Skoči na vsebino

SV 650 ali R6 ali CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem men se pa zdi d če že o takih motorjih razmišlaš d je pol bolš d kkšnga kawasakija Z750 uzameš k se cene tud tm okol vrtijo pa še velik lepši je od SVja :OK: :OK: pa mal bolš je že tud izpopolnjen :)

Objavljeno

...suzuki ne rab rezervnih delov spljoh :naughty: Kar je za povedat, so že povedal- dodal bi le da na mojmu mislm v kratkem dat gor superbike balanco, ker sm prišel do spoznanja da clip-oni niso zame :P

Objavljeno (popravljeno)

pri "S"???.....zakaj že??? :hmm: :hmm:

ker pač je...

če imaš že tako kratke noge in komaj dosežeš do tal...in si štorast začetnik, ali pa si preprosto iz kateregakoli razloga želiš dosečo do tal z obema nogama, potem je na modelu S s športnim krmilom in položaja, ki ga ta zahteva to pač težje.

če se ti zdi tapkanje z obema nogama po tleh odveč, potem nimaš teh preglavic.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno

Ne vem men se pa zdi d če že o takih motorjih razmišlaš d je pol bolš d kkšnga kawasakija Z750 uzameš k se cene tud tm okol vrtijo pa še velik lepši je od SVja :OK:

SV od letnika 2003 naprej je najlepši motor sploh. Lepšega še niso naredili, pa ga še dolgo ne bodo. :rolleyes:

:OK: pa mal bolš je že tud izpopolnjen :)

V kakšnem smislu izpopolnjen? Misliš na tistih dobrih 30kg, kolikor je Z750 težji od SV650S?

D.

Objavljeno

To pa je res - pa ne morš primerjat dvovaljnika s 4 sploh - k ko enkrat čuješ to štimo pa kak lahkotno pele iz nizkih obratov čeprov je "sam" 650 pol veš ka je moped!!!

Jz ne zamenjam za z 750 nikol - svetujem ti da se peleš pa vidiš ka je kaj - glede vibracij k jih PESHY BOY omenja - to je pa zgolj čar in ne slabost :OK:

Objavljeno

Tud jaz sem nekaj podobnega razmišljal, če bi lahko izbiral v mejah mogočega bi imel r6 (še najraje03-05l, sam bi bil tud s "tastaro" zadovoljen :D), ker pa ni $, sem se odločil da bo nasledni motor SV. Za svojo ceno ponuja daleč največ, če te zanima tak tip motorja. Ni ravno športni motocikel, pride pa zelo blizu, stroški vzdrževanja so majhni, okvar po besedah lastnikov praktično ni, v2 agregat, navor, lahek, okreten, hud zvok, lep :)

Baje ima par napak, premehke sprednje vilice, pa ko pada dež rad ugasne kaki celinder (pa ni jih toliko, da si lahko to privoščiš :D), ampak se z malo truda vse odpravi.

Torej, ko bo $, bo tudi SV :)

Objavljeno (popravljeno)

To pa je res - pa ne morš primerjat dvovaljnika s 4 sploh - k ko enkrat čuješ to štimo pa kak lahkotno pele iz nizkih obratov čeprov je "sam" 650 pol veš ka je moped!!!

Jz ne zamenjam za z 750 nikol - svetujem ti da se peleš pa vidiš ka je kaj - glede vibracij k jih PESHY BOY omenja - to je pa zgolj čar in ne slabost :OK:

khm khm, a sm mogoče reku da je to slabost? to je užitek! js sm samo reku če jo moti...

Tud jaz sem nekaj podobnega razmišljal, če bi lahko izbiral v mejah mogočega bi imel r6 (še najraje03-05l, sam bi bil tud s "tastaro" zadovoljen :D), ker pa ni $, sem se odločil da bo nasledni motor SV. Za svojo ceno ponuja daleč največ, če te zanima tak tip motorja. Ni ravno športni motocikel, pride pa zelo blizu, stroški vzdrževanja so majhni, okvar po besedah lastnikov praktično ni, v2 agregat, navor, lahek, okreten, hud zvok, lep :)

Baje ima par napak, premehke sprednje vilice, pa ko pada dež rad ugasne kaki celinder (pa ni jih toliko, da si lahko to privoščiš :D), ampak se z malo truda vse odpravi.

