,5l, max. 9l - cesta), kar se pa tiče cene, je pa predraga, če jo primerjaš z nekaterimi drugimi motorji (npr. TDM 900 - ista cena). Bukvico imam, ti jo lahko posodim, da jo pogledaš, ali skopiraš, samo ima kar 110 strani (A6 format).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!