Torej, ko bo $, bo tudi SV :)

jp res je :closedeyes: ampak se da rešit, js sm tkole

[attachmentid=93131] [attachmentid=93132]

post-8569-1173215272_thumb.jpg

post-8569-1173215296_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Objavljeno

Se opravičujem, ker je :topic: to moje pisanje, ampak:

vse lepo in prav, da pa resen motor v dežju mrkne in da so potrebne home made dodelave, da to preprečiš ... :cry:

PS 1: meni se je to dogajalo samo na Tomos-u 15 SLC (če komu spomin seže toliko v zgodovino in mu ta oznaka kaj pove ??? ) potem pa nikoli več; res pa je, da sem bil do sedaj "zvest" samo Hondi in Yamahi - ti dve znamki pa delata motorine tudi za vožnjo po dežju.

PS2: ... sem skoraj pozabil na svojo sugestijo v tej temi: po moje manjka še en dvovalnik, ki je tudi prijazen do deklet: ER6 n :OK: - ima tudi to lastnost, da je izredno nežejen pri porabi (cca 4.0 l/100 ima zvrhano dovolj) ...

Objavljeno

SV od letnika 2003 naprej je najlepši motor sploh. Lepšega še niso naredili, pa ga še dolgo ne bodo. :rolleyes:

V kakšnem smislu izpopolnjen? Misliš na tistih dobrih 30kg, kolikor je Z750 težji od SV650S?

D.

Ja no sej itaq bo usak hvalu svojo kobilo :OK: pa usak ma tud svoj okus :doze: men SV sploh ni ušeč gištel pa spredna luč :BUA: pa tud 4valjniki so mi velik bolš... zvok in use :D sj d ne boste misll d mam kj prot SVju sam pač men ni ušeč...no zarad izpopolnjenosti sm se zmotu k sm mislu d SV nima ajnšprica sam sm se zmotu se opravičujem :P je pa res d je 30kg lažji :)

Objavljeno

Ja no sej itaq bo usak hvalu svojo kobilo :OK: pa usak ma tud svoj okus :doze: men SV sploh ni ušeč gištel pa spredna luč :BUA:

Moraš upoštevat, da sta dve generaciji SV650 ter v obeh generacijah še 'naked' in 'S' verzija.

1. generacija naked:

[attachmentid=93134]

2. generacija naked:

[attachmentid=93135]

1. generacija 'S':

[attachmentid=93136]

2. generacija 'S':

[attachmentid=93137]

Naked-i na splošno mi ne ležijo kaj preveč, 1. generacija 'S' pa se mi zdi nekako 'zabuhla'. Moraš pa priznat, da lepšega od 2. generacije 'S' še ni... :grim

pa tud 4valjniki so mi velik bolš... zvok in use :D sj d ne boste misll d mam kj prot SVju sam pač men ni ušeč...no zarad izpopolnjenosti sm se zmotu k sm mislu d SV nima ajnšprica sam sm se zmotu se opravičujem :P je pa res d je 30kg lažji :)

Po tvojem komentarju sodim, da poznaš le naked-a... In še to 1. generacijo, ki res ni imela vbrizga.

D.

post-2208-1173220429.jpg

post-2208-1173220437_thumb.jpg

post-2208-1173220447.jpg

post-2208-1173220456.jpg

Objavljeno

Ma ne sj je čist fletn motorčk sam ne vem men ni glih najlepši .) jst bi se usen za Zja odloču pa sploh zdej model 2007 k mi je pa res najlepši naked :OK: prov strupena oblika :devil: drugač je pa tud tale SV čist uredu motor :grim

Objavljeno

aha... potem bo res najboljš, da grem do vikkinga ko bo čas po tiste moje trakce in da sproti probam, kako mi ustreza.

No pa če nis dalč iz Lj lohk še CBR pr men sprobaš. Js mam 166 cm, pa nč problemov z višino zica še manj pa z motorjem, se pele k po maslu :OK:

Objavljeno

teme o motorjih že imaš:

seveda... saj sem pisala v temo sv nasplošno za sv, pa so mi sami odprli temo in prekopirali sem.

Ne vem men se pa zdi d če že o takih motorjih razmišlaš d je pol bolš d kkšnga kawasakija Z750 uzameš k se cene tud tm okol vrtijo pa še velik lepši je od SVja :OK: :OK: pa mal bolš je že tud izpopolnjen :)

kawasaki ne pride vpoštev

Tud jaz sem nekaj podobnega razmišljal, če bi lahko izbiral v mejah mogočega bi imel r6 (še najraje03-05l, sam bi bil tud s "tastaro" zadovoljen :D), ker pa ni $, sem se odločil da bo nasledni motor SV. Za svojo ceno ponuja daleč največ, če te zanima tak tip motorja. Ni ravno športni motocikel, pride pa zelo blizu, stroški vzdrževanja so majhni, okvar po besedah lastnikov praktično ni, v2 agregat, navor, lahek, okreten, hud zvok, lep :)

jaz sem rekla isto. r6 je za neko študentko, ki nima svojih dohodkov predraga. zato bom verjetno vzela suzukija, ki je cenejši

Moraš pa priznat, da lepšega od 2. generacije 'S' še ni... :grim

točno... jaz bom vzela od letnik 2003 naprej.

Objavljeno

In kaj če ima še fergazerje? Se vsaj pokvart ne morjo, pa še na poriv ga komot užgeš če slučajno baterije zmanjka(sprobal na lastni koži oz. na GSX-Rju :D)

Meni je 1. naked en izmed lepših nakedov. Okvir je fenomenalen, luč in vse zakon paše, iz druge serije mi je pa S lepši, seksi lučke zadej... Za vozt tudi OK motor...

Objavljeno (popravljeno)

In kaj če ima še fergazerje? ...

BTW: Če primerjam obe Yamahi, ki sem ju imel (FZS 600 (uplinjači) in FZ6 (direktni vbrizg)) je novejša vsaj za 1,5 do 2,0 l/100km bolj varčna z gorivom :) in še dodaten + ker odpade čok za zagon hladnega motorja ...

Kako pa je to pri SV-ju pa ne vem ...

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

zato bom verjetno vzela suzukija, ki je cenejši

suzuki je že cenejš od vstalih modelov (yamaha, honda, kawasaki) samo so pa rezervni deli najraži in malo dlje se čaka na dobavo delov po naročilu sploh za starejše letnike, ki jih nimajo na zalogi. samo to niti ni tak problem kr je kvaliteta suzukijev :OK:

Objavljeno

lep pozdrav

malo sem na hitro (2 urce) preletela tole temo. zanima me, kako visok je kaj sedež in kako veliki ste kaj vi, ki vozite to?

recimo jaz sem velika nekje 165cm. a bi to bilo uredu za mene?

aja... gre govora o sv650s.

potem pa me še zanima, če kdo od vas prodaja nasledenje motorje ali pa jih je morebiti šel gledat in ve kaj več o njih:

ok... očitno se ne da oglasov sem not lepit.

a ve mogoče še kdo za kaj podobnega?

odločam se namreč med r6 in tem. vem, da je različna "tehnika", samo je tudi razlika v ceni očitna. glede na to, da sem študentka bi bila s čim takšnim zelo zadovoljna.

hvala za vsakršno pomoč

ti bom na kratko še jaz nekaj predlagala; preden sem sama začela vozit motorje sem se ful palila na "cestake, plastičarje ipd. ipd. :slap: ", torej striktno na športne motorje. No, in potem smo po predlogu mojega takrat še fanta :P kupili Husota, ki je identičen SV-ju. In, in po dveh mesecih sem se znala že zelo solidno pelat, motor je relativno lahek, vodljiv,v ovinek kar pade, primeren tudi za skakat po kakšnih opravkih, skratka priročen na vse načine. Mogoče ne tako lep kot R6, ampak nima veze.

No, moj point je to, da si kar nabavi SV-ja, se boš lahko fajn navadla vozit, potem pa če ti bo še všeč, prešaltaj na kakšen bolj športen motor. No, jaz danes vozim RSV Mille in to totalno brez problema, lahko rečem da znam kar solidno pelat (joj, se moram nehat hvalit :closedeyes: ). Aja, pa še to, v resnici so mi naked motorji zelo zelo prirasli k srcu.

Sem pa enkrat pelala SV-ja S od kolega; majku, kakšne bremze :eek: ; noro, no, saj baje ima najboljše v svojem rangu če se ne motim. :hmm:

Evo, že šibam :yea1:

Motobaby

Ma ne sj je čist fletn motorčk sam ne vem men ni glih najlepši .) jst bi se usen za Zja odloču pa sploh zdej model 2007 k mi je pa res najlepši naked :OK: prov strupena oblika :devil: drugač je pa tud tale SV čist uredu motor :grim

Z je preveč težek, poleg vsega pa je SV dvocilindraš kar sploh odtehta v njegov prid :P

Objavljeno

vse lepo in prav, da pa resen motor v dežju mrkne in da so potrebne home made dodelave, da to preprečiš ... :cry:

khm, homemade dodelavo je Peshy naredu zato, ker prve generacije tiste gumice oz. zaščite pr cilindru niso mele - pr novih so že serijsko gor, tko da ni treba nč brkljat spljoh :)

Objavljeno

vozil po dežju z sv-jem (prva generacija) pa nisem imel nikol tega problema. sej je kapca gumijasta.

Objavljeno (popravljeno)

Doma mamo prvo generacijo SV-ja, letnik 99. Mislim da je kr primeren za dekleta. Za neizkušene je V-twin vsekakor enostavnejši za vožnjo od 4 cilindraša. S 70 konji pa tut kr konkretno potegne, tako da ni tudi vprašanja o zadostni moči. Sploh za punco :P

Popravljeno . Popravil Gimpl
Objavljeno

Ali si mogoče kaj razmišljala o CBF 600? Je med cenejšimi, ima po višini nastavljiv sedež in je verjetno najnižji med 600 ccm motorji.

Objavljeno (popravljeno)

Sam sem presedlal iz Suzukija SV 650 S l.04, katerega sem imel 3 sezone, na Hondo CBR 600 F l.05. Glede same spremembe bom lahko več povedal čez vikend, oz. čez kak mesec ko sem bom bolje spoznal z motorjem.

Lp

Popravljeno . Popravil Foggy
Objavljeno

Ali si mogoče kaj razmišljala o CBF 600? Je med cenejšimi, ima po višini nastavljiv sedež in je verjetno najnižji med 600 ccm motorji.

ne nisem razmišljala o cbf, pač pa o cbr.

Objavljeno

Doma mamo prvo generacijo SV-ja, letnik 99. Mislim da je kr primeren za dekleta. Za neizkušene je V-twin vsekakor enostavnejši za vožnjo od 4 cilindraša. S 70 konji pa tut kr konkretno potegne, tako da ni tudi vprašanja o zadostni moči. Sploh za punco :P

pa zaka bi kej blo za neizkušene enostavnej dvovaljnik od 4 - primerjava z npr. kawa 750 k ma glih tak mal čez 70koju al pa bandit 600 pa sv 650 (kawo pa sv mam doma) - pa je 4 valjnik v nizkih dost manj eksplozivn pa manj nepredvidljiv - dobr sej sv ne trga tolk gat sam ni pa drastičn enostavnejši - po moje majo dvovaljniki konkurenčnost s 20% več konjskimi motorji!!! :grrr

sicer je pa dokaj vseen - važn ka ti pr mopedu pomen - men, da mi je lep, da je štima huda, pa da je spreten - zato menim da je sv 650 blš k vsi 4valjniki v tem razredu!!!

Objavljeno

... zato menim da je sv 650 blš k vsi 4valjniki v tem razredu!!!

Dobr, da CBR-ka ni v tem razredu :P :grim Ker potem bi bila ta izjava na malce trhlih tleh :P :P :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!